Τις αλλαγές που είχαμε προαναγγέλλει από χθες στο τμήμα φυσιοθεραπευτών, ανακοίνωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Από το εν λόγω τμήμα παρελθόν αποτελούν και επίσημα ο μέχρι πρότινος επικεφαλής των φυσιοθεραπευτών, Μάνος Κασαπάκης και ο Κώστας Σπανέας, ενώ παράλληλα το «τριφύλλι» ανακοίνωσε επίσημα την πρόσληψη των Οδυσσέα Πάγια και Παναγιώτη Στεφανή.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ευχαριστεί για την πολυετή προσφορά τους στην ομάδα τον μέχρι πρότινος επικεφαλής των φυσιοθεραπευτών, Μάνο Κασαπάκη και τον Κώστα Σπανέα.

Επίσης, από σήμερα ξεκινούν τη συνεργασία τους με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός οι φυσιοθεραπευτές Οδυσσέας Πάγιας και Παναγιώτης Στεφανής.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram