Με πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε απόψε (13/10) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας σε μικρό χώρο και συνεχίστηκε με τουρνουά τεσσάρων ομάδων με περιορισμό επαφών.

Όπως και χθες έτσι και σήμερα απόντες ήταν οι διεθνείς Ιωαννίδης, Σπόραρ, Τσέριν, Βέρμπιτς, Τζούριτσιτς και Μλαντένοβιτς. Ο Πάλμερ – Μπράουν ακολούθησε θεραπεία, όπως και ο Μάγκνουσον, ενώ ο Κλεϊνχέισλερ ακολούθησε έξτρα πρόγραμμα.

Θυμίζουμε πως στη σημερινή προπόνηση του «τριφυλλιού» στο «Γ. Καλαφάτης» βρέθηκε και ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, που επισκέφτηκε τους «πράσινους».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram