Φιλικό παιχνίδι κόντρα στον Παναθηναϊκό Β’ αντί για προπόνηση περιελάμβανε το πρόγραμμα της πρώτης ομάδα του «τριφυλλιού» για το απόγευμα του Σαββάτου (9/9).
Το προπονητικό διπλό είχε διάρκεια 70 λεπτά και νικητής ήταν ο Παναθηναϊκός Β’ του Σωτήρη Αντωνίου με σκορ 3-2. Για την ιστορία ο Βιλένα σκόραρε δύο φορές για την πρώτη ομάδα, με τη δεύτερη ομάδα να βρίσκει δίχτυα με τους Μαντσίνι, Συμεωνίδη και Λιούμη.
Από κει και πέρα οι Αϊτόρ, Γεντβάι και Τζούρισιτς συνέχισαν ν’ ανεβάζουν ρυθμούς, κάνοντας ασκήσεις και με μπάλα.
Παναθηναϊκός: Λοντίγκιν, Πάλμερ – Μπράουν, Σένκεφελντ (μπήκε ο Πέρεθ στο β’ μέρος), Κώτσιρας, Χουάνκαρ, Παλάσιος, Μπερνάρ, Ζέκα, Αράο, Γερεμέγεφ, Βιλένα
Παναθηναϊκός Β’: Ξενόπουλος, Κάτρης, Ρόμπι, Πιτσώτης, Βολάκης, Μαρτίνης, Αθανασακόπουλος, Καραμπάς, Βουτσάς, Νταμπίζας, Μαντσίνι
Έπαιξαν και οι: Λάμψιας, Διαμαντής, Λιούμης, Καλοσκάμης, Φουρτάδο, Συμεωνίδης, Καρβούνης, Τσεβάς