Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε σήμερα (20/3) το πρόγραμμα του Παναθηναϊκού.

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με ασκήσεις στο γυμναστήριο, συνέχισαν με ασκήσεις δύναμης στο γήπεδο και rondo, ενώ ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Τιν Γεντβάι και Μπαρτ Σένκεφελντ, ενώ το δικό τους πρόγραμμα συνέχισαν οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.

Από κει και πέρα απόντες ήταν οι διεθνείς Τάσος Μπακασέτας, Φώτης Ιωαννίδης, Κάρλος Ζέκα, Άντραζ Σπόραρ, Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, Άνταμ Τσέριν, Φίλιπ Μλαντένοβιτς, Γιούρι Λοντίγκιν και Σαμέτ Ακαϊντίν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram