Ο Νεμάνια Νέντοβιτς μιλώντας σε Μέσο της πατρίδας του αναφέρθηκε στο προσεχές παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, ενώ μίλησε για την περιπέτεια του με τον κορωνοϊό, αλλά και την παραμονή του, το περασμένο καλοκαίρι, στο «τριφύλλι».
Αναλυτικά όσα δήλωσε στο «Mozzart Sport»:
Για το ματς με τον Ερυθρό Αστέρα: «Και οι δύο ομάδες έχουμε ρεκόρ 2-5. Έχουμε παίξει τέσσερα εκτός έδρας ματς και θέλαμε τρεις νίκες στο ξεκίνημα, δηλαδή να προστατεύσουμε την έδρα μας. Όμως, ηττηθήκαμε από τη Βιλερμπάν ύστερα από μια μεγάλη νίκη επί της Εφές. Ήρθε μια ήττα εκτός προγράμματος απέναντι σε μια καλοδουλεμένη ομάδα. Πρέπει να τους δώσουμε συγχαρητήρια και να συνεχίσουμε.
Από την άλλη, ο Ερυθρός Αστέρας έχει τέσσερις σερί ήττες και δεδομένα το κίνητρό του είναι υψηλό. Και οι δύο ομάδες θα πρέπει να παίξουν άμυνα υψηλού επιπέδου και περιμένω ένα σκληρό παιχνίδι. Βλέπω πως ο Ερυθρός Αστέρας έχει προβλήματα στην επίθεση, όπως και εμείς. Όμως, θα έλεγα πως εμείς έχουμε καλύτερο ρυθμό τελευταία, καθώς γνωριζόμαστε μεταξύ μας και μαθαίνουμε τη φιλοσοφία του προπονητή».
Για τη χημεία που υπάρχει στον Παναθηναϊκό: «Κάθε καλοκαίρι ένας αριθμός παικτών αλλάζει, όταν έρχεται νέος προπονητής. Χρειάζεται χρόνος, μιλάμε για μια μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Δυστυχώς, αυτός ο χρόνος δεν υπάρχει, αφού ο ρυθμός των αγώνων είναι "τρελός". Παίζουμε κάθε δύο - τρεις μέρες. Γινόμαστε καλύτεροι μέρα με την μέρα, ειδικά στις προπονήσεις, οπότε περιμένουμε την μέρα που θα δείξουμε αυτά τα στοιχεία και θα τα κάνουμε αποτελέσματα. Αν ξεκινήσεις να χάνεις τώρα είναι δύσκολο να βρεις ρυθμό αργότερα με τις ομάδες που παλεύουν για το Top 8. Γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να βρεις τον ρυθμό σου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα».
Για το πλεονέκτημα του «τριφυλλιού» κόντρα στους Σέρβους: «Δεν έχουμε τους ίδιους παίκτες στη ρακέτα, όμως έχουμε ποιότητα στη γραμμή των γκαρντ. Σίγουρα, το ματς μπορεί να κριθεί από την προσπάθεια συγκεκριμένων παικτών και πιστεύω πως οι παίκτες έξω από την περίμετρο είναι σε καλύτερη κατάσταση. Ελπίζω να μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε υπέρ μας αυτό».
Για την επίθεση των νταμπλούχων Ελλάδας: «Υπάρχει μια φράση που λέει: "Αν δεν πετύχεις στην επίθεση, πάντα μπορείς να παίζεις άμυνα". Δεν θα έλεγα πως συμφωνώ απόλυτα με αυτό, γιατί η άμυνα είναι βασική και πρέπει να ξεκινάς το παιχνίδι σου με αυτή, αλλά θα έχεις μεγάλα προβλήματα αν δεν βάζεις την μπάλα στην επίθεση. Μετά είναι πιο δύσκολο να βρεις κίνητρο, δύναμη και ενέργεια να παίξεις καλή άμυνα. Βέβαια, είναι διπλά δύσκολο να φέρεις εις πέρας τις ιδέες ενός προπονητή που ζητάει καλή άμυνα, αν δεν πετυχαίνεις στην επίθεση. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στο ματς με την Εφές παίξαμε εξαιρετικά στην επίθεση από το ξεκίνημα. Αυτόματα αυτή η καλή ενέργεια μεταφέρθηκε και στην άμυνα. Γνωρίζω πως ο κόουτς μπορεί να μην συμφωνεί με αυτό, αλλά ως παίκτης το νιώθω. Έχω δει πως είναι κάτι που απασχολεί την ομάδα».
Για την άμυνα της ομάδας του Δημήτρη Πρίφτη: «Η άμυνά μας είναι ικανοποιητική, αν και κάνουμε λάθη σε βασικά πράγματα. Σίγουρα, πρέπει να παίξουμε καλύτερη άμυνα, ειδικά όταν η αντίπαλη επίθεση λειτουργεί σωστά. Στο τέλος της ημέρας το θέμα είναι να βάλεις περισσότερα καλάθια από τον αντίπαλο, άρα πρέπει να είσαι καλός και στις δύο πλευρές του παρκέ. Το παιχνίδι γίνεται ολοένα και πιο γρήγορο, πιο δυνατό, με πιο αθλητικούς παίκτες. Αν μπορείς να τα συνδυάσεις όλα αυτά με χημεία εντός της ομάδας, τότε είσαι έτοιμος κατά το ήμισυ. Το υπόλοιπο έχει να κάνει με τη σκληρή δουλειά».
Για τον Ντάριλ Μέικον: «Είναι ένας ταλαντούχος παίκτης, έχει το ένστικτο του σκόρερ. Ο Πρίφτης του δίνει την ελευθερία να το εκφράσει αυτό το ένστικτο. Φυσικά, του ζητάει να παίζει και καλή άμυνα, γιατί αν δεν προσπαθήσεις σκληρά στην άμυνα δεν θα παίξεις και δεν θα έχεις την ευκαιρία να βάλεις τόσους πόντους. Ο Μέικον είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες μας αυτή τη στιγμή, αυτό δεν είναι μυστικό. Είναι καλός σκόρερ και καλός άνθρωπος, νίωθω όμορφα παίζοντας μαζί του. Όμως, όπως όλη η ομάδα, ψάχνει ακόμα τη χημεία με τους συμπαίκτες του. Όταν δεν τα πηγαίνουμε καλά κοιτάμε να παίρνουμε λύσεις από μονάδες και αυτό δεν είναι καλό. Είναι σημαντικό να κυκλοφορήσουμε σωστά την μπάλα, να δουλέψουμε και να δούμε το αποτέλεσμα. Έχουμε καλούς παίκτες που θα βρουν τη φόρμα τους».
Για τον κορωνοϊό που τον ταλαιπώρησε: «Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Είχα προβλήματα λόγω του ιού. Ακόμα έχω θέμα στη φυσική μου κατάσταση. Όμως, νιώθω καλύτερα πια και περιμένω να έρθει το καλό διάστημα της ομάδας σύντομα.
Θα πρέπει να πω πως όσα πέρασαν μου άφησαν πάνω από όλα ένα ψυχολογικό σημάδι. Πίστευα πως όλα θα μπορούσαν να έχουν λυθεί πιο γρήγορα. Κανείς από εμάς δεν είχε περάσει κάτι τέτοιο, ήταν κάτι νέο. Τώρα νιώθω καλύτερα, αλλά μέσα στο καλοκαίρι δεν προπονήθηκα, δεν μου το επέτρεπαν. Ήμουν τρεις - τέσσερις εβδομάδες πίσω σε σχέση με τους συμπαίκτες μου στην προετοιμασία και ακόμα νιώθω τις συνέπεις. Σε ένα ματς νιώθω καλά, στο άλλο όχι τόσο. Πιστεύω πως βρίσκω λύσεις για την κατάστασή μου, αλλά χρειάζεται χρόνος. Ο τωρινός τραυματισμός δεν λειτουργεί υπέρ μου, αλλά θα βρω τον χρόνο να λύσω τα προβλήματα.
Όσο για τον κορωνοϊό, δεν υπάρχουν κανόνες, μπορεί να "χτυπήσει" τον καθένα διαφορετικά. Λέω πως εγώ θα μπορούσα να τον είχα περάσει πιο ήπια, αλλά δεν κατηγορώ κανέναν. Όπως είπα και πιο πριν είναι μια νέα κατάσταση για όλους. Ακόμα και οι γιατροί δεν γνώριζαν κάποια πράγματα. Έκανα όλες τις εξετάσεις και όλα τα τεστ για την καρδιά μου και όλα λειτουργούν άψογα. Όλοι μου είπαν να πάρω τον χρόνο μου, αλλά πέρασα δύσκολα. Πιστεύω πως πλέον βρήκα τις λύσεις και τις δουλεύω. Ο ιός επηρέασε τους πάντες, τον καθένα με διαφορετικό τρόπο. Έχω παραδείγματα αθλητών που χρειάστηκαν δυο - τρεις μήνες ή ακόμα και μισό χρόνο για να επανέλθουν. Αυτή είναι η πραγματικότητα, αλλά εύχομαι να περάσει γρήγορα και να την αφήσουμε πίσω μας».
Για την παραμονή του στον Παναθηναϊκό: «Είχα πρόταση ανανέωσης από τον Παναθηναϊκό από τον Φεβρουάριο. Ήταν πάνω στο τραπέζι. Μετά έγιναν όλα αυτά και αλλάξαμε και προπονητή. Οι διαπραγματεύσεις πήγαν λίγο πίσω, αλλά μόλις έφτασε ο ατζέντης μου στην Αθήνα χρειαστήκαμε μόνο μια μέρα για να συμφωνήσουμε σε όλα. Δεν είχα κανένα δίλημμα, ήθελα να μείνω. Ήμουν ανοιχτός σε κάτι καλύτερο, κάτι περισσότερο. Αλλά αυτό δεν συνέβη το φετινό καλοκαίρι. Είχα προτάσεις από παρόμοιο επίπεδο. Επομένως, δεν υπήρχε δίλημμα για εμένα. Ήθελα να μείνω κάπου που με αγαπούν και έπαιξα καλά. Τώρα δουλεύω σκληρά για να επιστρέψω στη φόρμα μου και να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ».
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 8ης αγωνιστικής της κανονικής διάρκειας ανακοίνωσε η Euroleague.
Αναφορικά με το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο Βελιγράδι κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, ορίστηκαν οι Λουίτζι Λαμόνικα, Λεάντρο Λεζκάνο και Τζόρντι Αλιάγκα.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δύσκολο έργο απέναντι στην Πολκοβίτσε έχει απόψε το γυναικείο τμήμα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, που κοντράρεται εκτός έδρας με την πολωνική ομάδα στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων του EuroCup Γυναικών (20:00, Live Streaming).
Οι «πράσινες» θα βρεθούν απέναντι από την ομάδα που είναι το φαβορί για την κατάληψη της πρώτης θέση του ομίλου με στόχο να φανούν ανταγωνιστικές και να διεκδικήσουν τις όποιες πιθανότητες έχουν για να φύγουν με το διπλό από το Πολκοβίτσε City Sports Hall. Θυμίζουμε πως στο πρώτο παιχνίδι μεταξύ των δύο ομάδων στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός είχε γνωρίσει την ήττα στις λεπτομέρειες με 64-67.
Στο αγωνιστικό κομμάτι η Ελένη Καπογιάννη έχει όλες τις παίκτριες στη διάθεσή της. Εξαίρεση αποτελεί η Αμερικανίδα, Τζανάε Σμιθ, η οποία δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής λόγω των περιορισμών που υπάρχουν στις παίκτριες που μπορούν να αγωνιστούν εκτός Ευρώπης.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Καρολίνα Άντερσον, Ρίτβαρς Χέλμστέινς και Έιναρς Τούκις.
Δείτε τη βαθμολογία του ομίλου
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 6ης αγωνιστικής της Basket League ανακοίνωσε ο ΕΣΑΚΕ.
Σε ότι αφορά τον αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΟΚ ορίστηκαν οι Κορομηλάς, Καλδίρης και Μαλαμάς. Θυμίζουμε πως το παιχνίδι έχει οριστεί για την Κυριακή 7/11, με ώρα έναρξης τις 17:00.
Οι διαιτητές και οι κομισάριοι της 6ης αγωνιστικής της Α1 Ανδρών είναι:
Σάββατο 6 Νοεμβρίου
Άνω Λιοσίων 17.00 ΑΕΚ-Κολοσσός Ρ. Φούφης-Συμεωνίδης-Κωνσταντινόπουλος (Ντίνος)
Λαυρίου 17.00 Λαύριο-Ιωνικός Ν. Παπαπέτρου-Τζιοπάνος Ν.-Θεοδωρόπουλος (Σαλαβός)
Δ. Τόφαλος 20.00 Προμηθές Π.-Άρης Πουρσανίδης Γ.-Θεονάς-Μηλαπίδης (Παπαδόπουλος Γ.)
Κυριακή 7 Νοεμβρίου
Ιβανώφειο 17.00 Ηρακλής-Απόλλων Π. Τσαρούχα-Κάρδαρης-Τσώνος (Παπαδόπουλος Ν.)
ΠΑΟΚ 17.00 ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός Κορομηλάς-Καλδίρης-Μαλαμάς (Γκούμας)
Α. Παπανδρέου 20.00 Περιστέρι-Ολυμπιακός Πιτσίλκας-Τσολάκος-Καρπάνος (Ελευθεριάδης Γ.)
Ρεπό: Λάρισα
Το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλει ακόμα μία φορά η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς η Euroleague επέβαλε νέο πρόστιμο στο «τριφύλλι».
Συγκεκριμένα οι «πράσινοι» καλούνται να πληρώσουν 10.000 ευρώ, ως τιμωρία για το άναμμα καπνογόνου στον εντός έδρας αγώνα με την Εφές Αναντολού. Θυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός είχε πληρώσει 5.000 ευρώ για το άναμμα ενός πυρσού και στο ματς με τη Φενέρμπαχτσε.
Πλέον οι «πράσινοι» θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί αφού είναι υπότροποι και δεν αποκλείεται η Euroleague να επιστρέψει με ακόμα μεγαλύτερη τιμωρία σε ανάλογες περιστάσεις μελλοντικά.
Νοκ-άουτ από τη συνέχεια των αγωνιστικών υποχρεώσεων του Παναθηναϊκού τέθηκε ο Νεμάνια Νέντοβιτς, μετά τα αποτελέσματα της μαγνητικής τομογραφίας στην οποία υπεβλήθη ο Σέρβος γκαρντ.
Ο Νέντοβιτς έχει υποστεί θλάση στον αριστερό προσαγωγό και η κατάστασή του θα επανεκτιμάται ημέρα με την ημέρα. Ως εκ τούτου ο ποιοτικός γκαρντ δε θα ακολουθήσει την αποστολή του «τριφυλλιού» στο Βελιγράδι για το ματς με τον Ερυθρό Αστέρα, ενώ παραμένει άγνωστο το πότε ακριβώς θα επιστρέψει στη δράση.
Από κει και πέρα οι Ιωάννης Παπαπέτρου και Οκάρο Ουάιτ ακολούθησαν μέρος του κανονικού προγράμματος της σημερινή προπόνησης. Αμφότεροι παραμένουν αμφίβολοι για το παιχνίδι της προσεχούς Πέμπτης (4/11) στην Euroleague και η αυριανή προπόνηση θα είναι αυτή που θα κρίνει αν οι δύο φόργουορντ θα είναι στην αποστολή ή όχι.
Πιο σκληρά γίνονται τα μέτρα κατά της πανδημίας για τους φιλάθλους αλλά και για τις ομάδες, μετά τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.
Όπως λοιπόν ανακοινώθηκε, σε περίπτωση που οι φίλαθλοι οι οποίοι θα βρίσκονται στις εξέδρες τόσο των ανοιχτών όσο και των κλειστών γηπέδων, δεν κάνουν χρήση της προστατευτικής μάσκας τότε αυτόματα θα γίνονται οι υπαίτιοι για να τιμωρούνται οι ομάδες.
Μάλιστα υπογράμμισε πως οι ποινές που θα επιβάλλονται στους συλλόγους θα είναι ακόμα και τιμωρία της έδρας!
Μία νίκη και μία ήττα πέτυχε η ομάδα eSports του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινοι» ηττήθηκαν με 3-2 από τον Ιωνικό και πέτυχαν σημαντική νίκη με 1-0 κόντρα στην Intrepid Fox.
Απέναντι στην ομάδα από τη Νίκαια το «τριφύλλι» γνώρισε την ήττα με 3-2, παρότι πάλεψε για την ισοφάριση μέχρι τέλους, αλλά δυστυχώς τα γκολ των Παπαδόπουλου και Κωνσταντίνου δεν στάθηκαν αρκετά.
Στο δεύτερο παιχνίδι απέναντι στις «αλεπούδες», ο ΠΑΟ επικράτησε 1-0, με τον Γ. Σπύρου να πετυχαίνει το «χρυσό» γκολ που χάρισε το τρίποντο και διατηρεί τον Παναθηναϊκό στην κορυφή.
Επίσημη μορφή πήρε απόψε (2/11) η «αποκαθήλωση» του Τζόρντι Μπερτομέου από την κεφαλή της Euroleague.
Οι 11 από τις 13 ομάδες ομάδες-μέτοχοι που έχουν δικαίωμα ψήφου, πήραν μέρος στην διαδικασία προκειμένου να υπερψηφίσουν ή να καταψηφίσουν την απομάκρυνση του Καταλανού δικηγόρου από τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου της Euroleague. Με ψήφους 6-5 οι ομάδες αποφάσισαν επίσημα το τέλος του Μπερτομέου κάτι που θα ισχύσει από τις 30/06/22.
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως έπειτα από πρόταση της Μακάμπι Τελ Αβίβ, αποφασίστηκε να μπουν στον πάγο όλες οι πειθαρχικές διώξεις που είχαν ανακοινωθεί σε πρόσωπα το τελευταίο διάστημα. Ως εκ τούτου παύουν να ισχύουν οι τελευταίες πειθαρχικές διώξεις προς τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ενώ παράλληλα αυτή η κίνηση δείχνει πως οι ομάδες έχουν ήδη αρχίσει να πορεύονται μόνες τους, μην λαμβάνοντας υπ' όψιν τις αποφάσεις του Τζόρντι Μπερτομέου, έστω και αν αυτός βρίσκεται ακόμα στη θέση του CEO.
Κλείνοντας, σε ότι αφορά την ψηφοφορία υπέρ της απομάκρυνσής του Μπερτομέου ήταν οι Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Αρμάνι Μιλάνο, Μακάμπι Τελ Αβίβ, Ζάλγκιρις Κάουνας και ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ενώ κατά οι Φενέρμπαχτσε, Μπαρτσελόνα, Ρεάλ, Μπασκόνια και η Αναντολού Εφές, που αν και αρχικά φαινόταν υπέρ της απομάκρυνσης στο τέλος άλλαξε στάση.