Η κυβέρνηση ανακοίνωσε ως μέτρα κατά της οπαδικής βίας τη διεξαγωγή όλων των αγώνων της Super League 1 χωρίς θεατές για τους επόμενους δύο μήνες, δηλαδή έως τις 11 Φεβρουαρίου.
Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός θα κληθεί να αγωνιστεί κόντρα σε πέντε ή έξι ματς χωρίς τη βοήθεια των φιλάθλων του. Αυτό που μένει να προσδιοριστεί είναι εάν στα μέτρα αυτά υπάγονται και οι αγώνες Κυπέλλου, καθώς μέσα στον Γενάρη οι «πράσινοι» κοντράρονται με τον Ολυμπιακό και για το Κύπελλο.
Αναλυτικά τα ματς του Παναθηναϊκού που θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών
Παναθηναϊκός-ΠΑΣ (20/12)
Παναθηναϊκός-Παναιτωλικός (3/1)
Παναθηναϊκός-Αστέρας Τρίπολης (13/1)
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός (27/1)
Παναθηναϊκός-Λαμία (10/2)
Σε αυτά, λογικά θα προστεθεί και το πρώτο για το Κύπελλο Ελλάδας κόντρα στον Ολυμπιακό, το οποίο είναι προγραμματισμένο να γίνει στις 10 Ιανουαρίου.