Ο επί χρόνια οδηγός πούλμαν του Παναθηναϊκού έφυγε από τη ζωή και με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΠΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε το δυσάρεστο γεγονός, εκφράζοντας παράλληλα την λύπη της.
«Ένας δικός μας άνθρωπος, ο Δήμος, οδηγός στο πούλμαν του Παναθηναϊκού επί σειρά ετών μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2010, δεν είναι πια μαζί μας... Θα τον θυμόμαστε με τις καλύτερες αναμνήσεις. Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του», έγραψε αναλυτικά το «τριφύλλι».
Δείτε τη σχετική ανάρτηση
Tags: