Ποδόσφαιρο

Με Πέρεθ αλλά χωρίς Πούγγουρα η αποστολή για το ματς με το Βόλο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2022 14:20

Την προετοιμασία του για τον πρώτο αγώνα της έκτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον Βόλο στο «Απόστολος Νικολαΐδης» (15/12, 17:30), ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός.

Οι «πράσινοι» στην προπόνηση της Τετάρτη (14/12) ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, παιχνίδι τακτικής και ολοκλήρωσαν με εξάσκηση στα τελειώματα. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Ρουμπέν Πέρεθ, ο οποίος ωστόσο βρέθηκε στην αποστολή, ενώ απών λόγω γαστρεντερίτιδας ήταν ο Αχιλλέας Πούγγουρας.

Μετά το τέλος της προπόνησης ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε τη λίστα με τα ονόματα που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή του αγώνα.

Σε αυτή είναι οι: Μπρινιόλι, Λοντίγκιν, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Μπερνάρ, Σάντσες, Τσέριν, Τσόκαϊ, Κουρμπέλης, Μάγκνουσον, Κώτσιρας, Σάρλια, Παλάσιος, Βέρμπιτς, Καμπετσής, Σιδεράς, Κυριόπουλος, Σαβιέρ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο έως το 2026 για τον Συμεωνίδη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2022 20:20

Το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο υπέγραψε ο Τάσος Συμεωνίδης, ο οποίος θα είναι παίκτης του Παναθηναϊκού έως το καλοκαίρι του 2026.

Θυμίζουμε πως ο 18χρονος άσσος συμμετείχε στη μίνι προετοιμασία του «τριφυλλιού» στην Κύπρο αφήνοντας καλές εντυπώσεις.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την υπογραφή του πρώτου επαγγελματικού συμβολαίου με τον Τάσο Συμεωνίδη. Ο Έλληνας μέσος υπέγραψε συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2026.

Ο Συμεωνίδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 6 Ιουλίου 2004 και βρίσκεται στην ακαδημία του Παναθηναϊκού από το 2020. Αγωνίζεται στην Κ19 του Τριφυλλιού στη θέση του κεντρικού χαφ.

Τον συγχαίρουμε και του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες με το σύλλογο.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την υπογραφή του πρώτου επαγγελματικού συμβολαίου μου γιατί μέσα από αυτό φαίνεται η εμπιστοσύνη του Παναθηναϊκού σε μένα. Είναι η μοναδική ομάδα που το έχει κάνει αυτό για μένα και θέλω να της το ανταποδώσω. Από την πρώτη μέρα που ήρθα στον Παναθηναϊκό τόσο ο προπονητής όσο και οι συμπαίκτες μου στην Ακαδημία με έκαναν να νιώσω σαν να είμαι χρόνια στην ομάδα και τους ευχαριστώ γι’ αυτό», ήταν τα λόγια του Τάσου Συμεωνίδη μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ιωαννίδης: «Έχουμε τη νοοτροπία του νικητή - Όλα τα πέναλτι που πήραμε είναι παραβάσεις»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2022 16:27

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Φώτης Ιωαννίδης, ο οποίος φιλοξενήθηκε στον ραδιοφωνικό σταθμό, Σπορ FM 94,6.

Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού μίλησε για τη συνεργασία του με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς, αλλά και τους Λάζλο Μπόλονι και Ντάνι Πογιάτος, αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τον Άντραζ Σπόραρ και το πέναλτι με τον Ολυμπιακό, ενώ ξεκαθάρισε πως το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο, όντας όλα τα σενάρια ανοιχτά.

Αναλυτικά όσα είπε ο Φώτης Ιωαννίδης:

Για το αν τον ήθελε ο Παναθηναϊκός και έναν χρόνο πριν: «Ναι, υπήρχαν κάποιες συζητήσεις με τους κ.κ. Δώνη και Νταμπίζα, αλλά ο Λεβαδειακός ήθελε να μείνω για έναν ακόμη χρόνο και το σεβάστηκα».

Για τα όνειρα που είχε πηγαίνοντας στον Παναθηναϊκό: «Είχα όνειρα, γνώριζα πως θα ήταν δύσκολο να μπω να παίξω κατευθείαν, αλλά σταδιακά κατάφερα να αγωνιστώ. Είναι κάτι που θες από πολύ μικρός να βρεθείς σε έναν μεγάλο σύλλογο, για να πλησιάσει η καριέρα σου σε ό,τι έχεις ονειρευτεί. Ήμουν στη Χαλκίδα με την οικογένειά μου και κάποια μέρα με ενημέρωσαν πως η μεταγραφή έχει ολοκληρωθεί. Δεν θυμάμαι αν τους κέρασα (γέλια). Παίζει και όχι (γέλια). Τους χρωστάω. Η πρώτη μου χρονιά άρχισε λίγο με άτυχες στιγμές, γιατί είχα κάποιους τραυματισμούς. Όμως ήμουν πολύ ήρεμος και ήξερα πως θα είμαι έτοιμος για να αρπάξω την ευκαιρία. Στην αρχή έπαιζα ως εξτρέμ. Επίσης, στη Β' Εθνική έπαιζα λίγο πίσω από τον Βαγγέλη Μάντζιο και αριστερά. Ο Βαγγέλης ήταν δάσκαλος για μένα, είχε φοβερή τεχνική και προσπαθούσα να πάρω πράγματα από αυτόν. Είναι από τους καλύτερους Έλληνες φορ που έχουν περάσει».

Για το αν ήταν κακό το κλίμα στα αποδυτήρια με τον Μπόλονι: «Το κλίμα έχει να κάνει και με τα αποτελέσματα. Τη χρονιά με τον κ. Μπόλονι δεν υπήρχαν τα αποτελέσματα που αρμόζουν στον Παναθηναϊκό, γι' αυτό όταν υπάρχουν προβλήματα υπάρχει και γκρίνια. Κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία, δεν είναι δουλειά του κάθε παίκτη να το κρίνει αυτό. Φυσικά κάθε παίκτης προτιμά να έχει η δική του ομάδα την κυριαρχία στα παιχνίδια. Αυτό δεν το κάναμε τότε, αλλά το κάνουμε τώρα με τον κ. Γιοβάνοβιτς. Είναι δύσκολο για έναν προπονητή να έρθει στη μέση της σεζόν, όπως ο κ. Μπόλονι, και να αλλάξει πολλά με παίκτες που δεν γνώριζε καλά. Ήθελε πιο πολύ τα αποτελέσματα, γι' αυτό και όταν βάζαμε κάποιο γκολ, στη συνέχεια υποχωρούσαμε. Το είδαμε για παράδειγμα στα δύο παιχνίδια με την ΑΕΚ. Αυτό δεν γινόταν μόνο στα ντέρμπι, αλλά και με μικρότερες ομάδες».

Για το αν υπήρχε πρόβλημα με τον βοηθό του Μπόλονι, τον Κουζνέτσοφ: «Εγώ δεν είχα κάποια ρήξη μαζί του, αλλά υπήρχαν παίκτες που είχαν κάποιες ρήξεις. Οι παίκτες κάποιες φορές βγάζουν αντίδραση, είναι ανθρώπινο».

Για τη συνεργασία με τον Πογιάτος: «Η αλήθεια είναι πως είχα τους τραυματισμούς τότε και δεν είχα εγκλιματιστεί. Η ομάδα περνούσε μια άσχημη περίοδο και είχαμε προβλήματα με τα αποτελέσματα και τον τρόπο που παίζαμε. Δεν ήταν ένα πολύ καλό διάστημα. Δεν ξέρω αν ο χρόνος θα έδειχνε κάτι διαφορετικό, αλλά εκείνη τη στιγμή έπρεπε να γίνει μια αλλαγή. Ένας προπονητής που μπορεί να τα πάει καλύτερα ή χειρότερα σε μια διαφορετική ομάδα».

Για το αν υπήρχε ενδιαφέρον από άλλες ελληνικές ομάδες πριν τον Παναθηναϊκό: «Δεν είναι δική μου δουλειά, αλλά είχα ακούσει ότι υπήρχε ενδιαφέρον. Τον κ. Ανιγκό τον γνώριζα από τον Λεβαδειακό, με είχε βοηθήσει πολύ, αλλά δεν είχα ακούσει κάτι για τον Ολυμπιακό».

Για μια μεγάλη ευκαιρία που τον έχει... στοιχειώσει: «Δεν νομίζω να έχω κάτι κραυγαλέο. Ίσως πέρσι με τη Λαμία που έχασα μια ευκαιρία».

Για τη βελτίωσή του σε σχέση με πέρσι: «Βλέποντας τα παιχνίδια και αναλύοντας κάθε φάση καταλαβαίνεις πού πρέπει να βελτιωθείς. Βλέπω κι εγώ να εξελίσσομαι καθημερινά και δεν θέλω να σταματήσει αυτό».

Για το πιο δυνατό του στοιχείο και πού θέλει να βελτιωθεί: «Έχω την εντύπωση πως δυνατό στοιχείο είναι η αλληλεπίδραση με τους συμπαίκτες μου και η βοήθεια στο build up. Αυτό που πρέπει να βελτιώσω είναι οι κινήσεις μου στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου, ώστε να βρίσκομαι σε περισσότερες καλές φάσεις. Δεν γίνεται πάντα να έχεις δύο φάσεις και δύο γκολ. Πάντα πρέπει να βρίσκω τρόπο να γίνομαι απειλητικός».

Για το αν κάνει αυτοκριτική μετά τα ματς: «Πάντα κάνω αυτοκριτική. Οι αναλυτές μάς δίνουν τις φάσεις μας κομμένες σε βίντεο και τις μελετάμε. Υπάρχουν φορές που θα παρακολουθήσω και ολόκληρα παιχνίδια. Έτσι μόνο μπορείς να βελτιωθείς προσωπικά και μαζί σου όλη η ομάδα».

Για την έλευση του Γιοβάνοβιτς: «Μας έδωσε από την πρώτη στιγμή να καταλάβουμε ότι πρέπει να υπάρχει σοβαρότητα και να κυνηγάμε τους στόχους που πρέπει να διεκδικεί ο Παναθηναϊκός, με πολλή δουλειά. Οι ξένοι παίκτες με το που έρχονται στην ομάδα καταλαβαίνουν σε τι μεγάλο σύλλογο έρχονται, αφού κι εμείς βοηθάμε σε αυτό. Υπάρχουν υψηλά στάνταρ».

Για τον στόχο που είχαν πέρσι: «Ο βασικός μας στόχος ήταν η έξοδος στην Ευρώπη και να τερματίσουμε όσο ψηλότερα μπορούσαμε. Ξέρουμε πως ο πρωταθλητισμός είναι αυτό που απαιτείται για τον Παναθηναϊκό και καταφέραμε να κατακτήσουμε το Κύπελλο. Από την προετοιμασία καταλάβαμε ότι χτίζεται κάτι διαφορετικό, όσον αφορά στην ανάπτυξη, το build up και την κυριαρχία».

Για την πίεση που είχε η ομάδα για να βγει στην Ευρώπη: «Είμαστε επαγγελματίες και η πίεση είναι μέρος της δουλειάς, αλλά σίγουρα υπήρχε μεγάλη πίεση. Το ματς που κερδίσαμε με 3-0 με την ΑΕΚ ήταν πολύ σημαντικό. Νιώθαμε τεράστια πίεση όλη την εβδομάδα, δεν υπήρχαν γέλια, ήμασταν φουλ συγκεντρωμένοι και καταφέραμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Δείξαμε από το πρώτο λεπτό πως το παιχνίδι ήταν δικό μας».

Για την παρουσία του Παναθηναϊκού στα playoffs: «Κάναμε ουσιαστικά πρωταθλητισμό. Η παρουσία μας εκεί ήταν η βάση για να αρχίσουμε την καλή πορεία που έχουμε φέτος».

Για τη νοοτροπία της ομάδας: «Έχουμε τη νοοτροπία ότι θα μπούμε μέσα και θα πάρουμε αυτό που αξίζουμε. Ότι δεν θα χάσουμε. Την έχουμε αυτή τη νοοτροπία πλέον, το βλέπω και στους συμπαίκτες μου. Σε κάθε παιχνίδι στόχος είναι η νίκη, εντός ή εκτός έδρας, σε ντέρμπι ή όχι. Ακόμη κι αν ένα παιχνίδι δεν κυλά όπως πρέπει, έχουμε την πίστη και βλέπουμε ότι βρίσκουμε τη λύση».

Για το τι κάνει στην ελεύθερη ώρα του: «Ξεκούραση, βόλτες, για φαγητό με συμπαίκτες ή καμιά κοπέλα (γέλια). Και gaming, παίζω γενικά υπολογιστή, X Box και Playstation. Βλέπω και πολλές σειρές. Βλέπω τώρα Φιλαράκια και Office, αλλά και House of Dragon. Σε δύο χρόνια ο επόμενος κύκλος λένε, δεν ξέρω αν θα ζήσουμε».

Για την αγάπη του για το τένις: «Παίζω τένις, όχι μέσα στη σεζόν, αλλά περισσότερο τα καλοκαίρια. Παίζω με τον Σάρλια ή τον Διούδη. Από τον Σάρλια χάνω με 3-1, με τον Διούδη είναι πιο ισορροπημένα. Είναι πολύ δύσκολο άθλημα, αν και φαίνεται εύκολα απέξω».

Για τη σχέση με τον πατέρα του: «Δεν χρειάζεται να μου λέει αν δεν έκανα κάτι, γιατί πάντα τα έχω κάνει (γέλια). Είναι του χώρου, οπότε έχουμε στενή σχέση και κρατάω τις συμβουλές του πάντα. Δεν είναι από τους μπαμπάδες που θα σου πει 'τι παικταράς είσαι'. Το ακριβώς αντίθετο. Όταν τον είχα προπονητή, συχνά δεν με έβαζε να παίζω και ήμουν ο πρώτος που τα άκουγε. Το θέμα είναι οι γονείς να είναι όσο κοντά αλλά και ταυτόχρονα όσο μακριά γίνεται σε ένα παιδί που ασχολείται με τον αθλητισμό».

Για το 12/13 του πρώτου γύρου και το αν περίμενε τέτοια πορεία: «Από την αρχή το νιώσαμε μόνοι μας πως πρέπει να κυνηγήσουμε πιο μεγάλα πράγματα. Σε ένα μίτινγκ που είχαμε πρόσφατα, κανένας δεν περίμενε τέτοιο ξεκίνημα. Το σημαντικό όμως είναι να συνεχιστεί, γιατί δεν είμαστε ούτε καν στο μέσον. Υπάρχει πολύς δρόμος και δεν πρέπει να φουσκώσουν τα μυαλά μας. Κοιτάμε πάντα το παιχνίδι που έρχεται, όχι τη συνέχεια».

Για το αν υπήρχε φέτος ένα ματς που έπεισε την ομάδα ότι θα κάνει πρωταθλητισμό: «Θα μπορούσα να πω το διπλό στην Τούμπα, όπου δείξαμε χαρακτήρα και νοοτροπία πρωταθλητισμού. Αν κρατηθούμε σε αυτά τα στάνταρ, γιατί όχι να μην κατακτήσουμε το όνειρό μας».

Για τη συνεργασία με τον Σπόραρ: «Έχουμε εξαιρετική συνεργασία. Μαθαίνω πράγματα από όλους και τον παρατηρώ σε όσα παιχνίδια δεν ξεκινάω, γιατί έχει πολύ καλές κινήσεις στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου και βοηθά την ομάδα να δημιουργεί χώρους. Όλοι θέλουμε το καλύτερο για την ομάδα».

Για τη συνύπαρξη με τον Σπόραρ στο ίδιο σχήμα: «Μεταξύ μας το έχουμε συζητήσει ότι βοηθά και τους δύο να παίζουμε μαζί. Δεν το έχουμε δοκιμάσει στην προπόνηση, αλλά το έχουμε συζητήσει με τον κ. Γιοβάνοβιτς. Με τη Σλάβια δεν είχε λειτουργήσει τόσο, γιατί αναγκαστήκαμε να παίζουμε με βαθιές μπαλιές. Πλέον λειτουργεί καλύτερα. Μου αρέσει να παίζω ως δεύτερος επιθετικός, με βοηθά γιατί μπαίνω στην περιοχή λίγο πιο ελεύθερος. Έτσι έγινε με τον Ατρόμητο, αλλά και τον Παναιτωλικό».

Για τη φάση του πέναλτι με τον Ολυμπιακό: «Όταν κάνεις ζέσταμα, θες να μπεις για να βοηθήσεις. Και το πίστευα. Εκνευρίστηκα που φάγαμε το γκολ και με κάλεσε με τη μία ο κόουτς. Λίγο νευριασμένος που άργησα να μπω (γέλια). Κυνήγησα κάθε μπάλα και σε εκείνη τη φάση, έκανε τη σέντρα ο Κουρμπέλης, που δεν ήταν καλή. Κυνήγησα τη φάση μπας και καταφέρω να τον περάσω, ένιωθα ότι μπορώ να τον περάσω. Βλέπω τον Άβιλα ότι θέλει να με καλύψει, τον κοιτάω και ένιωθα ότι θα κάνει λάθος. Άπλωσε τον αγκώνα και με βρήκε στο στήθος. Αρχικά νόμιζα πως ήταν φάουλ και όχι πέναλτι. Ήμουν σίγουρος ότι ήταν παράβαση. Έπιανα το κεφάλι και το στήθος μου για να σιγουρευτώ πως θα δοθεί η παράβαση. Βλέπω να δίνει πέναλτι και λέω "εδώ είμαστε". Ο Σπόραρ πήρε την μπάλα για την εκτέλεση, γιατί έχουμε από πριν συμφωνημένα ποιος θα εκτελεί τα πέναλτι. Θέλω κι εγώ να αρχίσω να εκτελώ πέναλτι. Τον ρώτησα πώς νιώθει, μου λέει "καλά, αν νιώθεις ότι μπορείς να το εκτελέσεις, πάρτο". Του είπα όμως "σε πιστεύω" και ευτυχώς το εκτέλεσε καλά και το έβαλε».

Για τη φασαρία που έγινε για τα πέναλτι του Παναθηναϊκού: «Δεν μας ενοχλεί. Όλα τα πέναλτι ήταν παραβάσεις, όπως και το δικό μου. Δέχομαι αγκωνιά στο στήθος, που ήταν και αρκετά δυνατή αγκωνιά. Είδα και διάφορους διαιτητές να λένε πως ήταν καθαρή παράβαση και πέναλτι».

Για τη δύναμη της Λεωφόρου και τη στήριξη του κόσμου: «Μας δίνει τεράστια ώθηση. Όταν μάθαμε ότι θα έχει 15.000 στον Βόλο και το λέγαμε στους ξένους, μας ρωτούσαν "σοβαρά;" Δείχνουν την αγάπη τους παντού. Νιώθουμε παντού την αγάπη του κόσμου. Ειδικά στη ρεβάνς με τη Σλάβια, αλλά και στα ντέρμπι με την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό».

Για το γκολ στο τέλος στο ματς με τον Άρη: «Δεν σταμάτησε ο κόσμος να φωνάζει. Πίστευαν πως θα σκοράρουμε και το κάναμε».

Για την πρόκληση της συμμετοχής στην Ευρώπη: «Θέλουμε όλοι να παίξουμε σε μεγάλες ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Εκεί αξίζει να βρίσκεται ο Παναθηναϊκός και είμαι βέβαιος πως αργά ή γρήγορα θα βρεθούμε εκεί. Έχω δει βίντεο από παλιές πορείες της ομάδας, εντυπωσιακές στιγμές που έχουν ζήσει οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού. Μακάρι να τις ξαναζήσουμε».

Για την πρόταση που υπήρχε πέρσι τον Ιανουάριο από το MLS: «Δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτά. Εμένα δουλειά μου είναι να προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό. Για προτάσεις και άλλα τέτοια, έχω τους ανθρώπους μου που ειδικεύονται σε αυτό το κομμάτι. Ο Παναθηναϊκός με πιστεύει σαν παίκτη, το νιώθω καθημερινά και προσπαθώ να το ανταποδίδω».

Για τις προσωπικές του φιλοδοξίες: «Μικρότερος έλεγα πως θέλω να παίξω σε ένα μεγάλο πρωτάθλημα. Είναι κάτι που το έχω στο μυαλό μου, δεν σταματώ να πιστεύω στον εαυτό μου. Βρίσκομαι σε έναν τεράστιο σύλλογο που είναι όνειρο πολλών παιδιών και θέλω να συνεχίσω έτσι. Η Premier League είναι ένα όνειρο για κάθε παίκτη, αν και οι Ισπανοί συμπαίκτες μου λένε να πάω στη La Liga».

Για τα προγνωστικά του για το Μουντιάλ και το δίλημμα Μέσι-Ρονάλντο: «Πριν αρχίσει το Μουντιάλ πίστευα πολύ τη Βραζιλία και την Αγγλία, αλλά τις... καθάρισα και τις δύο (γέλια). Έχω εντυπωσιαστεί πολύ από το Μαρόκο, βλέπω τη Γαλλία να είναι πολύ δυνατή και ο Μέσι κρατά την Αργεντινή. Θέλω το Μαρόκο να περάσει στον τελικό, δεν θέλω τη Γαλλία πάλι. Και θέλω τον Μέσι να πάει τελικό. Στο δίλημμα Μέσι-Ρονάλντο παίρνω θέση... Είμαι με τον Μέσι. Παικταράς και ο Ρονάλντο, μιλάμε για τους δύο κορυφαίους παίκτες των τελευταίων 15 ετών. Είμαστε τυχεροί που τους ζούμε. Όμως προτιμώ τον Μέσι λόγω του φυσικού του ταλέντου. Όσο κι αν έχει δουλέψει ο Ρονάλντο, πρέπει να δουλεύει περισσότερο από όλους, αλλά ο Μέσι έχει ένα ταλέντο που είναι σε άλλο επίπεδο».

Για τα ινδάλματά του: «Ήταν ο Ρονάλντο, το φαινόμενο. Από τους τωρινούς είναι ο Μπενζεμά. Ακόμη κι όταν δεν σκοράρει, βοηθά πολύ την ομάδα. Από την Ελλάδα θα έλεγα τον Μάντζιο».

Για τους προπονητές που τον βοήθησαν: «Ο Ανιγκό μού έδωσε τις βάσεις στον Λεβαδειακό. Όλοι οι προπονητές έχουν βάλει το λιθαράκι τους. Κι ο κόουτς Γιοβάνοβιτς με έχει βοηθήσει πολύ και με βοηθά καθημερινά».

Για τη διαφορά που έχει ο Παναθηναϊκός στο πρωτάθλημα: «Κανένας παίκτης δεν πιστεύει ότι έχει τελειώσει το πρωτάθλημα. Δεν το λέμε απλά, αλλά το πιστεύουμε κιόλας. Κοιτάμε το επόμενο ματς κάθε φορά».

Για την πάσα του Μέσι στο 1-0 επί της Ολλανδίας: «Είναι πάσα Playstation. Μόνο αυτός μπορεί να την κάνει, άντε και ο Ντε Μπρόινε».

Για την προετοιμασία στην Κύπρο: «Εγώ είχα έναν τραυματισμό, αλλά ήταν σημαντικό να έρθουμε κοντά στο διάστημα της διακοπής και να επανέλθουμε σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε από το ματς της Πέμπτης».

Για τον τραυματισμό του: «Έχει βελτιωθεί η κατάστασή μου. Πονάω λίγο ακόμη, αλλά σε βαθμό υποφερτό και είμαι ψιλοέτοιμος».

Για την παρουσία του στην Εθνική ομάδα: «Είναι ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε και θέλω να καθιερωθώ. Να βοηθήσω την Εθνική ομάδα να επιστρέψει στο επίπεδο που ήταν τα προηγούμενα χρόνια. Δεν έχουμε πολλούς καλούς σέντερ φορ και ελπίζω να μπορέσω να δώσω λύσεις».

Για την αγάπη του για το Gaming: «Παίζω Formula 1, έπαιζα FIFA αλλά σταμάτησα γιατί εκνευριζόμουν όταν... κολλούσε».

Για τους παίκτες που κάνει παρέα: «Κάνω παρέα με τον Πούγγουρα, που έχει και γενέθλια σήμερα. Με τον Κουρμπέλη είμαστε συνέχεια μαζί, αλλά και με τον Σάρλια κάνουμε καλή παρέα, όπως και με τον Βέρμπιτς. Πέρσι έκανα παρέα με τον Γκατσίνοβιτς, αλλά ακόμη τα λέμε. Η φιλία παραμένει, εκτός γηπέδου».

Για τον Μπερνάρντ: «Ίσως είναι ο πιο ταπεινός μέσα στα αποδυτήρια. Είναι φοβερός τύπος και πιστεύω πως θα δώσει πολλά».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χωρίς Πέρεθ και πάλι η προπόνηση!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2022 13:19

Χωρίς τον Ρούμπεν Πέρεθ πραγματοποιήθηκε και η σημερινή (13/12) προπόνηση του Παναθηναϊκού, μία ημέρα πριν το πρώτο ματς της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στο Βόλο.

Ο Ισπανός αμυντικός μέσος για μία ακόμα ημέρα έμεινε εκτός προγράμματος λόγω ίωσης, ωστόσο το πιθανότερο είναι στην προπόνηση της Τετάρτης (14/12) να προπονηθεί κανονικά και να είναι στην αποστολή.

Από κει και πέρα οι υπόλοιποι παίκτες άρχισαν με προθέρμανση και συνέχισαν με rondo και παιχνίδι με μπάλα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παλάσιος, Χουάνκαρ και Λοντίγκιν στην κορυφαία 11άδα της Superleague την περσινή σεζόν

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 21:36

Δύο ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού βρέθηκαν στην κορυφαία ενδεκάδα της περσινής Super League.

Ο λόγος για τους Σεμπάστιαν Παλάσιος και Χουάνκαρ, με τον πρώτο να καλύπτει τη θέση του δεξιού χαφ και ο δεύτερος αυτή του αριστερού μπακ, σε σχηματισμό 4-4-2. Αξίζει να σημειωθεί πως στην κορυφαία ενδεκάδα βρίσκεται και ο Γιούρι Λοντίγκιν, ωστόσο ο έμπειρος τερματοφύλακας της περσινή σεζόν άνηκε στον ΠΑΣ Γιάννινα.

Στην κορυφαία ενδεκάδα βρίσκονται οι:

Τερματοφύλακας: Λοντίγκιν (ΠΑΣ Γιάννινα)
Δεξί μπακ: Σάλιακας (ΠΑΣ Γιάννινα)
Στόπερ: Σισέ (Ολυμπιακός)
Στόπερ: Κάργας (ΠΑΣ Γιάννινα)
Αριστερό μπακ: Χουάνκαρ (Παναθηναϊκός)
Δεξί χαφ: Παλάσιος (Παναθηναϊκός)
Αμυντικός χαφ: Εμβιλά (Ολυμπιακός)
Αμυντικός χαφ: Κούρτιτς (ΠΑΟΚ)
Αριστερό χαφ: Μασούρας (Ολυμπιακός)
Επιθετικός: Τομ Φαν Βέερτ (Βόλος)
Επιθετικός: Σέρχιο Αραούχο (ΑΕΚ)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλύτερος τερματοφύλακας της περσινής Super League ο Λοντίγκιν

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 21:25

Ο Γιούρι Λοντίγκιν αναδείχτηκε ο καλύτερος τερματοφύλακας της περασμένης σεζόν (2021-22) στην Super League.

Ξεχωρίζοντας με τις επιδόσεις του φορώντας της φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα, ο νυν τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού κατά την παραλαβή του βραβείου του αναφέρθηκε στους συμπαίκτες του αλλά και τον περσινό προπονητή του, Ηρακλή Μεταξά.

Αναλυτικά όσα είπε ο γκολκίπερ του «τριφυλλιού»:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να πάρω το βραβείο. Ευχαριστώ τον Γιάννη Κάργα. Δύσκολη σεζόν. Ευχαριστώ τον κύριο Μεταξά και τον ΠΑΣ Γιάννινα. Ήταν μία δυνατή και δύσκολη σεζόν. Αξίζουν συγχαρητήρια όσοι πήραν βραβείο και θα πάρουν. Χρόνια πολλά σε όλους. Είναι δύσκολα, είναι μία νέα πρόκληση στον Παναθηναϊκό. Εύχομαι ο Παναθηναϊκός να πετύχει τους στόχους του. Πρέπει να μην σκεφτόμαστε εγωιστικά. Θέλω να πω σε κάποιους ποδοσφαιριστές που νομίζουν πως η γη φευγει κάτω από τα πόδια τους να συνεχίσουν να δουλεύουν και στο τέλος θα πετύχουν».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής ο Αλεξανδρόπουλος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 21:16

Ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος βραβεύτηκε ως ο καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής την περσινή σεζόν στην Super League.

Ο νεαρός άσσος, ο οποίος το καλοκαίρι αποχώρησε από τον Παναθηναϊκό για τη Σπόρτινγκ Λισσαβώνας, δεν μπόρεσε να δώσει το παρών στην τελετή των βραβείων ΠΣΑΠΠ, ωστόσο με μήνυμά του αναφέρθηκε στους πρώην πλέον συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους που με ψήφισαν. Θα ήθελα να είμαι εκεί αλλά δεν μπορώ. Ευχαριστώ τον Παναθηναϊκό και τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν αλλά και την οικογένειά μου που με στηρίζει σε κάθε μου βήμα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κορυφαίος προπονητής της σεζόν 2021-22 ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 21:01

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς αναδείχθηκε ο κορυφαίος προπονητής της σεζόν 2021-22, παραλαμβάνοντας το βραβείο του στα 41α βραβεία του ΠΣΑΠΠ.

Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, ο οποίος επικράτησε στην ψηφοφορία των Ηρακλή Μεταξά και Πέδρο Μαρτίνς, στις δηλώσεις του μίλησε με κολακευτικά λόγια για τους ποδοσφαιριστές και τους συνεργάτες του, υπογραμμίζοντας πως χάρη σε αυτούς κατάφερε να πάρει το εν λόγω βραβείο.

Στις δηλώσεις του ο προπονητής του Παναθηναϊκού είπε:

«Nα ευχαριστήσω τον ΠΣΑΠΠ. Δεν τίμησαν μόνο εμένα αλλά και τους ανθρώπους που δουλεύουν μαζί μου, τους συνεργάτες μου, επιτελούν ένα πολύ μεγάλο έργο στον Παναθηναϊκό, ώστε οι παίκτες να έχουν τα πάντα για να ανταποκρίνονται όπως πρέπει. Ευχαριστώ και τους παίκτες μου, κάποιοι είναι και εδώ και χαίρομαι για αυτό. Το αξίζουν.

Όλοι οι παίκτες μας είναι εκφραστές μια ιδέας και τους ευχαριστώ για αυτό που παρουσιάζουν. Η αλήθεια είναι, ξέρετε πως είμαι απόφοιτος της ΕΠΟ. Κάποια στιγμή το 2002 είχαμε ένα μάθημα ψυχολογίας. Σε αυτό το μάθημα μας είχαν πει ένα πράγμα που μου έμεινε, επειδή ήμουν ποδοσφαιριστής. ''Ο προπονητής είναι πάντα ένα σημείο που συνδέει τον παίκτη με τον στόχο''. Αν δεν είχα παίκτες με διάθεση να εκπληρώσουν τους στόχους, δεν θα τα είχαμε καταφέρει. Θέλουμε παίκτες με στόχο, να θέλουν να αφήσουν στίγμα και έτσι γίνονται τα πράγματα καλύτερα για εμάς».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλύτερος ξένος της περσινής Super League ο Παλάσιος!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 20:51

O Σεμπάστιαν Παλάσιος ψηφίστηκε ως o καλύτερος ξένος ποδοσφαιριστής της περσινής σεζόν στη Super League.

Ο Αργεντινός εξτρέμ του Παναθηναϊκού, ο οποίος την περσινή αγωνιστική περίοδο σε πρωτάθλημα και κύπελλο πέτυχε με το «τριφύλλι» 13 τέρματα και μοίρασε τρεις ασίστ, παρέλαβε το βραβείο του κατά τη διάρκεια των 41ων βραβείων ΠΣΑΠΠ.

Στις δηλώσεις του ο «Τούκου» είπε:

«Καλησπέρα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Πολύ ικανοποιημένος για αυτό το βραβείο στη πρώτη μου χρονιά στο εξωτερικό. Να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, χωρίς αυτούς δεν θα τα είχα καταφέρει, σας ευχαριστώ και εσάς όλους. Είμαι πολύ χαρούμενος. 

Για τους στόχους του Παναθηναϊκού: «Είμαστε όλοι ενωμένοι, μια οικογένεια. Ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε πολύ καλά. Είμαι αισιόδοξος και ελπίζω να συνεχίσουμε ακόμη καλύτερα».

Για το πότε είναι πιο χαρούμενος, όταν σκοράρει ή όταν δίνει ασίστ: «Είμαι χαρούμενος όταν κερδίζουμε γιατί τα δίνουμε όλα και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι».

Για το Μουντιάλ: «Την βλέπω καλά την ομάδα, ενωμένη. Πιστεύω θα τα καταφέρει, το αξίζει η ομάδα, το αξίζει ο Μέσι».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρόβλημα με Πέρεθ - Επέστρεψαν Κουρμπέλης και Ιωαννίδης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 14:35

Ξαφνικό πρόβλημα με τον Ρούμπεν Πέρεθ προέκυψε στη σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνέχισε την προετοιμασία του για το πρώτο ματς Κυπέλλου κόντρα στο Βόλο, στο πλαίσιο της φάσης των «16».

Ο Ισπανός αμυντικός μέσος δεν προπονήθηκε λόγω ίωσης και έτσι είναι εξαιρετικά αμφίβολος για το ματς της προσεχούς Πέμπτης (15/12, 17:30). Αντίθετα, στο πρόγραμμα επέστρεψαν οι Δημήτρης Κουρμπέλης και Φώτης Ιωαννίδης, με τον πρώτο να βγάζει το μεγαλύτερο μέρος και τον δεύτερο όλη την προπόνηση.

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και έδωσαν μεγάλο βάρος στην τακτική.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram