Με μία πολύ όμορφη ανάρτηση ο Κώστας Γκελαούζος ευχαρίστησε την ΠΑΕ Παναθηναϊκός για την βράβευση που του έκανε στο «Απόστολος Νικολαΐδης» πριν τη σέντρα του αγώνα με τον Βόλο και ανέφερε πως αν και τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμενε εντούτοις προσφέρει τίτλους στο «τριφύλλι» αλλά με άλλον τρόπο!
«Λοιπόν, αυτή η ιστορία ξεκινάει περίπου 22 χρόνια πίσω μέσα στα χωμάτινα γήπεδα ποδοσφαίρου που ακόμα υπήρχαν, στους δρόμους, στις πλατείες αλλά και όπου μπορούσα να βρεθώ και να σταθώ με μια μπάλα ή έστω με ένα πατημένο κεσεδάκι.
Πολλές φορές σκεφτόμουν παίζοντας ολομόναχος, κάνοντας και τις δυο ομάδες και τους 22 παίχτες, να θριαμβεύω σε ένα αμφίρροπο ματς βάζοντας πάντα το νικητήριο γκολ.
Και όλα αυτά πάντα με την σκέψη ότι φορούσα την φανέλα του Παναθηναϊκού, χαρίζοντας του τίτλους.
Τελικά δεν αποδείχθηκα τόσο καλός με την μπάλα.
Να όμως κοιτά πως τα έφερε η τύχη,
• έφερα τίτλους στον σύλλογο που ονειρευόμουν,
•έχω πλέον και φανέλα με το όνομα μου,
•και την πήρα σε μια βράβευση στο κέντρο του Απόστολος Νικολαΐδης ,
και δεν τελειώνει εκει…
αλλά την πήρα από τα χέρια του φοβερού Δημήτρη Σαραβάκου !!!
Σε ευχαριστώ πολύ @fcpanathinaikos για αυτή την μοναδική στιγμή,
μπορεί να μην έγινα το επιθετικό χάφ που ονειρευόμουν και να μην σου δίνω τίτλους με γκολ και ασίστ, αλλα κουβαλάω το σήμα σου 42.195 μέτρα και προσπαθώ να γράψω ιστορία με το τριφύλλι στην καρδιά!!».
Αλλαγές θα προκύψουν και αυτή την εβδομάδα στις αποστολές του Παναθηναϊκού και του Παναθηναϊκού Β', ύστερα από αποφάσεις που έλαβε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Ο Σέρβος τεχνικός αρχικά αποφάσισε στην αποστολή του αγώνα με την ΑΕΚ να συμπεριλάβει τον Γιώργο Βαγιαννίδη. Ο νεαρός δεξιός μπακ είναι από τους παίκτες που πρωταγωνιστούν στον Παναθηναϊκό Β' και έτσι ως επιβράβευση θα βρίσκεται στην αποστολή της πρώτης ομάδας.
Από κει και πέρα με τον Παναθηναϊκό Β', ο οποίος κοντράρεται με τον Εργοτέλη, θα αγωνιστούν τόσο ο Μπαρτ Σένκεφελντ αλλά και ο Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης. Στόχος είναι αμφότεροι οι ποδοσφαιριστές να πάρουν χρόνο συμμετοχής.
Το βίντεο με τα όσα κατέγραψε η παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός από το πρώτο παιχνίδι στη Λεωφόρο κόντρα στο Βόλο έδωσε στη δημοσιότητα το «τριφύλλι» με τις αντιδράσεις του πάγκου, αλλά και το τσάι μάτε που έπιναν οι Λατίνοι, Βιγιαφάνιες και Παλάσιος αλλά και ο Μακέντα να τραβούν τα βλέμματα.
Την προετοιμασία τους για το ντέρμπι της Κυριακής κόντρα στην ΑΕΚ ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, μία ημέρα μετά τη νίκη επί του Βόλου (2-1) στη Λεωφόρο για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας.
Στην πρωινή προπόνηση της Πέμπτης (2/12), όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με το Βόλο έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας, ασκήσεις τακτικής και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Τα ευχάριστα νέα έρχονται από τον Φώτη Ιωαννίδη, καθώς ο Έλληνας επιθετικός προπονήθηκε σε φουλ ρυθμούς και είναι πλέον έτοιμος για το ντέρμπι, όπως φυσικά και οι Καρλίτος και Λούντκβιστ. Από κει και πέρα ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Κουρμπέλης, Πούγγουρας, Αγιούμπ και Μπεκ.
Κανονικά θα διεξαχθεί εν τέλει το ντέρμπι της προσεχούς Κυριακής μεταξύ του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ, παρά την αρχική εισήγηση της αστυνομίας για την αναβολή του, όπως και για το παιχνίδι του Ιωνικού με τον ΠΑΟΚ.
Όπως είχαμε αναφέρει αρχικά, η αστυνομία είχε δηλώσει κόλλημα για την φύλαξη των γηπέδων και της εν γένει ομαλής διεξαγωγής των αγώνων, λόγω της παρουσίας του Πάπα Φραγκίσκου στην Ελλάδα αλλά και των εκδηλώσεων στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου τη Δευτέρα.
Ωστόσο η αρνητικά στάση των ομάδων και της Λίγκας έκανε την αστυνομία να αναθεωρήσει και έτσι τόσο το αθηναϊκό ντέρμπι, όσο και το παιχνίδι του Ιωνικού με τον ΠΑΟΚ θα γίνουν κανονικά.
Αγωγή κατά του βοηθού προπονητή της ΑΕΛ, Μιχάλη Ζιώγα θα καταθέσει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αφού ο Έλληνας τεχνικός σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα Κυπέλλου των «βυσσινί» με τον ΠΑΟΚ, όπου είχε παράπονα από τη διαιτησία, τα συνέδεσε με την 10ετία του 1980 όταν στον Παναθηναϊκό αγωνίζονταν οι Μάικ Γαλάκος και Δημήτρης Σαραβάκος.
«Είμαστε απογοητευμένοι. Πρέπει να σέβονται αυτή τη φανέλα, αυτή την ομάδα. Στο τελευταίο λεπτό ένα φάουλ που αρχικά καταλογίστηκε ως επιθετικό, μετά άλλαξε απόφαση και το καταλόγισε ως αμυντικό. Σήμερα αγωνίστηκαν νέα παιδιά. Μου θυμίζει εποχές από την παντοδυναμία του Παναθηναϊκού που κάποιοι διαιτητές έλεγαν "Μήτσο πέσε, Μάικ πέσε, θα στο δώσω πέναλτι". Είναι κρίμα γιατί εδώ υπάρχουν νέα παιδιά που ξεκινούν με όνειρα. Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο. Μιλάμε για κατάφορη αδικία. Η ΑΕΛ δικαιούται και απαιτεί μεγαλύτερο σεβασμό», ήταν οι δηλώσεις του Έλληνα προπονητή.
Έτσι όπως έγινε σήμερα γνωστό η «πράσινη» ΠΑΕ θα καταθέσει αγωγή στον παλαίμαχο άσσο και νυν βοηθό προπονητή των «βυσσινί» για δυσφήμιση. Πλέον ο κύριος Ζιώγας θα πρέπει να αποδείξει, καταθέτοντας φυσικά τα κατάλληλα πειστήρια, την αλήθεια των λεγομένων του.
Εμείς απλά να θυμίσουμε πως τη δεκαετία του 1980 η ΑΕΛ στέφθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας (1988), κατέκτησε το Κύπελλο στον τελικό επί του ΠΑΟΚ το 1985 (4-1 στο ΟΑΚΑ) και έχασε δύο τελικούς, αμφότερους από τον Παναθηναϊκό, το 1982 (1-0 στη Νέα Φιλαδέλφεια) και το 1984 (2-0 στο ΟΑΚΑ). Επιπλέον εκτός από τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΛ, κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης δεκαετίας πρωταθλητές στέφθηκαν τόσο οι ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, όσο και ο Ολυμπιακός.
Χωρίς αγωνιστικές υποχρεώσεις φαίνεται πως θα κυλίσει το προσεχές σαββατοκύριακο για τον Παναθηναϊκό, καθώς όπως όλα δείχνουν το ντέρμπι με την ΑΕΚ οδεύει προς αναβολή, όπως και ο αγώνας του Ιωνικού ενάντια στον ΠΑΟΚ.
Αφορμή για την αναβολή είναι η εισήγηση της αστυνομίας, η οποία λόγω του φόρτου εργασίας που θα έχει τόσο με την επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου, όσο και με τα επιπλέον μέτρα λόγω των εκδηλώσεων που θα υπάρχουν στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου δεν μπορεί να εγγυηθεί την ομαλή διεξαγωγή των δύο αγώνων στην πρωτεύουσα.
Παρά το γεγονός πως οι ομάδες, αλλά και η Λίγκα είναι αντίθετες με κάτι τέτοιο, φαίνεται πως εν τέλει η απόφαση της αστυνομίας δεν μπορεί να αλλάξει και έτσι το αθηναϊκό ντέρμπι αναμένεται να οριστεί σε νέα ημερομηνία. Αυτή τη στιγμή επικρατέστερη είναι η Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου.
Δύσκολο έργο έχει μπροστά του απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται με την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της κανονικής διάρκειας της Euroleague (19:00, Novasports Prime).
Οι «πράσινοι» μετά τις πολύ σημαντικές νίκες που πέτυχαν κόντρα στον Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα και την Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης για την Euroleague θα βρεθούν αντιμέτωποι με την ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη με καλή ψυχολογία, με στόχο να φύγουν από την πρωτεύουσα της Ρωσίας με ένα πολύ μεγάλο διπλό.
Ωστόσο τα πράγματα μόνο εύκολα δεν είναι για τους παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη, ο οποίος δεν θα έχει μαζί του τον Ιωάννη Παπαπέτρου που έμεινε στην Αθήνα λόγω της ίωσης που αντιμετωπίζει. Παράλληλα αμφίβολη είναι η συμμετοχή του Γιώργου Παπαγιάννη, καθώς ο Έλληνας σέντερ αντιμετωπίζει πρόβλημα στο πόδι, ωστόσο ακολούθησε την αποστολή στη Ρωσία.
Ο Παναθηναϊκός (3-9) βρίσκεται πολύ χαμηλά στη βαθμολογία και θέλει τη νίκη για να καμουφλάρει τα κακώς κείμενα των μέχρι τώρα αρνητικών εμφανίσεων, ωστόσο ίδιος είναι και ο στόχος της ΤΣΣΚΑ (7-5) που θέλει να ανέβει από την 9η θέση και να μπει εκ νέου μέσα στην πρώτη 8άδα.
Οι Μιγκέλ Άνχελ Πέρεζ, Μιλιβόγε Γιόβτσιτς και Μίλαν Νέντοβιτς θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Τον τελευταίο της αγώνα για την φάση των ομίλων του EuroCup δίνει απόψε στο ΟΑΚΑ η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού η οποία θα αντιμετωπίσει την Χατάισπορ στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής (20:00, Live Streaming).
Το έργο που έχουν οι «πράσινες» να κάνουν είναι κάτι παραπάνω από δύσκολο, αφού το «τριφύλλι» ψάχνει νίκη με +32 πόντους για να προκριθεί στην επόμενη φάση μέσω της τρίτης θέση τους ομίλου. Φυσικά οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο είναι από ελάχιστες έως μηδενικές, ωστόσο τα κορίτσια της Ελένης Καπογιάννη θα παλέψουν με όσες δυνάμεις έχουν για να πάρουν τη νίκη ανεξαρτήτου του τελικού σκορ.
Μάλιστα στο σημερινό ματς οι «πράσινες» θα αγωνιστούν πλήρεις αλλά και ενισχυμένες, αφού το ντεμπούτο της θα κάνει η Λινέτα Κάιζερ, η οποία ήρθε για να ενισχύσει τον Παναθηναϊκό στη θέση του σέντερ, όπου είναι η «αχίλλειος πτέρνα» του «τριφυλλιού».
Οι Γέλενα Τόμιτς, Αμέλ Ντάρα και Τόμι Πανόφ θα είναι οι τρεις διαιτητές της αναμέτρησης.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Βόλου έμεινε ικανοποιημένος από το γεγονός πως το «τριφύλλι» πήρε τη νίκη, ωστόσο αναφέρθηκε και στο γεγονός πως οι «πράσινοι» δεν κατάφεραν να κρατήσουν το μηδέν στην άμυνα.
«Θέλαμε τη νίκη και ένα καθαρό σκορ, πετύχαμε ένα στα δύο. Ήταν ένα δίκαιο αποτέλεσμα.
Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με τις κακές εμφανίσεις που είχαμε κάνει και έχουμε μείνει πίσω βαθμολογικά στο πρωτάθλημα. Θέλουμε να φτάσουμε τον Παναθηναϊκό ψηλά και με τη διάρκεια θα είμαστε ευχαριστημένοι, όχι με 1-2 καλά αποτελέσματα».
Για το γκολ που πέτυχε είπε: «Ήταν σημαντικό που βάλαμε δεύτερο γκολ. Μυρίστηκα ότι ο αμυντικός θα ανοίξει την μπάλα, έκλεψα την μπάλα, είδα τον τερματοφύλακα πώς κινείτο και σκόραρα».