Επίσημη υπόσταση πήρε η μεταγραφή της Πέννυ Καραγκούνη στον Παναθηναϊκός, όπως σας είχαμε ενημερώσει σχετικά, αφού το «τριφύλλι» ανακοίνωσε την απόκτηση της 28χρονης ακραίας για τη σεζόν 2021-2022
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την ακραία Πένυ Καραγκούνη για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022, για το γυναικείο τμήμα βόλεϊ.
Η 28χρονη (1.87μ.) Πρωταθλήτρια Ελλάδος στο Beach Volley αποφάσισε να αφήσει την άμμο μετά από 9 χρόνια προκειμένου να αγωνιστεί αποκλειστικά στη σάλα και αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στη φετινή προσπάθεια του «τριφυλλιού».
Η Πένυ Καραγκούνη ξεκίνησε την καριέρα της από τον Ηρακλή Κηφισιάς όπου κατέκτησε 9 Πρωταθλήματα Ελλάδος σε επίπεδο Ακαδημιών. Από το 2013 έκανε στροφή στο Beach Volley όπου κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ελλάδος το 2013 με συμπαίκτρια την Βίκη Αρβανίτη.
Την ίδια σεζόν κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες και την 5η θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Το 2014 και το 2015 κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Πρωτάθλημα Ελλάδος και το 2019 το χάλκινο μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες.
Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Καραγκούνη είπε: «Χαίρομαι πάρα πολύ που έρχομαι στον ιστορικότερο Σύλλογο στο γυναικείο βόλεϊ στην Ελλάδα.
Ο Παναθηναϊκός με ήθελε πολύ, με απόκτησε και είμαι πολύ χαρούμενη. Από την πλευρά μου θα κοιτάξω να προσαρμοστώ και πάλι στη νέα συνθήκη στη σάλα και νομίζω ότι θα τα πάμε πάρα πολύ καλά».
Αναλυτικά το βιογραφικό της:
1999-2013 Ηρακλής Κηφισιάς (ακαδημίες)
2013-2019 Εθνική Ελλάδος Beach Volley
2019-2020 ΑΕΚ
2020-2021 Εθνική Ελλάδος Beach Volley
2021- Παναθηναϊκός
Η Ουλμ του Γιάκα Λάκοβιτς θα συμμετάσχει στο τουρνουά που διοργανώνει ο Παναθηναϊκός στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου και ο Σλοβένος τεχνικός της γερμανικής ομάδας σε δηλώσεις του τόνισε πως είναι τιμητικό το κάλεσμα στο τουρνουά.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σλοβένου τεχνικού:
«Νιώθουμε ιδιαίτερη τιμή που είμαστε καλεσμένοι σε ένα εξαιρετικό τουρνουά προετοιμασίας, αυτό του αλησμόνητου Παύλου Γιαννακόπουλου. Ερχόμαστε στο τουρνουά για τα τελευταία δύο φιλικά προετοιμασίας και ελπίζουμε, με πλήρες ρόστερ, να είμαστε ανταγωνιστικοί απέναντι σε ιστορικά σπουδαίες ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός, η Αναντολού Εφές και η Παρτιζάν.
Ο κύριος Παύλος Γιαννακόπουλος και ολόκληρη η οικογένεια Γιαννακόπουλου έκαναν τον Παναθηναϊκό μία από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, ομάδα στην Ευρώπη, ενώ με την πολυετή σκληρή δουλειά και την πίστη τους αποτελούν συνώνυμο της επιτυχίας του ευρωπαϊκού και παγκοσμίου μπάσκετ.
Ελπίζουμε αυτό το Σαββατοκύριακο να απολαύσουμε ωραίο μπάσκετ και ασφαλώς να θυμηθούμε τον σπουδαίο μας πρόεδρο κύριο Παύλο Γιαννακόπουλο».
Το 3ο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (18-19/9) και οι «πράσινοι» προετοιμάζονται για το μεγάλο αυτό γεγονός.
Όπως έγινε γνωστό όλοι οι αγώνες θα μεταδοθούν από την ΕΡΤ, με τους φίλους του «τριφυλλιού» που δεν θα βρεθούν στο ΟΑΚΑ να έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα παιχνίδια από την ελεύθερη τηλεόραση.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του τουρνουά:
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου
17.00: Αναντολού Εφές – Ουλμ (ΕΡΤ 3)
20.00: Παναθηναϊκός – Παρτιζάν (ΕΡΤ 2)
Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου
17.00: Μικρός Τελικός (ΕΡΤ 3)
20.00: Τελικός (ΕΡΤ 2)
22.00: Απονομές (ΕΡΤ 2)
Στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού βρίσκεται από το απόγευμα της Κυριακής η Μάρετ Γκρότες. Η διεθνής ακραία και αρχηγός της Εθνικής Ολλανδίας θα ενσωματωθεί στις προπονήσεις της ομάδας του «τριφυλλιού» από αύριο, δυναμώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το ρόστερ των «πρασίνων».
Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, η Γκρότες σημείωσε: «Μόλις έφτασα στην Αθήνα. Ήταν τόσο ωραίο που οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού με περίμεναν στο αεροδρόμιο με λουλούδια. Είμαι ενθουσιασμένη που βρίσκομαι εδώ και που θα ενταχθώ αύριο στην ομάδα. Ανυπομονώ να γνωρίσω τις συμπαίκτριες μου και το staff και να ξεκινήσω να δουλεύω μαζί τους».
Ο Ιωάννης Παπαπέτρου ήταν εκπληκτικός στο φιλικό του Παναθηναϊκού κόντρα στη Βίρτους Μπολόνια (112-111) πετυχαίνοντας 41 πόντους και οδηγώντας την ομάδα του στη νίκη έπειτα από δύο παρατάσεις.
Δείτε το κρεσέντο του Έλληνα φόργουορντ
Ο Παναθηναϊκός είχε τη δική του συμμετοχή στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας και για ακόμα μια φορά ένα «τριφύλλι» έτρεξε.
Ο αειθαλής Παύλος Τζαναβάρας έδωσε έναν ακόμα αγώνα με το «τριφύλλι» στο στήθος και κατέλαβε την 60η θέση. Ο δρομέας του ΠΑΟ έδωσε το παρών σε μια ακόμα διοργάνωση μεγάλης απόστασης και έφερε την αποστολή του εις πέρας.
Πολύ καλή παρουσία είχε ο Παναθηναϊκός στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανοιχτής θαλάσσης, με μετάλλια και διακρίσεις να έρχονται για την κατηγορία Μάστερς και μπόλικες συμμετοχές από αθλητές των ακαδημιών.
Αναλυτικότερα τα «πράσινα» πλασαρίσματα:
5 χιλιομετρα κορασιδων
Μαρία Εξάρχου 30η, Αγάπη Κουέστα 31η, Άρτεμις Κρίμπα 33η και Ιωάννα Βουδούρη 34η
Μάστερς 1250μ.
Ιωάννα Σερβου 2η κατηγ. 35-44
Παναγιώτα Πανουργιά 2η κατηγ. 45-54
Δημήτρης Γκοτζιάς 1ος, 3ος Κώστας Νικολούδης κατηγ. 25-34
Νίκος Κουρλιούρος 2ος, Κοσμάς Κουρής 3ος, Γιάννης Μυλωνάς 4ος κατηγ. 35-44
Ηλίας Ρίζος 1ος 55-64
Μάστερς 2500
1ος Βασίλης Δεμέτης 35-44
1ος Κώστας Σαρρηγεωργιάδης 45-54, 4ος Γιάννης Κουρής
2ος Άγις Ζωγράφος 65-74
5 χιλιόμετρα Παίδες
25Ος Ηρακλης Βειογλάνης, 29ος Χρηστος Γεωργακόπουλος
Σκυταλοδρομίες 14-16
9ος ΠΑΟ Βειογλάνης, Εξάρχου, Γεωργακόπουλος και Κουέστα.
Τα φιλικά προετοιμασίας συνέχισε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε εύκολα της Νίκης Λευκάδας στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Οι «πράσινες» αθλήτριες έδειξαν εκ νέου θετικά στοιχεία και πήραν μια καθαρή νίκη με 71-55, με την κόουτς Καπογιάννη να μοιράζει το χρόνο συμμετοχής και να δοκιμάζει διάφορα σχήματα και συστήματα.
Από πλευράς ΠΑΟ αγωνίστηκαν οι: Λύμουρα, Χατζηνικολάου, Ριντ, Κωτούλα, Χόλμς, Τακ, Γρηγοροπούλου, Μπουντούρη, Μυλωνάκη, Σταχ, Σταμάτη, Βιντσιλαίου και Ζιάκα.
Τα δεκάλεπτα: 25-20, 41-34, 55-43, 71-55.
Οι αθλήτριες του «τριφυλλιού» θα δώσουν αρκετά φιλικά ματς ακόμα στο πλαίσιο της προετοιμασίας, με το επόμενο να έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 16/9 στις 19.30 με αντίπαλο την Ελευθερία Μοσχάτου, στο κλειστό Α. Μοσχάτου.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Παναθηναϊκός στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα πινγκ πονγκ καθώς ανέδειξε πρωταθλήτριες, ενώ είχε και συμμετοχές σε τελικούς σε άνδρες και γυναίκες.
Ο τελικός του απλού γυναικών βάφτηκε… «πράσινος» καθώς η Κατερίνα Τόλιου νίκησε την επίσης αθλήτρια του «τριφυλλιού», Ελισάβετ Τέρπου και αναδείχτηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας. Στον τελικό η Τόλιου λύγισε τη συμπαίκτριά της στον Παναθηναϊκό με 4-2 σετ (8-11, 11-9, 11-9, 7-11, 11-8, 11-7). Η Ελληνίδα παίκτρια πανηγύρισε τον 4ο τίτλο της στο αγώνισμα, ενώ η Τέρπου συμπλήρωσε πια τελικούς στο απλό στα Πανελλήνια πρωταθλήματα όλων των ηλικιακών κατηγοριών.
Η Κατερίνα Τόλιου και η Κωνσταντίνα Παρίδη είναι επίσης οι πρωταθλήτριες Ελλάδας του διπλού γυναικών για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η αθλήτρια του ΠΑΟ, μαζί με τη συναθλήτρια της επικράτησαν των Μαλαματένια Παπαδημητρίου/Αλίκη Κιούφη με 3-1 σετ (11-6, 11-9, 9-11, 11-8).
Στους άνδρες οι αδερφοί Κωνσταντινόπουλοι Γιώργος και Κώστας έφτασαν μέχρι τον τελικό του διπλού ανδρών, καθώς λύγισαν από τους Γιώργο Σταματούρο και Τάσο Ρηνιώτη με 3-1 σετ (11-8, 12-10, 8-11, 11-8).
Στον τελικό του απλού ανδρών ο Γιώργος Κωνσταντινόπουλος, αντιμετώπισε τον Γιώργο Σταματούρο του Ολυμπιακού σε μια συναρπαστική αναμέτρηση που κρίθηκε στο έβδομο σετ και τελικά λύγισε με 3-4.
Μπορεί ο Παναθηναϊκός να ήταν επιβλητικός στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης, επικρατώντας με 4-0, όμως ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος θέλησε να κρατήσει χαμηλό προφίλ.
Ο σκόρερ του εκπληκτικού τέταρτου τέρματος των «πρασίνων» μιλώντας για την πρεμιέρα των «πρασίνων» στάθηκε στις αδυναμίες που υπάρχουν ακόμα στο παιχνίδι της ομάδας, ενώ υπογράμμισε πως η νίκη κόντρα στον Απόλλωνα δεν ήταν εύκολη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για τη νίκη της πρεμιέρας: «Ήταν μία πάρα πολύ καλή αρχή και είμαστε ευχαριστημένοι. Το είχαμε βάλει στόχο πριν δυόμιση μήνες όταν ξεκίνησε η ομάδα, ότι στην πρεμιέρα έπρεπε να εμφανιστούμε έτοιμοι και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης με καλό ποδόσφαιρο. Πιστεύω το κάναμε, συνεχίζουμε με το κεφάλι κάτω, έχουμε πολλές αδυναμίες ακόμη να βελτιώσουμε αλλά πιστεύω με δουλειά και υπομονή θα πάνε όλα καλά».
Για το εντυπωσιακό γκολ που πέτυχε: «Σίγουρα έχω πολύ καλή ψυχολογία τώρα που επέστρεψα και από την εθνική ομάδα. Έμαθα πολλά από τους συμπαίκτες μου. Το σουτ είναι κάτι που το δουλεύω από πέρσι και είμαι χαρούμενος που σήμερα μου «βγήκε». Σήμερα πήγε καλά, αύριο μπορεί να πάει λίγο πιο πάνω λίγο πιο κάτω, αλλά είναι ένα κομμάτι που θέλω να βάλω στο παιχνίδι μου. Είμαι χαρούμενος που έβαλα κι εγώ το λιθαράκι μου για τη σημερινή νίκη».
Για το πόσο εύκολα ήρθε η νίκη επί του Απόλλωνα: «Δεν ήταν εύκολο το παιχνίδι από το ξεκίνημα, στα πρώτα 20 λεπτά νιώσαμε μία πίεση. Πιστεύω όμως ότι ανταπεξήλθαμε, δεν απειληθήκαμε ιδιαίτερα και όσο περνούσε ο χρόνος, με πολύ καλές ατομικές και ομαδικές ενέργειες και την ποιότητα των παικτών που έχουμε, γιατί πιστεύω είμαστε ποιοτική ομάδα, το κάναμε να φαίνεται -μέσα σε εισαγωγικά- εύκολο. Βέβαια δεν θα πω ότι ήταν εύκολο ματς, εμείς το διαχειριστήκαμε σωστά».
Για το συναίσθημα να αγωνίζονται μπροστά σε κόσμο και πάλι: «Πάντα σκεφτόμουν ότι θα ήταν πολύ ωραία να παίζουμε με κόσμο, ιδιαίτερα και μετά το γκολ που πέτυχα τον ένιωσα σαν ένα «κομμάτι» μου. Ήταν πάρα πολύ ωραία κι ελπίζω με αυτή την εμφάνιση και τη συνέχειά μας, γιατί τίποτα δε φαίνεται μόνο από την πρώτη αγωνιστική, να τον έχουμε κοντά και να είμαστε όλοι μαζί μια γροθιά για τη συνέχεια».
Για τη γρήγορη προσαρμογή και την άμεση βοήθεια που έδωσαν οι μεταγραφές: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ότι οι συμπαίκτες μου, όλοι όχι μόνο οι καινούργιοι στην ομάδα, προσαρμόζονται και δίνουν σημαντική βοήθεια».
Για την προπόνηση στον τομέα του σουτ και γιατί πήρε την απόφαση να το επιχειρήσει στο ματς με τον Απόλλωνα: «Ένα σύγχρονο 6αρι-8αρι πρέπει έχει και το σουτ. Είναι ένα κομμάτι πάνω στο οποίο δουλεύω, έχω πάρα πολλές αδυναμίες ακόμη, αλλά αυτό ήταν το πιο τρανταχτό. Το σουτ το έχω, στις προπονήσεις το κάνω, απλά στους αγώνες δεν μου έβγαινε. Σήμερα μόλις πήρα τη μπάλα, είδα τον αμυντικό ότι έκανε πίσω βήματα και είπα ότι θα την τελειώσω τη φάση. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που μπήκε, μπορεί αύριο να μη μπει, μεθαύριο πάλι να μπει, έτσι πάει αυτό».