ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Πρωταθλητή σε όλα τα σπορ παντοτινέ…

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 22:01

Η γιορτή του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ομάδα μπάσκετ γυναικών, αλλά και για τις επιτυχίες των «πράσινων» αθλητών ολοκληρώθηκε.

Παράλληλα, όπως ενημερωθήκατε από το greencorner, οι «πράσινες» πραγματοποίησαν το πρώτο τους φιλικό παιχνίδι μπροστά στο κοινό τους, επικρατώντας του Πρωτέα Βούλας με 64-42.

Αμέσως μετά ο ΠΑΟ με δελτίο Τύπου αναφέρθηκε στην γιορτή που έλαβε χώρα στη Λεωφόρo.  

Αναλυτικά αναφέρει

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εγκαινίασε την αγωνιστική σεζόν 2021-2022 με την άρση της κούπας του πρωταθλητή Ελλάδας στο γυναικείο μπάσκετ από την περασμένη σεζόν. Παράλληλα ο Σύλλογος απέδειξε ότι είναι μια μεγάλη οικογένεια βραβεύοντας όλους τους αθλητές και αθλήτριες που έφεραν διεθνείς επιτυχίες αναδείχτηκαν Πρωταθλητές και Πρωταθλήτριες Ελλάδας σε όλα τα αγωνίσματα.

Με πανηγυρικό τρόπο ξεκίνησε η χρονιά για τον Παναθηναϊκό στον εμβληματικό χώρο του κλειστού της Λεωφόρου «Παύλος Γιαννακόπουλος».

Στο πλαίσιο του φιλικού ματς του Παναθηναϊκού με τον Πρωτέα Βούλας στο γυναικείο μπάσκετ η διοίκηση του Συλλόγου βράβευσε τις πρωταθλήτριες Ελλάδας , όπως και η ΕΟΚ, έστω και με καθυστέρηση που προέκυψε λόγω των ενστάσεων του Ολυμπιακού.

Οι πρωταθλήτριες της Ελένης Καπογιάννη σήκωσαν την κούπα και φιλοδοξούν να συνεχίσουν σε ανάλογες επιτυχίες.

Στο ημίχρονο του αγώνα έγιναν οι βραβεύσεις των αθλητών και αθλητριών του Συλλόγου (σε επίπεδο ανδρών-γυναικών) που έφεραν εγχώριες αλλά και διεθνείς επιτυχίες.

Αναλυτικά οι βραβευθέντες: Θοδωρής  Ιακωβίδης (άρση βάρων), Νίκος Μόλβαλης (καταδύσεις), Νόρα Δράκου (κολύμβηση), Χρήστος Κατραντζής (κολύμβηση), Σπύρος Γκικόπουλος (κολύμβηση), Καλλιόπη Ζαϊμη (κολύμβηση), Πηνελόπη Νίκα (Μοντέρνο Πένταθλο), Δέσποινα Γεωργιάδου (ξιφασκία) , Σάββας Καββαδίας (ξιφασκία), Νίκος Σπυριδάκης (πάλη), Ανδριάνα Μπουτουζά (πάλη), Άννα Γιαννοπούλου (πάλη), Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου (στίβος) , Χρήστος Παπούλιας (στίβος) , Αναστασία Καρακατσάνη (στίβος), Γιώργος Μίνος (στίβος), Αθανάσιος Καλάκος (στίβος), Δημήτρης Κατσίρης (σκοποβολή), Γιάννης Καμπούρης (σκοποβολή), Νίκος Γιαννίσης (σκοποβολή), Ευθύμιος Μίτας (σκοποβολή), Γιάννης Γκογκολάκης (σκοποβολή) , Παναγιώτης Βασιλείου (σκοποβολή), Ελευθερία Βόκολου (τοξοβολία),Παρασκευάς Σπηλιόπουλος (υπεύθυνος τμήματο-esports), Θοδωρής Ριζάς (αρχηγός-esports), Κωνσταντίνος Κουζούρης (αρχηγός-esports), Θοδωρής Ζαβός (αρχηγός-esports), Δημήτρης Αγριανίτης (αρχηγός ομάδας ποδοσφαίρου ακρωτηριασμένων),  Γιώργος Αθανασόπουλος (πινγκ πονγκ ΑμεΑ), Θέμης Γιαννακαράς (πινγκ πονγκ ΑμεΑ), Γιώργος Δρακόπουλος (Κολύμβηση ΑμεΑ) , Θοδωρής Μωραϊτης (Κολύμβηση ΑμεΑ), Σωτήρης Βαβαρούτσος (Ποδηλασία ΑμεΑ, Στίβος ΑμεΑ), Νίκος Ρούσος (ποδηλασία ΑμεΑ), Σόλων Παπαδόπουλος (ποδηλασία ΑμεΑ) και Λουκάς Ανέστης (ποδηλασία ΑμεΑ), Βασίλης Ντούνης (ξιφασκία με αμαξίδιο) και Πάνος Τριανταφύλλου (ξιφασκία με αμαξίδιο).

Από πλευράς διοίκησης Παναθηναϊκού Α.Ο. βράβευσαν τους αθλητές και τις αθλήτριες οι Αντιπρόεδρος του Συλλόγου κ. Δημήτρης Βρανόπουλος, το μέλος του Δ.Σ κ. Χαράλαμπος Παπαπασχάλης, ο Γενικός Αρχηγός και μέλος του Δ.Σ. Σωτήρης Νίκας, το μέλος του Δ.Σ. κα Κυριακή  Γαλάνη, το μέλος του Δ.Σ. κα Ελένη Κατσούλη, το μέλος του Δ.Σ. Θεόδωρος Συνοδινός, ο Γενικός Γραμματέας Χρήστος Κυριζάκης και το μέλος του Δ.Σ. Λεωνίδας Σκολίδης.

Και φυσικά οι περσινές πρωταθλήτριες που έφεραν την κούπα: Τσάστιτι Ριντ, Λολίτα Λύμουρα, Φαίη Κωτούλα, Κόλμπι Μόργκαν, Όλγα Χατζηνικολάου, Αγγελική Ζιάκα , Ιωάννα Δίελα , Άσπα Καλαμπάκου, Γελένα Λεουτσάνκα, Ρούλα Μούλη , Πέννυ Ζαρρή, Στέλλα Παναγιωτοπούλου, Βάσω Ιωάννου, Τζωρτζίνα Φεράκη, Ξένια Χελιώτη, Αργυρώ Σκουμπάκη.

Τέλος, στο αγωνιστικό κομμάτι ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε του Πρωτέα Βούλας με 64-42 δείχνοντας πολύ θετικά στοιχεία.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παρουσίασε το ανακαινισμένο ΟΑΚΑ η ΚΑΕ Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 21:39

Στην ανακαίνιση βασικών χώρων του ΟΑΚΑ προχώρησε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και σήμερα μέσω ενός βίντεο παρουσίασε τις αλλαγές που έλαβαν χώρα στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ.

Όπως παρατηρούμε βελτιωτικές αλλαγές έχουν γίνει στα αποδυτήρια του «τριφυλλιού», στην αίθουσα του βίντεο, τα γραφεία των στελεχών του Παναθηναϊκού, καθώς και το γυμναστήριο που θα χρησιμοποιούν οι αθλητές της ομάδας.

Δείτε το βίντεο   

Άφησε υποσχέσεις και συνεχίζει τη δουλειά

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 20:58

Το πρώτο δείγμα γραφής για τη νέα αγωνιστική περίοδο έδειξε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε στη Λεωφόρο του Πρωτέα Βούλας με 64-42 σε φιλικό παιχνίδι.

Οι πρωταθλήτριες της Ελένης Καπογιάννη έχοντας στη σύνθεσή τους τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα εμφανίστηκαν ανέτοιμες, όπως ήταν φυσικό, ωστόσο έδειξαν πως το ρόστερ τη φετινή σεζόν είναι πιο γεμάτο από πέρυσι, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις ενόψει της νέας σεζόν, αλλά και των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων που υπάρχουν φέτος.

Ντεμπούτο με τα πράσινα για τις ξένες Έμμα Στακ, Ακίλ Τακ και Σεκόια Χολμς, αλλά και για πολλές νέες Ελληνίδες παίκτριες.

Ο αγώνας

Το πρώτο δεκάλεπτο ολοκληρώθηκε με τον Παναθηναϊκό να βρίσκεται πίσω στο σκορ με 10-12. Οι «πράσινες» παρουσιάστηκαν δύστοκες επιθετικά, όχι όμως και η νεοφερμένη Σεκόια Χολμς, που έδειξε δείγμα της ικανότητάς της στην επίθεση σκοράροντας με άνεση πίσω από τη γραμμή του τριπόντου δύο φορές σε δέκα λεπτά.

Στην δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός ανέβασε στροφές τόσο σε άμυνα, όσο και σε επίθεση και αυτό ήταν αρκετό για να μπορέσει να ξεφύγει στο σκορ. Ωστόσο η Ελένη Καπογιάννη δεν διαφοροποίησε το πλάνο της χρησιμοποιώντας ουσιαστικά με το ρολόι όλες τις παίκτριες που είχε στη διάθεσή της, αφού προφανώς δεν ήθελε να τις επιβαρύνει. Κάπως έτσι φτάσαμε στο 35-22 που ήταν το σκορ του ημιχρόνου.

Στο τρίτο δεκάλεπτο η επιθετική δυστοκία επέστρεψε στον Παναθηναϊκό, ενώ η Καπογιάννη συνέχισε να αλλάζει σχήματα και πρόσωπα. Το παιχνίδι είχε πάει περισσότερο στη δύναμη και λιγότερο στις συνεργασίες, με το επιμέρους 10-9 της περιόδου να διαμορφώνει το 45-31 στο τέλος του τρίτου δεκαλέπτου.

Στο τέταρτο δεκάλεπτο το παιχνίδι ήταν αρκετά ελεύθερο, παίρνοντας γρήγορο ρυθμό, ενώ δεν έλειψαν οι δυνατές μονομαχίες στην άμυνα. Το τελικό 64-42 βρήκε τις «πράσινες» να επικρατούν στη φιέστα τους για την κατάκτηση του περσινού τίτλου, αλλά και να ξεμουδιάζουν από τις καθημερινές προπονήσεις.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ατυχία με Χατζηγιαννάκη - Προπονήθηκε ο Αγιούμπ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 20:44

Η αντίστροφη μέτρηση για τη σέντρα του πρωταθλήματος της Super League έχει αρχίσει και η προετοιμασία του Παναθηναϊκού βρίσκεται στην τελική ευθεία ενόψει της πρεμιέρας με αντίπαλο τον Απόλλωνα στο «Απ. Νικολαΐδης» το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου (20:30).

Έτσι οι «πράσινοι» με μία προπόνηση το απόγευμα της Τετάρτης (8/9) συνέχισαν την προετοιμασία τους. Μετά την προθέρμανση οι παίκτες του Ιβάν Γιοβάνοβιτς έκαναν ασκήσεις ενός εναντίον ενός και ολοκλήρωσαν με διπλό στο μισό γήπεδο χωρίς περιορισμούς.

Ιδιαίτερα άτυχος στάθηκε ο Χρήστος Χατζηγιαννάκης, ο οποίος, σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση, υπέστη κάκωση στο γόνατο και θα υποβληθεί σε περαιτέρω εξετάσεις.

Από κει και πέρα ο Αγιούμπ προπονήθηκε κανονικά, ενώ ο Κουρμπέλης, ο Σένκεφελντ και ο Μπεκ ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ρεπό οι «πράσινοι», θεραπεία ο Μέικον που είναι αμφίβολος για Μόναχο

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 20:28

Χωρίς προπόνηση κύλισε η σημερινή ημέρα για τον Παναθηναϊκό, καθώς οι «πράσινοι» μία ημέρα μετά το φιλικό κόντρα στην Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης απόλαυσαν το ρεπό που τους παραχωρήθηκε.

Ωστόσο αυτό δεν ίσχυσε για όλους, καθώς ο άτυχος του χθεσινού φιλικού, Ντάριλ Μέικον βρέθηκε στο ΟΑΚΑ και έκανε θεραπεία λόγω του διαστρέμματος που υπέστη στον αστράγαλο του δεξιού του ποδιού.

Πλέον την Πέμπτη (9/9) θα εκτιμηθεί εκ νέου η κατάσταση του Αμερικανού γκαρντ από τους γιατρούς της ομάδας και θα αποφασιστεί αν θα ακολουθήσει την αποστολή για το Μόναχο. Να σημειώσουμε πως η αποστολή των νταμπλούχων Ελλάδος για τη γερμανική πόλη θα αναχωρήσει το πρωί της Παρασκευής (10/9).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Βράβευσε τις πρωταθλήτριες ο Ερασιτέχνης

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 20:15

Στη βράβευση της γυναικείας ομάδας μπάσκετ η οποία πέρυσι κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Α1 προχώρησε ο Παναθηναϊκός πριν την έναρξη του φιλικού με τον Πρωτέα Βούλας στο κλειστό της Λεωφόρου «Παύλος Γιαννακόπουλος».

Το «τριφύλλι» βράβευσε όλες τις παίκτριες της περσινής ομάδας με ένα μετάλλιο στο κέντρο του οποίου δέσποζε το τριφύλλι. Μάλιστα βραβεύτηκε και η νυν παίκτρια του Πρωτέα Βούλας, Αργυρώ Σκουμπάκη, που πέρυσι ήταν στο ρόστερ των πρωταθλητριών Ελλάδας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μήτογλου: «Τρομερή εμπειρία που έπαιξα στον Παναθηναϊκό»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 19:08

Ο Ντίνος Μήτογλου, όντας πλέον παίκτης της Αρμάνι Μιλάνο μετά από μία τετραετία στον Παναθηναϊκό, μίλησε στο επίσημο κανάλι της ιταλικής ομάδας. Ο Έλληνας φόργουορντ αποκάλυψε πως όταν υπέγραψε στο «τριφύλλι» είχε πρόταση και από τον Ολυμπιακό, ενώ χαρακτήρισε ως προνόμιο τη συμμετοχή του στους «πράσινους».  

Αναλυτικά όσα είπε: 

Για την επιστροφή του στην Ευρώπη το 2017 για τον Παναθηναϊκό: «Δεν μπόρεσα να τεστάρω τα νερά του ΝΒΑ λόγω του timing, όλα ήταν κάπως διαφορετικά από τα συνηθισμένα. Θυμάμαι που πήγα στην Ελλάδα, στην οικογένειά μου και είχα υποχρεώσεις με την Εθνική Ομάδα. Ήμουν 21 ετών, αλλά με είχαν καλέσει στην Εθνική και σε εκείνο το σημείο ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός αυτόματα ενδιαφέρθηκαν για εμένα. Οπότε, έπρεπε να αποφασίσω αν θα συνέχιζα την κολεγιακή μου καριέρα, επέστρεφα στις ΗΠΑ για τη senior season και προσπαθούσα να μπω στο ΝΒΑ ή υπέγραφα με μια ελληνική ομάδα και αγωνιζόμουν στην Euroleague. Αποφάσισα αμέσως να υπογράψω στον Παναθηναϊκό και να αγωνιστώ στην Euroleague».

Για τη θητεία του στα «πράσινα»: «Το να αγωνίζεσαι στην Ελλάδα για μια λαμπερή ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό είναι μια τρομερή εμπειρία. Θεωρώ προνόμιο που έπαιξα μπροστά σε αυτό το κοινό, μαζί με εξαιρετικούς παίκτες και χαρακτήρες. Ήταν όμορφα».

Για την απόφασή του να πάει στην Αρμάνι Μιλάνο: «Πήρα την απόφαση με τη βοήθεια του κόουτς Μεσίνα. Σε αυτή την ομάδα έχουμε εξιαρετικούς συμπαίκτες, υψηλές βλέψεις. Ήθελα να κάνω αυτό το βήμα και να ανοίξω ένα νέο κεφάλαιο καριέρα μου. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στο παρκέ. Ελπίζω να έχουμε μια εξαιρετική σεζόν».

Για τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται: «Ο κόουτς με χρησιμοποιεί ή στο "4" ή στο "5". Όμως, για να είμαι ειλικρινής, μου αρέσει περισσότερο να αγωνίζομαι στο "4"».

Για το τρίποντό του: «Ο στόχος μου είναι να γίνω πιο σταθερός. Στατιστικά δεν έχω έναν συγκεκριμένο στόχο, αλλά κάθε προπόνηση είναι πρόκληση. Έχω την ευκαιρία να δουλέψω με παίκτες που το κάνουν αυτό και θα κάνω και εγώ το ίδιο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Το φιλικό με τον Πρωτέα και η φιέστα για το πρωτάθλημα (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 18:45

Η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού επικράτησε σε φιλικό προετοιμασίας του Πρωτέα Βούλας με 64-42, δείχνοντας στο ελληνικό κοινό το πρώτο δείγμα γραφής ενόψει της νέας σεζόν.

Ωστόσο το φιλικό-γιορτή που διοργάνωσε ο Ερασιτέχνης στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» δεν σταμάτησε εκεί, αφού μετά το τέλος του αγώνα πραγματοποιήθηκε η απονομή του περσινού πρωταθλήματος στο «τριφύλλι», ενώ στο ημίχρονο τιμήθηκαν αθλητές και τις αθλήτριες από όλα τα αθλήματα που έφεραν πανελλήνιες και διεθνείς διακρίσεις σε ηλικιακό επίπεδο ανδρών-γυναικών.

Δείτε όλα όσα έγιναν στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νίλσον: «Για έξι μήνες στον Παναθηναϊκό δεν έκανα τίποτα και πληρωνόμουν»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 17:53

Απίθανες δηλώσεις για τα όσα έζησε ως σκάουτερ του Παναθηναϊκού μέσα στην πενταετία 2013-18 όπου εργάστηκε σε αυτό το πόστο στο «τριφύλλι», έκανε ο Μίκαελ Νίλσον. Ο άλλοτε δεξιός μπακ του «τριφυλλιού» υπογράμμισε πως για ένα διάστημα πληρωνόταν από την ομάδα χωρίς να δουλεύει, χαρακτήρισε την κατάσταση ερασιτεχνική, ενώ είπε πως οι εισηγήσεις του δεν λαμβάνονταν υπ όψιν.

Αναλυτικά όσα είπε στην «expressen» 

«Τα τελευταία δύο χρόνια στην ομάδα, νομίζω ότι δούλεψα σωστά μόνο για δύο ή τρεις μήνες. Στη συνέχεια ήρθε ένας νέος προπονητής που ήταν καλός. Πριν από αυτόν, υπήρχε ένας προπονητής που δεν ήθελε καν να μιλήσει με τους παίκτες, άρα δεν είχα την απαίτηση να μιλήσει μαζί μου. Ήθελε να κάνει τα πάντα μόνος του, αλλά εμείς ως τμήμα σκάουτινγκ ήμασταν ακόμα εκεί. Ήταν τόσο απίστευτα ερασιτεχνικό.

Το ερώτημα ήταν σαφές: Γιατί εξακολουθείτε να έχετε σκάουτερ εάν δεν θέλετε να τον συμβουλευτείτε ή να έχετε πληροφορίες από αυτόν; Θα μπορούσαν μόνο να μας ξεφορτωθούν, θα είχαν εξοικονομήσει έτσι περισσότερα χρήματα. Αλλά δεν το έκαναν, γιατί ο ιδιοκτήτης γνώριζε ότι ο προπονητής δεν θα είναι εκεί για πάντα και κάποια στιγμή μπορεί να μας χρειαζόταν. Ήταν τόσο χάος τελικά όλο αυτό. 

Εγώ σταμάτησα να πηγαίνω στο γραφείο, δεν ήμουν καν εκεί. Τους τελευταίους έξι μήνες, δεν ήμουν στο γραφείο, ούτε μια μέρα. Κι όμως, πληρωνόμουν κάθε μήνα ενώ δεν έκανα τίποτα. Μετά πήραν έναν καινούριο αθλητικό διευθυντή το επόμενο καλοκαίρι. Με πήρε τηλέφωνο λίγο αργότερα και ήξερα τι να περιμένω. Ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιούλιο και χρειάστηκε να φτάσουμε τον Σεπτέμβριο για να με καλέσει σε μια συνάντηση...».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπρινιόλι: «Μονοπάτι προόδου η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021 17:05

Ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι άφησε το ιταλικό πρωτάθλημα για τον Παναθηναϊκό και σε συνέντευξή του μίλησε για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα του. Ο νέος τερματοφύλακας του «τριφυλλιού» χαρακτήρισε ως πρόοδο για εκείνον τη μετακίνησή του στην Αθήνα, ενώ αναφέρθηκε και στην συνύπαρξή του με τον συμπατριώτη του Φεντερίκο Μακέντα.   

Αναλυτικά όσα είπε ο Ιταλός πορτιέρε στο Tuttomercatoweb:

Για την μετακίνησή του στον Παναθηναϊκό: «Ένας σύλλογος με το μέγεθος του Παναθηναϊκού είναι πάντα σημαντικός. Το καταλαβαίνεις αμέσως. Στο αεροδρόμιο υπήρχαν δημοσιογράφοι και κάμερες, ήταν όμορφα. Έχω έρθει σε επαφή με τους οπαδούς μόνο διαδικτυακά και περιμένω να παίξουμε σε γεμάτες κερκίδες. Από την στιγμή που ήρθα όλα είναι πολύ καλά. Η πρόταση ήρθε δύο ημέρες πριν το τέλος της μεταγραφικής περιόδου. Πολλές ομάδες είχαν έρθει αλλά τις απέρριψα όλες για την Έμπολι. Έτσι είναι, όμως, αυτή η δουλειά. Είναι ένα μονοπάτι προόδου η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό, ένα βήμα παρακάτω. Δεν μπορούσα να αρνηθώ αυτή την πρόταση».

Για την αποχώρηση του από την Έμπολι: «Μετά την άνοδο στην Serie A είχα ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο. Υπήρχε η επιλογή για την Έμπολι να ανανεώσουμε για ακόμη μια χρονιά αλλά ο σύλλογος προτίμησε να έχει άλλα πλάνα και στρατηγική. Σίγουρα μου δημιούργησε μια λύπη όλο αυτό. Δύο χρόνια κάναμε σπουδαία δουλειά. Αλλάξαμε τρεις προπονητές, η ομάδα ξαναχτίστηκε και φτάσαμε στα πλέι-οφ. Με την Κιέβο χάσαμε δύο πέναλτι. Την επόμενη, όμως τα καταφέραμε».

Για την συνύπαρξή του με τον Μακέντα: «Μίλησα μαζί του και με έναν πρώην συμπαίκτη μου στην Λεγανιές. Μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τον Παναθηναϊκό. Είχα τις καλύτερες συστάσεις. Δεν ήταν εύκολο, ακόμη δεν είναι εύκολο. Όταν αφήνεις την comfort zone σου για μία νέα πρόκληση, δεν είναι εύκολο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram