Η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού πήρε την τέταρτη διαδοχική νίκη-πρόκριση για το Κύπελλο Ελλάδας, ξεπερνώντας το εμπόδιο της Πυλαίας, μέσα σε ένα κατάμεστο «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής της ομάδας Γιώργος Καντζιλιέρης μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη στάθηκε στην παρουσία των φιλάθλων λέγοντας: «Καταρχήν θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο μας ήταν και σήμερα συγκλονιστικός. Στο αγωνιστικό μέρος καταφέραμε και πήραμε την πρόκριση απέναντι σε έναν δύσκολο αντίπαλο που μας έβαλε δύσκολα, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο.
Εμείς κάναμε το καθήκον μας για τους αγώνες κυπέλλου μέχρι τώρα και πλέον από την ερχόμενη εβδομάδα στρέφουμε την προσοχή μας στο πρωτάθλημα που ξεκινάει. Άλλωστε ο βασικός μας στόχος είναι η επιστροφή στην Α1 και για αυτό δουλεύουμε όλοι στην ομάδα».
Άνετη νίκη πήραν τα κορίτσια του Πινγκ Πονγκ του Παναθηναϊκού, με τις «πράσινες» να επικρατούν με 4-0- κόντρα στον Παγχιακό.
Έπειτα από αυτή την αγωνιστική, οι «πράσινες» μαζί με τον Ταύρο και τον Άρη 2006 απομακρύνθηκαν από τις υπόλοιπες ομάδες και βρίσκονται όλες μαζί στην πρώτη θέση με τριπλή ισοβαθμία.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα κόντρα στην ομάδα της Χίου
Ζαμφίροβα-Μαρτίνη 3-0 (11-1, 11-8, 11-3)
Αρτσέτου-Κουτσουράκη 3-0 (11-4, 11-9, 11-4)
Τουσλέκοβα-Διακογεωργάκη 3-0 (11-3, 11-5, 11-4)
Ζαμφίροβα-Κουτσουράκη 3-0 (11-4, 11-7, 11-7)
Το τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού το πάλεψε απέναντι στον Ολυμπιακό στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ωστόσο δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη και λύγισε με 4-2.
Η απουσία του Ντένισλαβ Κοτζαμπάσεφ που συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ΑΜΕΑ στη Σλοβενία , ήταν καθοριστική για το «τριφύλλι», ενώ οι «πράσινοι» δεν είχαν στη διάθεσή τους και τον Λευτέρη Μάκρα.
Παρόλα αυτά οι αδερφοί Κωνσταντινόπουλοι (Γιώργος και Κώστας) και ο Νίκος Ζέρβας έδωσαν τη μάχη τους, με τον Παναθηναϊκό να γνωρίζει την ήττα με 4-2.
Την πρόκρισή της στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας πανηγυρίζει η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η ο οποία σε ένα ακόμα νοκ-άουτ αγώνα επικράτησε της Πυλαίας με 82-68 στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Οι «πράσινες» με τη βοήθεια των 1.000 περίπου φιλάθλων τους που για ένα ακόμα παιχνίδι έδωσαν δυναμικό παρόν στο γήπεδο κατάφεραν να πάρουν από νωρίς το προβάδισμα στο σκορ. Ωστόσο ένα επιθετικό μπλακ άουτ, λίγο έλειψε να τους στερήσει την πρόκριση, όμως με ψυχραιμία κατάφεραν να ανατρέψουν την εις βάρους τους κατάσταση και να φτάσουν στη νίκη. Νταμπλ-νταμπλ από Εζέτζα (24π-11ρ) και Μούλη (11π-12ρ), «πολυβόλο» η Καλαμπάκου που πρόσθεσε 17 πόντους από κοντά και η Σλούκα με 16.
Οι παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη ξεκίνησαν δυνατά την αναμέτρηση και μετά από ένα μικρό προβάδισμα (8-4), έφτασαν στο τέλος της πρώτης περιόδου προηγούμενες με 25-19. Στη δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός βελτίωσε ακόμα περισσότερο την άμυνά του και έχοντας καλές επιλογές στην επίθεση πήγε στα αποδυτήρια προηγούμενος με 43-29. Στην τρίτη περίοδο ένα μπλακ άουτ του «τριφυλλιού» και ένα σερί της Πυλαίας (1-16) έβαλε μπροστά την ομάδα της Θεσσαλονίκης με 44-45 . Αυτό ήταν και το πιο κρίσιμο σημείο του αγώνα με τα κορίτσια του Παναθηναϊκού να διατηρούν την ψυχραιμία τους, να κλείνουν την περίοδο προηγούμενες με 58-51 και στην τέταρτη περίοδο να εδραιώνουν τη νίκη τους φτάνοντας στο τελικό 82-68.
Στην προημιτελική φάση ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει το νικητή του αγώνα Κρόνος Αγίου Δημητρίου - Αστέρας Ιπποδρομίου, με τον Παναθηναϊκό να είναι γηπεδούχος. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 20/21 Δεκεμβρίου.
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Μούλη 11 (12ρ.), Κοίλια Π. 3 (1), Κοίλια Ν. 7 (1), Καλαμπάκου 17 (3), Ευαγγελάτου 2, Αρβανίτη 2, Σλούκα 16 (2), Εζέτζα 24 (11ρ.), Τριανταφύλλου, Μαυράκη, Ακρίβου και Σιγάλα.
ΑΕ Πυλαίας (Φωτίου): Στάμπη 9, Αρσενόγλου, Ζωγράφου 2, Κατταμούρη, Τσαμπούρη 18, Καραμπατζάκη 9, Παπαρδέλα 3, Τζήμου 12, Φλώρου 9, Πλούμπη, Κωτούλα 6 και Τσιανάκα.
Στην προσπάθεια που κάνει η διοίκηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για να εξυγιάνει οικονομικά τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό στάθηκε σε δηλώσεις του ο Σωτήρης Πανταλέων, ο οποίος αναφέρθηκε και στο ντέρμπι της Δευτέρας κόντρα στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο άσος των πράσινων στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΠΟΡ FM:
το γεγονός ότι στο γήπεδο κόντρα στον Ολυμπιακό θα υπάρχουν γυναίκες και παιδιά: «Από το να είναι άδειο το γήπεδο, καλύτερα να γεμίσει με γυναίκες, παιδιά και με αθλητές από τις ακαδημίες. Είναι καλύτερη εικόνα από ένα κρύο γήπεδο. Έχει γίνει και στο παρελθόν με επιτυχία».
τις αλλαγές στον Παναθηναϊκό μετά την ανάληψη των ηνίων του Ερασιτέχνη από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: «Ο Παναθηναϊκός είναι εντελώς διαφορετικός, έχουν αλλάξει τα πάντα στο σύλλογο και είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο. Ο στόχος είναι η εξυγίανση, να μπει σε μια σωστή τροχιά και σιγά-σιγά να μπει σε ένα ανταγωνιστικό μονοπάτι. Όπως λειτουργούσε ο σύλλογος τα προηγούμενα χρόνια δεν θα υπήρχε μέλλον. Αυτό έχει αλλάξει πλέον. Όλη η λειτουργία έχει αλλάξει και αν του χρόνου δεν έχει χρέος ο σύλλογος, θα είναι σαν να έχει κατακτήσει 20 πρωταθλήματα μαζί. Είχε φτάσει ο Παναθηναϊκός σε απαξίωση. Θα μπορεί χωρίς χρέη να χτίσει ένα δυνατό τμήμα. Πρέπει να δώσουμε χρόνο στο σύλλογο να προχωρήσει τη διαδικασία της εξυγίανσης, αλλά σίγουρα θέλουμε να πάμε καλά».
το αυριανό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Θα πάμε να διεκδικήσουμε τη νίκη όπως σε κάθε ματς. Ο Ολυμπιακός έχει ομάδα υψηλού επιπέδου σταθερά τα τελευταία χρόνια. Εμείς είμαστε μια καινούρια ομάδα, προσπαθούμε να βάλουμε κάποια στοιχεία στο παιχνίδι μας και είμαστε ακόμη στην αρχή. Ένα ντέρμπι αιωνίων πάντα είναι ιδιαίτερο, δημιουργεί προσδοκίες και προκαλεί το ενδιαφέρον. Αν το δεις ψυχρά όμως, είναι σαν τα υπόλοιπα της κανονικής περιόδου. Στα play offs ή σε τελικούς είναι διαφορετικά τα πράγματα. Μην περιμένετε να δείτε τις ομάδες έτοιμες, είναι νωρίς ακόμη».
την καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος: «Τι να πούμε… Κάθε χρόνο κάτι συμβαίνει. Δεν είναι ό,τι καλύτερο κάθε αγωνιστική να έχει τέσσερα παιχνίδια, αλλά δεν είναι στο χέρι μας. Θα ήταν καλύτερα να ήταν περισσότερα τα ματς και λιγότερα τα ρεπό, αλλά αφού δεν γίνεται, θα πρέπει να συνεχίσουμε έτσι».
το επίπεδο του πρωταθλήματος: «Αν δεν είσαι συγκεντρωμένος στο ελληνικό πρωτάθλημα μπορείς εύκολα να πάθεις ζημιά, όπως έγινε χθες με τον ΠΑΟΚ. Είναι ευτυχής συγκυρία ότι υπάρχουν μεγάλες ομάδες στην κατηγορία, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη οργάνωση. Εύχομαι να δούμε ένα ωραίο πρωτάθλημα, χωρίς άλλα προβλήματα και να το απολαύσει ο κόσμος».
Χωρίς προβλήματα πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, μία ημέρα μετά τη νίκη επί του Πανιωνίου για την 7η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Όσοι παίκτες αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης, ενώ οι υπόλοιποι χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ και επιδόθηκαν σε παιχνίδια σε μικρό χώρο. Έτσι όπως όλα δείχνουν ο Γιώργος Δώνης μπορεί να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες του για το παιχνίδι στη Τούμπα, με μοναδικές εξαιρέσεις τον Πασχάλη Στάικο και τον Όμρι Άλτμαν.
Για τη Δευτέρα οι «πράσινοι» έχουν ρεπό και θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Τρίτη, ενώ την Τετάρτη είναι προγραμματισμένη διπλή προπόνηση.
Την ανδρική ομάδα η οποία επικράτησε του Πανιωνίου ακολούθησαν και οι ομάδες των ακαδημιών του Παναθηναϊκού συνεχίζοντας και αυτές με τη σειρά τους με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις τους.
Η Κ19 η οποία αντιμετώπισε την αντίστοιχη του Πανιωνίου κατάφερε να κάμψει την αντίσταση της ομάδας της Νέας Σμύρνης επικρατώντας με 2-1 σε ένα παιχνίδι που ε΄γινε στις αθλητικές εγκαταστάσεις στο Κορωπί. Τα γκολ για τους «πράσινους» σημείωσαν οι Αθανασακόπουλος και Παπαδόπουλος, ενώ οι φιλοξενούμενοι είχαν καταφέρει να φέρουν το ματς στα ίσια με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι.
Έτσι το «τριφύλλι» ανέβηκε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα, όπου και έπιασε τον ΠΑΟΚ, αμφότερους να έχουν από 16 βαθμούς.
Σε ότι αφορά την Κ17, η ομάδα του Κώστα Φραντζέσκου που επικράτησε με 1-0 του Απόλλωνα Σμύρνης στο Κορωπί και έφτασε τους 13 βαθμούς όντας στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, ενώ η Κ15 επιβλήθηκε με 1-0 του Ατρόμητου μένοντας στην κορυφή με 9 βαθμούς.
Τα όσα κατέγραψε η παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στη νίκη του «τριφυλλιού» επί του Πανιωνίου, έδωσαν στη δημοσιότητα μέσω του επίσημου καναλιού τους στο Youtube, οι «πράσινοι».
Δείτε το βίντεο
Μπορεί ο Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ να έχει συμφωνήσει με τον Γιάννη Αλαφούζο για να αγοράσει το 50% των μετοχών που κατέχει ο Έλληνας επιχειρηματίας από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει κατατεθεί ούτε ένα ευρώ σον λογαριασμό του «τριφυλλιού» κάτι που όπως είναι φυσικό γεννά πολλές απορίες
Σήμερα ωστόσο έρχεται ένα βελγικό δημοσίευμα από την «Derniere Ηeure», για να δώσει τη δική του εξήγηση. Το βελγικό μέσο λοιπόν, κάνει λόγο πως ο Ταϊλανδός περιμένει να εισπράξει χρήματα από την πώληση των μετοχών της Μουσκρόν και έπειτα να τα καταθέσει στο ταμείο των «πράσινων».
Μάλιστα το δημοσίευμα κάνει λόγο πως ο πρόεδρος της Μουσκρόν, Πατρίκ Ντεκλέρκ, υποστηρίζει πως έχει βρεθεί ο αγοραστής και έχει επέλθει συμφωνία, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός πως η επιτροπή Κεφαλαιαγοράς του Βελγίου ενέκρινε την μετατροπή της Μουσκρόν από «Περιορισμένης Ευθύνης Συμμετοχική Εταιρία» σε «Ανώνυμη Εταιρία».
Τέλος το δημοσίευμα ολοκληρώνεται με τν Ντεκλέρκ να δηλώνει πως η συμφωνία μεταξύ του Πιεμπονγκσάντ και του νέου αγοραστή από τη Λατινική Αμερική θα τελειώσει και επίσημα την ερχόμενη εβδομάδα. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «Αυτές τις μέρες τελειώνει τις διαδικασίες για την απόκτηση του Παναθηναϊκού, σε μία συναλλαγή που απαιτεί περισσότερα κεφάλαια γιατί τα οικονομικά μεγέθη στην ελληνική ομάδα είναι μεγαλύτερα».
Πρεμιέρα στο πρωτάθλημα της Pre League κάνει απόψε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία θα υποδεχτεί στο κλειστό του Χολαργού τον ΠΑΟΚ για την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος (16:45, live streaming sdna.gr).
Οι «πράσινες» οι οποίες έχουν ως στόχο την επιστροφή του τμήματος στην Α1 κατηγορία, με το «καλημέρα» μπαίνουν στα δύσκολα καθώς η ομάδα της Θεσσαλονίκης έχει τους ίδιους στόχους, ωστόσο είναι αποφασισμένες να παλέψουν, να εκμεταλλευτούν την έδρα και τον κόσμο που θα έχουν στο πλευρό τους και να ξεκινήσουν με το δεξί τις υποχρεώσεις τους για τη νέα σεζόν.
Ο προπονητής της ομάδας Κυριάκος Καμπερίδης, είναι στην ευχάριστη θέση να μην αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα και έτσι μπορεί να υπολογίζει σε όλες τις παίκτριες, καταστρώνοντας τα πλάνα του για να είναι ο Παναθηναϊκός η ομάδα που θα επικρατήσει στο ντέρμπι, κόντρα στο «δικέφαλο του βορρά».