Στο «Γ. Καλαφάτης» επέστρεψαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού μετά το διήμερο ρεπό που του είχε παραχωρηθεί. Οι «πράσινοι» με μία προπόνηση ξεκίνησαν ουσιαστικά την προετοιμασία τους για το πρώτο παιχνίδι των playoffs με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή 10 Μαρτίου.
Οι ποδοσφαιριστές του Φατίχ Τερίμ ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Μέρος του κανονικού προγράμματος ακολούθησε ο Χουάνκαρ, ο οποίος ωστόσο παραμένει αμφίβολος για το ματς στο Φάληρο. Από κει και πέρα ατομικό έκανε ο Βέρμπιτς, γυμναστήριο ο Σένκεφελντ και θεραπεία ο Γεντβάι. Τέλος, το δικό τους πρόγραμμα συνέχισαν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν.
Tags: