Το καλό κλίμα που υπήρχε στην ομάδα του Παναθηναϊκού καθ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου ήταν ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του «τριφυλλιού» και αυτό αποτυπώθηκε αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα κόντρα στον ΟΦΗ.

Με δεδομένο το τέλος της ποδοσφαιρικής σεζόν, αλλά και της συνεργασίας των «πρασίνων» με τον Γιώργο Δώνη, η αποστολή των «πρασίνων» συγκεντρώθηκε στομ αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ, όπου και βγήκε αναμνηστική φωτογραφία. Μάλιστα σε αυτή ο πρώην πλέον τεχνικός του Παναθηναϊκού κρατούσε στην αγκαλιά του τον μικρό του γιο.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram