Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το νέο πρωτάθλημα φεύγοντας με το διπλό από την έδρα της Ξάνθης και όπως είναι φυσικό οι «πράσινοι» μετά το τέλος του αγώνα ήταν κατενθουσιασμένοι.
Αυτό φαίνεται και από τις πρώτες αναρτήσεις που έκαναν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από τα αποδυτήρια, οι οποίες δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους.

Με ένα πανέμορφο γκολ του Γιάννη Μπουζούκη ο Παναθηναϊκός κατάφερε να φύγει με το «διπλό» από τα «Πηγάδια» επικρατώντας της Ξάνθης με 1-0. Οι «πράσινοι» που στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα ήταν καλύτεροι από τους γηπεδούχους ξεκίνησαν με το δεξί τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στο νέο πρωτάθλημα και έτσι διέγραψαν τους τρεις από τους έξι βαθμούς της τιμωρίας, δείχνοντας πως παρόλο τα προβλήματα οι παίκτες θα κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να τιμήσουν τη φανέλα με το τριφύλλι.
Στο αγωνιστικό κομμάτι όπως αναμενόταν Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκό με 3-4-3 και συγκεκριμένα τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια και στην τριάδα της άμυνας τους Κολοβέτσιο, Οικονόμου και Πούγγουρα. Τον ρόλο των αμυντικών χαφ είχαν οι Δώνης και Κουρμπέλης, με τον Ινσούα να είναι το αριστερό μπακ-χαφ και τον Κουλιμπαλί το δεξί . Τέλος η τριάδα της επίθεσης αποτελούνταν από τους Μπουζούκη και Χατζηγιοβάνη δεξιά και αριστερά αντίστοιχα, με τους νεαρούς άσσους να βρίσκονται λίγο πιο πίσω από τον Μουνιέ που ήταν στην κορυφή της επίθεσης. Όπως συμβαίνει συνήθως στις πρεμιέρες στα πρώτα λεπτά του αγώνα δεν είχε συμβεί κάτι το αξιοσημείωτο, με τις δύο ομάδες να προσπαθούν να επιβάλουν τον ρυθμό τους.
Η πρώτη καλή φάση ήρθε για τον Παναθηναϊκό στο 13ο λεπτό όταν ο Ινσούα σέντραρε από τα αριστερά με τον Μουνιέ να πιάνει την κεφαλιά από το ύψος της μικρής περιοχής, όμως η μπάλα πέρασε λίγο έξω από το αριστερό κάθετο δοκάρι της εστίας του Ζίβκοβιτς. Οι «πράσινοι» στα πρώτα 20 λεπτά της αναμέτρησης ήταν καλύτεροι από τους γηπεδούχους με τους Ινσούα και Κουλιμπαλί να προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα στην άμυνα της Ξάνθης με τις προωθήσεις τους, ενώ από τη μεριά τους οι «Θρακιώτες» φαίνονταν πως είχαν ως στόχο τους να πιάσουν την άμυνα του «τριφυλλιού» στον ύπνο κα να χτυπήσουν με κόντρα κυρίως από τα πλάγια. Στο 25’ έλαβε χώρα η δεύτερη καλή στιγμή για τους φιλοξενούμενους με τον Χατζηγιοβάνη να δέχεται την κάθετη από τον Κουρμπέλη και να γυρίζει τη μπάλα στο ύψος της μικρής περιοχής, όμως ο Σιλά πρόλαβε να απομακρύνει τον κίνδυνο. Η πρώτη απειλή για την εστία του Παναθηναϊκού ήρθε στο 31΄όταν ο έπειτα από εκτέλεση φάουλ, ο Κασάδο έπιασε την κεφαλιά-πάσα όμως σε εκείνο το σημείο δεν βρέθηκε κάποιος παίκτης της Ξάνθης να βάλει την προβολή και έτσι η μπάλα πέρασε παράλληλα μπροστά από την εστία του Διούδη και κατέληξε άουτ.
Στα εναπομείναντα λεπτά μέχρι να ολοκληρωθεί το πρώτο ημίχρονο δεν συνέβη κάτι το αξιόλογο και έτσι οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια ισόπαλες χωρίς τέρματα.
Με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου ο Μίλαν Ράσταβατς προχώρησε στην πρώτη του διορθωτική κίνηση περνώντας στο ματς τον Φασίδη στη θέση του Κάστρο, ενώ από την πλευρά των «πρασίνων» ο Γιώργος Δώνης παρέταξε στον αγωνιστικό χώρο την ίδια ενδεκάδα με αυτή που ολοκλήρωσε το πρώτο ημίχρονο. Στα πρώτα λεπτά της επανάληψης οι παίκτες του «τριφυλλιού» υπέφεραν από κάποια σκληρά μαρκαρίσματα των γηπεδούχων με αποτέλεσμα το παιχνίδι να μην έχει καλό ρυθμό, ενώ μόλις στο 56ο λεπτό ο Ράσταβατς έκανε και τη δεύτερη αλλαγή περνώντας τον Καντά στη θέση του Ντε Λούκας. Μάλιστα ο Καντά ήταν αυτός που έβαλε την υπογραφή του στη πρώτη σημαντική φάση του δευτέρου ημιχρόνου στο 62ο λεπτό, όμως το πλασέ που έκανε κατέληξε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι της εστίας τους Διούδη. Μετά τη συμπλήρωση μίας ώρας αγώνα οι «πράσινοι» φαίνονταν να είναι επηρεασμένοι από την κούραση, με την Ξάνθη να παρουσιάζεται καλύτερη σε αυτό το διάστημα του παιχνιδιού, όμως σε εκείνο το σημείο ήρθε το γκολ για τον Παναθηναϊκό με τον Γιάννη Μπουζούκη. Συγκεκριμένα στο 69ο λεπτό ο νεαρός μεσοεπιθετικός πέρασε την κάθετη πάσα στον Χατζηγιοβάνη ο οποίος βγήκε τετ α τετ με τον Ζίβκοβιτς τον οποίο και δεν μπόρεσε να νικήσει, ωστόσο στην συνέχεια της φάσης η μπάλα έφτασε και πάλι στον νεαρό άσσο ο οποίος με ένα κεραυνό από μακρινή απόσταση παραβίασε την εστία της Ξάνθης γράφοντας το 1-0.
Στο 74’ ο Γιώργος Δώνης έκανε την πρώτη του αλλαγή περνώντας στο ματς τον Τζανδάρη αντί του Δώνη και ένα λεπτό αργότερα ο διαιτητής Σιδηρόπουλος έδειξε λανθασμένα να συνεχιστεί το παιχνίδι σε ανατροπή του Χατζηγιοβάνη μέσα στην περιοχή από τον Καμαρά, με τους «πράσινους» να διαμαρτύρονται δικαίως για το μη καταλογισμό πέναλτι. Στο 78ο λεπτό ο Μπουζούκης έδωσε τη θέση του στον Στάικο, με τον Δώνη να γεμίζει περισσότερό το χώρο του κέντρου. Μπαίνοντας στο 80ο λεπτό το ματς διακόπηκε για περίπου έξι λεπτά καθώς υπήρξε κάποιο πρόβλημα με το φωτισμό. Οι γηπεδούχοι στο 84’ έκαναν την τρίτη και τελευταία αλλαγή με τον Ορφανίδη να παίρνει τη θέση του Μπαξεβανίδη, ενώ στο 88’ ο Αντονί Μουνιέ πέρασε εκτός για να πάρει τη θέση του ο Εμμανουηλίδης για να κλείσει τις αλλαγές του και ο Παναθηναϊκός. Με τη συμπλήρωση 90 λεπτών ο Σιδηρόπουλος έδειξε 10 λεπτά καθυστερήσεις και στο 93’ ο Εμμανουηλίδης σε τετ α τετ δεν κατάφερε να νικήσει τον Ζίβκοβιτς που έδιωξε με τα πόδια, ενώ το ίδιο ακριβώς συνέβη και στο 97’ με το τριφύλλι να χάνει μία ακόμα ευκαιρία για να γράψει το 2-0. Στο 99' ήρθε η απευθείας κόκκινη κάρτα, απόλυτα δικαιολογημένα, για κλωτσιά του Ντουρίτσκοβιτς εκτός φάσης στον Οικονόμου, και λίγα δευτερόλεπτα μετά ο Σιδηρόπουλος σφύριξε τη λήξη της αναμέτρησης.
Ξάνθη (Μίλαν Ράσταβατς): Ζίβκοβιτς, Καμαρά, Κασάδο, Φλίσκας, Κίκε, Κάστρο (46' Κάστρο), Ντουρίτσκοβιτς, Ντε Λούκας (56' Καντά), Μπαξεβανίδης (87' Ορφανίδης), Σιλά, Γέντρισεκ.
Παναθηναϊκός (Γιώργος Δώνης): Διούδης, Πούγγουρας, Κολοβέτσιος, Οικονόμου, Κουλιμπαλί, Ινσούα, Κουρμπέλης, Δώνης (74' Τζανδάρης), Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης (78' Στάικος), Μουνιέ (88' Εμμανουηλίδης).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Η Εθνική Ελλάδας γυναικών στο βόλεϊ πανηγύρισε την πρόκριση στην τελική φάση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μετά το 2001 και από πλευράς Παναθηναϊκού στην ομάδα ήταν η Μαρία Οικονομίδου που αγωνίζεται ως κεντρική και διαγώνια.
Έτσι μετά το τέλος των αγωνιστικών της υποχρεώσεων με τα χρώματα της Εθνικής μας ομάδας, η Ελληνίδα παίκτρια αναμένεται να μπει και αυτή σε ρυθμούς προετοιμασίας με το «τριφύλλι» θέτοντας τον εαυτό της στη διάθεση του Κυριάκου Καμπερίδη.
Ο Πολωνός δημοσιογράφος Ματέους Μπόρεκ επανέφερε και πάλι στο προσκήνιο το όνομα του Καμίλ Γκροσίτσκι ως μεταγραφικό στόχο του Παναθηναϊκού, ωστόσο οι «πράσινοι» διέψευσαν τα λεγόμενα του Πολωνού δημοσιογράφου.
Συγκεκριμένα ο Ματέους Μπόρεκ, ο οποίος ήταν αυτός που στο παρελθόν είχε αναφέρει πως ο Πολωνός εξτρέμ βρίσκονταν πολύ κοντά στο «τριφύλλι», μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή της πατρίδας του υποστήριξε εκ’ νέου πως ο παίκτης θα υπογράψει την προσεχή Τρίτη συμβόλαιο συνεργασίας με τους πράσινους. Ωστόσο δεν αρκέστηκε εκεί καθώς συμπλήρωσε πως ο παίκτης δεν θα πάρει μεταγραφή για την Μπούρσασπορ (που είχε ακουστεί), καθώς το «τριφύλλι» έχει συμφωνήσει τόσο μαζί του όσο και με τη Χαλ στην οποία ανήκει ο παίκτης.
Όμως από την πλευρά τους οι ιθύνοντες του Παναθηναϊκού διέψευσαν τις αναφορές του Πολωνού δημοσιογράφου ξεκαθαρίζοντας πως η μοναδική ελεύθερη μεταγραφή που μπορεί να πραγματοποιήσει ο σύλλογος θα είναι στη θέση του επιθετικού. Τέλος να σημειωθεί πως σε περίπτωση που αποκτηθεί κάποιο εξτρέμ τότε θα είναι περίπτωση Έλληνα παίκτη κάτω των 23 ετών, με τον Πάνο Αρμενάκα να είναι στα υπ’ όψιν.
Το μεσημέρι της Δευτέρας (27/8) εκδικάζονται από το Διαιτητικό Δικαστήριο οι προσφυγές των Λαουτάρο Ρινάλντι, Νούνο Ρέις και Γιακούμπα Σιλά, κατά του Παναθηναϊκού, με τις δύο πρώτες να είναι οι πιο δύσκολες για τον Παναθηναϊκό.
Έτσι προκειμένου οι «πράσινοι» να μπορέσουν να έρθουν σε ένα εξωδικαστικό συμβιβασμό με την πλευρά των δύο ποδοσφαιριστών, το πρωί της Δευτέρας θα έχουν συνάντηση με τον δικηγόρο που εκπροσωπεί τους Ρινάλντι και Ρέις. Να θυμίσουμε πως στον Πορτογάλο αμυντικό μέσο οφείλονται 280.000 ευρώ ενώ στον Αργεντινό επιθετικό 820.000 ευρώ.
Εκτός από τον βασικό επιθετικό ο Γιώργος Δώνης και ο Νίκος Νταμπίζας συνεχίζουν να ψάχνουν για ένα μεσοεπιθετικό που θα ενισχύσει το ρόστερ, με την περίπτωση του Πάνου Αρμενάκα να είναι μία από αυτές που εξετάζονται, καθώς ο παίκτης έχει προταθεί στο «τριφύλλι».
Σύμφωνα με τον ελληνικό Τύπο, ο 20χρονος μεσοεπιθετικός ο οποίος ανήκει στην Ουντινέζε είναι πολύ πιθανό να παραχωρηθεί δανεικός από τον ιταλικό σύλλογο και από τη στιγμή που ο παίκτης πληροί τις προϋποθέσεις της ελληνικής ιθαγένειας και του ηλικιακού ορίου κάτω των 23 ετών, αυτόματα βρίσκεται στο μπλοκάκι των ανθρώπων του «τριφυλλιού».
Ο Αρμενάκας που είναι γεννημένος στην Αυστραλία από Έλληνες γονείς, κατά το παρελθόν έχει περάσει από τα τμήματα υποδομής της Μπαρτσελόνα και της Μίλαν, ενώ το 2011 πήγε στη Μπρέσια, για να μετακομίσει ένα χρόνο αργότερα στην Αγγλία και τη Γουότφορντ όπου παρέμεινε ως το 2014, πριν μετακομίσει στην Ουντινέζε.
Πέρυσι ο 20χρονος άσσος αγωνίστηκε δανεικός στη βελγική Τούμπιζε, μετρώντας έξι συμμετοχές, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως έχει αγωνιστεί με την Κ17 της Εθνικής Ελλάδας, ωστόσο στη συνέχεια φόρεσε τη φανέλα των μικρών εθνικών ομάδων της Αυστραλίας.
Τη δυσκολότερη πρεμιέρα σε πρωτάθλημα από καταβολής της ύπαρξής του πραγματοποιεί σήμερα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής για τη σεζόν 2018-2019 αντιμετωπίζει εκτός έδρας την Ξάνθη (19:15, ΕΡΤ1).
Οι «πράσινοι» οι οποίοι ξεκινούν το πρωτάθλημα με -6 βαθμούς και διαθέτουν ένα νεανικό ρόστερ το οποίο «χτίστηκε» αναγκαστικά έπειτα από την τιμωρία που κουβάλα ο σύλλογος από την περσινή χρονιά λόγω των χειρισμών της διοίκησης του Γιάννη Αλαφούζου που επέφερε περιορισμούς στις μεταγραφές, καλούνται να πάρουν τη νίκη σε μία παραδοσιακά δύσκολη έδρα προκειμένου να ξεφύγουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα από την αρνητική βαθμολογία.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι ο Γιώργος Δώνης αναμένεται να παρατάξει το «τριφύλλι» με το γνωστό 3-4-3, με μοναδικό δίλλημα να είναι η θέση στην οποία θα χρησιμοποιηθεί ο Κουρμπέλης (αμυντικό μέσος ή στόπερ), η οποία και θα καθορίσει αν στην αρχική ενδεκάδα θα βρίσκεται ο Πούγγουρας (αν ο Κουρμπέλης πάει στα χαφ) ή ο Τζανδάρης (αν ο Κουρμπέλης παίξει στην τριάδα της άμυνας).
Έτσι ο Διούδης θα είναι κάτω από τα δοκάρια, στην άμυνα οι Οικονόμου και Κολοβέτσιος είναι σίγουροι και μία θέση θα κριθεί ανάμεσα σε Κουρμπέλη και Πούγγουρα. Αν αγωνιστεί ο δεύτερος, τότε ο αρχηγός θα παίξει στα χαφ δίπλα στον Χρήστο Δώνη, αλλιώς παρτενέρ του Δώνη θα είναι ο Τζανδάρης. Από κει και πέρα ο Ινσούα θα είναι το αριστερό μπακ-χαφ και ο Κουλιμπαλί το δεξί. Οι Χατζηγιοβάνης και Μπουζούκης θα βρίσκονται αριστερά και δεξιά της επίθεσης, ενώ ο Μουνιέ ελλείψει «κανονικού» επιθετικού θα κληθεί να ανταπεξέρθει στον ρόλο του κεντρικού επιθετικού.
Τέλος να θυμίσουμε πως το παρόν στα «Πηγάδια» αναμένεται να δώσουν και οι οπαδοί του Παναθηναϊκού, που καλούνται να είναι πολύ προσεκτικοί καθώς ο κίνδυνος προβοκάτσιας και επιπλέον τιμωρίας της ομάδας ελλοχεύει. Διαιτητής της αναμέτρησης θα είναι ο Σιδηρόπουλος από το σύνδεσμό Δωδεκανήσων.
Παίκτης του Παναθηναϊκού θα παραμείνει για τα επόμενα τρία χρόνια ο Κώστας Κότσαρης, ο οποίος ανανέωσε το συμβόλαιο του με το «τριφύλλι». Μάλιστα η «πράσινη» ΠΑΕ εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση για την ανανέωση του Έλληνα γκολκίπερ, το συμβόλαιο του οποίου ολοκληρώνονταν το επόμενο καλοκαίρι.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την επέκταση του συμβολαίου του Κώστα Κότσαρη για τρία ακόμα χρόνια. Ο Κότσαρης που αγωνίζεται στη θέση του τερματοφύλακα, γεννήθηκε στις 25/7/1996, εντάχθηκε από μικρός στην ακαδημία του Παναθηναϊκού και στα 19 του ανέβηκε στη πρώτη ομάδα. Ντεμπούτο με τα πράσινα έκανε στις 8 Ιανουαρίου 2015 στον αγώνα κυπέλλου με τα Χανιά. Τη σεζόν 2016-17 αγωνίστηκε στην Ομόνοια και την επόμενη επέστρεψε στον Παναθηναϊκό. Το συμβόλαιο του έληγε τον προσεχή Δεκέμβριο».
Ένας πρώην Γάλλος άσσος του Παναθηναϊκού και ένας νυν συναντήθηκαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και δεν έχασαν την ευκαιρία να απαθανατίσουν τη στιγμή.
Ο λόγος για τον Τζιμπρίλ Σισέ και τον Αντονί Μουνιέ, οι οποίοι συναντήθηκαν στο αεροδρόμιο, λίγο πριν οι «πράσινοι» επιβιβαστούν στο αεροπλάνο για να ταξιδέψουν στην Ξάνθη για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος κόντρα στην ακριτική ομάδα την Κυριακή 26/8.
Μάλιστα οι δύο παίκτες έβγαλαν και μια αναμνηστική φωτογραφία την οποία ανήρτησε ο Μουνιέ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε την φωτογραφία

Χωρίς τρεις παίκτες θα ταξιδέψει ο Παναθηναϊκός στην Ξάνθη για την πρεμιέρα του στο νέο πρωτάθλημα κόντρα στην τοπική ομάδα την Κυριακή (26/8, 19:15).
Μετά το τέλος της προπόνησης του Σαββάτου ο Γιώργος Δώνης ανακοίνωσε την αποστολή του «τριφυλλιού» στην οποία δεν θα βρίσκονται οι Νίκος Βέργος, Αργύρης Καμπετσής και Έργκους Κάτσε. Οι δύο νεόφερτοι επιθετικοί κρίθηκαν ανέτοιμοι από τον Έλληνα τεχνικό, ενώ σε ότι αφορά τον Αλβανό αμυντικό μέσο δεν κατάφερε να ξεπεράσει πλήρως το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπιζε και έτσι έμεινε και αυτός εκτός.
Αναλυτικά την αποστολή αποτελούν οι Διούδης, Κότσαρης, Ξενόπουλος, Γιόχανσον, Ινσούα, Κολοβέτσιος, Οικονόμου, Χατζηθεοδωρίδης, Μαυρομμάτης, Πούγγουρας, Κουλιμπαλί, Στάικος, Δώνης, Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης, Κουρμπέλης, Τζανδάρης, Μουνιέ, Εμμανουηλίδης και Σέχου.
