Στην τελική ευθεία της μπήκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει της κυριακάτικης εκτός έδρας αναμέτρησης κόντρα στον Άρη για τη συνέχεια της Super League.
Οι «πράσινοι» προπονήθηκαν για περίπου μιάμιση ώρα το πρωί της Πέμπτης (23/11) στο «Γ. Καλαφάτης». Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας, τακτική και παιχνίδι 11 εναντίον 11.
Η προπόνηση δεν είχε απρόοπτα, με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς να βλέπει όλους τους παίκτες του να ολοκληρώνουν κανονικό το πρόγραμμα.
Μοναδικές δύο εξαιρέσεις οι Έρικ Πάλμερ – Μπράουν και Χόρντουρ Μάγκνουσον, που ακολούθησαν για μια ακόμα φορά θεραπεία.
Tags: