Μετά το ρεπό της Δευτέρας (16/10), οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού επέστρεψαν σήμερα στο Κορωπί και συνέχισαν την προετοιμασία τους για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό την προσεχή Κυριακή.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και παιχνίδι.

Θεραπεία ακολούθησαν οι τραυματίες Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν, ενώ απών λόγω γαστρεντερίτιδας ήταν ο Λάζλο Κλεϊνχέισλερ. Από κει και πέρα οι διεθνείς Φίλιπ Τζούριτσιτς, Φίλιπ Μλαντένοβιτς, Άντραζ Σπόραρ, Άνταμ Τσέριν και Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, ήταν επίσης απόντες.

Αντίθετα επέστρεψε ο Φώτης Ιωαννίδης, ο οποίος ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram