Χωρίς την παρουσία του δικηγόρου, Άλκη Παπαντωνίου θα συνεχίσει να πορεύεται το νομικό τμήμα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς μετά από 14 χρόνια ο Έλληνας νομικός αποτελεί παρελθόν για το «τριφύλλι».
Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Linked in. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή η κίνηση έρχεται ως η πρώτη από μία σειρά πολλών αλλαγών που θα γίνουν σε επίπεδο στελεχών στους «πράσινους».
Χαρακτηριστικά ο Παπαντωνίου ανέφερε:
«Μετά από 14 συναρπαστικά χρόνια στον Παναθηναϊκό, η συνεργασία μου με τον σύλλογο έφτασε στο τέλος. Ήταν ευχαρίστησή μου να δουλέψω για αυτόν τον σπουδαίο σύλλογο και να αποκομίσω σημαντικές εμπειρίες, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά. Είμαι ευγνώμων απέναντι στους συναδέλφους μου, που έκανα τα πάντα πιο εύκολα και διασκεδαστικά, αλλά και απέναντι στο επιτελείο του συλλόγου γενικότερα, καθώς όλοι μαζί προσπαθήσαμε να κάνουμε το καλύτερο για τον Παναθηναϊκό».