Χωρίς απρόοπτα και με τις γνωστές απουσίες πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, που συνέχισε την προετοιμασία του για τον αγώνα της προσεχούς Κυριακής κόντρα στον ΟΦΗ.
Οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Μία ομάδα παικτών έκανε ασκήσεις στο γυμναστήριο και μία έκανε προθέρμανση, κυκλοφορία μπάλας και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο. Θεραπεία ακολούθησε ο Γεντβάι, ατομικό έκαναν οι Χουάνκαρ και Βέρμπιτς, ενώ το δικό τους πρόγραμμα οι Μάγκνουσον και Πάλμερ- Μπράουν.
Tags: