Την προετοιμασία του για τη ρεβάνς του Κυπέλλου ενάντια στην Αναγέννηση Καρδίτσας ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, μία ημέρα μετά την ήττα στην Τούμπα από τον ΠΑΟΚ.
Στην προπόνηση της Δευτέρας (7/2) όσοι έπαιξαν βασικοί στο ματς κόντρα στον ΠΑΟΚ έκαναν αποθεραπεία, εξαιρουμένων των Αλεξανδρόπουλου, Λούντκβιστ οι οποίοι ακολούθησαν θεραπεία όπως και οι Μαουρίσιο και Μακέντα.
Σε ότι αφορά τον Ραμόν Λούντκβιστ, ο Σουηδός μέσος αναμένεται να υποβληθεί σε μαγνητική, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο ότι έχει υποστεί μικρή ζημιά στο μηνίσκο, που πιθανότατα θα τον κρατήσει εκτός δράσης για 2-3 εβδομάδες. Σχετικά με τον Σωτήρη Αλεξανδρόπουλο, ο Έλληνας μέσος αντιμετωπίζει μικρό πρόβλημα στο δικέφαλο και θα απουσιάσει από τις προπονήσεις για 2-3 μέρες.
Από κει και πέρα όσοι προπονήθηκαν κανονικά ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο. Στο πρώτο μέρος του προγράμματος συμμετείχαν οι Κώτσιρας και Βαγιαννίδης προτού συνεχίσουν με ατομικό.
Ο Προμηθέας Πάτρας θα είναι ο αντίπαλος του Παναθηναϊκού στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ.
Όπως προέκυψε από τη σημερινή κλήρωση οι «πράσινοι» θα κοντραριστούν με την ομάδα της Αχαΐας στον πρώτο ημιτελικό, ενώ το δεύτερο ζευγάρι είναι αυτό ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ.
Η τελική φάση του Κυπέλλου θα διεξαχθεί 18 και 20 Φεβρουαρίου στα «Δύο Αοράκια» του Ηρακλείου στην Κρήτη.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μόνο οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα από τα εισιτήρια για τον αγώνα Κυπέλλου της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΑΕΚ, την ερχόμενη Τετάρτη (9/2, 20:00).
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει σχετικά με την παρουσία φιλάθλων στον εντός έδρας αγώνα κυπέλλου με την ΑΕΚ που δίνει το γυναικείο τμήμα βόλεϊ.
Το «τριφύλλι» δίνει καθοριστικό αγώνα την ερχόμενη Τετάρτη στις 8μ.μ. στο κλειστό του Αγίου Θωμά όπου ισχύουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Κατά συνέπεια όσοι-ες φίλαθλοι είναι κάτοχοι διαρκείας και θέλουν να παρευρεθούν στον αγώνα καλούνται να στείλουν mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Όσοι έχουν δικαίωμα εισόδου στο ματς θα ειδοποιηθούν με mail.
Δυναμικά ξεκίνησε τη χρονιά στον στίβο το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Άρτεμις-Μελίνα Αναστασίου η οποία πέτυχε δύο πρωτιές και ένα Παναθηναϊκό ρεκόρ στην ημερίδα κλειστού στίβου στο ΣΕΦ.
Η «πράσινη» πρωταθλήτρια κατέχει το Παναθηναϊκό ρεκόρ στα 60μ. που το έσπασε πριν λίγες ημέρες με επίδοση 7.44 και χτες έκανε 7.50.
Παράλληλα η Αναστασίου έκανε εξαιρετική κούρσα στα 200μ. πήρε την πρώτη θέση με 24.26 που είναι Παναθηναϊκό ρεκόρ. Επιπλέον πράσινη πρωτιά πήρε και η Ανθή Κυριακοπούλου στα 1500μ. με 4:34.88, ενώ η Κωνσταντίνα Ρωμαίου πήρε την τρίτη θέση με 12.44 στο τριπλούν.
Στο μεταξύ ο Παναγιώτης Τριβυζάς ήταν 4ος με 6.80 στα 60μ. ενώ ο νεαρός Άγγελος Μπουρδέκας πήρε την 12η θέση στα 1500μ.
Στο δυναμικό του Παναθηναϊκού ανήκε πλέον και επίσημα ο Νίκος Χουγκάζ. Με επίσημη ανακοίνωσή της η ΚΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε την ολοκλήρωση του δανεισμού του παίκτη στον Ιωνικό.
Έτσι ο Έλληνας φόργουορντ από την Τρίτη (8/2) θα ενταχθεί στο «τριφύλλι», όπως άλλωστε σας είχαμε ενημερώσει.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως ολοκληρώθηκε ο δανεισμός του Νίκου Χουγκάζ στον Ιωνικό και ο αθλητής θα ενσωματωθεί από την Τρίτη (8/2) στις προπονήσεις της ομάδας μας.
Το ρεκόρ πόντων του Ντομινίκ Ουίλκινς πλησίασε ο Νεμάνια Νέντοβιτς με τους 38 πόντους που σκόραρε απέναντι στη Λάρισα, ωστόσο για δύο πόντους ο Σέρβος γκαρντ δεν μπόρεσε να φτάσει τους 40 που είχε σκοράρει ο «The human highlight Show» στις 3 Μαρτίου 1996 στο εκτός έδρας παιχνίδι του «τριφυλλιού» με τους Αμπελόκηπους (79-93).
Ήταν η μέρα του Νεμάνια Νέντοβιτς και μέσα από αυτήν όχι μόνο έβγαλε τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ από τη δύσκολη θέση στη Λάρισα, αλλά έφτασε σε μία σειρά από σπουδαίες επιδόσεις μέσα από τους 38 πόντους και τα οχτώ εύστοχα τρίποντα του.
Πιο συγκεκριμένα μέσα από τη σημερινή εμφάνιση του ο Νέντοβιτς…
*Οι 38 πόντοι αποτελούν ισοφάριση της δεύτερης μεγαλύτερης επίδοσης πόντων από παίκτη του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στη Stoiximan Basket League. Μεγαλύτερη είχε μόνο ο Ντόμινικ Ουίλκινς με τους 40 που σημείωσε στις 3 Μαρτίου 1996 στο εκτός έδρας παιχνίδι με τους Αμπελόκηπους (79-93).
Ο Νέντοβιτς ισοφάρισε τη δεύτερη μεγαλύτερη επίδοση των «πράσινων» αφού 38 είχε και ο Άριαν Κόμαζετς στο εκτός έδρας παιχνίδι με το Περιστέρι Vitabiotics της σεζόν 1992-93 (72-106).
*Με τους 38 πόντους του σημείωσε νέο ρεκόρ για την 30ή Stoiximan Basket League αφού ξεπέρασε την επίδοση των 35 που είχε ο Ολιβιέ Χάνλαν στην πρεμιέρα του Άρη με τους «πράσινους».
*Σημείωσε ατομικό ρεκόρ στη Stoiximan Basket League με τους 38 πόντους του και τα οχτώ τρίποντα του ξεπερνώντας τις επιδόσεις των 28 πόντων και των πέντε τριπόντων που είχε μία εβδομάδα νωρίτερα απέναντι στον Άρη. Παράλληλα ισοφάρισε το ρεκόρ του με τους 33 βαθμούς στο ranking αφού τόσους είχε και κόντρα στους «κίτρινους».
*Με τους 38 που «έγραψε» στη Λάρισα ξεπέρασε τους 300 στην 21η εμφάνιση του στη Stoiximan Basket League. Έγινε ο 47ος ξένος στην ιστορία των «πράσινων» στο επαγγελματικό Πρωτάθλημα που έφτασε σε αυτόν τον αριθμό.
*Ιστορική χροιά έχει και η επίδοση των οχτώ εύστοχων τριπόντων του αφού ισοφάρισε την κορυφαία «πράσινη» επίδοση στο επαγγελματικό Πρωτάθλημα. Οχτώ είχε πριν από σχεδόν ένα χρόνο και ο Τι Τζέι Μπρέι στον εντός έδρας αγώνα με τον Άρη, έχοντας μάλιστα τον ίδιο αριθμό προσπαθειών (14).
Ο Νέντοβιτς σημείωσε και νέο ρεκόρ για τη φετινή Stoiximan Basket League αφού το προηγούμενο ήταν εκείνο των επτά εύστοχων σουτ που είχε από την περίμετρο (7/10) ο Άντι Ράουτινς στον αγώνα της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό.
Η επιστροφή από το -19 ισοφάρισε το ρεκόρ περιόδου
Για να φτάσει στην 11η συνεχόμενη νίκη του, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ χρειάστηκε να ισοφαρίσει τη μεγαλύτερη επιστροφή στο φετινό Πρωτάθλημα. Επέστρεψε από το -19 (56-37 στο 21:25) κάτι που είχε κάνει εις βάρος του ο Άρης στην πρεμιέρα όταν είχε ανατρέψει το 24-43 του 19:37 για το τελικό 81-71.
Σε ατομικό επίπεδο και πάλι και πέραν των επιτευγμάτων του Νέντοβιτς…
*Ο Γιώργος Παπαγιάννης στην 129η εμφάνιση του στη Stoiximan Basket League ξεπέρασε τα 400 αμυντικά ριμπάουντ. Ο διεθνής σέντερ είχε συνολικά εννιά ριμπάουντ και με αυτά έγινε ο 12ος παίκτης στην ιστορία του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ που έφτασε τα 600+ στο επαγγελματικό Πρωτάθλημα.
*Στο 276ο παιχνίδι του στη Stoiximan Basket League ο Λεωνίδας Κασελάκης έφτασε τα 400 εύστοχα δίποντα. Είχε 1/2 και πλέον μετράει 400/889 (44,99%).
*Ο Οκάρο Ουάιτ ξεπέρασε τους 600 πόντους και τα 300 ριμπάουντ στην 46η εμφάνιση του στη Stoiximan Basket League.
Ο Μπαρτ Σένκεφελντ στις δηλώσεις του μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ ανέφερε πως οι «πράσινοι» θα πρέπει να βρουν τον τρόπο ώστε να βελτιωθούν, ενώ υπογράμμισε πως στα τελευταία λεπτά των δύο τελευταίων αγώνων οι «πράσινοι» έχουν οπισθοχωρήσει.
«Έπρεπε να είχαμε νικήσει. Δεν έχει σημασία ποιος ήταν ο αντίπαλος. Κάναμε μακρινές μπαλιές. Όταν βλέπεις ότι κάποια πράγματα δεν βγαίνουν, πρέπει να βρεις εναλλακτική. Να αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να δούμε πώς θα βελτιωθούμε. Να μάθουμε από τα λάθη.
Για το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός χάνει παιχνίδια στα τελευταία λεπτά: «Συνέβη σήμερα και στον τελευταίο αγώνα που παίζαμε με δέκα παίκτες. Κλειστήκαμε στα καρέ μας. Αυτή είναι η κατάσταση, έτσι είναι τα πράγματα, αλλά δεν θα ήθελα να πω περισσότερα».
Σε έξαλλη κατάσταση ήταν ο Φραν Βέλεθ αμέσως μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ στο γήπεδο της Τούμπας, καθώς ο Ισπανός αμυντικός στις δηλώσεις του στην κάμερα της Nova υπογράμμισε πως όσα γίνονται από τους διαιτητές εις βάρος του «τριφυλλιού» είναι ντροπή
«Είναι ντροπή, αυτά που μας κάνουν στα τελευταία ματς είναι αχαρακτήριστα. Θεωρώ ότι πλέον οι φίλαθλοι, οι παίκτες, η ομάδα έφτασε η ώρα να πούμε αρκετά. Μας φέρνουν σε τέτοιο ματς διαιτητή από την Λετονία, καλύτερα να μας σφύριζε Έλληνας.
Ασφαλώς και πρέπει να βελτιωθούμε και εμείς στο ποδοσφαιρικό επίπεδο, αλλά πρέπει πλέον προφανώς με τέτοιες διαιτησίες να χτυπήσουμε το χέρι στο τραπέζι, να πούμε αρκετά, ως εδώ. Παίζουν με εμάς, με το ψωμί μας, με το ψωμί των οικογενειών μας, όλα αυτά αποτελούν ντροπή.
Καθαρό πέναλτι υπέρ μας δεν το δίνει, από το 10ο λεπτό μας λέει κάντε πιο γρήγορα, την άλλη εβδομάδα ας έρθουν άλλοι να παίξουν, εμείς δεν μπορούμε. Να μου πούνε οτιδήποτε θέλουν, ότι δεν παίξαμε καλά, ναι. Πλέον, όμως, αυτά που γίνονται εις βάρος μας είναι ντροπιαστικά, πρέπει να το πούμε αυτό».
Στις αναγκαστικές αλλαγές που χάλασαν την ομοιογένεια του Παναθηναϊκού στο κέντρο στάθηκε στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Τη νέα ήττα και εάν προβληματίζει: «Σίγουρα μας προβληματίζει. Δεν είναι κάτι συνηθισμένο».
Το τι φταίει: «Να σας πω. Δεχόμαστε γκολ στις τελευταίες φάσεις των αγώνων. Κάθε παιχνίδι όμως είναι διαφορετικό. Στο σημερινό παιχνίδι αυτό που έδωσε δικαίωμα στον ΠΑΟΚ να αλλάξει το ματς ήταν οι αναγκαστικές αλλαγές στο 2ο μέρος για εμάς. Στο πρώτο ημίχρονο δεν κινδυνεύαμε ιδιαίτερα τουλάχιστον. Στο 2ο μέρος αυτό δεν έγινε. Ο ΠΑΟΚ κυριάρχησε στον χώρο του κέντρου. Δεν μπορούσαμε να οργανωθούμε στον βαθμό που θα θέλαμε. Δεν ήταν πολλές φάσεις αλλά και οι δύο που έγιναν ήταν αρκετές να χάσουμε το παιχνίδι».
Το διάστημα αυτό στον Παναθηναϊκό: «Είμαστε σε μία περίοδο κακών αποτελεσμάτων και αυτό φέρνει μία αρνητική ψυχολογία. Πάντα θα προσπαθούμε να βρούμε λύσεις. Σίγουρα όλο αυτό μας έχει φέρει πίσω. Δημιουργεί προβληματισμό σε όλους. Είμαι όμως σίγουρος πως και με την επιστροφή κάποιων παικτών θα έχουμε άλλη εικόνα. Το τελευταίο διάστημα δεν παίζουμε αυτό που μπορούμε».