Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει τον σχεδιασμό του για τη νέα αγωνιστική περίοδο, διατηρώντας στο δυναμικό του έναν από τους σημαντικότερους αθλητές της ομάδας πόλο ανδρών.
Ο Νίκος Παπανικολάου ανανέωσε τη συνεργασία του με το «Τριφύλλι» και θα συνεχίσει να φορά το πράσινο σκουφάκι έως το 2027, παραμένοντας αρχηγός και σημείο αναφοράς για το τμήμα υδατοσφαίρισης του συλλόγου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού:
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Παπανικολάου για την ομάδα πόλο ανδρών του συλλόγου.
Ο διεθνής φουνταριστός και αρχηγός του «τριφυλλιού» θα συνεχίσει να φοράει το πράσινο σκουφάκι αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο με ισχύ μέχρι το 2027.
Σε δήλωσή του ο Νίκος Παπανικολάου σημείωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού για τη στήριξη τους. Δεσμεύομαι ότι με σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να συνεισφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην επίτευξη των στόχων μας, που πλέον δεν είναι άλλοι από την κορυφή».