Σε τεστ κορωνοϊού υποβλήθηκε εκ νέου σήμερα η ομάδα του Παναθηναϊκού. Μετά το κρούσμα που βρέθηκε σε μέλος του προσωπικού, στο Πράσινο στρατόπεδο αποφασίστηκε να υποβληθεί εκ νέου σήμερα η ομάδα σε τεστ. Τα αποτελέσματα ήταν όλα αρνητικά και έτσι ο Παναθηναϊκός θα ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα την προετοιμασία του για τον αγώνα της Κυριακής (13/09) με τον Αστέρα στην Τρίπολη.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram