Με πρωινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε απόψε (18/11) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αγώνα της μεθεπόμενης Κυριακής κόντρα στον Άρη.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και εξάσκηση στα τελειώματα, για όσους ποδοσφαιριστές ήταν παρόντες στο προπονητικό κέντρο των «πρασίνων», μιας και οι απουσίες ήταν και πάλι πολλές κυρίως εξαιτίας των εθνικών ομάδων.  

Συγκεκριμένα, απόντες ήταν οι διεθνείς Ιωαννίδης, Βαγιαννίδης, Σπόραρ, Βέρμπιτς, Τσέριν, Τζούριτσιτς και Μλαντένοβιτς. Τέλος, θεραπεία ακολούθησαν οι Πάλμερ – Μπράουν και Μάγκνουσον.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram