Ακόμα ένας νεαρός παίκτης των ακαδημιών του Παναθηναϊκού υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο με το «τριφύλλι». Ο λόγος για τον Χρήστο Λιατίφη, που έβαλε την υπογραφή του σε τριετές συμβόλαιο, το οποίο θα τον κρατήσει στην ομάδα έως το καλοκαίρι του 2024.
Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι δηλώσεις του 16χρονου μέσου
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου έως τον Ιούνιο του 2024 με τον Χρήστο Λιατίφη.
Ο γεννημένος στις 18 Ιουνίου 2005 μέσος εντάχθηκε στην ακαδημία του Παναθηναϊκού το 2018. Ο Χρήστος Λιατίφης αγωνίστηκε τη σεζόν που ολοκληρώθηκε στην Κ17.
«Η υπογραφή του πρώτου επαγγελματικού συμβολαίου μου δίνει χαρά. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, η οποία μου στάθηκε όλα αυτά τα χρόνια και την οικογένεια του Παναθηναϊκού που μου δίνει τη δυνατότητα να φτάσω να παίζω σε υψηλό επίπεδο», είπε ο Λιατίφης μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.