Το θέμα με την αλλαγή των Πολωνών διαιτητών στον αγώνα της ΑΕΚ με τον Άρη και τον ορισμό Ελλήνων στη θέση τους, ήταν αυτό που κυριάρχησε την 4η αγωνιστική των Play Offs της Super League.
Η ΚΕΔ έπειτα από τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο, πως οι Πολωνοί διαιτητές βρέθηκαν σε κατάσταση μέθης και δημιούργησαν επεισόδια στο αεροδρόμιο, προχώρησε στην αντικατάσταση της διαιτητικής ομάδας, αφού νωρίτερα είχε λάβει σχετικές επιστολές και από τις δύο ομάδες, μέσω των οποίων αιτούνταν την αντικατάσταση αυτή.
Όλα όσα έγιναν έφεραν την αντίδραση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία με επιστολή της στην Super League εξέφρασε την αντίρρησή της για αυτή την κίνηση. Παράλληλα το «τριφύλλι» ζητά εξηγήσεις για τους λόγους που οδήγησαν την ΚΕΔ στην αλλαγή των διαιτητών, την οποία χαρακτηρίζει σκανδαλώδη, ενώ υπογραμμίζει πως «είναι φανερό ποιοι δεν θέλουν ξένους διαιτητές». Τέλος, το «τριφύλλι» ζητά από όλες τις υγιείς ομάδες να αντιδράσουν «και να δώσουν στον κάθε κ. Μπένετ και στον κάθε κ. Μπαλτάκο να καταλάβουν ότι οι εποχές όπου η ΕΠΟ λειτουργούσε ως εντολοδόχος συγκεκριμένων συμφερόντων και ομάδων έχουν περάσει».
«Αξιότιμοι κύριοι
Την 9-4-2022 διεξήχθη στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής των play off της Super League ο αγώνας μεταξύ της ΑΕΚ και του Άρη, ο οποίος έληξε με σκορ 3-1.
Για τον αγώνα αυτόν η ΚΕΔ είχε ορίσει τους Πολωνούς διαιτητές Πάβελ Ρατσκόφσκι, Ράντοσλαβ Σιέτζκα, Άνταμ Κούπσικ και Κριστόφ Γιάκουμπικ οι οποίοι αφίχθησαν στην Αθήνα το βράδυ της 8-4-2022.
Πλην όμως, 2,5 ώρες πριν τον αγώνα, στις 3:19 της 9-4-2022 η ΚΕΔ/ΕΠΟ προέβη στην κάτωθι ανακοίνωση:
«Από την ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοινώνονται τα εξής: Κατόπιν κοινού αιτήματος μέσω επιστολών που εστάλησαν από τις ΠΑΕ ΑΕΚ και Άρης σχετικά με δημοσιεύματα που αναφέρονται σε επεισόδιο των αξιωματούχων διαιτησίας του σημερινού αγώνα ΑΕΚ-Αρης, η ΚΕΔ/ ΕΠΟ είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει σε αντικατάσταση τους με Έλληνες διαιτητές ως ακολούθως.
ΔIAITHTHΣ: ΔIAMANTOΠOYΛOΣ APIΣTOTEΛHΣ EΠΣ APKAΔIAΣ
1OΣ BOHΘOΣ: MΠOYΞMΠAOYM PAIXAPNT EΠΣ AN.ATTIKHΣ
2OΣ BOHΘOΣ: TPYΦΩN ΠETPOΠOYΛOΣ
4OΣ ΔIAITHTHΣ: BEPΓETHΣ XPHΣTOΣ EΠΣ APKAΔIAΣ
VAR: EYAΓΓEΛOY AΓΓEΛOΣ EΠΣ AΘHNΩN
AVAR:ΦΩTOΠOYΛOΣ ANTPEAΣ EΠΣ AΘHNΩN».
Τίθεται ήδη από το περιεχόμενο της ανακοίνωσης, ζήτημα παράβασης καθήκοντος στην οποία προέβη η ΚΕΔ/ΕΠΟ και ο επικεφαλής της κ.Μπένετ, προβαίνοντας σε αντικατάσταση διαιτητών α) κατόπιν κοινού αιτήματος των δύο διαγωνιζόμενων ομάδων και β) βάσει δημοσιευμάτων! Οι αποφάσεις της ΚΕΔ ως σήμερα δεν μας είχαν εντυπωσιάσει με την διαφάνεια και την αξιοπιστία τους αλλά με το να αντικαθιστά διαιτητές με γνώμονα δημοσιεύματα, η ΚΕΔ ομολογουμένως ξεπέρασε και τον εαυτό της! Εξίσου σκανδαλώδες είναι και το γεγονός ότι η απόφαση της ΚΕΔ ελήφθη κατόπιν κοινού αιτήματος των διαγωνιζόμενων ομάδων! Από πότε οι διαγωνιζόμενες ομάδες δικαιούνται να διαμορφώνουν την απόφαση για τον διαιτητή τους Το πόσο βάναυσα πλήττει τον υγιή ανταγωνισμό και τις υπόλοιπες ομάδες μία τέτοια πρακτική, φρονούμε πως δεν χρειάζεται να αναλυθεί!
Η αντικατάσταση των Πολωνών διαιτητών προκλήθηκε από δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία οι ανωτέρω κατά την πτήση τους προς την Αθήνα ήταν μεθυσμένοι και δημιούργησαν επεισόδιο με συνεπιβάτη τους. Για την ως άνω πρωτοφανή αντικατάσταση των διαιτητών στην οποία προέβη η ΚΕΔ/ΕΠΟ στην πλέον κρίσιμη καμπή των φετινών play off ο επικεφαλής της ΚΕΔ κ.Μπένετ οφείλει να απαντήσει στα κάτωθι ερωτήματα:
1) Αναφορικά με τους νομίμως ορισθέντες Πολωνούς διαιτητές από ποιον, πότε και με ποιον τρόπο ενημερώθηκε για το φερόμενο επεισόδιο με συνεπιβάτη τους στην πτήση προς Αθήνα;
2) Ζήτησε ενημέρωσή του από κάποιον αρμόδιο φορέα (Αστυνομία, Διοίκηση Αεροδρομίου, αεροπορική εταιρεία κλπ) αναφορικά με το συμβάν;
3) Επικοινώνησε και πότε με τους Πολωνούς διαιτητές για να λάβει ενημέρωση και από αυτούς;
4) Συναντήθηκε με τους Πολωνούς διαιτητές και και σε καταφατική περίπτωση πότε και ποιο ήταν το περιεχόμενο της συνάντησής τους; Γιατί οι εξηγήσεις των διαιτητών κρίθηκαν ανεπαρκείς; Οι διαιτητές υποβλήθηκαν σε αλκοτέστ;
5) Ισχύει ο ισχυρισμός του διαιτητή κ.Πάβελ Ρατσκόφσκι ότι ο κ.Μπένετ μετέβη στο ξενοδοχείο για να του ανακοινώσει ότι δεν θα διαιτητεύσει τον αγώνα;
6) Με βάση ποιο κανονιστικό πλαίσιο έκρινε ότι τα σχετικά δημοσιεύματα επαρκούν για να προβεί σε αντικατάσταση των διαιτητών;
Επίσης για λόγους διαφάνειας και νομιμότητας ο κ.Μπένετ οφείλει να αποστείλει στη Superleague για να τεθούν υπόψη των ομάδων όλα τα έγγραφα (επιστολές, αναφορές, αλληλογραφία) που αφορούν στη συγκεκριμένη υπόθεση.
Ο δε κ.Μπαλτάκος οφείλει ομοίως να απαντήσεις από ποιον, πότε και με ποιον τρόπο ενημερώθηκε για το φερόμενο επεισόδιο και σε ποιες ενέργειες προέβη σχετικά.
Πλέον οι μάσκες έχουν πέσει και έχει καταστεί φανερό ποιοι επιθυμούν να μη διαιτητεύουν τους κρίσιμους αγώνες του Πρωταθλήματος ξένοι διαιτητές αλλά να γυρίσουμε σε διαιτησίες σαν τη χθεσινή του κ.Διαμαντόπουλου που αλλοιώνουν βάναυσα το Πρωτάθλημα.
Σε αυτές τις προσπάθειες αλλοίωσης του Πρωταθλήματος οι υγιείς ομάδες οφείλουν να αντιδράσουν και να δώσουν στον κάθε κ.Μπένετ και στον κάθε κ.Μπαλτάκο να καταλάβουν ότι οι εποχές όπου η ΕΠΟ λειτουργούσε ως εντολοδόχος συγκεκριμένων συμφερόντων και ομάδων έχουν περάσει.
Η ΕΠΟ θα διασφαλίζει τα συμφέροντα του Ελληνικού Ποδοσφαίρου και μόνο, αλλιώς οι διοικούντες αυτήν θα βρεθούν σπίτια τους, αφού πρώτα περάσουν από την Εισαγγελία για να δώσουν εξηγήσεις για τα πεπραγμένα τους.
Για τον λόγο αυτό ζητούμε με απόφαση του Συνεταιρισμού να σταλεί επιστολή προς τους κκ Μπένετ και Μπαλτάκο προκειμένου να απαντήσουν στα ανωτέρω ερωτήματα εντός τριών εργασίμων ημερών, επιφυλασσόμενοι (είτε ως Συνεταιρισμός ή και ως θιγόμενες ομάδες) για τις νόμιμες ενέργειές μας σε περίπτωση που οι εξηγήσεις τους κριθούν ανεπαρκείς και στοιχειοθετηθεί παράβαση των καθηκόντων τους».
Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να επικρατήσει των Άρη και Ολυμπιακού στα δύο τελευταία παιχνίδια των Play Offs, κάτι που τον διατηρεί στην κορυφή της βαθμολογίας μετά και τη συμπλήρωση της 4ης αγωνιστικής.
Τα δύο θετικά αποτελέσματα των «πρασίνων» όπως φαίνεται εκτός από τους φίλους της ομάδας, ικανοποίησαν και τον μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Γιάννη Αλαφούζο. Έτσι ο ιδιοκτήτης του «τριφυλλιού» έδωσε πριμ 300 χιλ. ευρώ στους παίκτες.
Συγκεκριμένα, οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα λάβουν 200.000 ευρώ για τη νίκη επί του Ολυμπιακού κι επιπλέον 100.000 ευρώ για το διπλό στο «Κλ. Βικελίδης».
Συνέχεια στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις δίνει ο Παναθηναϊκός Β', ο οποίος κοντράρεται απόψε με τον Ηρακλή στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής του Α' Ομίλου της Super League 2 (14:45).
Οι «πράσινοι» έχουν δύσκολο έργο απέναντι στον «γηραιό», ωστόσο στοχεύουν να υπερασπιστούν την έδρα τους και να επιστρέψουν στις νίκες μετά από τις δύο συνεχόμενες ισοπαλίες με Θεσπρωτό και Αλμωπό Αριδαίας.
Ο Σωτήρης Αντωνίου δε θα έχει στη διάθεσή του τους τραυματίες, Σερπέζη και Αλμπάνη, που έμειναν εκτός αποστολής.
Ο Τσακαλής θα είναι ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης, με βοηθούς του Γεωργακόπουλο και Μαυροκορδόπουλο.
|
Θέση |
Ομάδα |
Αγώνες |
Βαθμολ |
|
1 |
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ |
17 |
43 |
|
2 |
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
16 |
34 |
|
3 |
Α.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ |
17 |
34 |
|
4 |
ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ |
16 |
30 |
|
5 |
Π.Ο.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ |
16 |
29 |
|
6 |
ΠΑΟΚ Β |
16 |
27 |
|
7 |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ |
18 |
24 |
|
8 |
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Β |
17 |
23 |
|
9 |
ΔΙΑΓΟΡΑΣ Γ.Σ. |
17 |
21 |
|
10 |
ΑΛΜΩΠΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ |
18 |
21 |
|
11 |
ΒΕΡΟΙΑ Ν.Π.Σ |
17 |
19 |
|
12 |
ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΟΝΤΟΥ |
17 |
17 |
|
13 |
ΗΡΑΚΛΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
18 |
17 |
|
14 |
ΘΕΣΠΡΩΤΟΣ Α.Σ. |
18 |
9 |
|
15 |
ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ |
18 |
4 |
Ο Παναθηναϊκός ήταν κυρίαρχος στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό επικρατώντας στη Λεωφόρο με 2-0 για την 4η αγωνιστική των Play Offs της Super League.
Ο Φακούντο Σάντσες μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού αναφέρθηκε στον έλεγχο του ρυθμού που είχε το «τριφύλλι», ενώ στάθηκε και στην ποιότητα και τον χαρακτήρα που έχουν οι «πράσινοι» ως ομάδα.
«Κάναμε ένα τέλειο ματς απόψε. Σε όλο το ματς ήμασταν σαφείς, είχαμε την πρωτοβουλία. Όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες και απόψε δείξαμε όλη τη δουλειά που κάνουμε και αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό βήμα.
Είναι ακριβώς έτσι. Στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να ελέγχεις το ματς και στα 90 λεπτά. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο θέμα όσο δεν είχαμε τον έλεγχο. Δείξαμε πως είμαστε μία ομάδα που ήθελε να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων και πως είμαστε μία ομάδα ποιότητα και χαρακτήρα.
Ξέραμε πως το αποψινό ματς θα ήταν πολύ μεγάλης σημασίας. Ξέραμε πως και η ΑΕΚ κέρδισε. Ξέραμε πως ήταν σημαντικό να κερδίσουμε. Ξέραμε πως δεν ήταν εύκολο και αυτό μας δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση».
Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της 4ης αγωνιστική των Play Offs της Super League επικρατώντας του Ολυμπιακού στην κατάμεστη Λεωφόρο με 2-0.
Οι «πράσινοι» πραγματοποίησαν ένα καταπληκτικό πρώτο ημίχρονο όπου προηγήθηκαν με 2-0 (Σπόραρ 28’ και αυτογκόλ Ελ Αραμπί στο 36’), στριμώχνοντας στα σχοινιά τον Ολυμπιακό, ο οποίος αρκέστηκε σε παθητικό ρόλο. Στην επανάληψη το «τριφύλλι» κατέβασε ρυθμό, διαχειρίστηκε περίφημα το υπέρ του σκορ, φτάνοντας εύκολα στη νίκη.
Έτσι ο Παναθηναϊκός παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας, σε ισοβαθμία με την ΑΕΚ και πηγαίνει στην Τούμπα για να αναμετρηθεί με τον ΠΑΟΚ.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς επέλεξε και πάλι για τον Παναθηναϊκό σχηματισμό 4-3-3. Ο Μπρινιόλι ήταν στην εστία. Ο Σάντσες κάλυψε το δεξί άκρο της άμυνας, ο Χουάνκαρ το αριστερό, ενώ οι Σένκεφελντ και Σάρλια συνέθεσαν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Οι Πέρεθ, Τσέριν και Κουρμπέλης ήταν οι τρεις του κέντρου. Οι Παλάσιος και Μπερνάρντ αγωνίστηκαν στα δύο «φτερά» της επίθεσης, δεξιά και αριστερά, αντίστοιχα, με τον Σπόραρ στην κορυφή.
Από τη μεριά του ο Ζοσέ Ανιγκό παρέταξε τον Ολυμπιακό επιλέγοντας σύστημα 4-2-3-1. Ο Πασχαλάκης ήταν στο τέρμα, ενώ την τετράδα στην άμυνα από τα δεξιά στα αριστερά συνέθεσαν οι Ρόντινει, Μπα, Παπασταθόπουλος και Ρέαμπτσιουκ. Τα δύο χαφ ήταν οι Χουάνγκ και Εμβιλά, ενώ οι Ροντρίγκες (κέντρο), Μασούρας (δεξιά) και Φορτούνης (αριστέρα), ήταν η υποστηρικτή τριάδα πίσω από τον Ελ Αραμπί που αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην κορυφή της επίθεσης.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε καλά στο ντέρμπι με ένταση, αποφασιστικότητα και στόχο να βρει το γρήγορο γκολ, εν αντιθέσει με τον Ολυμπιακό που έδειχνε να τηρεί στάση αναμονής. Έτσι μόλις στο 6ο λεπτό το «τριφύλλι» απείλησε με τον Χουάνκαρ να κάνει το γύρισμα από τα αριστερά, ο Παλάσιος από το ύψος του πέναλτι «έσπασε» στον Μπερνάρντ που έπιασε το σουτ στην κίνηση από τα όρια της περιοχής, αλλά η μπάλα κόντραρε και πέρασε κόρνερ.
Στο 9’ έγινε μία ακόμα τελική για τον Παναθηναϊκό, όταν από «τσαφ» του Μπα, η μπάλα στρώθηκε στον Σπόραρ, ο οποίος με τη σειρά του δεν έκανε καλό σουτ στην κίνηση και ο Πασχαλάκης μπλοκάρει εύκολα.
Στο 15ο λεπτό ο Σάρλια αποχώρησε από τον αγώνα με πρόβλημα στον αστράγαλο, δίνοντας τη θέση του στον Μάγκνουσον, στην πρώτη αναγκαστική αλλαγή για το «τριφύλλι»!
Η πρώτη τελική του Ολυμπιακού στον αγώνα ήρθε στο 18’. Ο Φορτούνης άνοιξε για τον Ρέαμπτσουκ που βρήκε τον Ελ Αραμπί, αυτός «έσπασε» στον Ροντρίγκες που σούταρε αλλά ο Μπρινιόλι μπλόκαρε σταθερά στο κέντρο της εστίας του.
Η πίεση του Παναθηναϊκού ψηλά απέδωσε καρπούς στο 28ο λεπτό, όταν από τραγικό λάθος του Παπασταθόπουλου, ο Σπόραρ, ο οποίος είχε κυνηγήσει τη φάση, έγινε αποδέκτης της μπάλας, πλάσαρε τον Πασχαλάκη και έκανε το 1-0, βάζοντας φωτιά στη Λεωφόρο.
Ο Ολυμπιακός είχε σαστίσει και ο Παναθηναϊκός συνέχισε να επιτίθεται κατά κύματα. Στο 34΄ τρομερή κούρσα από τον Σάντσες, που και τελείωσε μόνος του τη φάση έξω από την περιοχή με τον Πασχαλάκη να διώχνει. Στο 35ο λεπτό νέο σουτ από τον Σπόραρ και πάλι ο Πασχαλάκης έπεσε και έδιωξε σε κόρνερ.
Η τρίτη ήταν και η φαρμακερή για τους «πράσινους». Στο 36’ Μετά το κόρνερ του Μπερνάρντ, ο Κουρμπέλης πήδηξε για την κεφαλιά, δεν την βρήκε και η μπάλα από το κεφάλι του Ελ Αραμπί κατέληξε στο βάθος της εστίας του Πασχαλάκη για το 2-0.
Στο 39’ οι παίκτες του Παναθηναϊκού διαμαρτυρήθηκαν για πέναλτι, για χέρι του Παπασταθόπουλου, ωστόσο ο Ισπανός ρέφερι έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι. Ένα λεπτό αργότερα οι φιλοξενούμενοι είχαν τη μεγαλύτερη φάση στον αγώνα, όταν από σουτ του Χουάνγκ, ο Σένκεφελντ απομάκρυνε, ενώ στη συνέχεια ο Φορτούνης σέντραρε για τον Ελ Αραμπί που έπιασε την κεφαλιά, αλλά ο Μπρινιόλι ήταν σε ετοιμότητα και μπλόκαρε, διατηρώντας έτσι το 2-0 μέχρι το τέλος του ημιχρόνου.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με διπλή αλλαγή για τον Ολυμπιακό, με τους Ροντρίγκες και Ελ Αραμπί να δίνουν τις θέσεις τους στους Μπιέλ και Μπακαμπού. Ο Παναθηναϊκός από την άλλη συνέχισε με τους ίδιους 11, με τους οποίους τελείωσε το πρώτο μέρος.
Οι φιλοξενούμενοι ήταν αυτοί που πήραν την κατοχή της μπάλας και στο 49’ είχαν την πρώτη τους απειλή, καθώς από σουτ του Χουάνγκ, ο Μπιελ με τακουνάκι πήγε να στείλει την μπάλα στα δίχτυα, αλλά ο Μπρινιόλι μπλόκαρε.
Έχοντας το υπέρ του 2-0 ο Παναθηναϊκός δεν ήταν το ίδιο ενεργητικός στο δεύτερο μέρος, με τον ρυθμό του αγώνα να έχει πέσει. Στο 54’ ένα γύρισμα του Παλάσιος βρήκε σε ετοιμότητα τον Πασχαλάκη που απομάκρυνε, όπως και στο 55’ όταν ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού απομάκρυνε με τα πόδια σε κάθετη του Πέρεθ.
Στο 69ο λεπτό ο Μασούρας έδωσε τη θέση του στον Βαλμπουενά, ενώ στο ίδιο λεπτό ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς πέρασε στη θέση των Σπόραρ και Κουρμπέλη, τους Ιωαννίδη και Μαντσίνι. Με την αλλαγή αυτή ο Μπερνάρντ παρέμεινε στα αριστερά και ο Μαντσίνι είχε ρόλο ελεύθερου πίσω από τον Ιωαννίδη.
Ο Ολυμπιακός «έγραψε» μία ακόμα τελική στο 78ο λεπτό, με κεφαλιά του Φορτούνη από σέντρα του Ρέαμπτσιουκ, αλλά τον Μπρινιόλι να μπλοκάρει σταθερά. Στο 81’ ο Βρουσάι πέρασε στη θέση του Φορτούνη, στην τελευταία αλλαγή του Ζοσέ Ανιγκό στο ματς.
Ο Παναθηναϊκός έγινε απειλητικός στο 82’, αλλά το σουτ του Ιωαννίδη από πάσα του Μαντσίνι κόντρα στον Παπασταθόπουλο. Ο Γιοβάνοβιτς έκλεισε τις αλλαγές του στο 84’ όταν οι Τσοκάι και Κλεϊνχέισλερ, αντικατέστησαν τους Τσέριν και Μπερνάρντ, οι οποίοι είχαν τρέξει πάρα πολύ.
Στο χρόνο που απέμενε τίποτα δεν άλλαξε με τον Παναθηναϊκό να παίρνει τη νίκη με 2-0.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Με μία προπόνηση στο «Γεώργιος Καλαφάτης» ολοκληρώθηκε σήμερα (9/4) το μεσημέρι η προετοιμασία του Παναθηναϊκού Β’ για τον αγώνα της Μεγάλης Δευτέρας με τον Ηρακλή (10/04, 14:45) στο Ολυμπιακό στάδιο, για την 19η αγωνιστική του Α’ ομίλου της Super League 2.
Το πρόγραμμα των «πράσινων» περιλάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κατοχής σε μικρό χώρο και στατικές φάσεις. Οι τραυματίες Σερπέζης και Αλμπάνης ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία αντίστοιχα, μένοντας αμφότεροι εκτός αποστολής.
Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Σωτήρης Αντωνίου ανακοίνωσε τους ποδοσφαιριστές που συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή του Παναθηναϊκού Β’ για το αυριανό εντός έδρας ματς.
Αυτοί είναι οι: Λίλο, Μαργκόνο, Σιδεράς, Μαρτίνης, Αντωνίου, Προδρομίτης, Τουρκοχωρίτης, Λάμψιας, Βούτσας, Αθανασόπουλος, Εμπό, Μαντσίνι, Φουρτάδο, Κυριόπουλος. Κρυπαράκος, Ταβάρες, Σαρδέλης, Καρβούνης, Καραμπάς, Αγκοστίνιο, Μπιλάλ.
Ο Παναθηναϊκός φιλοξενεί απόψε στη Λεωφόρο τον Ολυμπιακό για την 4η αγωνιστική των Play Offs της Super League, ίσως στο σημαντικότερο ντέρμπι των τελευταίων ετών που έχουν δώσει μεταξύ τους οι δύο ομάδες (21:00, Cosmote Sport 1).
Οι «πράσινοι» θέλουν να εκμεταλλευτούν τη γεμάτη Λεωφόρο και να πάρουν τη νίκη που θα τους διατηρήσει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, ενώ παράλληλα θα τους φέρει στο +6 από το σημερινό της αντίπαλο. Από την άλλη, οι «ερυθρόλευκοι» ψάχνουν και αυτοί το «τρίποντο» για να φτάσουν το «τριφύλλι» στη βαθμολογία και φυσικά να αυξήσουν τις πιθανότητές τους για την κατάκτηση του τίτλου.
Οι «πράσινοι» μετά την εκτός έδρας νίκη τους στην έδρα του Άρη έφεραν εκ νέου την ψυχολογία τους στο καλό επίπεδο, ωστόσο το ίδιο ισχύει και για τον Ολυμπιακό που έρχεται στο «Απόστολος Νικολαΐδης» μετά την εντός έδρας νίκη με ανατροπή που πέτυχε κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Αγωνιστικά προβλήματα για τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν υπάρχουν, αφού μόνο ο Αργύρης Καμπετσής είναι εκτός αποστολής. Στην αντίπερα όχθη, ο Ζοσέ Ανιγκό, στο δεύτερο παιχνίδι ως προπονητής του Ολυμπιακού δεν υπολογίζει στους Ροντρίγκες, Σαμασέκου, Ρέτσο και Μπουτούτσι.
Σε ότι αφορά την πιθανή ενδεκάδα του Παναθηναϊκού αυτή θα αποτελείται από τον Μπρινιόλι στο τέρμα και τους Κώτσιρα, Σένκεφελντ, Μάγκνουσον και Χουάνκαρ, τετράδα στην άμυνα από τα δεξιά στα αριστερά. Οι Πέρεθ, Κουρμπέλης και Τσέριν θα είναι οι τρεις του κέντρου, ενώ οι Παλάσιος και Μαντσίνι θα αγωνιστούν στα δύο «φτερά» της επίθεσης, με τον Σπόραρ στην κορυφή, στο γνωστό 4-3-3 του Γιοβάνοβιτς
Ο Ισπανός, Κάρλος Ντελ Θέρο Γκράντε θα είναι ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης. Ο έμπειρος διαιτητής, κατηγορίας Elite, θα έχει για βοηθούς τους Αγιούσο Πόρας Γουανταλούπε και Γκαρθία Γκονζάλεθ Γκονθάλο. Τέταρτος θα είναι ο Γιάννης Παπαδόπουλος, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Αλεχάντρο Ερνάντες και Κωνσταντίνος Ψαρρής.
Δείτε τη βαθμολογία της Super League 1 κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Ρούμπεν Πέρεθ σε δηλώσεις του στην εκπομπή SPORTSHOW της Cosmote TV, η οποία θα προβληθεί πριν την αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, εξήγησε πως οι «πράσινοι» δε δέχονται εύκολα γκολ καθώς είναι καλά δουλεμένη ομάδα, ενώ σημείωσε πως προσπαθούν να πιέζουν και να καλύπτουν τους χώρους.
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και τι περιμένει: «Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στα ντέρμπι. Νομίζω πως ο αντίπαλος θα έρθει για να πιέσει, θα έρθει για να επιτεθεί, θα έχει ως στόχο την περισσότερη κατοχή της μπάλας και όχι για να παίξει αμυντικά. Αν και όπως είπα, ποτέ δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί ένα ντέρμπι, ελπίζω να γίνει ένας καλός αγώνας , τόσο για εμάς που θα είμαστε μέσα στον αγωνιστικό χώρο, όσο και για εκείνους που θα μας παρακολουθούν απ’ έξω».
Για το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός πλέον είναι μια τόσο συμπαγής ομάδες που δύσκολα δέχεται γκολ: «Ναι, έχετε δίκιο. Είναι γεγονός πως δεν δεχόμαστε εύκολα γκολ και αυτό οφείλεται στο γεγονός πως η ομάδα μας είναι καλά δουλεμένη. Σε κάποιους αγώνες βεβαίως, εμφανιζόμαστε καλύτεροι, σε άλλους όχι τόσο καλοί. Αλλά θα έλεγα πως είμαστε μια ομάδα που πιέζει, πιέζει αρκετά και προσπαθεί να καλύψει τους χώρους και το κάνει, είτε έχει τη μπάλα, είτε όχι. Εκεί βασίζεται και εκεί οφείλεται ο τρόπος με τον οποίον παίζουμε στο γήπεδο».