Την προετοιμασία του για τον προσεχή αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα στη Λεωφόρο, συνέχισε απόψε ο Παναθηναϊκός, στη δεύτερη προπόνηση του Φατίχ Τερίμ, μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας των «πρασίνων».

Το πρόγραμμα περιελάμβανε, πέραν από προθέρμανση και rondo, αρκετή μπάλα με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο και μικρές εστίες.

Ατομικό πρόγραμμα σε πιο έντονο ρυθμό ακολούθησαν οι Τσέριν και Τζούριτσιτς, ενώ θεραπεία έκαναν οι τραυματίες Πάλμερ – Μπράουν και Μάγκνουσον. Τέλος, απών ήταν ο Κλεϊνχέισλερ, που αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από το σύλλογο, καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κροατία και την Χάιντουκ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram