Την πρώτη τους προπόνηση υπό τις οδηγίες του νέου προπονητή της ομάδας, Λάζλο Μπόλονι, πραγματοποίησαν το απόγευμα της Δευτέρας (19/10) οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού.
Μετά από μία σύντομη ομιλία που έκανε ο Ρουμάνος τεχνικός προς τους παίκτες το πρόγραμμα ξεκίνησε. Όσοι παίκτες αγωνίστηκαν ως βασικοί στην αναμέτρηση με τον ΟΦΗ έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με εξάσκηση στα τελειώματα και ολοκλήρωσαν με διπλό στο μισό γήπεδο.
Για πρώτη φορά στο κανονικό πρόγραμμα της ομάδας συμμετείχε ο Μαουρίσιο, ο οποίος δηλώνει διαθέσιμος για τη συνέχεια των αγωνιστικών υποχρεώσεων του «τριφυλλιού».
Από κει και πέρα οι Χούανκαρ, Ιωαννίδης, Σαβιέρ και Χατζηθεοδωρίδης έκαναν θεραπεία, ενώ μέρος του προγράμματος ακολούθησε ο Βιγιαφάνιες για να συνεχίσει με αποθεραπεία.