Ισόπαλος με σκορ 1-1 αναδείχτηκε ο Παναθηναϊκός Β’ κόντρα στον Μακεδονικό στον αγώνα που έκλεισε την αυλαία της 22ης αγωνιστικής του Α’ Ομίλου της Super League 2.
Σε ένα μοιρασμένο παιχνίδι το «τριφύλλι» έμεινε πίσω στο σκορ στο ύστερα από εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Τσουκάνη στο 74', αλλά οι «πράσινοι» στην τελευταία φάση της αναμέτρησης, στο 93ο λεπτό, κατάφεραν να ισοφαρίσουν με αυτογκόλ του Λεωνιδόπουλου, ύστερα από εκτέλεση κόρνερ, διαμορφώνοντας έτσι το τελικό 1-1.
Ο Παναθηναϊκός Β’ μπήκε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο, δημιουργώντας την πρώτη καλή φάση στο 19ο λεπτό, άλλα το σουτ του Άογκοστίνιο βρήκε σε ετοιμότητα τον Γουναρίδη, που μπλόκαρε. Στο 27’ ήρθε η μεγαλύτερη ευκαιρία του πρώτου μέρους, με τον Φουρτάδο να σουτάρει έξω από την μεγάλη περιοχή του Μακεδονικού αλλά η μπάλα προσέκρουσε στο κάθετο δοκάρι του Γουναρίδη, μένοντας έτσι το 0-0.
Ο Μακεδονικός ανέβασε στροφές και στο 39ο λεπτό απείλησε με όμορφο φαλτσαριστό σουτ του Σιατραβάνη, όμως η μπάλα πέρασε δίπλα από την εστία του Μαργκόνο.
Στο δεύτερο ημίχρονο οι φάσεις ήταν λιγοστές με τις δύο ομάδες να μην βρίσκουν τον τρόπο να γίνουν επικίνδυνες. Ένα λάθος του Σιδερά ήταν αυτό που έδωσε την ευκαιρία στον Μακεδονικό να προηγηθεί.
Ο νεαρός αμυντικός του Παναθηναϊκού έκανε λάθος πάσα προς τα πίσω. Ο Σιατραβάνης το εκμεταλλεύτηκε και βρέθηκε με την μπάλα μέσα στην περιοχή, όπου ανατράπηκε εκ από τον Σιδερά, που είχε τρέξει για να καλύψει το λάθος του. Ο διαιτητής έδειξε το σημείο του πέναλτι και ο Τσουκάνης νίκησε τον Μαργκόνο (έπεσε στη σωστή γωνία) για το 0-1 στο 74’.
Ο Παναθηναϊκός Β’ και με τις αλλαγές στις οποίες προχώρησε ο Σωτήρη Αντωνίου, προσπάθησε να βρει το γκολ της ισοφάρισης.
Στο 76ο λεπτό το «τριφύλλι» απείλησε με συρτό διαγώνιο σουτ του Μαρτίνη, ο οποίος βρήκε χώρο έξω από την περιοχή, αλλά η μπάλα πέρασα δίπλα από το δοκάρι του Γουναρίδης.
Τελικά οι «πράσινοι» πίεσαν μέχρι και στην τελευταία φάση του αγώνα, κατάφεραν να φέρουν το ματς στα ίσια. Από εκτέλεση κόρνερ του Αθανασακόπουλου, η άμυνα του Μακεδονίκου δεν λειτούργησε σωστά και ο Λεωνίδοπουλος με κεφαλιά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του διαμορφώνοντας το τελικό 1-1.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Β’: Μαργκόνο, Σιδεράς (81′ Δημητριάδης), Αθανασακόπουλος, Μαρτίνης, Φουρτάδο (70′ Τερεζίου), Κυριόπουλος, Προδρομίτης, Ταβάρες, Αγκοστίνιο (63′ λ.τ Έμπο), Λαμψίας (81′ Σερπέζης), Καραμπάς (81′ Καρβούνης).
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ: Γουναρίδης, Μπρατσιάνι, Σαραγιώτης, Κοτταρίδης, Τσουκάνης, Παναγιωτούδης, Λεωνιδόπουλος, Σιατραβάνης (87′ Γαρύφαλλος), Γκέντσογλου (79′ Σαραντίδης), Ζαφειράκης (68′ Ουνγιαλίδης), Σιμόνι (68′ Τσιλιγγίρης).
Το ντέρμπι κορυφής μεταξύ του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ στη Λεωφόρο τράβηξε το ενδιαφέρον πολλών ανθρώπων, όχι απαραίτητα φίλων του «τριφυλλιού» ή της «Ένωσης». Ένας από αυτούς ήταν ο Αμερικανός YouTuber, Εμέκα, ο οποίος βρέθηκε στη Λεωφόρο και κατέγραψε διάφορα στιγμιότυπα.
Στο βίντεο που ανήρτησε ο Εμέκα παρουσιάζονται στιγμιότυπα δύο ώρες πριν από τη σέντρα του ντέρμπι, αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού, με τον Αμερικανό να επικεντρώνεται κυρίως στη Θύρα 13.
Τις δηλώσεις του Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου μετά το ισόπαλο ντέρμπι με την ΑΕΚ και την στάση που κράτησε ο προπονητής του Παναθηναϊκού, σε όσα νωρίτερα είχε πει ο τεχνικός της «Ένωσης», Ματίας Αλμέιδα, «επικρότησε» ο Σπύρος Μαραγκός.
Ο παλαίμαχος άσσος του «τριφυλλιού», μέσω ανάρτησης ανέφερε πως ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς σέβεται την ομάδα που δουλεύει, την ώρα που ο τεχνικός της ΑΕΚ λέει όσα του υπαγορεύουν!
Αναλυτικά ο Σπύρος Μαραγκός έγραψε: «Ο Ιβάν σέβεται τον εαυτό του και τον σύλλογο που δουλεύει!!! Αλίμονο σε αυτούς που δε σέβονται την πορεία τους στο ποδόσφαιρο (Αλμέιδα, Μίτσελ) και λένε λόγια που τους υπαγορεύουν. Ντροπή».
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Το ντέρμπι με την ΑΕΚ ανήκει στο παρελθόν για τον Παναθηναϊκό, αφού από σήμερα οι «πράσινοι» έχουν στραμμένη την προσοχή τους στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, την προσεχή Τετάρτη και πάλι στη Λεωφόρο.
Οι ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» ξεκίνησαν σήμερα την προετοιμασία τους για το συγκεκριμένο παιχνίδι, έχοντας μάλιστα μία απουσία! Στο πρόγραμμα δεν συμμετείχε ο Ένις Τσόκαϊ, ο οποίος πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου παρέμεινε προληπτικά το βράδυ της Κυριακής λόγω της ελαφράς διάσεισης που υπέστη στο παιχνίδι κόντρα στην ΑΕΚ.
Από κει και πέρα οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με την ΑΕΚ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Την Τρίτη 2 Μαΐου στις 14:00 θα κυκλοφορήσουν τα εισιτήρια για τον εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής των Play Offs της Super League. Ως συνήθως η διάθεσή τους θα γίνεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της 8ης αγωνιστικής των playoffs του πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2022/23 με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (3/5/2023, 8 μ.μ.), τα εξής:
Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:
| ΘΥΡΑ | ΤΙΜΗ |
| 6, 7 | 30€ |
| 1Β, 5Γ, 8Β, 12Β | 45€ |
| 1Α, 5Β, 8Α, 12Α | 60€ |
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με τον ΠΑΟΚ λόγω της τεράστιας ζήτησης και των ειδικών μέτρων που θα ισχύσουν, επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:
Τον Μακεδονικό φιλοξενεί απόψε στο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός Β’ στον αγώνα που κλείνει την αυλαία της 22ης αγωνιστικής του Α’ Ομίλου της Super League 2 (15:15).
Το «τριφύλλι» προέρχεται από το ρεπό της περασμένης αγωνιστικής, ενώ μία αγωνιστική πριν είχε ηττηθεί στις Σέρρες από τον Πανσερραϊκός. Ως εκ τούτου οι «πράσινοι» θέλουν το «τρίποντο» για να ανέβουν. Με νίκη ο Παναθηναϊκός Β’ θα προσπεράσει το σημερινό του αντίπαλο στη βαθμολογία, καθώς ο Μακεδονικός έχει 25 βαθμούς αλλά και ένα αγώνα περισσότερο.
Ο Σωτήρης Αντωνίου για το σημερινό παιχνίδι δεν υπολογίζει στους τραυματίες Μπιλάλ και Τουρκοχωρίτη, αλλά και στον τιμωρημένο Βουτσά.
Ο Καλατζής θα είναι ο διαιτητής του αγώνα, με βοηθούς τους Βλαχάκη και Δασκαλομαρκάκη.
|
Θέση |
Ομάδα |
Αγώνες |
Βαθμοί |
|
1 |
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ |
20 |
52 |
|
2 |
Α.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ |
20 |
41 |
|
3 |
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
20 |
39 |
|
4 |
ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ |
20 |
38 |
|
5 |
Π.Ο.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ |
20 |
35 |
|
6 |
ΠΑΟΚ Β |
20 |
35 |
|
7 |
ΔΙΑΓΟΡΑΣ Γ.Σ. |
20 |
25 |
|
8 |
ΑΛΜΩΠΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ |
21 |
25 |
|
9 |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ |
20 |
25 |
|
10 |
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Β |
19 |
24 |
|
11 |
ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΟΝΤΟΥ |
21 |
22 |
|
12 |
ΒΕΡΟΙΑ Ν.Π.Σ |
21 |
20 |
|
13 |
ΗΡΑΚΛΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
20 |
17 |
|
14 |
ΘΕΣΠΡΩΤΟΣ Α.Σ. |
21 |
13 |
|
15 |
ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ |
21 |
4 |
Χωρίς δύο παίκτες θα έπρεπε να έχει ολοκληρώσει η ΑΕΚ το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Αριστομένης Κουτσιαύτης, σχολιάζοντας τις επίμαχες φάσεις του ντέρμπι.
Μιλώντας στην εκπομπή Total Football του OPEN, ο άλλοτε διαιτητής υπογράμμισε πως τόσο ο Μουκουντί, όσο και ο Βίντα θα έπρεπε να είχαν δει την κόκκινη κάρτα για μαρκαρίσματα στον Σπόραρ και στον Τσοκάι, αντίστοιχα.
«Κίτρινη κάρτα έπρεπε να πάρει ο Μπερνάρντ για ριψοκίνδυνο μαρκάρισμα στον Ρότα, την οποία ο διαιτητής δεν έδωσε. Δεν υπάρχει κόκκινη κάρτα σε αυτή τη φάση, είναι κίτρινη η οποία δεν δόθηκε, όπως και το φάουλ.
Θα έπρεπε να δώσει 2η κίτρινη στον Μουκουντί για φάουλ στον Σπόραρ. Είναι κίτρινη γιατί σταματά μία υποσχόμενη επίθεση. Το ίδιο και στην άλλη φάση που «φωνάζει» ο Παναθηναϊκός. Έπρεπε να δώσει ξανά 2η κίτρινη στον Μουκουντί για φάουλ στον Ιωαννίδη γιατί σταματά υποσχόμενη επίθεση.
Ο διαιτητής έχασε και κάρτες του Παναθηναϊκού, αλλά δεν ήταν σε κάποια φάση για 2η κίτρινη και αποβολή.
Στο φάουλ του Βίντα στον Τσοκάι, είναι κίτρινη κάρτα, είναι και αυτή και υποσχόμενη επίθεση και θα ήταν επίσης 2η κίτρινη για παίκτη της ΑΕΚ. Θα έπρεπε να αποβληθεί δηλαδή ο αμυντικός της ΑΕΚ».
Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Ιβάν Γιοβάνοβιτς, στη συνέντευξη Τύπου μετά το 0-0 με την ΑΕΚ αναφέρθηκε στα προβλήματα που είχε το «τριφύλλι» στην ανάπτυξη, μίλησε για το βαρύ πρόγραμμα με τους συνεχόμενους σημαντικούς αγώνες, ενώ σχολίασε και στα όσα είπε ο προπονητής της ΑΕΚ, ο οποίος αναφέρθηκε για εύνοια του Παναθηναϊκού από τη διαιτησία.
«Η πίεση σε ομάδες που παλεύουν για το πρωτάθλημα είναι πάντα πολύ μεγάλη. Είναι απόλυτα φυσιολογικό για μια ομάδα με αυτόν τον στόχο. Όλες οι ομάδες ανά τον κόσμο που παλεύουν για το πρωτάθλημα έχουν την ίδια πίεση. Κάθε εβδομάδα δουλεύουν, προετοιμάζονται και παίζουν υπό πίεση. Υπάρχουν παιχνίδια που ενδεχομένως μπορεί αυτή η πίεση να φαίνεται λίγο παραπάνω, υπάρχουν ματς που μπορεί να μη φαίνεται. Είναι κάτι που το ποδόσφαιρο το έχει, το συναισθηματικό κομμάτι. Ανάλογα και με τον αντίπαλο. Για εμάς σίγουρα η πίεση είναι μεγάλη γιατί είμαστε πρώτοι από την πρώτη αγωνιστική. Κερδίζεις, κερδίζεις, κερδίζεις, κερδίζεις και ποτέ δε φτάνεις εκεί που θέλεις δεν είναι διαχειρίσιμο. Είναι φυσιολογική η πίεση και θα την έχουμε».
Για την έλλειψη ευκαιριών: «Όλα τα ματς με την ΑΕΚ ήταν πολύ απαιτητικά και όσον αφορά τις λεπτομέρειες. Από τον τερματοφύλακα, το πως μπορεί να πιέζεις, όταν ανοίγεις εσύ το παιχνίδι που πρέπει να το εκμεταλλευτείς. Ανάλογα με την πίεση του αντιπάλου, αν πιέζει. Πολύ απαιτητικό ματς σε κάποιες λεπτομέρειες. Είναι πολύ πειθαρχημένες ομάδας. Σε όλες αυτές τις λεπτομέρειες πρέπει να είσαι τέλειος για να πεις ότι έκανε καλό παιχνίδι.
Είχαμε θέματα όσον αφορά την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Δε λειτουργήσαμε καλά εκεί. Προσπαθήσαμε να μεταφέρουμε την μπάλα με περισσότερες μεγάλες μεταβιβάσεις, απ' ότι συνήθως κάνουμε. Δεν είναι το δικό μας στυλ και καταναλώσαμε πολύ ενέργεια στις μεγάλες μεταβιβάσεις σε ένα μεγάλο γήπεδο. Ήταν λίγο άναρχο όλο αυτό το κομμάτι και δεν μπορούσαμε να έχουμε άλλα στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν σαν ομάδα. Οι γραμμές κοντά, η κατοχή, ο έλεγχος του ρυθμού. Δεν ήταν το παιχνίδι που προετοιμάζαμε. Συμβαίνει. Αλλά βασικός λόγος που σήμερα δεν ήμασταν όπως θέλαμε ήταν κάποιες αποφάσεις που παίρναμε στη διάρκεια του παιχνιδιού. Διευκολύναμε και τον αντίπαλο πολύ. Δεν μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα. Θέλαμε να το κερδίσουμε. Αλλά όπως παίξαμε ήταν και πολύ δύσκολο να το πάρουμε».
Έχει πλεονέκτημα ο Παναθηναϊκός για το πρωτάθλημα; «Ναι η λογική λέει ότι έχουμε πλεονέκτημα. Θα ήταν τρελό οτιδήποτε άλλο κι αν έλεγα, αφού αν κερδίσουμε τα τρία παιχνίδια θα το πάρουμε. Πρακτικά σημαίνει ότι κρατάμε την τύχη μας στα παιχνίδια μας. Όμως σίγουρα τα ματς που έχουμε είναι πολύ δύσκολα παιχνίδια. Εμείς έχουμε ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό, Άρη, η ΑΕΚ έχει με Ολυμπιακό, Άρη και Βόλο. Είναι δύσκολα τα ματς όπως αποδείχτηκαν ότι είναι όλα. Θα το πάρει πιθανόν η ομάδα που έχει περισσότερες αντοχές. Έχουμε άλλα δύο παιχνίδια σε αυτή την εβδομάδα. Η τελευταία εβδομάδα είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμη γιατί θα έχουμε μια φυσιολογική ξεκούραση. Επίπονες εβδομάδες, πέντε ντέρμπι σε δύο εβδομάδες. Υπάρχει κούραση, τραυματισμοί, όλοι είμαστε όλοι στα όρια».
Γιατί διαμαρτυρήθηκε στον τέταρτο: «Είναι λάθος δικό μου. Ήταν σε μια φάση που θέλαμε να βγάλουμε τον Κουρμπέλη, ενδιάμεσα ο Τσόκαϊ είχε ένα χτύπημα. Ζήτησα να μη γίνει η αλλαγή που ήθελα, αλλά να βγάλω τον Τσόκαϊ γιατί είχε ένα χτύπημα. Ο τέταρτος είχε δείξει ήδη την αλλαγή. Απ' ότι κατάλαβα απ' τη στιγμή που σηκώνεται το ταμπελάκι δεν μπορείς να το αλλάξεις. Ήταν λάθος δικό μου.
Όποιος σκέφτηκε αυτό το πρόγραμμα, είναι επίπονο για τους παίκτες. Δύσκολα ματς σε λίγες μέρες, πολύ υψηλοί στόχοι. Ο Τσέριν έπρεπε να βγει από το χτύπημα που είχε στο πρώτο μέρος, ο Κουρμπέλης πρόβλημα με τις κάρτες, Ρούμπεν αρκετά επιβαρυμένος».
Για τα τελευταία 3 παιχνίδια και τα όσα είπε ο Αλμέιδα στη συνέντευξη Τύπου, όπου έκανε λόγο για τα δύο πέναλτι του Παναθηναϊκού στο ματς της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος τα οποία υποστήριξε πως δεν έπρεπε να δοθούν, ενώ σημείωσε πως ο Μπερνάρντ θα έπρεπε να αποβληθεί στη φάση με τον τραυματισμό του Ρότα: «Το να πάρεις φέτος το πρωτάθλημα πρέπει να υπερβάλλεις εαυτόν. Ακόμα και η τρίτη θέση μπορεί να είναι ωφέλιμη για ομάδα που θα την πάρει. Αλλά και να μην είχαν στόχο οι ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός πάντα τα ματς είναι πολύ δύσκολα. Αν θέλουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα πρέπει να κερδίσουμε. Ο στόχος είναι πάρα πολύ μεγάλος. Αν μπορούσα να παίξω κι εγώ, θα το ήθελα και θα ήταν πιο εύκολα. Θα πρέπει να επιλέγουμε τους έντεκα που θα είναι αγωνιστικά σε καλή κατάσταση που θα πρέπει να παίξουν με τον ΠΑΟΚ, χωρίς να σκεφτόμαστε το επόμενο.
Ο κύριος Αλμέιδα είπε αυτό το πράγμα; Είστε σίγουροι. Έμεινα ο τελευταίος των Μοϊκανών. Δεν τα σχολιάζω αυτά που είπε. Καθόλου δεν μπορω να τα καταλάβω. Θα μπορούσα κι εγώ να τα πω. Δεν περίμενα από τον ίδιο να αναφερθεί σε αυτό το θέμα. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει ωφεληθεί από κανέναν σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος. Στο τέλος θα τελειώσουμε, όλοι θα κερδίσουν πολλά περισσότερα από εμάς. Όταν λέω κάτι και σε έναν μήνα να με ρωτήσετε, δε θα πω ότι δεν τα είπα. Θέλω να είμαι ok μπροστά σας. Δεν περίμενα να έχει τέτοια τοποθέτηση ο προπονητής της ΑΕΚ. Είμαστε στη μάχη του τίτλου γιατί είμαστε πολύ καλές ομάδες και οι δύο. Είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου και την ομάδα μου. Σταθερή αξία από την αρχή της χρονιάς. Δε θα παρασυρθώ απ' αυτό».
Σε ένα παιχνίδι με πολλές μονομαχίες, Παναθηναϊκός και ΑΕΚ αναδείχτηκαν ισόπαλοι χωρίς τέρματα και έτσι η ομάδα που θα πάρει το πρωτάθλημα θα ξεκαθαρίσει τις τρεις τελευταίες αγωνιστικές των Play Offs.