Μέσα σε κλίμα αποθέωσης έφτασε η αποστολή του Παναθηναϊκού στα Ιωάννινα ενόψει του αυριανού (15/1) αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα για τη 18η αγωνιστική της Super League.
Περίπου 200 φίλοι της ομάδας υποδέχτηκαν τους «πράσινους» στο αεροδρόμιο και ζήτησαν από τους παίκτες τόσο τη νίκη στο ματς της Κυριακής όσο και το πρωτάθλημα.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Ζεστή υποδοχή των φιλάθλων του Παναθηναϊκού στην αποστολή της ομάδας κατά την άφιξη του στα Ιωάννινα ?⚪#Panathinaikos #PAOFC2022_23 pic.twitter.com/1kPgipSxuE
— Panathinaikos F.C. (@paofc_) January 14, 2023