Την προετοιμασία του για το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό Β', στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League 2, ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός Β'.
Το πρόγραμμα της τελευταίας προπόνησης, πριν το αυριανό (20/10,, 17:00) ντέρμπι περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις κατοχής σε μικρό χώρο και εξάσκηση στις στατικές φάσεις. Θεραπεία ακολούθησαν οι τραυματίες Ταβάρες και Φρόκου, που έμειναν εκτός αποστολής.
Στην αποστολή του αγώνα συμμετέχουν οι: Ξενόπουλος, Λίλο, Σουρδής, Φικάι, Λάμψιας, Μαρτίνης, Προδρομίτης, Τουρκοχωρίτης, Σιδεράς, Βουτσάς, Αθανασακόπουλος, Καλοσκάμης, Φουρτάδο, Καραμπάς, Κρυπαράκος, Κυριόπουλος, Μαντσίνι, Σαρδέλης, Βολάκης, Μπιλάλ, Λιούμης, Νταμπίζας.
Η αποστολή του Παναθηναϊκού Β' για την αυριανή εκτός έδρας αναμέτρηση του πρωταθλήματος της Super League 2 κόντρα στον Ολυμπιακό Β'.#Panathinaikos_B pic.twitter.com/0CEr3oqvd7
— Panathinaikos F.C. (@paofc_) October 19, 2023