Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε την Πέμπτη η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για την κυριακάτικη αναμέτρηση με τον Πανσερραϊκό (11/2, 17:00).

Όπως και χθες, έτσι και σήμερα, ο Φώτης Ιωαννίδης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Όλα δείχνουν πως ο Έλληνας επιθετικός πιθανότατα θα είναι εκτός από το προσεχές παιχνίδι, για να είναι 100% έτοιμος στη συνέχεια των αγωνιστικών υποχρεώσεων του «τριφυλλιού», όπου υπάρχουν και τα παιχνίδια Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ.

Από κει και πέρα, το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης, rondo, τακτική και παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Από αυτό, εκτός από τον Ιωαννίδη, απουσίασαν οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ-Μπράουν που συνεχίζουν τη θεραπεία τους.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram