Με την ψυχή τους χάρηκαν την πρόκριση επί του Ολυμπιακού οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού, οι οποίοι μετά το τέλος του αγώνα έστησαν ένα μικρό πάρτι στα αποδυτήρια του «Γ. Καραϊσκάκης».

Μάλιστα οι Γιούρι Λοντίγκιν και Κάρλος Ζέκα ήταν οι «μπροστάρηδες», αφού βρέθηκαν πάνω σε ένα τραπέζι και χόρευαν.

Δείτε τα βίντεο

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram