Την προετοιμασία τους για το εκτός έδρας ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό, τη μεθεπόμενη Κυριακή, συνέχισαν απόψε (14/10) οι παίκτες του Παναθηναϊκού.

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις φυσικής κατάστασης και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι τακτικής.

Θεραπεία ακολούθησαν οι τραυματίες Έρικ Πάλμερ – Μπράουν και Χόρντουρ Μάγκνουσον, ενώ έξτρα πρόγραμμα ακoλούθησε ο Λάζλο Κλεϊνχέισλερ. Απόντες ήταν οι διεθνείς Φώτης Ιωαννίδης, Φίλιπ Τζούριτσιτς, Φίλιπ Μλαντένοβιτς, Άντραζ Σπόραρ, Άνταμ Τσέριν και Μπέντζαμιν Βέρμπιτς.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram