Στις 6 Δεκεμβρίου είναι η επέτειος της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και οι φίλοι του Παναθηναϊκού δεν ξέχασαν το γεγονός.

Με πανό που ανήρτησαν στη Θύρα 13, οι οργανωμένοι οπαδοί του «τριφυλλιού» έστειλαν το δικό του μήνυμα αναφέροντας: «Για να κρυφτεί η σαπίλα της κοινωνίας, χρειάζεται η σφαίρα της Αστυνομίας. Αλέξη ζεις 6/12».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram