Την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της 4ης αγωνιστικής των ομίλων του Europa League με αντίπαλο τη Ρεν, στη Γαλλία, ξεκίνησε απόψε (6/11) ο Παναθηναϊκός με πρωινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης».

Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα στη Λαμία ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και πρέσινγκ, ενώ ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε μικρό χώρο.

Θεραπεία και ατομικό έκανε ο Έρικ Πάλμερ – Μπράουν, θεραπεία ο Χόρντουρ Μάγκνουσον, ενώ απών ήταν για μία ακόμα φορά ο Χουάνκαρ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram