O Απόστολος Οικονόμου έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από τη νίκη της ομάδας του κόντρα στην ΑΕΚ, με τον τεχνικό του Παναθηναϊκού να υπογραμμίζει πως γρήγορα αυτό το παιχνίδι πρέπει να ξεχαστεί αφού ακολουθεί το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
«Όταν πας και νικάς μίας ομάδα με τους ίδιους στόχους με σένα, μόνο ικανοποιημένος μπορείς να είσαι. Συγχαρητήρια στις κοπέλες γιατί στη μεγαλύτερη διάρκεια των σετ παίξαμε καλύτερα. Το σερβίς, μπλοκ-άμυνα λειτούργησε πολύ καλά και για ακόμα μία φορά είδα πως στις λεπτομέρειες πήραμε το πρώτο και το τρίτο σετ και αυτό χρειάζεται ικανότητα. Μην ξεχνάμε ότι με τον Άρη χάσαμε στις λεπτομέρειες. Έχουμε καλή ψυχολογία αυτή τη περίοδο και έχουμε αποκτήσει ρυθμό και ήταν κάτι που θέλαμε τώρα που παίζουμε δύσκολα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Σήμερα πανηγυρίζουμε, αλλά από αύριο το ξεχνάμε γιατί έρχεται ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό. Αυτό που εύχομαι είναι όλες οι αθλήτριες που απουσιάζουν από τις ομάδες τους να επανέλθουν υγιείς στο γήπεδο».
Μήνυμα στήριξης στον μπασκετμπολίστα της ΑΕΚ, Στέφαν Γέλοβατς ο οποίος δίνει μεγάλη μάχη στο νοσοκομείο για να κρατηθεί στη ζωή έστειλα οι παίκτριες της ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού.
Πριν από το πρώτο σερβίς του αγώνα με την ΑΕΚ, τα «φίνα κορίτσια» μαζί με τις παίκτριες της «Ένωσης» κράτησαν ένα πανό το οποίο έγραφε «Μείνε δυνατός Στέφαν», με το «τριφύλλι» να δείχνει με αυτό τον τρόπο για μία ακόμα φορά πως είναι… σύλλογος μεγάλος.
Σπουδαία νίκη πήρε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΑΕΚ επικρατώντας εκτός έδρας με 3-0 σετ.
Οι «πράσινες» παρά την κούρασή τους από το μεσοβδόμαδα παιχνίδι για το Challenge Cup με την Οστράβα, έβγαλαν την ποιότητα τους στο παρκέ, είχαν τις λύσεις στα κρίσιμα σημεία του αγώνα και με όπλο τους το δυνατό μπλοκ κατάφεραν να περάσουν με τους τρεις βαθμούς της νίκης από μία δύσκολη έδρα.
Πλέον το μυαλό όλων στο «τριφύλλι» στρέφεται στο ντέρμπι της προσεχούς Τετάρτης κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε νωθρά στο πρώτο σετ και έμεινε πίσω στο σκορ με 6-3 αφού η ΑΕΚ είχε καταφέρει να βρει ρυθμό κυρίως μέσω της καλής της άμυνας. Οι «πράσινες» δεν ήταν καλές σε άμυνα και επίθεση με αποτέλεσμα η διαφορά να αυξηθεί στους τέσσερις πόντους (11-8), την στιγμή που ο Απόστολος Οικονόμου δεν ήταν ευχαριστημένος με αυτό που έβλεπε. Το τάιμ άουτ που κάλεσε έπιασε τόπο, το «τριφύλλι» έφερε το ματς στα ίσια (11-11) και συνεχίζοντας να πιέζει με την Γκρότες στο σερβίς προσπέρασε για πρώτη φορά με 11-13. Η υποδοχή των «φίνων κοριτσιών» συνέχισε να παρουσιάζει προβλήματα, ενώ επέστρεψαν και οι κακές επιλογές στην επίθεση με αποτέλεσμα η ΑΕΚ να ξαναπάρει το προβάδισμα με 17-14 και να μπει στην τελική ευθεία του σετ προηγούμενη με 20-18. Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω ακόμα και με 22-20, αλλά η Παπαφωτίου πήγε στο σερβίς «διέλυσε» την υποδοχή της ΑΕΚ και με το μπλοκ να βοηθάει οι «πράσινες» έτρεξαν σερί 5-0 και πήραν το σετ με 22-25.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε με φούρια στο δεύτερο σετ και έχοντας την ψυχολογία με το μέρος του προηγήθηκε (3-6) κυρίως χάρη στο καλό του μπλοκ. Η ΑΕΚ σημάδευε στα σερβίς της την Κωνσταντίνου και κάποιες κακές υποδοχές της Κύπριας ακραίας την ευνόησαν, ισοφαρίζοντας σε 8-8. Όποτε το «τριφύλλι» δυσκολεύονταν, το μπλοκ ήταν μία σταθερά που έδινε λύσεις και αυτό ίσχυσε και στο δεύτερο σετ όπου οι «πράσινες» πήραν κεφάλι με 12-16. Τα κορίτσια ήταν φίνα και… ασταμάτητα στο δεύτερο σετ παίρνοντας προβάδισμα με 13-20 και σαν σε περίπατο διαμόρφωσαν το 17-25 κάνοντας το 0-2 στα σετ.
Μικρό προβάδισμα και στο τρίτο σετ πήρε πολύ γρήγορα ο Παναθηναϊκός (4-6), ωστόσο η ΑΕΚ έδειχνε να παίζει με μεγαλύτερη ένταση σε σχέση με τα προηγούμενα σετ, αφού δεν είχε περιθώρια απώλειας. Και πάλι με την Παπαφωτίου να βάζει πολύ δύσκολα από το σερβίς στην «Ένωση», το 7-7 έγινε 7-11 διαφορά που συντηρήθηκε και στη συνέχεια (12-16). Οι «κιτρινόμαυρες» δεν παράτησαν το ματς, αντέδρασαν και προσπέρασαν με 21-19, την ώρα που ο καλός ρυθμός στην επίθεση του Παναθηναϊκού είχε σταματήσει να υπάρχει. Ο Απόστολος Οικονόμου κάλεσε τάιμ άουτ, οι «πράσινες» ηρέμησαν και αφού ενισχύθηκαν στο μπλοκ ισοφάρισαν σε 22-22. Το 24-24 έστειλε το σετ στην παράταση η ποιότητα του Παναθηναϊκού και των Γκρότες και Παπαφωτίου μίλησαν και ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη με 24-26 και 0-3 τα σετ.
Οι πόντοι της Α.Ε.Κ. προήλθαν από 5 άσσους, 36 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 18 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 37 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (22-25, 17-25, 24-26)
Α.Ε.Κ. (Κώστας Αρσενιάδης): Κοσμά 5 (4/21 επ., 1 μπλοκ, 75% υπ. - 25% άριστες), Λίντσεϊ 15 (13/33 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 31% υπ. - 25% άριστες), Βεργίδου 2 (2/6 επ.), Τέρελ 16 (14/36 επ., 2 άσσοι), Γκουντιμένκο 1 (1/4 επ.), Μπράουν 4 (1/8 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ) / Γεωργιάδου (λ, 36% υπ. - 32% άριστες), Καββαδία 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 7 (5/8 επ., 2 μπλοκ), Κρος 7 (2/10 επ., 5 μπλοκ), Στεπανένκο 12 (7/28 επ., 5 μπλοκ), Γκρόθες 13 (10/25 επ., 1 άσσο, 2 μπλοκ, 75% υπ. - 50% άριστες), Παπαφωτίου 5 (2/5 επ., 3 άσσοι), Κωνσταντίνου 3 (2/15 επ., 1 άσσος, 43% υπ. - 43% άριστες) / Ρόγκα (λ, 56% υπ. - 50% άριστες), Ξηντάρα (λ), Παπαστεργίου, Χαντάβα 9 (9/23 επ., 38% υπ. - 31% άριστες), Καραγκούνη.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Μεγάλη προσπάθεια έκανε η ομάδα πόλο ανδρών του Παναθηναϊκού κόντρα στον Υδραϊκό, ωστόσο το «τριφύλλι» δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη και γνώρισε την ήττα με 8-9 στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του Β' Ομίλου της Α' φάσης του πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης Α1 Ανδρών.
Με αυτή την ήττα ο Παναθηναϊκός έμεινε στους 6 βαθμούς, αλλά δείχνει σαφώς ανεβασμένος και πολύ μαχητικός στις εμφανίσεις του σε σχέση με το ξεκίνημα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι οι «πράσινοι» του Λαζαρίδη προηγήθηκαν 2-0 και 3-2 στο πρώτο οκτάλεπτο, αλλά και 5-4 στο ημίχρονο, όμως, η ομάδα του Βολτυράκη ανέτρεψε το ροή των πραγμάτων στο δεύτερο μέρος του αγώνα, κυρίως βελτιώνοντας την άμυνά της και προηγήθηκε και με 9-7. Ο Παναθηναϊκός μείωσε 40 δευτερόλεπτα πριν από το φινάλε σε 9-8, είχε την ευκαιρία ακόμα και να ισοφαρίσει, αλλά λίγο η απειρία των νεαρών παικτών του, λίγο το άγχος δεν τα κατάφερε τελικά.
Οκτάλεπτα: 3-2, 2-2, 0-2, 3-3.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Μιχάλης Λαζαρίδης): Γαβαλάς Θ., Δανούρδης, Παπαδημητρίου 1, Ζερβουδάκης, Κουρλιάφτης, Καρακάσης 1, Σιαμάς Π., Πανταζόπουλος, Ρομπόπουλος 3, Χατζηστεφάνου 1, Βέκκος 2, Παπαβασιλείου, Κρατημένος, Σιαμάς Χρ., Παναγιότι.
ΥΔΡΑΪΚΟΣ (Μάκης Βολτυράκης): Γαλανίδης, Παζαΐτης, Θαλασσινός 1, Πρέκας 2, Αλμύρας, Μλάνης 2, Γιάνκοβιτς 1, Άντζιτς 2, Χατζηγούλας 1, Αλβέρτης, Παρτσόγλου, Τζόκας, Βαλαβάνης.
Η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού πήρε σημαντική εκτός έδρας νίκη κόντρα στην ΑΕΚ με 3-0 σετ στο κλειστό «Απ. Κόντος» της Νέας Φιλαδέλφειας στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Το τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού είχε την πιο πλήρη αποστολή της ιστορίας του σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Αναλυτικότερα η Κατερίνα Τόλιου κατέλαβε την 65η θέση, ενώ ο Αν. Γκατσίνα ήταν 33ος στο απλό ανδρών.
Σε ότι αφορά τη Σ. Σουρχάν ήταν 65η στο απλό γυναικών και πήρε την 33η θέση στο διπλό γυναικών. Τέλος, ο Ντίγιας έκανε τις καλύτερες εμφανίσεις από όλους αφού πήρε την 9η θέση στο διπλό, ήταν 17ος στο απλό ανδρών και 17ος στο διπλό μικτό.
Από κει και πέρα η καλύτερη συγκομιδή μεταλλίων σε διεθνή διοργάνωση από αθλητή του Παναθηναϊκού θεωρούνται τα μετάλλια (δύο χρυσά, δύο αργυρά και ένα χάλκινο) του Νίκου Κωστόπουλου σε Μεσογειακούς αγώνες.
Πολύ μεγάλη επιτυχία σημείωσε το τμήμα άρσης βαρών του Παναθηναϊκού, καθώς κατέκτησε το πρωτάθλημα γυναικών και Νέων γυναικών που γίνεται στο Λουτράκι, όντας μάλιστα ο πρώτος τίτλος που πήρε ο σύλλογος σε γυναίκες και Νέες γυναίκες στην άρση βαρών.
Τα δύο συγκεκριμένα πρωταθλήματα έφτασαν τον αριθμό των τίτλων του Παναθηναϊκού στους 1.634 και ήταν ο 25ος επίσημος τίτλος για το τμήμα.
Αγωνιστικά σε συνέχεια και των χτεσινών αποτελεσμάτων η Άννα Σαλπιγγίδου ήταν πρωταθλήτρια στις γυναίκες και στις νέες γυναίκες, ενώ η Δάφνη Μιχαηλίδη ήταν πρώτη στις γυναίκες στην κατηγορία των 87 κιλών. Η Ήρα Ελευθεράκη ήταν τέταρτη στις γυναίκες στα 76 κιλά και η Αλεξάνδρα Τσουτσάνη ήταν τέταρτη στις νέες γυναίκες και Πέμπτη στις γυναίκες.
Στη συνολική βαθμολογία των Νέων γυναικών ο Παναθηναϊκός συγκέντρωσε 369 βαθμούς ενώ το Αρκάδι μάζεψε 253 στη δεύτερη θέση και ο Φιλαθλητικός 204 στην τρίτη θέση.
Στις γυναίκες ο Παναθηναϊκός είχε 514 βαθμούς, ο Σπάρτακος 324 και ο «Ευ Αγωνίζεσθαι» 265.
Ο Ρούμπεν Πέρεθ μιλώντας στο match programme της αναμέτρησης με τον Παναιτωλικό αναφέρθηκε στην πρώτη του σεζόν με τον Παναθηναϊκό, τον ρόλο που έχει στην ομάδα και γιατί επέλεξε να αγωνιστεί στο «τριφύλλι», αλλά και το κατά πόσο έχει προσαρμοστεί στην χώρα μας.
Βρισκόμαστε λίγο πριν από το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό κι αφού έχει προηγηθεί η νίκη επί της Λαμίας, σε τι κατάσταση βρίσκεται η ομάδα;
Είμαστε πολύ καλά μετά την πρώτη μας εκτός έδρας νίκη στο πρωτάθλημα. Τη θέλαμε, τη χρειαζόμαστε και την πήραμε, και τώρα πρέπει να συνεχίσουμε αυτά που ήδη κάνουμε καλά για να μπορέσουμε να νικήσουμε και στα δύο εντός έδρας στα ματς που ακολουθούν για το πρωτάθλημα με τον Παναιτωλικό και το Κύπελλο με τον Βόλο.
Πήρατε μια βαθιά ανάσα με τη νίκη στη Λαμία. Ήταν ανακούφιση για εσάς αυτή η νίκη έπειτα από τρία σερί αρνητικά αποτελέσματα στο πρωτάθλημα;
Ναι, την χρειαζόμασταν πολύ γιατί μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός πρέπει πάντα να κερδίζει εντός έδρας αλλά πρέπει και να παίρνει βαθμούς μακριά απ’ την έδρα της. Και το καταφέραμε για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα. Θεωρώ πως ήταν μια πολύ σημαντική εβδομάδα για εμάς. Αυτή η νίκη μας δίνει ψυχολογία και ώθηση για να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο.
Το παιχνίδι στη Λαμία στράβωσε νωρίς, αλλά η ομάδα έβγαλε θετική αντίδραση και έφτασε στη νίκη. Ιδίως μετά το ημίχρονο, είδαμε άλλη εικόνα. Πώς γύρισε το ματς;
Το θέλαμε πολύ. Ελέγχαμε το παιχνίδι, ακόμη και στο πρώτο ημίχρονο κατά το οποίο δεχθήκαμε το γκολ στη μία και μοναδική ευκαιρία που έκαναν οι αντίπαλοι. Σ’ αυτό το διάστημα παίζαμε ψηλά, κερδίσαμε πολλές δεύτερες μπάλες, προσπαθήσαμε αρκετά αλλά μείναμε πίσω στο σκορ. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν περισσότερο μέσα στο παιχνίδι, αλλά ήμασταν και τυχεροί γιατί ισοφαρίσαμε σχετικά γρήγορα. Αφού σκοράραμε νωρίς στο δεύτερο ημίχρονο, μετά είχαμε χρόνο για να κυνηγήσουμε την ανατροπή. Διατηρήσαμε σε καλό επίπεδο το παιχνίδι μας, ήμασταν πιεστικοί και φτάσαμε σε αυτή τη σημαντική νίκη.
Θεωρείς ότι μέχρι στιγμής έχετε αδικήσει τους εαυτούς σας με τα αποτελέσματα που έχετε πάρει;
Υπάρχουν κάποια παιχνίδια που δεν τα έχουμε διαχειριστεί καλά, ή μάλλον έξυπνα. Για παράδειγμα στο παιχνίδι με τον Αστέρα στην Τρίπολη, έπρεπε να ήμασταν πιο έξυπνοι από τη στιγμή που προηγηθήκαμε στο σκορ και μετά. Πρέπει να γίνουμε πιο έξυπνοι στο παιχνίδι μας σε κάποια σημαντικά σημεία των αγώνων, εκεί όπου πρέπει να διαχειριστούμε καλύτερα κρίσιμες καταστάσεις μέσα στο γήπεδο. Καλώς ή κακώς, το ποδόσφαιρο είναι και παιχνίδι λαθών. Όταν πηγαίνεις να παίξεις απέναντι σε μια ομάδα που έχει ποιότητα, όπως για παράδειγμα είναι ο ΠΑΟΚ, είναι λογικό να αντιμετωπίσεις δυσκολίες. Και πράγματι στο πρώτο ημίχρονο είχαμε θέματα. Στο δεύτερο ημίχρονο όμως ανεβήκαμε, παίξαμε πιο ψηλά, ισοφαρίσαμε και θα μπορούσαμε να έχουμε προηγηθεί. Ύστερα ήρθε το πέναλτι και γύρισε το παιχνίδι υπέρ του αντιπάλου μας. Θεωρώ πάντως πως σε όλα τα παιχνίδια η ομάδα έχει μια καλή, μια θετική εικόνα. Τα έδωσε όλα μέσα στο γήπεδο. Στο τέλος, αυτό που εγώ κρατάω είναι πως η ομάδα μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο και δίνει όλο της το είναι.
Αποτέλεσες τη δεύτερη μεταγραφή που έκανε η ομάδα το περασμένο καλοκαίρι και έζησες σχεδόν απ’ την αρχή το νέο ξεκίνημα που επιχειρείται απ’ τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Έχεις διαπιστώσει ότι υπάρχει πρόοδος και εξέλιξη στην ομάδα σ’ αυτό το διάστημα;
Κοιτάξτε, είναι λογικό όταν έρχονται καινούργιοι παίκτες σε μια ομάδα και υπάρχει και νέος προπονητής να χρειάζεται ένας χρόνος προσαρμογής για όλους. Δεν αλλάζουν όλα απ’ τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάζεται χρόνος. Πράγματι όμως επειδή έχω δει το χτίσιμο της ομάδας απ’ το ξεκίνημά της, βλέπω πρόοδο και βλέπω ότι ανεβαίνουμε και βελτιωνόμαστε παιχνίδι με το παιχνίδι. Καθημερινά γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να καλυτερεύσουμε σε όλους τους τομείς. Ξέρουμε πού βρισκόμαστε, γνωρίζουμε το μέγεθος του Παναθηναϊκού και θέλουμε να οδηγήσουμε την ομάδα ψηλά. Εκεί αξίζει να βρίσκεται κι εκεί πρέπει να πάμε τον Παναθηναϊκό.
Τι θεωρείς ότι λείπει απ’ την ομάδα αυτή τη στιγμή;
Οι αγώνες κρατούν 90 λεπτά και πρέπει σ’ αυτό το διάστημα να ζεις τον αγώνα σαν να μην υπάρχει αύριο. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος στον απόλυτο βαθμό. Αυτό πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε στα παιχνίδια μας.
Ο ρόλος σου στη λειτουργία της ομάδας φαίνεται ότι είναι πολύ σημαντικός καθώς η μπάλα περνάει πολλές φορές απ’ τα πόδια σου. Σου αρέσει να έχεις τον έλεγχο στο παιχνίδι;
Η αλήθεια είναι πως το κέντρο, όπου αγωνίζομαι, σε φέρνει πιο κοντά σε όλους τους παίκτες. Βρίσκεσαι κεντρικά και τους έχεις όλους γύρω σου. Ο ρόλος μου είναι να βοηθάω τους συμπαίκτες μου και την ομάδα, είτε έχουμε είτε δεν έχουμε την μπάλα. Γενικά μου αρέσει μέσα στο παιχνίδι να επικοινωνώ με τους συμπαίκτες μου και βοηθάω στην κατοχή και την κυκλοφορία της μπάλας.
Η προσαρμογή σου σε μια καινούργια ομάδα και σε νέα χώρα φάνηκε να είναι εύκολη. Βοήθησε και η ισπανόφωνη παροικία του Παναθηναϊκού σ’ αυτό;
Είχα καλή και γρήγορη προσαρμογή. Όταν έρχεσαι σε μια νέα χώρα, είναι δύσκολο γιατί πρέπει να γνωρίσεις νέα πρόσωπα και συνήθειες. Στον Παναθηναϊκό ήταν πιο εύκολα τα πράγματα γιατί βρήκα και αρκετούς ανθρώπους με τους οποίους μιλάμε την ίδια γλώσσα. Γενικότερα όμως, όλοι στην ομάδα με υποδέχθηκαν θερμά και με βοήθησαν για να προσαρμοστώ γρηγορότερα.
Τι κλίμα έχεις βρει στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού;
Οι σχέσεις στα αποδυτήρια μιας ομάδας είναι σημαντικές. Παίρναμε πολλές ώρες μαζί: στο αθλητικό κέντρο, στην προπόνηση, στις αποστολές, στο ξενοδοχείο, στους αγώνες. Ίσως αυτή τη στιγμή να μην το αξιολογούμε αλλά όταν περνάει ο καιρός αντιλαμβανόμαστε πόσο ευλογημένοι ήμασταν και είμαστε, που μοιραζόμαστε τον χρόνο μας με συμπαίκτες που έγιναν και καλοί φίλοι. Η ωραία ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι σημαντική για μια ομάδα. Κι εμείς έχουμε καλά αποδυτήρια.
Έπειτα από δέκα αγωνιστικές, τι γνώμη έχεις σχηματίσει για το ελληνικό πρωτάθλημα;
Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση και με έχει εκπλήξει θετικά. Πάνω-κάτω το περίμενα βέβαια, αλλά διαπιστώνω και μέσα στο γήπεδο ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο παικτών, ενώ και τα παιχνίδια είναι δύσκολα και απαιτητικά.
Τι ήταν εκείνο που σε ώθησε να έρθεις στον Παναθηναϊκό;
Έπαιξα πολλά χρόνια στην Ισπανία, πέρασα κι απ’ την Ιταλία κι ήθελα μια νέα πρόκληση. Ο Παναθηναϊκός ήταν ένας σύλλογος που τον έβλεπα από μικρό παιδί να παίζει στο Champions League απέναντι σε ισπανικές ομάδες. Είχα ωραίες εικόνες στο μυαλό μου και η απόφαση για να έρθω εδώ δεν ήταν δύσκολη. Θυμάμαι τους αγώνες του Champions League με τα γεμάτα γήπεδα, με την τρομερή ατμόσφαιρα στην εξέδρα, με βεγγαλικά, τις φωτοβολίδες και τις φωνές. Έχω στο μυαλό μου όλη αυτή τη φανταστική ατμόσφαιρα που κάνει το παιχνίδι ακόμη πιο ωραίο για τους παίκτες. Από μικρό παιδί που ήμουν, τα θυμάμαι όλα αυτά κι έχουν χαραχθεί στο μυαλό μου.
Και τώρα ζεις από κοντά την ατμόσφαιρα της Λεωφόρου...
Πράγματι, το ζούμε έντονα το ποδόσφαιρο όταν αγωνιζόμαστε στο γήπεδό μας. Η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετική και για τον αντίπαλο δύσκολη. Είναι πολύ σημαντικό που έχουμε στο πλευρό μας τους φιλάθλους μας, οι οποίοι μας στηρίζουν πολύ θερμά σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια.
Πώς είναι η ζωή στην Αθήνα;
Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Η ζωή είναι πολύ όμορφη στην Αθήνα κι ο κόσμος είναι πολύ ευχάριστος. Μου θυμίζει την πατρίδα μου, την Ισπανία. Η Ελλάδα είναι μια πολύ ζωντανή χώρα και στους Έλληνες αρέσει να κυκλοφορούν. Πραγματικά το απολαμβάνω.
Είχες ξαναέρθει στην Ελλάδα;
Κατά το παρελθόν είχα έρθει άλλες δύο φορές στην Αθήνα, την εποχή που αγωνιζόμουν στη Λα Κορούνια και αργότερα με τη Λεγανές. Και τις δύο φορές για φιλικούς αγώνες απέναντι στον Ολυμπιακό. Επίσης, το καλοκαίρι που πέρασε, προτού προκύψει ο Παναθηναϊκός, είχα έρθει με τη γυναίκα μου για διακοπές στην Ελλάδα. Μείναμε στην Αθήνα, πήγαμε στα νησιά και περάσαμε όμορφα. Και μόλις γυρίσαμε στην Ισπανία με κάλεσαν απ’ τον Παναθηναϊκό για να έρθω ξανά στην Αθήνα και να υπογράψω!
Υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει;
Η κίνηση στους δρόμους είναι ενοχλητική. Και το ότι οι άνθρωποι δεν είναι και τόσο ακριβείς με την ώρα (γέλια).
Ελληνικά έχεις μάθει καθόλου;
Όχι! Ξέρω το μ… βέβαια και μερικές λέξεις ακόμη.
Ελληνική κουζίνα όμως δοκίμασες. Τι σου αρέσει;
Ναι, βέβαια. Μου αρέσει πολύ το σουβλάκι. Και το τζατζίκι!
Πώς είναι οι επόμενες ώρες μετά από τους αγώνες;
Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει να βλέπω ποδόσφαιρο. Θέλω να βλέπω τα παιχνίδια αμέσως μετά τη λήξη τους. Θέλω να ξαναδώ τις φάσεις και τις λεπτομέρειες για το τι μπορεί να πήγε καλά ή άσχημα. Επίσης, περνάω ώρες με την οικογένειά μου στο σπίτι. Ξεχνιέσαι και χαλαρώνεις.
Η δημιουργία οικογένειας και οι μεγαλύτερες ευθύνες στη ζωή, σε ωρίμασαν κι ως ποδοσφαιριστή;
Σίγουρα ωριμάζεις αλλά η αλήθεια είναι πως από μικρός είχα την ίδια νοοτροπία που έχω και σήμερα ως οικογενειάρχης και πατέρας. Ήξερα πάντα τι πρέπει να κάνω, τι είναι το σωστό και τι λάθος. Δεν έχω αλλάξει πολύ.
Είσαι «κολλημένος» με το ποδόσφαιρο ή βλέπεις κι άλλα σπορ;
Όχι, μόνο ποδόσφαιρο (γέλια)...
Τι προτιμάς να παρακολουθείς;
Σίγουρα το Champions League και τα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Βλέπω επίσης ισπανικό ποδόσφαιρο, πρώτη και δεύτερη κατηγορία. Φυσικά παρακολουθώ και το ελληνικό πρωτάθλημα.
Πώς μπήκε το ποδόσφαιρο στη ζωή σου;
Από πολύ μικρό παιδί, 4-5 ετών, με θυμάμαι να παίζω ποδόσφαιρο. Στο σχολείο, στη γειτονιά παντού. Κι από εκεί σιγά-σιγά πέρασα απ’ όλες τις κατηγορίες.
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς σε δηλώσεις του αναφέρθηκε για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται μετά τον κορωνοϊό, μίλησε για το ντέρμπι του ΣΕΦ και τον αγώνα με την Ζενίτ, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στους οπαδούς του Παναθηναϊκού.
«Αισθάνομαι καλύτερα. Τις τελευταίες εβδομάδες δεν μπορώ να πω ψέματα, αισθάνομαι καλύτερα. Χρειάζομαι ακόμα δουλειά στην φυσική κατάσταση, μου λείπει ακόμα η εκρηκτικότητα που είχα πριν το θέμα με τον κορωνοϊό.
Αν αρχίσω να μιλάω για το τι συνέβη, τι θα μπορούσα να κάνω, τι δεν έκανα, τι έκανα, θα μείνουμε εδώ μέχρι μεθαύριο.
Τα προβλήματα που είχα στο ξεκίνημα της χρονιάς μου έδωσαν επιπλέον κίνητρο. Δουλεύω σκληρά, μόνο εγώ ξέρω τι περνάω και πόση δουλειά χρειάζομαι για να φτάσω τους συμπαίκτες μου και όλους τους υπόλοιπους. Κάθε παιχνίδι αποτελεί κίνητρο για μένα, επειδή πιστεύω ότι είμαι στην καλύτερη ηλικία για να παίξω το καλύτερο μπάσκετ που μπορώ.
Μετά τη νίκη με τον Ολυμπιακό είμαστε σε ένα “κύμα” προς τα πάνω και πρέπει να συνεχίσουμε με αυτόν τον ρυθμό, για όσο περισσότερο γίνεται.
Δεν ξέρω αν μπορεί να αλλάξει τη σεζόν μας, αλλά προφανώς μας βοήθησε πολύ σ’ αυτό το παιχνίδι με την Ζενίτ. Παρότι δεν είχαμε τόση ενέργεια στο ξεκίνημα, αφού συναισθηματικά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ήταν πάρα πολύ σκληρό, αυτό είχε ως συνέπεια σήμερα να μας λείπει ενέργεια.
Ήταν φανταστικό! Λατρεύω να παίζω σε τέτοια παιχνίδια. Οι φίλοι του Ολυμπιακού δημιούργησαν καταπληκτική ατμόσφαιρα, το γήπεδο ήταν σχεδόν γεμάτο. Το να πάρουμε τη νίκη εκεί και να κάνουμε τόσους ανθρώπους να ησυχάσουν είναι ένα φοβερό συναίσθημα και είμαι πολύ χαρούμενος που φέραμε τέτοια χαρά στους οπαδούς μας, ξέροντας πόσα σημαίνει γι’ αυτούς.
Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε δύο συνεχόμενες νίκες, παίζω καλά, η ομάδα παίζει καλά, όχι φοβερά, αλλά μας αρκούν οι νίκες.
Η αγάπη που παίρνω απ’ τον κόσμο είναι απίστευτη. Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο συναίσθημα. Προσπαθώ να “συνδεθώ” μαζί τους στους αγώνες, να τους αναμείξω, επειδή γνωρίζουμε ότι η ενέργειά τους μας βοηθάει πολύ ακόμα κι όταν είμαστε κουρασμένοι ή πεσμένοι, μπορούν να μας δώσουν ώθηση».
Για την υποδοχή που επιφύλασσε ο κόσμος στο πούλμαν της ομάδας, μετά τον θρίαμβο στο ΣΕΦ: «Τρελό, τρελό! Ποτέ δεν φανταζόμουν κάτι σαν αυτό, σίγουρα μία τρομερή εμπειρία και ελπίζω να την βιώσω πολλές φορές ακόμα».
Ισόπαλος με σκορ 2-2 αναδείχτηκε ο Παναθηναϊκός Β’ κόντρα στον Καραϊσκάκη Άρτας στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Super League 2.
Οι «πράσινοι» σε ένα χορταστικό παιχνίδι με καλό ρυθμό, τέσσερα γκολ και πολλές ευκαιρίες, αν και έμειναν πίσω στο σκορ στο 5ο λεπτό, κατάφεραν να ανατρέψουν την κατάσταση και να προηγηθούν με δύο εύστοχες εκτελέσεις πέναλτι (32 και 65’). Ωστόσο ένα όμορφο γκολ του Ρούνεϊ (69’) ήταν αυτό που έγραψε το τελικό σκορ.
Είχαν τις ευκαιρίες οι «πράσινοι» για να πάρουν τη νίκη, ωστόσο δεν τα κατάφεραν με το τελικό 2-2 να αφήνει μία δόση πικρίας κυρίως για την σωστή προσέγγιση και νοοτροπία που είχαν οι νεαροί παίκτες του Γιάννη Βονόρτα. Ξεχώρισαν οι Βαγιαννίδης και Ηλιάδης. Σκόρερς οι Θεοχάρης και Σέχου.
Ο Παναθηναϊκός έμεινε πολύ νωρίς πίσω στο σκορ, καθώς μόλις στο 50 λεπτό ο Ρούνεϊ με κεφαλιά πάσα από το δεύτερο δοκάρι, τροφοδότησε τον Ντοναλντόνι στην καρδιά της μικρή περιοχής του «τριφυλλιού» και ο άσσος του Καραϊσκάκη από πολύ κοντά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα κάνοντας το 0-1.
Έχοντας συμπληρώσει 15 λεπτά αγώνα ο Παναθηναϊκός δεν είχε απειλήσει την εστία του αντιπάλου του, ωστόσο οι «πράσινοι» μετά το γκολ που δέχτηκαν κατάφεραν να λειτουργήσουν πιο καλά ως ομάδας παίρνοντας μέτρα στο γήπεδο, ενώ προσπαθούσαν να επιτεθούν με παιχνίδι από πίσω, κάτω την μπάλα και ανεβάσματα των γραμμών.
Στο ημίωρο το «τριφύλλι» είχε πάρει τα ηνία της αναμέτρησης και την κατοχή της μπάλας. Μάλιστα ένα λεπτό αργότερα (31’) η υπεροχή των «πρασίνων» απέδωσε όταν ο Βαγιαννίδης με επέλαση από τα δεξιά, μπήκε στην περιοχή του Καραϊσκάκη, ανατράπηκε και κέρδισε πέναλτι. Ένα λεπτό αργότερα ο Θεοχάρης εκτέλεσε εύστοχα και έκανε το 1-1.
Από το 35’ και έπειτα το ματς ήταν ισορροπημένο, με τις δύο ομάδες να έχουν από μία καλή ευκαιρία. Αρχικά, ο Σέχου στο 44’ είδε τον Χουάντερσον να αποκρούει εντυπωσιακά το φαλτσαριστό πλασέ που έκανε στην αριστερή του γωνία. Έπειτα ο Χριστογεώργος στο 45+1 απέκρουσε την απ’ ευθείας εκτέλεση φάουλ του Μπεκατώρου, ενώ στη συνέχεια το πλασέ του Ρούνεϊ προσέκρουσε στην εξωτερική πλευρά του δεξιού κάθετου δοκαριού και έτσι οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια για το ημίχρονο όντας ισόπαλες 1-1.
Ο Παναθηναϊκός Β’ έβγαλε ενέργεια στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου απειλώντας και πάλι από τα δεξιά κυρίως με τις επελάσεις του Βαγιαννίδη. Ο Αθανασακόπουλος στο 49’ δεν μπόρεσε να κοντρολάρει μπροστά από τον Χουάντερσον για να εκτελέσει, ενώ στο 54’ ο Μαραθωνίτης από πλάγια θέση δοκίμασε το πόδια του αλλά η άμυνα του Καραϊσκάκη απομάκρυνε.
Στο 64’ ο ανώτερος Παναθηναϊκός κέρδισε και δεύτερο πέναλτι έπειτα από όμορφη πάσα του Ηλιάδη στον Σέχου, ο οποίος προσπάθησε να περάσει τον Χουάντερσον και εκείνος τον ανέτρεψε. Ο Σέχου ανέλαβε να εκτελέσει την εσχάτη των ποινών στο 65’, ευστόχησε και έγραψε το 1-2.
Η απάντηση του Καραϊσκάκη ήρθε στο 69’ με ένα φοβερό γκολ του Ρούνεϊ, ο οποίος έξω από τη μεγάλη περιοχή έπιασε ένα εκπληκτικό φαλτσαριστό πλασέ, πέρασε την μπάλα πάνω από τα απλωμένα χέρια του Χριστογεώργου και ισοφάρισε σε 2-2.
Το παιχνίδι είχε πάρει πολύ καλό ρυθμό, ο Σέχου στο 71’ έχασε τεράστια ευκαιρία να δώσει προβάδισμα στο «τριφύλλι», όταν αστόχησε σε τετ α τετ με τον Χουάντερσον, με την μπάλα λίγο πριν την εκτέλεση να έχει αναπηδήσει στον κακό αγωνιστικό χώρο. Η άμυνα της αρτινής ομάδας έπαιζε πολύ ψηλά και έδινε το δικαίωμα στους γρήγορους επιθετικούς των «πρασίνων» να βγαίνουν στην «πλάτη» της και να γίνονται επικίνδυνοι.
Μπαίνοντας στο τελευταίο 10λεπτο του αγώνα ο ρυθμός έπεσε, όμως στο 90’ ο Τσιριγώτης με γυριστή κεφαλιά από σέντρα του Ηλιάδη απείλησε για τον Παναθηναϊκό αλλά η μπάλα πέρασε άουτ. Στην τελευταία καλή στιγμή του αγώνα ο Σέχου αστόχησε σε πλασέ μέσα από τη μεγάλη περιοχή στο 92’ και το ματς ολοκληρώθηκε με τις δύο ομάδες να μένουν ισόπαλες με 2-2.
Παναθηναϊκός Β’ (Βονόρτας): Χριστογεώργος, Αντωνίου, Ρόμπι (86’ Τσιριγώτης), Μαρτίνης, Βαγιαννίδης, Ηλιάδης, Θεοχάρης, Μαραθωνίτης (61’ Κρυπαράκος), Αθανασακόπουλος (86’ Καρβούνης), Σαρδέλης (76’ Κούτσιας), Σέχου.
Καραϊσκάκης Άρτας (Τζουκάνοβιτς): Χουάντερσον, Γλυνός, Κλιγγόπουλος, Μπεκατώρος, Τάμπας, Ρουμπανγκούκα (78’ Βαφειάδης), Ναζίμ, Ρούνεϊ, Δερμιτζάκης (85’ Κρισμάρεβιτς), Ντοναλτόνι (61’ Γαλεάδης) , Σταματής.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης