Από την επιστροφή των διεθνών χαρακτηρίστηκε η σημερινή (19/10) προπόνηση του Παναθηναϊκού, που συνέχισε την προετοιμασία του για το ντέρμπι της προσεχούς Κυριακής στο Φάληρο κόντρα στον Ολυμπιακό.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι τακτικής.

Αποθεραπεία έκαναν οι Άντραζ Σπόραρ και Άνταμ Τσέριν, που πήραν πολλά λεπτά συμμετοχής στα παιχνίδια της Εθνικής Σλοβενίας, ενώ θεραπεία ακολούθησαν οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν. Απών λόγω γαστρεντερίτιδας ήταν και ο Λάζλο Κλεϊνχέισλερ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram