Την προετοιμασία του για την αυριανή (30/3) εντός έδρας αναμέτρηση με τον Διαγόρα Ρόδου, στο Στάδιο Νέας Σμύρνης, για την 2η αγωνιστική των play out της Super League 2, ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός Β'.
Το πρόγραμμα προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τακτική και εξάσκηση στις στατικές φάσεις. Θεραπεία έκαναν οι Μιγκέλ Ταβάρες και Παύλος Καρβούνης, οι οποίοι έμειναν εκτός αποστολής.
Το ίδιο ίσχυσε και για τους Μαρτίνη και Κρυπαράκο, που συμπλήρωσαν κίτρινες κάρτες και δηλώθηκαν να εκτίσουν την ποινή μίας αγωνιστικής στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Στην αποστολή της ομάδας για την αυριανή αναμέτρηση συμπεριλήφθηκαν οι: Ξενόπουλος, Μαργκόνο, Καρακασίδης, Σιδεράς,Φικάι, Λάμψιας, Κάτρης, Τουρκοχωρίτης, Προδρομίτης,Αθανασακόπουλος, Καραμπάς, Συμεωνίδης, Καλοσκάμης, Φρόκου, Μαντσίνι, Σαρδέλης, Κυριόπουλος,Χατζηιωάννου, Μπιλάλ, Λιούμης, Νταμπίζας.
Το βάρος στην τακτική έδωσε στη σημερινή προπόνηση, στο Κορωπί, ο Παναθηναϊκός, συνεχίζοντας την προετοιμασία του για τον κυριακάτικο αγώνα με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo, ακολούθησε άσκηση κυκλοφορίας της μπάλας και πρέσινγκ, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές ασκήσεις τακτικής.
Αποθεραπεία έκαναν οι Μπακασέτας, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Τσέριν και Βέρμπιτς, με τους τρεις Σλοβένους να είναι και οι τελευταίοι από τους διεθνείς που ενσωματώθηκαν στην ομάδα. Τέλος, το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν.
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 2ης αγωνιστικής των Playoffs της Super League ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Σε ότι αφορά το ματς του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΟΚ, στη Λεωφόρο, ορίστηκε ο Δανός, Μίκελ Ρέντερ. Ο 30χρονος διαιτητής ανήκει στη δεύτερη κατηγορία της UEFA. Θα έχει βοηθούς τους συμπατριώτες του Γιουρντακούλ Ντενίζ και Μάστρουπ Γιάκομπ, 4ος θα είναι ο Ευαγγέλου και στο VAR οι Γιόνας Χάνσεν και Νικολακάκης.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που ο άπειρος Δανός διαιτητής έρχεται για να σφυρίξει αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος!
Σάββατο 30/3
15:00 Πανσερραϊκός-Αστέρας Τρίπολης: Τσέτσιλας (Κόλλιας, Αρμακόλας, 4ος Τσιάρας, VAR: Γκάμαρης, Σινιοράκης)
17:30 Βόλος-Κηφισιά: Παπαδόπουλος (Κωσταράς, Δημητριάδης, 4ος Τσιμεντερίδης, VAR: Φωτιάς, Μεϊντάνας)
19:30 ΠΑΣ Γιάννινα-Παναιτωλικός: Κουμπαράκης (Απτόσογλου, Πάτρας, 4ος Τσακαλίδης, VAR: Χρ.Βεργέτης, Καραγκιζόπουλος)
20:00 ΟΦΗ-Ατρόμητος: Ζαμπαλάς (Τριανταφύλλου, Χριστοδούλου, 4ος Βάτσιος, VAR: Παπαπέτρου, Σαμοΐλης)
Κυριακή 31/3
18:00 Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ: Ρέντερ (Ντενίζ, Γιάκομπ, 4ος Ευαγγέλου, VAR: Χάνσεν, Νικολακάκης)
20:30 ΑΕΚ-Ολυμπιακός: Γιουγκ (Ζούνιτς, Βιντάλι, 4ος Μανούχος, VAR: Καϊτάζοβιτς, Μπουξμπάουμ)
20:30 Άρης-Λαμία: Περράκης (Χριστάκογλου, Κομισοπούλου, 4ος Πουλικίδης, VAR: Σιδηρόπουλος, Κωνσταντίνου)
Αποχώρησε από την σύσκεψη για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος και με δηλώσεις του έδωσε τις πρώτες πληροφορίες για το τι συνέβη εντός των γραφείων της ΕΠΟ, στη σύσκεψη που έγινε παρουσία του Γιάννη Αλαφούζου και του Θοδωρή Καρυπίδη.
Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Βόλου, η πλευρά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι αρνητική στο ενδεχόμενο διεξαγωγής του τελικού με 4.500 φιλάθλους για κάθε ομάδα. Ξεκαθάρισε όμως πως οι λεπτομέρειες διεξαγωγής του τελικού θα αποφασιστούν από την ΕΠΟ και τις ομάδες, γνωστοποιώντας πως εκείνος έχει δώσει την έγκρισή του για τη διεξαγωγή του τελικού παρουσία φιλάθλων!
«Εγώ βρίσκομαι εδώ επειδή προσκλήθηκα από τον Κύριο Μπαλτάκο αλλά η παρουσία μου δεν έχει κανένα νόημα διότι ως δήμαρχος της πόλης πρόθεση μου είναι να γίνει μια γιορτή. Όλα τα υπόλοιπα είναι απόφαση της ΕΠΟ και των δύο ομάδων ώστε να συναινέσουν. Εγώ δεν έχω δουλειά εδώ έχω πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθώ, ωστόσο έδωσα το πράσινο φως», δήλωσε αρχικά ο Μπέος.
Θέλετε τον τελικό στον Βόλο ωστόσο είχατε θέσει θέμα με την παρουσία των φιλάθλων. Φέτος έχετε διαφορετική προσέγγιση;
«Όχι, έχω την ίδια προσέγγιση. Με γνώμονα την ιστορία των δύο ομάδων και το ότι δεν έχουν την ίδια αντιπαλότητα όπως έχουν ο Παναθηναϊκός με τον Ολυμπιακό και ο Άρης με τον ΠΑΟΚ είπαμε κάτω από προϋποθέσεις να έρθει ο κόσμος στον Βόλο και για την πόλη αλλά και για το ποδόσφαιρο ώστε να υπάρξουν μέσα στο Πανθεσσαλικό περίπου 15.000 φίλαθλοι. Κάτω από αυτές τις συνθήκες πως θα μοιραστούν τα εισιτήρια... Έχει έρθει και ο αστυνομικός διευθυντής της Μαγνησίας, που βέβαια η αστυνομία σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αρνητική διότι θέλουν μια πιο ήσυχη διαδικασία.
Ο Κύριος Αλαφούζος ήταν αρνητικός διότι ήθελε περισσότερα εισιτήρια, σε μια πρώτη συζήτηση που κάναμε. Τις αποφάσεις θα τις πάρει η ΕΠΟ μαζί με τις δύο ομάδες. Πολλοί μπορεί να απορείτε για το θέμα του ΔΕΑΒ που έδωσε άκυρο να γίνει το παιχνίδι Βόλος - Κηφισιά με κόσμο λόγω έλλειψης των κάμερων, να πω ότι πριν 1,5 χρόνο ο Βόλος με μια γενναία απόφαση την οποία εγώ υπέγραψα, 200.000 ευρώ, σύμφωνα με τις επιταγές της UEFA για να τηρηθούν οι προϋποθέσεις ώστε να φιλοξενηθεί η Εθνική ομάδα σε επίσημα παιχνίδια. Έτσι έγιναν όλες οι προϋποθέσεις που έθετε η UEFA. Σήμερα με τον νέο νόμο τίθενται κάποια άλλα θέματα σχετικά με τις κάμερες και σε αυτό τόνισα ότι πρέπει να συμβάλλουν 50-50 ο δήμος με την ΕΠΟ και εγώ είμαι σύμφωνος σε αυτό. Το καρπούζι και το μαχαίρι το έχουν τώρα η ΕΠΟ και οι ομάδες».
Για την σημερινή ανάρτηση:
«Είναι ντροπή για όλους που ασχολούμαστε με το ποδόσφαιρο το ότι δεν έχει ήδη διερευνηθεί για τη διαρροή του διαιτητή που θα διευθύνει τον αγώνα Βόλος - Κηφισιά χωρίς να έχει λάβει την έγκριση και να έχουμε ενημερωθεί επίσημα οι υπόλοιποι. Θεωρώ ότι είναι ένα μεγάλο σκάνδαλο και ένα βρώμικο παρασκήνιο. Το καταγγείλαμε επίσημα με την ομάδα. Θεωρώ ότι κάηκε ο συγκεκριμένος διαιτητής. Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Πρέπει οι αρμόδιοι να διερευνήσουν πως διέρρευσε το όνομα και πως ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είχε το θέμα. Γίνονται μαγειρέματα πίσω από την πλάτη πολλών και όχι για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου».
Είπατε για 15.000 με κόσμο στο Πανθεσσαλικό. Πως θα γίνει το μοίρασμα;
«Αν ήταν στο χέρι μου θα έβαζα και 20.000 επειδή ξέρω τα μέτρα που χρειάζονται. Δεν θα άνοιγε μύτη. Θεωρώ ότι με 15.000 είναι καλυμμένες όλες οι πλευρές και βασική προϋπόθεση ότι οι προθέσεις των φιλάθλων θα είναι καλές. Η πρόθεση μου ήταν να λάβουν από 4.000 εισιτήρια η κάθε ομάδα με τη σύμφωνη γνώμη του αστυνομικού διευθυντή.
Να πάρουν οι δύο ομάδες τα δύο πέταλα και στις θύρες των επισήμων να πάρει η ΕΠΟ 5.000 εισιτήρια και να τα διαχειριστεί όπως θέλει εκείνη. Να κρατήσει 1.000 και να μοιράσει τα υπόλοιπα στις δύο ομάδες. Αυτή ωστόσο είναι μια δική μου προσέγγιση, δεν ξέρω αν θα το εγκρίνουν. Αν θέλουν να το γεμίσουν ας το γεμίσουν με φιλάθλους από την επαρχία και από μαθητές. Όχι να το γεμίσουν με φιλάθλους από την Αθήνα και από τη Θεσσαλονίκη για να συγκρουστούν».
Στη Νέα Σμύρνη αντί για τη Λεωφόρο και χωρίς την παρουσία θεατών θα διεξαχθεί το παιχνίδι του Παναθηναϊκού Β' κόντρα στο Διαγόρα, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των playouts στον Β’ όμιλο της Super League 2.
«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο αγώνας ΠANAΘΗΝΑΪΚΟΣ Β – ΔΙΑΓΟΡΑΣ της 2ης αγωνιστικής PLAY OUT του Πρωταθλήματος SUPER LEAGUE 2 2023-24 θα διεξαχθεί το ΣΑΒΒΑΤΟ 30/03/24 στις 16:00 στο ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ αντί για το ΓΗΠΕΔΟ ΑΠ.ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ όπως αρχικά είχε προγραμματισθεί, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΕΑΤΩΝ».
Η Εθνική Ελλάδας δεν κατάφερε να περάσει στην τελική φάση του Euro 2024, γνωρίζοντας οδυνηρό αποκλεισμό από την Γεωργία στα πέναλτι.
Μία ημέρα μετά, ο αρχηγός της «γαλανόλευκης», Τάσος Μπακασέτας με ανάρτηση που έκανε αναφέρθηκε στην αποτυχία της Εθνικής και την στεναχώρια που υπάρχει, υπογραμμίζοντας όμως πως οι Έλληνες διεθνείς δε θα σταματήσουν την προσπάθεια επαναφοράς της Εθνικής σε μία μεγάλη διοργάνωση.
«Το συναίσθημα να παίζεις για τη χώρα σου, δεν (θα έπρεπε να) χρειάζεται επεξήγηση. Η Εθνική Ελλάδας (θα έπρεπε να) είναι κάτι παραπάνω για όλους μας. Είναι τιμή. Είναι ευθύνη. Είναι περηφάνεια. Είναι αγάπη.
Λένε πως η αγάπη πονάει. Έτσι είναι. Ναι, ο αποκλεισμός μας πονάει. Πάρα πολύ. Ούτε αυτό (θα έπρεπε να) χρειάζεται επεξήγηση.
Επίσης, η ευθύνη συνοδεύεται από «υποχρεώσεις». Μια από αυτές είναι να μη λυγίζεις στα δύσκολα. Να βγαίνεις μπροστά. Να προσπαθείς να εμπνεύσεις. Να μην το βάζεις κάτω. Και αυτό θα κάνουμε.
Ο στόχος είναι πολύ συγκεκριμένος. Η επιστροφή της Ελλάδας σε μια μεγάλη διοργάνωση. Αυτή τη φορά δεν τα καταφέραμε. Είμαστε εμείς που πρώτοι οφείλουμε να δούμε τι δεν κάναμε σωστά.
Είμαστε εδώ και δεν θα πάψουμε να προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις. Γιατί το θέλουμε και το πιστεύουμε».
Με αρκετές επιστροφές πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνέχισε την προετοιμασία του για τον κυριακάτικο αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Στο Κορωπί επέστρεψαν σήμερα οι διεθνείς Μπακασέτας, Ιωαννίδης, Ζέκα και Ακαϊντίν, οι οποίοι ωστόσο ακολούθησαν αποθεραπεία. Από κει και πέρα, το δικό τους πρόγραμμα έκαναν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν, ενώ απόντες ήταν οι διεθνείς με την εθνική Σλοβενίας Σπόραρ, Τσέριν και Βέρμπιτς.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, fun game και rondo, συνέχισαν με ασκήσεις πρέσινγκ και κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Σε σύσκεψη που θα γίνει την Πέμπτη (28/3) με αφορμή τον τελικό του Κυπέλλου και τη διεξαγωγή του στο Πανθεσσαλικό στάδιο του Βόλου, θα είναι παρών ο Γιάννης Αλαφούζος.
Ο μεγαλομέτοχος του Παναθηναϊκού μαζί με τον Λεωνίδα Μπουτσικάρη και τους Θοδωρή Καρυπίδη και Αχιλλέα Μπέο, θα μιλήσουν για τον τρόπο διεξαγωγής του αγώνα και συγκεκριμένα για τον αριθμό των εισιτηρίων που θα πάρει η κάθε ομάδα.
Σύσκεψη για τη διεξαγωγή του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson (18 Μαΐου, Πανθεσσαλικό Στάδιο Βόλου) θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 στις 12μ.μ. στα γραφεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων.
Θα παραστούν, ο Δήμαρχος Βόλου κ. Αχιλλέας Μπέος, από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Μαγνησίας ο Διευθυντής κ. Γιώργος Ντιζές και ο υποδιευθυντής κ. Θανάσης Κουλούρης, από τις φιναλίστ ο ιδιοκτήτης και πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός Γιάννης Αλαφούζος και ο Αντιπρόεδρος Λεωνίδας Μπουτσικάρης και από τον Άρη ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Θόδωρος Καρυπίδης και ο αντιπρόεδρος και νομικός σύμβουλος Παναγιώτης Μπιλίρης.
Εξελίξεις στο θέμα της Διπλής Ανάπλασης αναμένεται να υπάρξουν σήμερα (27/3), στο προγραμματισμένο για το μεσημέρι στις 15:00, δημοτικό συμβούλιο του Δήμου της Αθήνας.
Σε αυτό ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, αναμένεται να μιλήσει για τη Διπλή Ανάπλαση, καθώς το θέμα βρίσκεται στο Νο2 της ημερήσιας διάταξης.. Ο νέος Δήμαρχος θα ενημερώσει τις υπόλοιπες παρατάξεις για τα όσα έχουν γίνει προκειμένου να επανεκκινήσουν οι χωματουργικές εργασίες στο χώρο όπου θα κατασκευαστεί το γήπεδο ποδοσφαίρου.
Οι προσδοκίες που υπάρχουν από τους ανθρώπους που τρέχουν το πρότζεκτ είναι οι εργασίες να έχουν ξεκινήσει μέχρι το Πάσχα και τα θεμέλια του γηπέδου να έχουν μπει τον Αύγουστο.
Χωρίς τον Φατίχ Τερίμ πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, με την οποία συνεχίστηκε η προετοιμασία των «πρασίνων» για το ματς της Κυριακής κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Ένα προσωπικό πρόβλημα ανάγκασε τον τεχνικό του «τριφυλλιού» να μεταβεί στην Τουρκία, από την οποία θα επιστρέψει απόψε το βράδυ.
Τη σημερινή προπόνηση ανέλαβαν οι συνεργάτες του Φατίχ Τερίμ, με επικεφαλής τον Νετσάτι Ατές.