Ποδόσφαιρο

Αποθεραπεία μετά το ντέρμπι και το μυαλό στο Αγρίνιο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 18:52

Ο Παναθηναϊκός αφήνει στο παρελθόν το ισόπαλο ντέρμπι της Λεωφόρου με τον Ολυμπιακό και στρέφει την προσοχή του στο ματς της εμβόλιμης 12ης αγωνιστικής κόντρα στον Παναιτωλικό την προσεχή Τετάρτη (9/11) στο Αγρίνιο.

Έτσι οι «πράσινοι» σήμερα (7/11) ξεκίνησαν την προετοιμασία του για τον εκτός έδρας αγώνα με μία προπόνηση που διεξήχθη σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, έκαναν τελειώματα και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Αχιλλέας Πούγγουρας για μία ακόμα φορά, ενώ θεραπεία έκανε ο Σεμπάστιαν Παλάσιος μετά τη θλάση που υπέστη στο χθεσινό παιχνίδι, που τον θέτει νοκ-άουτ από τα δύο τελευταία παιχνίδια του πρώτου γύρου.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παναθηναϊκός Β'... πέντε αστέρων!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 18:37

Εμφατική ήταν η εκκίνηση του Παναθηναϊκού Β’ στη φετινή Super League 2, επικρατώντας εντός έδρας με 5-2 του Απόλλωνα Λάρισας για την 1η αγωνιστική. Οι «πράσινοι» του Σωτήρη Αντωνίου ήταν καλύτεροι σε όλοι τη διάρκεια του αγώνα και έφτασαν δίκαια στην πρώτη τους νίκη, έχοντας μάλιστα πλουραλισμό στο σκοράρισμα.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός άνοιξε το σκορ στο 20’, όταν Ταβάρες, Αλμπάνης και Μαρτίνης συνεργάστηκαν ωραία από την αριστερή πλευρά, με τον τελευταίο να πατάει περιοχή και με διαγώνιο σουτ να ανοίγει το σκορ. Ο Αθανασακόπουλος στο 26’ έκανε το 2-0, καθώς από ωραίο γύρισμα του Ταβάρες από αριστερά, σούταρε με τη μια, η μπάλα βρήκε και σε αντίπαλο, για να καταλήξει στη συνέχεια στα δίχτυα.

O Απόλλωνας Λάρισας μπήκε δυναμικά στο δεύτερο ημίχρονο και ο Ζαχαράκης μείωσε από σε 2-1, στο 47ο λεπτό.

Στο 66΄οι «πράσινοι» επανέκτησαν το προβάδισμα των δύο τερμάτων όταν ο Τερεζίου κυνήγησε την φάση, έκανε το γύρισμα από αριστερά, με τον Αυλωνίτη να στέλνει με προβολή την μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του.

Η ομάδα της Θεσσαλίας έμεινε με δέκα παίκτες στο 69’, λόγω αποβολής του Χατζή και δύο λεπτά μετά ο Τουρκοχωρίτης έστρωσε την μπάλα στον Ηλιάδη, ο οποίος με υπέροχο πλασέ στο όριο της μεγάλης περιοχής, πέτυχε το 4-1 για τον Παναθηναϊκό Β’.

Ένας ακόμα παίκτης που ήρθε από τον πάγκο για τον Απόλλωνα, ο Καλούσης, μείωσε εκ νέου σε 4-2, στο 73ο λεπτό, με κεφαλιά μετά από εκτέλεση κόρνερ του Σιατραβάνη από δεξιά. Τέλος, Αθανασακόπουλος και Ανδρικόπουλος έπαιξαν ωραία το ένα-δύο και ο δεύτερος πέτυχε με διαγώνιο σουτ από δεξιά το 5-2 στο 90ο λεπτό.

Παναθηναϊκός Β’: Χριστογεώργος, Τουρκοχωρίτης (80’ Ανδρικόπουλος), Σιδεράς, Εμπό, Μαρτίνης, Ηλιάδης (78’ Σερπέζης), Βουτσάς, Κρυπαράκος (57’ Σαρδέλης), Αθανασακόπουλος, Ταβάρες (77’ Αντωνίου), Αλμπάνης (46’ Tερεζίου).

Απόλλων Λάρισας: Μέλι, Αυλωνίτης (89’ Ποτούσογλου), Γιαννίτσης, Φουρκιώτης (46’ Καλούσης), Ντ’ Αγκοστίνο (46’ Ζαχαράκης), Σταμάτης (76’ Μπαλογιάννης), Λίταινας, Σιατραβάνης, Λόπες (77’ Ντιουλγκέροφ), Χατζής, Κλιγγόπουλος.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Η παράσταση της Θύρας 13 με μαέστρο τον «Ντόκεν» (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 12:53

Η ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο, στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό ήταν εκπληκτική.

Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού έδωσαν τη δική τους παράσταση υπό τις οδηγίες του «Ντόκεν», με την κάμερα του PAO TV να καταγράφει τα στιγμιότυπα και να τα προβάλει μέσω ενός βίντεο.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Βαριά θλάση ο Παλάσιος χάνει τα ματς με Παναιτωλικό και Ατρόμητο!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 12:36

Ακόμα ένα πρόβλημα τραυματισμού προέκυψε για τον Παναθηναϊκό, μετά την αναγκαστική αποχώρηση του Σεμπάστιαν Παλάσιος στο 53ο λεπτό του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων που έκανε ο Αργεντινός εξτρέμ έδειξαν πως έχει υποστεί βαριά θλάση στον οπίσθιο μηριαίο. Έτσι ο Αργεντινός άσσος θα χάσει τα επόμενα δύο ματς του «τριφυλλιού» κόντρα στον Παναιτωλικό εκτός έδρας και τον Ατρόμητο στη Λεωφόρο.

Ως εκ τούτου ο «Τούκου» θα είναι και πάλι διαθέσιμος στην επανέναρξη του πρωταθλήματος, το οποίο στην άλλη εβδομάδα διακόπτεται λόγω του Μουντιάλ!

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Σένκεφελντ: «Πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας - Σημαντικός ο βαθμός»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 11:04

Ο Μπαρτ Σένκεφελντ δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό, ωστόσο σημείωσε σε δηλώσεις του πως είναι σημαντικό το γεγονός πως το «τριφύλλι» πήρε το βαθμό της ισοπαλίας.

Αναλυτικά όσα είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ήταν ένα περίεργο ντέρμπι αυτό με τον Ολυμπιακό, το οποίο κρίθηκε στην τελευταία φάση του αγώνα, με τον Παναθηναϊκό να παίρνει την ισοπαλία αν και είναι αλήθεια πως δεν έκανε το καλύτερο παιχνίδι του...

«Δεν είμαι ευχαριστημένος απ’ το παιχνίδι που κάναμε στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Δεν παίξαμε καλά, τουλάχιστον με τον τρόπο που ξέρουμε να παίζουμε και μας χαρακτηρίζει εδώ και πολύ καιρό σαν ομάδα. Ξεκινήσαμε καλά, μέχρι το 25ο λεπτό, δείχναμε να ελέγχουμε εμείς τον αγώνα, όμως μετά δεν νομίζω συνεχίσαμε με την ίδια ένταση. Και δεν παίξαμε καλά. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να το δούμε, γιατί αν θέλουμε να είμαστε μία ομάδα κορυφαίου επιπέδου στο πρωτάθλημα, που θα πρωταγωνιστήσει μέχρι το τέλος, πρέπει να μάθουμε να ελέγχουμε και να κοντρολάρουμε κι αυτά τα παιχνίδια το ίδιο καλά. Ξαναλέω ότι μετά το 25ο λεπτό δεν το καταφέραμε αυτό, δεν ελέγξαμε εμείς το ματς».

Ποιο πιστεύεις κατά τη γνώμη σου ότι ήταν το πρόβλημα και δεν είχατε την ίδια απόδοση μετά το 25’;

«Δεν ξέρω... Μπήκαμε καλά, το είδαμε όλοι αυτό, όμως μετά δεν ήμασταν το ίδιο δυνατοί. Στο δεύτερο ημίχρονο ειδικά η απόδοσή μας δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολήσει και θα το συζητήσουμε τις επόμενες ημέρες, για το τι πρέπει να διορθώσουμε, για να μην δείξουμε ξανά αυτή την εικόνα...».

Στο τέλος πάντως, δείξατε ένα πιο σκληρό προφίλ και χαρακτήρα σαν ομάδα, παίρνοντας τουλάχιστον τον ένα βαθμό...

«Ναι, οκέι, δεν το συζητάμε πως ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι πήραμε στο τέλος την ισοπαλία και δεν χάσαμε. Κρατήσαμε το αήττητο και τη διαφορά απ’ τις υπόλοιπες ομάδες. Όμως η προσωπική μου άποψη είναι πως δεν μπορούμε να το αφήσουμε να περάσει τόσο εύκολα αυτό που έγινε. Πρέπει να δούμε τι κάναμε λάθος, να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να ελέγχουμε καλύτερα το ρυθμό και τη ροή των αγώνων μας».

Έχετε διατηρήσει πάντως τη διαφορά σας από την ΑΕΚ η οποία δεν νίκησε στην Τρίπολη στους 6 βαθμούς κι από τον Ολυμπιακό στους 10 βαθμούς.

«Ναι, αλλά όπως είπα, δεν μπορούμε να τα βλέπουμε έτσι τα πράγματα... Πρέπει να δούμε τι δεν κάναμε σωστά και να παίξουμε καλύτερα σαν ομάδα. Μας περιμένουν δύο πολύ σημαντικά παιχνίδια με τον Παναιτωλικό και με τον Ατρόμητο ως το τέλος του α’ γύρου και πρέπει να επιστρέψουμε στις νίκες, να παίξουμε με μεγαλύτερη ένταση για να πάμε με μεγαλύτερη ηρεμία στη διακοπή για το Μουντιάλ...».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γιοβάνοβιτς: «Μας κράτησε ο Μπρινιόλι - Ίσως είναι βάλσαμο η διακοπή»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 06 Νοεμβρίου 2022 23:19

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό έβγαλε το καπέλο στον Αλμπέρτο Μπρινιόλι, δε θέλησε να μιλήσει για τα λεγόμενα του Μίτσελ και του Ολυμπιακού, ενώ αναφέρθηκε και στην απώλεια του Σεμπάστιαν Παλάσιος στα δύο εναπομείναντα παιχνίδια. 

Αναλυτικά όσα είπε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς:

Για το γεγονός ότι δεν απέδωσε καλά σήμερα και για το μέταλλο που δημιουργεί η ομάδα: «Ήταν από τα παιχνίδια που δεν έχουμε παίξει πολλές φορές φέτος. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι χρειαζόταν να κάνουμε περισσότερα πράγματα απ΄ ότι κάναμε. Κινδυνέψαμε με ήττα, που μπορούσε να παίξει ρόλο και να απογοητευόμασταν στη συνέχεια. Σίγουρα είναι καλό που δεν χάσαμε, αλλά είναι ένα παιχνίδι που σαν ομάδα μπορούμε να αναλύσουμε, να συζητήσουμε. Έχουμε δύο ματς μπροστά μας, αλλά το παιχνίδι σήμερα είναι καμπανάκι. Καταλαβαίνω ότι μετά από 10 συνεχόμενες νίκες μπορείς να χάσεις τον προσανατολισμό σου. Ήταν καλό που μπορέσαμε να ισοφαρίσουμε στο τέλος».

Για την κομβική παρουσία του Μπρινιόλι: «Ο Μπρινιόλι έκανε καλό παιχνίδι. Δεχτήκαμε πολλές επιθέσεις, ο Ολυμπιακός ήταν πολύ επικίνδυνος και ο τερματοφύλακάς μας κράτησε στο τέλος. Μπορεί ο Σπόραρ να έβαλε το γκολ, αλλά ο Μπρινιόλι έκανε ένα από τα καλά του παιχνίδια. Λόγω του Μπρινιόλι μείναμε ζωντανοί μέχρι το τέλος».

Για το ότι ο Μίτσελ μίλησε για ύποπτη διαιτησία: «Εγώ είμαι εδώ 1,5 χρόνο και δεν σχολιάζω ποτέ τις αποφάσεις των διαιτητών. Ο καθένας έχει δικαίωμα να τοποθετηθεί όπως τον συμφέρει ή όπως θεωρεί ότι είναι σωστό γι΄ όλη την ομάδα. Όλοι όσοι βρισκόμαστε εδώ πρέπει να παρουσιάζουμε κάτι στον κόσμο. Ο καθένας τοποθετείται. Ότι και να πεις θα το βρεις μπροστά σου. Εγώ προτιμώ να ασχολούμαι μόνο με την ομάδα μου. Δεν έχω σχολιάσω κάτι. Όταν μια μεγάλη ομάδα τοποθετείται για τέτοια ζητήματα και έχει την ευθύνη. Το άσχημο πράγμα είναι να τοποθετείσαι με έναν τρόπο σε κάποιες φάσεις και σε άλλες να μην τοποθετείσαι. Ο καθένας από μας κρίνεται από τις δηλώσεις του».

Για το γεγονός ότι παλεύει μέχρι το τέλος η ομάδα: «Θα ήταν καταστροφικό αν βλέπαμε μόνο τα θετικά. Οι παίκτες μου κάνουν μια υπερπροσπάθεια. Δεν είναι εύκολο να κερδίσεις 10 σερί ματς. Όταν υπάρχουν ντέρμπι το άγχος είναι λίγο μεγαλύτερο. Ο βαθμός έτσι όπως εξελίχθηκε το ματς είναι καλό για μας. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι ο Ολυμπιακός ήταν επικίνδυνος σήμερα. Δεν είναι εύκολο να είμαστε στο μάξιμουμ της απόδοσης, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε και . Υποφέρουμε και σίγουρα θα υποφέρουμε στη συνέχεια. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μάθουμε από τα λάθη μας».

Για το αν ήταν στην θέση του Μίτσελ τι θα έκανε και αν ήταν η πιο κακή εικόνα του Ολυμπιακού: «Μέχρι τώρα δεν το έχω κάνει. Πιθανόν θα κοιτούσα την ουσία του πράγματος. Ήταν μία φάση αχρείαστη αναφορικά με τον παίκτη του Ολυμπιακού. Δεν είμαι ο πιο ήρεμος άνθρωπος, αλλά για την λειτουργία του ποδοσφαίρου προσπαθώ να είμαι θετικός. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ καλά πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και η μόνιμη πίεση για τα αποτελέσματα δημιουργούν εντυπώσεις και εντάσεις. Στο τέλος ο καλύτερος θα κερδίσει το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Η διάρκεια θα δείξει ποια είναι η ομάδα που αρέσει σε όλους. Πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να είμαστε θετικοί για το προϊόν.

Για το αν ήταν κακός ο Παναθηναϊκός: «Δεν ήμασταν κακοί. Αν έλεγα ότι ήταν κακός ο Παναθηναϊκός τότε θα μείωνα την απόδοσή του Ολυμπιακού, που έκανε το καλύτερο του ματς στο πρωτάθλημα. Και μείς κάναμε λάθη και δημιουργήσαμε τις συνθήκες για να γίνεται επικίνδυνος ο Ολυμπιακός. Πιο εύκολο να πω ότι ο Ολυμπιακός ήταν πιο καλός από μας, παρά να πω ότι εμείς ήμασταν κακοί»

Για το αν η διακοπή λειτουργεί σαν βάλσαμο: «Μπορεί να είναι, καθώς έχουμε χάσει σημαντικούς παίκτες στη διάρκεια της χρονιάς. Το ρόστερ μας δεν είναι μεγάλο και διαμορφώνεται. Η πίεση του αποτελέσματος, η θέση που έχουμε μας βάζει μία πίεση παραπάνω. Ελπίζω να έχουμε στα επόμενα δύο ματς θετικά αποτελέσματα για να ξεκουραστούμε. Όπως εξελίσσεται το πρωτάθλημα είναι κάτι καινούργιο για όλους μας. Πρέπει να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι φίλαθλοι μας»

Για το πρόβλημα του Παλάσιος: «Ο Σεμπάστιαν έχει ένα πρόβλημα στον δικέφαλο για να έχουμε πλήρη εικόνα. Πιστεύω ότι δεν τον έχουμε στα δύο παιχνίδια».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Σπόραρ: «Με τον καιρό γινόμαστε όλο και καλύτεροι»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 06 Νοεμβρίου 2022 23:10

Ο Άντραζ Σπόραρ στις δηλώσεις του μετά την ισοπαλία του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι στάθηκε στο βαθμό και στα δύο παιχνίδια που έρχονται μέχρι τη διακοπή του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά όσα είπε ο Αντράζ Σπόραρ στην κάμερα της Cosmote:

«Στο τέλος του αγώνα κερδίσαμε τον έναν βαθμό και δεν είχαμε παίξει καλά και ελπίζω με τον Παναιτωλικό να πάρουμε τους 3 βαθμούς. 

Δεν χρειάζεται κάτι special για τα ματς με τον Παναιτωλικό και τον Ατρόμητο που έρχονται. Πρέπει να παίξουμε όπως στα υπόλοιπα ματς. Ουσιαστικά και η ΑΕΚ παίζει καλά και ο Ολυμπιακός και ο Βόλος αλλά τον Βόλο τον κερδίσαμε με 5 γκολ. Δεν θα είναι εύκολο αλλά εξαρτάται από εμάς να πάρουμε τους 6 βαθμούς με Παναιτωλικό και Ατρόμητο. 

Κάναμε ένα πολύ καλό πρώτο μισό της σεζόν. Πολλοί παίκτες, μαζί και εγώ, είναι νέοι στην ομάδα, έχουμε δύο-τρεις μήνες μαζί αν συνεχίσουμε έτσι και με τον καιρό γινόμαστε όλο και καλύτεροι».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπρινιόλι: «Κρατάμε τον έναν βαθμό - Έχουμε ακόμα δρόμο»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 06 Νοεμβρίου 2022 22:33

Το βαθμό πρέπει να κρατήσει από το ντέρμπι ο Παναθηναϊκός σύμφωνα με όσα ανέφερε σε δηλώσεις του ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι, σημειώνοντας πως υπάρχει ακόμα πολύ δρόμος στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι:

«Το αποτέλεσμα ήταν ισόπαλο μπροστά στους φιλάθλους μας, το δεχόμαστε. Δεν είμαστε χαρούμενοι από την εμφάνιση αλλά το σημαντικό είναι πως το παλέψαμε μέχρι το τέλος και το αποτέλεσμα ήταν σωστό. 

Απόψε δεν κάναμε έναν καλό αγώνα όπως στα προηγούμενα ματς. Τα πράγματα ήταν δύσκολα αλλά από τη δυσκολία μαθαίνεις περισσότερα. Κρατάμε τον έναν βαθμό και βελτιωνόμαστε.

Σίγουρα υπάρχει ακόμη μακρύς δρόμος και έχουμε πολύ δουλειά. Δεν είμαστε πρωταθλητές, έχουμε δρόμο ακόμη. Το πρωτάθλημα οι ομάδες το κερδίζουν και με λάθη και με λιγότερο καλές στιγμές. Πέρυσι είχαμε ισοπαλίες με τον Ολυμπιακό αλλά πήρε το πρωτάθλημα. Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό και κοιτάμε να αξιοποιήσουμε όλους τους βαθμούς που παίρνουμε». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αποθεώθηκαν στη βράβευσή τους οι Ρότσα, Ζάετς, Σαραβάκος και Καραγκούνης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 06 Νοεμβρίου 2022 20:24

Τις βραβεύσεις των παλαιμάχων του Παναθηναϊκού που έχουν προσφέρει τα μέγιστα στο «τριφύλλι», συνέχισε στο ημίχρονο του αγώνα με τον Ολυμπιακό η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Οι Βέλιμιρ Ζάετς, Χουάν Ραμόν Ρότσα, Δημήτρης Σαραβάκος και Γιώργος Καραγκούνης, στο ημίχρονο του ντέρμπι βρέθηκαν στη σέντρα του «Απόστολος Νικολαΐδης», παρέλαβαν τα βραβεία τους δια χειρός του Μάνου Μαυροκουκουλάκη και γνώρισαν την αποθέωση από τους φιλάθλους.

Μάλιστα οι τέσσερις ποδοσφαιριστές βραβεύτηκαν και από τη Θύρα 13, αμέσως μετά.   

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τα highlights της νίκης της Κ19 του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 06 Νοεμβρίου 2022 17:49

Η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού επικράτησε στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό με 1-0, έχοντας ως «χρυσό» σκόρερ τον Ζεϊμπέκη στο 91ο λεπτό της αναμέτρησης.

Δείτε τα στιγμιότυπα της αναμέτρησης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram