Πρόβλημα με τον Δημήτρη Κουρμπέλη προέκυψε στην Εθνική ομάδας της Ελλάδας, πριν από το παιχνίδι της «γαλανόλευκης» με το Γιβραλτάρ, την προσεχή Παρασκευή (24/3) στο Φάρο της Πορτογαλίας, για την 1η αγωνιστική των προκριματικών του Euro 2024.
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού τέθηκε νοκ άουτ, καθώς υπέστη θλάση στον αριστερό μηρό, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Έτσι ο διεθνής αμυντικός μέσος δε θα ακολουθήσει την αποστολή στην Πορτογαλία.
Φυσικά συναγερμός σήμανε και στο «τριφύλλι», που περιμένει πλέον να δει το διάστημα που θα απουσιάσει ένας από τους βασικότερους ποδοσφαιριστές του, την ώρα που η μάχη για το πρωτάθλημα έχει φουντώσει για τα καλά.
Με πολλές απουσίες πραγματοποιήθηκε η σημερινή (22/3) προπόνηση του Παναθηναϊκού, στο «Γ. Καλαφάτης» με κύρια αιτία τις υποχρεώσεις των εθνικών ομάδων.
Συγκεκριμένα απουσίασαν, και θα απουσιάζουν μέχρι τα μέσα της επόμενης εβδομάδας, οι διεθνείς Δημήτρης Κουρμπέλης, Φώτης Ιωαννίδης, Άντραζ Σπόραρ, Άνταμ Τσέριν, Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, Χόρντουρ Μάγκνουσον, Λάζλο Κλεϊνχέισλερ και Τιμοτέους Πούχατς.
Από κει και πέρα αποφόρτιση έκαναν οι Μπαρτ Σένκεφελντ και Γιάννης Κώτσιρας, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Ζβόνιμιρ Σάρλια.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές, ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ακολούθησαν ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Ο Παναθηναϊκός και στο περασμένο παιχνίδι με την ΑΕΚ για την 1η αγωνιστική των Play Offs κατάφερε να κρατήσει το μηδέν στην εστία του, κάτι για το οποίο έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι.
Μάλιστα το εντυπωσιακό της όλης υπόθεσης είναι πως το εν λόγω ματς ήταν το υπ’ αριθμόν 35, όπου ο Ιταλός τερματοφύλακας κατάφερε να κρατήσει απαραβίαστη την εστία του. Όλα αυτά τη στιγμή που ο Μπρινιόλι μετράει 58 συμμετοχές!
Για το εντυπωσιακό αυτό στατιστικό η ΠΑΕ Παναθηναϊκός προχώρησε σε σχετική ανάρτηση.
O Nτέμης Νικολαΐδης σχολίασε στην εκπομπή Monday FC των καναλιών Novasports τη διαιτησία του Μαυροβούνιου, Νίκολα Νταμπάνοβιτς στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως σωστά φωνάζει το «τριφύλλι» για τη διαιτησία.
Για το χέρι του Άμραμπατ: «Δεν υπάρχει κανονισμός πεντακάθαρος. Έχει να κάνει και με την ερμηνεία. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο πέντε φορές και να μη φάει κάρτα; Δεν είναι έτσι! Θα μπορούσε να τιμωρηθεί και για αντιαθλητική συμπεριφορά, ενώ του χαρίζεται δεύτερη κίτρινη κάρτα και στο τάκλιν. Δεν έχει καμία σημασία, που βρίσκει την μπάλα. Γενικά η διαιτησία ήταν πολύ κακή και έχει δικαίως παράπονα ο Παναθηναϊκός, αφού τα περισσότερα λάθη ήταν εις βάρος του. Εγώ, πάντως, θα ήθελα να δω μετά το ματς μια κοινή ανακοίνωση ΑΕΚ-Παναθηναϊκού για καλύτερους διαιτητές. Είναι πολύ υπερβολικό αυτό του Άμραμπατ. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να μην τον απέβαλε. Μία υπόθεση, που έκανα, και έψαξα να βρω, αλλά δεν βρήκα πλάνα, καθώς χάσαμε τη φάση λόγω της ευκαιρίας του Ρότα, είναι η πιθανότητα να έχει σφυρίξει ο διαιτητής, προκειμένου να βγει από τη μεγάλη περιοχή ο Άμραμπατ, Αν ήταν ελεύθερο. Είδαμε τον Μπρινιόλι να κάνει επαναφορά και τίποτα άλλο. Εννοείτε ότι είναι κίτρινη κάρτα και αποβολή».
Για το πέναλτι, που ζητάει ο Παναθηναϊκός: «Δεν ξέρω αν είναι φάουλ του Κουρμπέλη ή όχι, επηρεάζει τον Χατζισαφί και η μπάλα έρχεται από συμπαίκτη του και πάει άουτ. Όπως και να έχει, δικαίως φωνάζει ο Παναθηναϊκός, το ξεκαθαρίζω αυτό, γιατί μπάλα βλέπουμε».
Για την τελευταία φάση και το πέναλτι, που δόθηκε στην ΑΕΚ αρχικά, αλλά μετά το πήρε πίσω ο Νταμπάνοβιτς: «Κάθισα και διάβασα τον κανονισμό. Ο κανονισμός, λοιπόν, προτρέπει τον διαιτητή να πάει στο VAR όταν μία φάση κρίνει αποτέλεσμα και συμβαίνει στα καθυστερήσεις. Δεν ξέρω τι χάνουμε εκεί. Και φυσικά και να το έβλεπε, δεν υπάρχει κανένα πέναλτι για την ΑΕΚ».
Για το αγωνιστικό σκέλος του ντέρμπι, ο Νικολαΐδης υποστήριξε: «Είδα για ακόμη μία φορά τον Παναθηναϊκό να δυσκολεύει την ΑΕΚ. Είδαμε Παναθηναϊκό σε καλύτερη βερσιόν. Πίεσε, ήταν πιο θαρραλέος στην επίθεση, έπαιξε πιο επιθετική άμυνα. Όλο το μυστικό του Παναθηναϊκού ήταν να παίξει με 3 χαφ, με Τσέριν, Κουρμπέλη και Πέρεθ. Κατάφερε να πιέσει και να βγει μπροστά. Καλύτερος ο ΠΑΟ από το 1-0.
Το τελευταίο διάστημα άκουγα διάφορα σχόλια για τον Αθανασιάδη. Σε μία σπουδαία φάση του Παναθηναϊκού ο Αθανασιάδης τη σταμάτησε. Είδα την ΑΕΚ να κάνει άμυνα πιο πίσω. Έχω την εντύπωση ότι επηρεάστηκε από το ότι έφαγε αντεπιθέσεις από τον Ολυμπιακό. Δεν έκανε πιεστικές άμυνες. Μην ξεχνάμε ότι παίζει με μία καλή ομάδα. Η ΑΕΚ δεν ήταν χειρότερη από τον Παναθηναϊκό. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε από τη συμπεριφορά του, με μεγάλη ένταση. Η ΑΕΚ έχει ανεβάσει τον πήχη ψηλά και έτσι η κριτική γίνεται με γνώμονα τα καλά ματς, που έχει κάνει και θα είναι πιο αυστηρή. Είδαμε ένα ωραίο ντέρμπι. Η ΑΕΚ ήταν καλύτερη ή ισάξια στα ματς. Η ΑΕΚ δεν έχει πάρει ματς όταν δεν είναι πολύ καλύτερη. Έχει πέσει η ένταση, έπαιζε στο 10, μοιραία κουράζεται γιατί περνά το πρωτάθλημα. Παρόλο που η ένταση έπεσε από το 10 στο 8. Η ΑΕΚ είναι σε καλό φεγγάρι παρότι έπεσε η ένταση. Βλέπω μία κούραση, θα αντέξει; Θα δούμε με κούραση να λαμβάνονται λάθος οι αποφάσεις».
Νέα δεδομένα προκύπτουν στους ορισμούς διαιτητών για τις επόμενες εννέα αγωνιστικές των Play Offs, έπειτα από συνάντηση που είχε ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού και Πρόεδρος της Super League, Βαγγέλης Μαρινάκης με τον Πρόεδρο της ΕΠΟ, Τάκη Μπαλτάκο.
Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, η Λίγκα και η ΕΠΟ θα αναλάβουν από κοινού να φέρουν Elite διαιτητές για τα ντέρμπι των Play Offs! Μάλιστα αυτοί θα προέρχονται από τα έξι μεγάλα πρωταθλήματος της Ευρώπης και, όπως τονίστηκε ήδη η προεργασία για να βρεθούν οι ρέφερι ξεκίνησε!
«Ο Πρόεδρος της Super League κ. Ευάγγελος Μαρινάκης είχε συνάντηση στα γραφεία της ΕΠΟ με τον Πρόεδρο της ΕΠΟ κ. Παναγιώτη Μπαλτάκο, στον οποίο εξέφρασε την έντονη δυσφορία των ομάδων της Super League για την διαιτησία της 1ης αγωνιστικής των Stoiximan Super League Playoffs, αλλά και το γεγονός ότι η ΚΕΔ/ΕΠΟ δεν μπορεί να προσκαλέσει και να ορίσει UEFA Elite διαιτητές.
Τονίστηκε ότι ο τρόπος λειτουργίας του κ. Μπένετ δεν είναι πλέον ανεκτός.
Ο κ. Μαρινάκης πρότεινε και η ΕΠΟ έκανε δεκτό το να αναλάβει, σε συνεργασία με την ΕΠΟ, να φέρει η Super League ελίτ διαιτητές για τα ντέρμπι και διαιτητές 1ης κατηγορίας απο τα 6 μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης.
Αρχίζουν άμεσα οι διαδικασίες για να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη συμφωνία».
Τα Play Offs ξεκίνησαν με πολλά παρατράγουδα, αφού η διαιτησία του Νταμπάνοβιτς στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ ήταν αυτή που έκλεψε την παράσταση. Ο Μαυροβούνιος διαιτητής αποτέλεσε τον αρνητικό πρωταγωνιστή μην καταλογίζοντας μία σειρά από παραβάσεις των «κιτρινόμαυρων», γεγονός που έφερε την αντίδραση του «τριφυλλιού».
Ως αποτέλεσμα ο αρχιδιαιτητής της Super League, Στιβ Μπένετ, κάλεσε τις έξι ομάδες που συμμετέχουν στα Play Offs της Super League σε σύσκεψη. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Δευτέρα (27/03) στις 12 το μεσημέρι στα γραφεία της Ομοσπονδίας.
«Με την ευκαιρία της διακοπής του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων της Εθνικής Ομάδας, ο αρχιδιαιτητής κ. Μπένετ καλεί σε σύσκεψη τους προέδρους των έξι ομάδων που συμμετέχουν στα play off της Super League1 την Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023 και ώρα 12:00 στα γραφεία της ΕΠΟ».
Ο Μπερνάρντ μετά το 0-0 του Παναθηναϊκού στην «OPAP Arena» με την ΑΕΚ τόνισε πως όλα είναι ανοιχτά και οι «πράσινοι» πρέπει να μείνουν συγκεντρωμένοι.
«Ήταν ένας αγώνας με ένταση. Οι ομάδες δεν πήραν από την αρχή ρίσκα. Εμείς δε μπορέσαμε να κάνουμε τις ευκαιρίες μας γκολ, όλα είναι ανοιχτά, έχουμε ακόμα εννέα παιχνίδια. Πρέπει να παίξουμε συγκεντρωμένα γιατί μέχρι και ένα λάθος μπορεί να είναι μοιραίο».
Για τη διακοπή και το ότι ο Παναθηναϊκός δεν έχει δεχτεί γκολ: «Ήταν όλοι οι αγώνες σημαντικοί, όπως και σήμερα που δε δεχτήκαμε γκολ. Το ότι κρατάμε ανέπαφη την εστία μας σημαίνεις πως παίζουμε όλοι καλά. Θα ξεκουραστούμε τώρα και θα ανασυνταχθούμε εν όψει της δύσκολης συνέχειας που έχουμε συνεχόμενους αγώνες».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγώνα με την ΑΕΚ, σημείωσε πως οι αγώνες των Play Offs πρέπει να έχουν διαιτητές υψηλότερου επιπέδου από τον Νταμπάνοβιτς, ενώ υπογράμμισε πως η ισοπαλία δεν ικανοποιεί τους «πράσινους».
Για το ματς και τη διαιτησία: «Είναι ένα αποτέλεσμα που σε βάθος χρόνου μπορεί να μην συμφέρει καμία ομάδα. ήταν ένα δίκαιο αποτέλεσμα. Τώρα για τη διαιτησία νιώθω άσχημα να μιλήσω. Χρειαζόμαστε πιο υψηλού επιπέδου διαιτητές. Θα είναι το πιο απλό που μπορούσα να πω. Ζούμε σε ένταση. Μετά από χρόνια τέσσερις ομάδες διεκδικούν το πρωτάθλημα. Όλοι εμείς προπονητές και παίκτες θα πρέπει να βοηθήσουν τις ομάδες σε λογικά φίλαθλα πλαίσια. Εκτός από την ετοιμότητα των ομάδων, χρειαζόμαστε συμπαράσταση σε ένα πιο υψηλό επίπεδο διαιτητών. Στο πρώτο ημίχρονο μπορούσαμε να ελέγξουμε τον ρυθμό. Δεν ήμασταν όμως τόσο επιθετικοί και τόσο δημιουργικοί για να κάνουμε περισσότερα πράγματα στην επίθεση. Ένα κομμάτι παιχνιδιού τακτικά, ανασταλτικά ήταν παρόμοιο παιχνίδι όπως και το προηγούμενο εδώ, δεν είχαμε ιδιαίτερη πίεση από την ΑΕΚ. Αλλα στο δεύτερο κομμάτι της δημιουργίας δεν το κάναμε. Στο δεύτερο ημίχρονο η ΑΕΚ ήταν η ομάδα που επέβαλε το ρυθμό. Κατά κάποιο τρόπο ήταν φυσιολογικό. Βάσει της δυναμικής της. Τους δώσαμε αρκετό χώρο. Χωρίς ωστόσο να δεχθούμε ιδιαίτερες φάσεις. Στο δεύτερο ημίχρονο περιοριστήκαμε παραπάνω απ’ όσο έπρεπε σε παθητικό ρόλο».
Για το πάθος του Παναθηναϊκού: «Σίγουρα ήταν ένα κομμάτι που θέλω να βλέπω. Υπάρχουν ματς που σου δίνουν την ευκαιρία να παίζεις πολύ καλύτερα. Υπάρχουν και ματς απέναντι σε ομάδα που έχουν πάρει πρωταθλήματα τα τελευταία χρόνια. Έχουν ένα back up που έχουν».
Για τα ντέρμπι που δεν χάνει ο Παναθηναϊκός: «Χρειάζονται νίκες. Αλλά δεν μπορώ να το σκεφτώ έτσι. Σε κάθε ματς ή ντέρμπι που παίξαμε ή θα παίξουμε δεν αλλάζουμε τρόπο σκέψης που παίζουμε. Οι νίκες είναι αυτές που θα μας δώσουν τον τελικό στόχο. Υπάρχουν και οι αντίπαλοι. Έχουμε να κάνουμε με μεγάλες ομάδες. Το ισόπαλο αποτέλεσμα δεν ήταν κάτι που μας ικανοποιεί πλήρως θα έλεγα. Σίγουρα αν δεν μπορείς να κερδίσεις καλό είναι να μην χάνεις. Αλλά οι νίκες θα μας δώσουν νίκες».
Ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης, A' αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μίλησε στην Αθλητική Κυριακή για τη διαιτησία στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, αναφέροντας πως ο διαιτητής Νταμπάνοβιτς έκανε ότι μπορούσε για να μην χάσει η ΑΕΚ.
Έχω να μιλήσω 20 χρόνια. Απόψε αυτός ο διαιτητής έκανε ότι μπορούσε για να μην χάσει η ΑΕΚ. Πέναλτι; Όχι δεν είναι χέρι. Δεύτερη κίτρινη στον Άμραμπατ; Όχι δεν είναι. Δεν έδινε ούτε τα αράουτ στον Παναθηναϊκό.
Στο δε τέλος που έφευγα είχε την αναίδεια αυτός ο Σιδηρόπουλος που λέει ότι είναι διεθνής διαιτητής 'ξέρετε λέει καθυστερήσαμε γιατί μπορεί στο τέλος να ήταν πέναλτι'. Και ποιος σε ρώτησε ρε Σιδηρόπουλε του λέω εγώ. Αυτά όλα υπάγονται στους ανθρώπους του παρασκηνίου. Είδατε έναν διαιτητή απόψε να μην θέλει να χάσει η ΑΕΚ με τίποτα.