Για το σημερινό ντέρμπι κόντρα στον ΠΑΟΚ αλλά και για το πρόγραμμα του Παναθηναϊκού στη συνέχεια μίλησε σε δηλώσεις του ο Φεντερίκο Μακέντα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ιταλού στη Nova:
Για τον "μαραθώνιο" ντέρμπι που ακολουθεί στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Παναθηναϊκού:
"Έχουμε τρία δύσκολα παιχνίδια, όμως πρέπει να πάμε παιχνίδι με το παιχνίδι, μέρα με τη μέτρα. Έχουμε περιθώρια βελτίωσης, όμως θα παίξουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, γιατί και αυτοί θα μας φοβούνται, αφού παίζουμε καλά ".
Για το αν γνωρίζει τι εστί ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός:
"Έχω ακούσει κάποια πράγματα. Ασφαλώς και δεν το έχω ζήσει, όμως πιστεύω ότι θα είναι ένα καλό παιχνίδι. Πηγαίνουμε εκεί, γνωρίζοντας πως θα αντιμετωπίσουμε μια σπουδαία ομάδα, όμως πρέπει να πάμε εκεί με καλή νοοτροπία. Με τη γνώση ότι μπορούμε να κάνουμε ένα σπουδαίο παιχνίδι και μετά το ματς θα δούμε τι αποτέλεσμα θα πάρουμε ".
Για το πως θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στην Τούμπα:
"Πρέπει να παίξουμε με τον ίδιο τρόπο. Ασφαλώς και θα χρειαστεί μεγαλύτερη συγκέντρωση, γιατί θα αντιμετωπίσουμε μια καλύτερη ομάδα, απ΄ όσες έχουν αντιμετωπίσει μέχρι τώρα. Όμως το παιχνίδι μας πρέπει να είναι το ίδιο. Να έχουμε την ίδια νοοτροπία και να μην έχουμε φόβο. Είναι καλή ομάδα, όμως δεν νομίζω πως είναι και πολύ χαρούμενοι που θα μας αντιμετωπίσουν αυτή την περίοδο. Είμαστε σε μια καλή στιγμή και ελπίζουμε να πάμε εκεί και να τους κάνουμε να πονέσουν ".
Για το αν ξεχωρίζει κάποιον παίκτη του ΠΑΟΚ:
"Ξέρω κάποιους παίκτες. Ο επιθετικός (Πρίγιοβιτς) και οι εξτρέμ είναι πολύ καλοί. Έχουν μια σπουδαία ομάδα, όμως θα πρέπει να επικεντρωθούμε μονάχα στους εαυτούς μας και στον τρόπο που θα πάμε εκεί για να παίξουμε. Θα χρειαστεί να είμαστε προσεκτικοί, γιατί έχουν σπουδαίους παίκτες, όμως νομίζω πως και αυτοί θα πρέπει να προσέχουν ".
Για το αν περίμενε στην αρχή της σεζόν την εντυπωσιακή πορεία του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα:
"Κανένας δεν το περίμενε. Έχουμε μια μικρή μίξη κάποιων έμπειρων παικτών με κάποιους νεότερους και η ομάδα αποδίδει πολύ καλά. Ως πιο έμπειρος παίκτης, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι πρέπει να πηγαίνουμε μέρα με τη μέρα. Γιατί δεν έχουμε το χρόνο και τα περιθώρια για να ενθουσιαστούμε. Θα παίξουμε απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα και πρέπει να πάμε ακόμα καλύτερα".
Την πρώτη της νίκη θα επιδιώξει να πάρει σήμερα η ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού, η οποία αγωνίζεται εκτός έδρας κόντρα στην πάντα επικίνδυνη ΑΕΚ (19:00, ΕΡΤ2).
Λίγες ημέρες μετά την κλοπή στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό όπου στέρησε από το «τριφύλλι» τη νίκη, οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου έρχονται αντιμέτωποι με το «δικέφαλο» στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της VolleyLeague, με τους κιτρινόμαυρους να είναι η ομάδα που στέρησε από τους πράσινους την πρόκριση στην επόμενη φάση του Λιγκ Κάπ.
Αγωνιστικά προβλήματα για τον Παναθηναϊκό δεν υπάρχουν με τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες του.
Την ευκαιρία να επιστρέψει στις νίκες έχει σήμερα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Basket League θα φιλοξενήσει στο ΟΑΚΑ το Ρέθυμνο (17:30, Cosmote Sport 4).
Οι «πράσινοι» οι οποίοι προέρχονται από την ήττα κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας για την Ευρωλίγκα, καλούνται να πάρουν τη νίκη και να συνεχίσουν την αήττητη πορεία τους στο πρωτάθλημα, πριν επικεντρωθούν και πάλι στις υποχρεώσεις τους στην Ευρωλίγκα όπου ακολουθεί η εκτός έδρας αναμέτρηση με την Μπουντούσνοτς (2/11).
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Τσάβι Πασκουάλ αναμένεται να δώσει χρόνο συμμετοχής στον Ματ Λοτζέσκι, ο οποίος έχει ξεπεράσει τη θλάση που αντιμετώπισε, όπως και όλους τους υπόλοιπους παίκτες που βρίσκονται κανονικά στη διάθεσή του.
Να ξεπεράσει το πιο δύσκολο εμπόδιο μέχρι αυτή τη στιγμή καλείται απόψε ο νεανικός Παναθηναϊκός, οποίος χωρίς φόβο αλλά με πάθος, δίνει το πρώτο ντέρμπι της σεζόν κόντρα στον ΠΑΟΚ στο γήπεδο της Τούμπας (21:30, Novasports 1).
Οι «πράσινοι» που μετά από 7 αγώνες παραμένουν αήττητοι, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής θα βρεθούν απέναντι στην ομάδα που φαντάζει φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, με στόχο να φύγει με το διπλό από μια δύσκολη έδρα και να συνεχίσει την πορεία της.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό σκέλος ο Γιώργος Δώνης πέραν της απουσία τους τερματοφύλακα Κώστα Κότσαρη αλλά και τον Όμρι Άλτμαν δεν αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα έχοντας όλους τους παίκτες στη διάθεσή του.
Ο Έλληνας τεχνικός σκέφτεται να παρατάξει το «τριφύλλι» με ενισχυμένο το κέντρο με την ενδεκάδα να αποτελείται από τους Διούδη στο τέρμα, τους Ινσούα και Κουλιμπαλί στο αριστερό και το δεξί άκρο της άμυνας και τους Κολοβέτσιο και Μαυρομάτη ν αποτελούν το δίδυμο των στόπερ. Σην μεσαία γραμμή οι Κουρμπέλης και Δώνης θα είναι στον άξονα, με τον Χατζηθεοδωρίδη όπως όλα δείχνουν να τους πλαισιώνει, ενώ οι Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης και Μακέντα θα συνθέτουν την μεσοεπιθετική γραμμή.
Διαιτητής της αναμέτρησης θα είναι ο Δανός, Γενς Μάε, με βοηθούς τους συμπατριώτες του Χάινε Σόρενσεν και Γιέσπερ Νταλ.
Για την ήττα από τη Ζαλγκίρις αλλά και το επερχόμενο παιχνίδι κόντρα στο Ρέθυμνο αναφέρθηκε με ανάρτησή του στο blog που διατηρεί στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ ο Γιώργος Παπαγιάννης, αναφέροντας μεταξύ άλλων αυτό που πρέπει να κάνει ο Παναθηναϊκός είναι να διορθώνει τα λάθη του και να βελτιώνεται.
Το blog του Γιώργου Παπαγιάννη στον ΕΣΑΚΕ:
Την Παρασκευή κάναμε μία «κακή» ήττα στον... μαραθώνιο της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκας. Στο πρώτο ημίχρονο, δεν ήμασταν καθόλου καλοί, δίνοντας το δικαίωμα στη Ζαλγκίρις να πάρει μία μεγάλη διαφορά. Στην επανάληψη, παίξαμε κατά μεγάλο βαθμό βάσει του πλάνου μας, καταφέραμε να προηγηθούμε, όχι όμως και να κερδίσουμε τον αγώνα που ήταν και ο στόχος μας. Η διοργάνωση έχει ακόμα πολύ δρόμο και θα έχουμε την ευκαιρία να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, αρκεί να μην παρουσιάσουμε ξανά εικόνα ανάλογη του πρώτου ημιχρόνου απέναντι στη Ζαλγκίρις.
Όπως έχω αναφέρει και στα προηγούμενα blog, με αυτό το τόσο βεβαρυμένο πρόγραμμα δεν έχουμε το δικαίωμα να στεκόμαστε σε αγώνες που πέρασαν. Μόνο να βλέπουμε τα λάθη μας και να βελτιωνόμαστε. Πλέον, αυτό που μας απασχολεί είναι το προσεχές παιχνίδι με το Ρέθυμνο. Τρέφουμε μεγάλη εκτίμηση και σεβασμό στην ομάδα της Κρήτης, αφού έχει μετατραπεί σε μια σταθερή «δύναμη» στην Basket League.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχει ξεκινήσει καλά το πρωτάθλημα, αλλά είμαι βέβαιος πως θα αντιδράσει και θα βρει τον δρόμο του. Απέναντί τους επιβάλλεται να παρουσιαστούμε ιδιαίτερα προσεκτικοί και ακολουθώντας το πλάνο μας να παίξουμε ωραίο μπάσκετ ώστε να πάρουμε τη νίκη.
Ικανοποιημένη από την πρώτη νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στο ΦΟ Βριλησσίων, όχι όμως και από την εμφάνιση έμεινε η Σοφία Κοσμά.
Η ακραία του «τριφυλλιού» μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη τόνισε πως οι «πράσινες» έχουν ακόμα δρόμο να διανύσουν προκειμένου να δείξουν το καλό τους πρόσωπο, εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία της πως κάτι τέτοιο θα συμβεί.
Αναλυτικά οι δηλώσεις
«Πήραμε τη νίκη σήμερα αλλά αυτό δεν σημαίνει κιόλας ότι παίξαμε καλά, αφού δεν δείξαμε τη δυναμική μας. Έχουμε δρόμο ακόμα , αφού δεν έχουμε βρει ακόμα το ρυθμό μας.
Πιστεύω όμως ότι θα τον βρούμε και θα δείξουμε αυτό που αξίζουμε. Όπως και να έχει δεν είμαστε ευχαριστημένες σήμερα από την εμφάνιση».
Την πρώτη της νίκη για την Pre League πήρε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής επικράτησε εύκολα του ΦΟ Βριλησσίων στο κλειστό γήπεδο του Χολαργού με 3-0. Οι παίκτριες του Κυριάκου Καμπερίδη δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδρασης στις αντιπάλους τους και παίζοντας κατά διαστήματα πολύ όμορφο βόλεϋ έφτασαν στην «καθαρή» νίκη.
Οι «πράσινες» μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι παίρνοντας μία διαφορά ασφαλείας στο πρώτο σετ (11-6), ωστόσο τα Βριλήσσια «επέστρεψαν» στο ματς και μείωσε σε 11-10. Στη συνέχεια οι «πράσινες ανέβασαν την απόδοσή τους και αφού αρχικά ξαναπήρα προβάδισμα με 17-13, έφτασαν εύκολα στην κατάκτηση του σετ με 25-18.
Το δεύτερο σετ «βάφτηκε» και αυτό πράσινο. Με την Κωνσταντίνα Τσοπούλου στο σερβίς τα Βριλήσσια πέρασαν μπροστά με 5-7, ωστόσο αφού ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σε 9-9, λίγο αργότερα κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με 12-10 ύστερα από δύο άσσους της Κοσμά. Σε εκείνο το σημείο οι περίπου 300 οπαδοί που έδωσαν το παρόν μπήκαν στην εξίσωση του ματς και βοήθησαν τις παίκτριες του Κυριάκου Καμπερίδη να φτάσουν στο 19-16 και στο 25-20.
Το τρίτο σετ ήταν παράσταση για ένα ρόλο. Ο Παναθηναϊκός πήρε από την αρχή μεγάλη διαφορά 11-7 και 16-9, την οποία διατήρησε μέχρι το τέλος καθαρίζοντας το τρίο σετ και το ματς με 25-14 και 3-0 στα σετ.
Τα σετ: 25-18, 25-20, 25-14.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Καμπερίδης): Κουντουρά 6 (2/3 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Νούσια 5 (4/9 επ., 1 μπλοκ, Κοσμά 9 (6/27 επ., 3 άσσοι, 48% υπ.), Οικονομίδου 11 (7/26 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Λαμπρινίδου 11 (7/13 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Κελεσίδη 5 (2/6 επ., 3 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 36% υπ.), Βογιατζόγλου Ι. 1 (άσσος), Βογιατζόγλου Α., Τσιάκουλα, Λεωνίδου 3 (1/15 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 67% υπ.), Παπανίκα.
ΦΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ (Ταμπουρατζής): Μολδοβανίδη 3 (2/15 επ., 1 μπλοκ, 14% υπ.), Τσοπούλου 8 (6/29 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 22% υπ.), Πασσιά, Έρωτα 3 (1/16 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Στάθη 4 (1/4 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Γιαννέλου Ζ. 1 (μπλοκ) / Καράμπουλα (λ), Παπασταύρου, Κάβουρα 3 (2/18 επ., 1 μπλοκ, 21% υπ.), Μποκή, Γιαννέλου Χ. (63% υπ.).
Με τον Ματ Λοτζέσκι αλλά χωρίς τον Κιθ Λάνγκφονρτ πραγματοποιήθηκε η τελευταία προπόνηση του Παναθηναϊκού, πριν το ματς της Δευτέρας (29/10) κόντρα στο Ρέθυμνο.
Οι «πράσινοι» το απόγευμα της Κυριακής ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση με τον Ματ Λοτζέσκι να συμμετέχει κανονικά στο πρόγραμμα και να υπολογίζεται για τον αγώνα ενάντια στην ομάδα της Κρήτης.
Ωστόσο εκτός προπόνησης έμεινε για προληπτικούς λόγους ο Κιθ Λάνγκφορντ καθώς αμερικανός γκαρντ ταλαιπωρήθηκε από ενοχλήσεις στο πόδι και κρίθηκε σκόπιμο να μην επιβαρυνθεί περισσότερο η κατάστασή του.
Με άδεια τα χέρια θα γυρίσει από τη Θεσσαλονίκη η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού, η οποία στο ντέρμπι της αγωνιστικής ηττήθηκε από την αντίστοιχη του ΠΑΟΚ με 3-2.
Οι «πράσινοι» αν και έφτασαν κοντά να φύγουν με το βαθμό της ισοπαλίας, ο Σερπεζής είδε στις καθυστερήσεις του αγώνα το σουτ που επιχείρησε να καταλήγει λίγο άουτ και έτσι έμεινε το 3-2.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο 3ο λεπτό με τον Τζοβάρα, για να ισοφαρίσει με σου μέσα από την περιοχή ο Σέχου στο 21’. Στο 32’ έγινε το 2-1 από τον Δούμτζη που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου, ενώ ο Γαϊτανίδης σημείωσε το 3-1 στο 77’. Το τελικό 3-2 έκανε στο 90’ ο Παπαδόπουλος, ενώ στην τελευταία φάση όπως προαναφέραμε ο Παναθηναϊκός έχασε μεγάλη ευκαιρία να φέρει το ματς στα ίσια.
Οι συνθέσεις:
ΠΑΟΚ: Παπαδόπουλος, Λύρατζης, Τσαούσης, Μιχαηλίδης, Διαμαντής, Μπαλογιάννης, Τσιγγάρας, Χατζηστραβός (83' Βουτσάς), Γαϊτανίδης, Τζοβάρας (28' Πανίδης), Δούμτσης (64' Θεοδωρίδης)
Παναθηναϊκός: Χριστογεώργος, Παλασκώνης (52' Βαγιανίδης), Ζαγαρίτης, Καραγιάννης, Ζερβόπουλος, Σκεντεράι, Τζαβίδας (61' Σαντικάι), Σερπεζής, Σέχου, Αθανασακόπουλος, Ηλιάδης (69' Παπαδόπουλος).
Τη Δευτέρα (29/10) ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει στο ΟΑΚΑ το Ρέθυμνο και στο πλαίσιο του αγώνα της 4ης αγωνιστικής της Basket League ο ΕΣΑΚΕ παρουσίασε διάφορα ενδιαφέροντας στοιχεία του αγώνα, με το «τριφύλλι» να μετρά μόνο νίκες απέναντι στην ομάδα της Κρήτης.
Αναλυτικά η παρουσίαση από τον ΕΣΑΚΕ
Αήττητος παραμένει ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ απέναντι στο Ρέθυμνο Cretan Kings και ενώ διανύουν πια την 9η σεζόν συνύπαρξης τους στην Betshop Basket League. Οι πρωταθλητές μετρούν 16 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια απέναντι στους Κρητικούς κι ενώ οι δρόμοι τους δεν διασταυρώθηκαν ποτέ στα πλέι οφ.
Σε δύο από τα οχτώ παιχνίδια της Αθήνας, το Ρέθυμνο Crean Kings ήταν περισσότερο ανταγωνιστικό και έχασε με μονοψήφιες διαφορές. Ήταν στο πρώτο από αυτά, της σεζόν 2007-08 όταν ηττήθηκε με 90-81 (Ζίζιτς 18, Τσαρτσαρής 14 - Τόπιτς 21, Γκαγκαλούδης 18) και σε εκείνο της περιόδου 2014-15 όταν έχασε με 79-70 (Διαμαντίδης 21π, 3ρ, 5ασ, Μπατίστα 13π, 12ρ – Φαγιέ 21π, 13ρ, Κάουνσιλ 17π, 4ρ, 5ασ.).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ
ΣΕΡΙ
53 συνεχόμενες νίκες κανονικής περιόδου μετράνε οι “πράσινοι”. Η τελευταία ήττα τους ήταν εκείνη της 17ης Οκτωβρίου 2016 από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ με 88-63.
Το εντός έδρας σερί του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ σε ματς κανονικής περιόδου έχει φτάσει το 42-0. Τελευταία ήττα τους εκείνη της 2ας Μαίου 2015 από τον Ολυμπιακό με 66-77.
ΠΡΩΤΙΕΣ
Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ είχε μετά τις τρεις πρώτες αγωνιστικές -χωρίς να υπολογίζουμε τα χθεσινά παιχνίδια δηλαδή- την καλύτερη επίθεση (95 πόντοι), την καλύτερη άμυνα μαζί με τον Ολυμπιακό (66), τα περισσότερα ριμπάουντ (41,33), τις περισσότερες ασίστ (26,33), το υψηλότερο ποσοστό στα τρίποντα (47,14%) και τις περισσότερες τάπες (5,33).
ΡΕΚΟΡ
Ο Στεφάν Λάσμε απέχει 12 πόντους από τους 700 στην καριέρα του στην Betshop Basket League.
Με δύο κλεψίματα ο Νικ Καλάθης θα ξεπεράσει τον Νίκο Μπάρλο και θα βρεθεί στη 19η θέση της σχετικής λίστας του επαγγελματικού Πρωταθλήματος. Έχει 287 έναντι 288 του παλαίμαχου πια φόργουορντ.
ΡΕΘΥΜΝΟ CRETAN KINGS
ΣΕΡΙ
Για πρώτη φορά στην ιστορία του στην Betshop Basket League, το Ρέθυμνο Cretan Kings μπήκε στο Πρωτάθλημα με τρεις ήττες σε ισάριθμα παιχνίδια.
Ο Στιβ Μπαρτ είχε 17+ πόντους, 5+ εύστοχες βολές, 3+ εύστοχα δίποντα, δύο εύστοχα τρίποντα και 4+ κερδισμένα φάουλ σε καθένα από τα τρία παιχνίδια των Κρητικών στο φετινό Πρωτάθλημα.
Ο Κιθ Κλάντον είχε τουλάχιστον 12 ριμπάουντ, μία ασίστ και μία τάπα σε καθένα από τα πρώτα ματς της Betshop Basket League.
ΠΡΩΤΙΕΣ
Το Ρέθυμνο Cretan Kings είχε στη σεζόν που πέρασε τόσο τον πρώτο σκόρερ (Μούντι) όσο και τον πρώτο ριμπάουντερ (Γκούντγουϊν) της κανονικής περιόδου. Μετά τις τρεις πρώτες αγωνιστικές είχε και πάλι τους κορυφαίους των δύο κατηγοριών με τους Στιβ Μπαρτ και Κιθ Κλάντον να μοιράζονται τις κορυφές τους.
ΡΕΚΟΡ
Ο Ανδρέας Γλυνιαδάκης απέχει 10 αμυντικά ριμπάουντ από τα 500 στην Betshop Basket League.
Πέντε ριμπάουντ χωρίζουν τον Στιβ Μπαρτ από τα 100.
Με έξι πόντους ο Φίλιππος Καλογιαννίδης θα φτάσε τους 100.
