ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Μπόμης: «Θα δούμε τι θα κάνει ο νέος δήμαρχος για το γήπεδο»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 27 Μαϊος 2019 15:30

Τον απολογισμό της πρώτης χρονιάς της διοίκησης του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό, έκανε μέσω συνέντευξης που παραχώρησε στην εφημερίδα «Sportday» ο Γενικός Γραμματέας του «τριφυλλιού», Παναγιώτης Μπόμης.

Σε αυτή σημείωσε για μία ακόμα φορά πως έχει αποπληρωθεί το 50% του συνολικού χρέους, ενώ αναφέρθηκε και για το θέμα του γηπέδου.

Διαβάστε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης του Παναγιώτη Μπόμη

-Τι παραλάβατε από την προηγούμενη διοίκηση; 

«Ένα τεράστιο χρέος και έναν ανοργάνωτο οργανισμό, αλλά αυτό ήταν αποτέλεσμα των τελευταίων διοικήσεων, όχι μόνο της τελευταίας. Στα περισσότερα παιδιά όμως που βγήκαν μπροστά από το 2012 και μετά αξίζει ένα μπράβο γιατί κράτησαν όπως κράτησαν τον σύλλογο».

-Αυτό το διάστημα τι κινήσεις και αλλαγές έχουν γίνει;

«Καταρχήν έχουμε καταφέρει να συγκεκριμενοποιήσουμε το χρέος. Έχουμε αποπληρώσει το 50% και στόχος είναι την δεύτερη σεζόν να το μηδενίσουμε. Επίσης, αυτή την μεταβατική χρονιά έχουμε μία επαγγελματική οργάνωση στον σύλλογο και τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να φαίνονται σύντομα στον κόσμο, διότι οι αθλητές και τα προπονητικά τιμ τα ζουν ήδη. Ακόμα γίνεται και δουλειά στις ομοσπονδίες και ήδη οι περισσότερες έχουν καταλάβει ότι ο Παναθηναϊκός επέστρεψε».

- Ποιοι είναι οι στόχοι και το όραμά σας για τον σύλλογο στη συνέχεια;

«Είναι αυτονόητοι οι στόχοι. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να είναι αυτοβιώσιμος. Να χρηματοδοτείται από το γήπεδό του, τον κόσμο του και τις χορηγίες του».

-Τώρα που είπατε γήπεδο: Έχει βγει τον τελευταίο καιρό στο προσκήνιο το γήπεδο στον Βοτανικό. Μπορείτε να μας πείτε σε τι επίπεδο βρίσκεται αυτό το πρότζεκτ;

«Δεν θα ήθελα να αναφερθώ πριν από την συνέντευξη Τύπου του Προέδρου. Υπομονή λίγες ημέρες».

- Πόσα ερασιτεχνικά αθλήματα είναι ενεργά στον Παναθηναϊκό;

«Δεκαεννέα. Αλλά πρέπει να τονίσω ότι δίνουμε τεράστια σημασία στις ακαδημίες. Τα 1500 παιδιά δεν θα βγουν όλα αθλητές καριέρας. Αλλά θέλουμε να δημιουργήσουμε υγιείς φιλάθλους».

- Υπάρχει συνεργασίας με την ΠΑΕ και τον Αλαφούζο;

«Απευθείας με τον Γιάννη Αλαφούζο όχι. Με την διοίκηση της ΠΑΕ, ναι. Τον τελευταίο καιρό θα έλεγα πως είναι καλύτερη από ποτέ».

- Πριν από περίπου ένα μήνα είχατε δηλώσει: «Όλοι εσείς οι υποψήφιοι δήμαρχοι της Αθήνας που θυμηθήκατε τον ΠΑΟ, να θυμάστε σε δύο μήνες τι λέγατε αυτή την εποχή γιατί εμείς δεν ξεχνάμε...». Επιμένετε στην άποψη αυτή;

«Εννοείται. Το πότε θα ανοίξει το θέμα του γηπέδου αφορά τον Παναθηναϊκό και αυτό θα γίνει όταν το θέλει ο Παναθηναϊκός και όχι ο Χ υποψήφιος. Και ναι, θα περιμένουμε να δούμε ποιος θα είναι ο Δήμαρχος για να ακούσουμε μετά τις εκλογές τι θα κάνει ο Δήμος της Αθήνας για την ομάδα της πόλης του. Αλήθεια, ξέρει κάποιος από τους υποψήφιους δημάρχους πότε φωταγωγήθηκε η Αθήνα για τελευταία φορά μετά από επιτυχία του συλλόγου; Επειδή εμείς θυμόμαστε θα πω πως είναι ντροπή για όλες τις δημοτικές αρχές. Περιμένουμε λοιπόν τον δήμαρχο να τον ακούσουμε για τις πράξεις που θα υλοποιήσει. Προεκλογικά δεν έχει καμία σημασία. Μετεκλογικά έχει!».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλάθης: «Η απουσία του Ολυμπιακού δεν κάνει τα πράγματα ευκολότερα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 27 Μαϊος 2019 15:13

Για τη θέληση που υπάρχει στις τάξεις του Παναθηναϊκού για την κατάκτηση ενός ακόμα πρωταθλήματος, αλλά και για την απουσία του Ολυμπιακού, η οποία δεν κάνει τα πράγματα ευκολότερα, αναφέρθηκε με δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου του ΕΣΑΚΕ ο Νικ Καλάθης.  

Αναλυτικά οι δηλώσεις του αρχηγού του «τριφυλλιού»

«Συγχαρητήρια στις ομάδες που έφτασαν στην τετράδα. Παίζουμε με μια εξαιρετική ομάδα, όπως το Περιστέρι που κέρδισε τους πάντες στην έδρα του. Εάν σκεφτούμε ότι θα είναι εύκολα τα πράγματα, επειδή δεν υπάρχει Ολυμπιακός στην εικόνα, θα είναι λάθος. Εδώ υπάρχουν οι τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας.

Όπως είπε ο κόουτς για εμάς, κάναμε την καλύτερη προπόνηση τον τελευταίο μήνα. Αν μας βλέπατε στις προπονήσεις θα νομίζατε ότι είμαστε άλλη ομάδα. Όταν είναι να είμαστε έτοιμοι, θα είμαστε έτοιμοι. Είναι ένα πρωτάθλημα και θέλουμε να το κερδίσουμε. Θέλουμε να τελειώσουμε δυνατά το πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος στόχος μας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πιτίνο: «Αυτό που έγινε φέτος είναι αναρχία»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 27 Μαϊος 2019 15:02

Ιδιαίτερα ευδιάθετος παρουσιάστηκε στη συνέντευξη Τύπου του ΕΣΑΚΕ, όπου έδωσαν το παρών οι τέσσερις φιναλίστ των πλέι οφ του πρωταθλήματος της Basket League, ο Ρικ Πιτίνο. Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού σχολίασε με χιούμορ την απουσία του Ολυμπιακού, ενώ  στάθηκε και στα επερχόμενα ματς με το Περιστέρι.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

«Είμαι από μια εντελώς διαφορετική σχολή. Εσείς που παρακολουθείτε μπάσκετ θα λέγατε πως πριν από 2 εβδομάδες το Μιλγουόκι θα έπαιζε με το Γκόλντεν Στέιτ στους τελικούς. Οι ομάδες αυτές είναι εξαιρετικές και μπορούν να κερδίσουν κάθε σειρά και κάθε παιχνίδι. Όποιος νομίζει ότι έχει εύκολο δρόμο να ακολουθήσει κάνει λάθος. Οι παίκτες πήγαν στη Μύκονο και εγώ έκατσα σπίτι μου γιατί είχαμε έναν εύκολο πρώτο γύρο», ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε στη συνέχεια

«Προπονώ 42 χρόνια και αυτοί οι προπονητές είναι εξίσου καλοί με τους προπονητές των ΗΠΑ. Κατά την άποψή μου υπάρχουν εξαιρετικά πράγματα. Είμαι τολμηρός προπονητής. Έλεγα στους παίκτες μου ότι θα πρέπει να χαϊδεύεις τις ντίβες στις ΗΠΑ. Ο Καλάθης είναι εξαιρετικός παίκτης. Κάποιες φορές ο Αντετοκούνμπο έχει κάνει τόσα πολλά για το ελληνικό μπάσκετ και την δημοφιλία του. Στην Ελλάδα τον λατρεύουν και είναι εξαιρετικός. Υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Ομάδες που δεν εμφανίζονται στο γήπεδο, αυτό το σκοτώνει το άθλημα. Όλοι λένε για την μεγάλη αντιπαλότητα των αιωνίων. Μεγάλη αντιπαλότητα είναι όταν εμφανίζεται ο αντίπαλος και τους... σκοτώνουμε. Θέλουμε να έχουμε μεγάλο σεβασμό για τους παίκτες και τους προπονητές. Αυτό που έγινε φέτος είναι αναρχία. Φέτος δεν μπορούμε να έχουμε μπάσκετ με γκρίνια. Ο Νικ ξέρει τι λέω, δεν μπορείς να εμφανιστείς σε αγώνα Ευρωλίγκα με 20 χιλιάδες φίλους του ΠΑΟ και 10 χιλιάδες καπνιστές. Δεν μπορεί να μπει ο αθλητής μέσα και να πνίγεται από τον καπνό. Το μεγαλύτερο μέρος της εμπειρίας μου ήταν εξαιρετικό. Υπάρχει και ένα 10% που με κάνει να ντρέπομαι. Οι προπονητές εδώ είναι εξαιρετικοί. Εκείνο που εύχομαι είναι να σταματήσουν οι βλακείες αυτές και να σεβόμαστε τους πάντες. Θέλουμε να κερδίσουμε αυτή την ομάδα, αλλά θέλουμε να το κάνουμε μέσα στο παρκέ. Η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα».

Για το ματς με το Περιστέρι είπε: «Εκείνο που μπορώ να πω είναι πως αν και έχουμε μεγαλύτερο μπάτζετ, αλλά και στην προηγούμενη φάση προσπαθούσαμε να κερδίσουμε κάθε αγώνα. Χάσαμε τον τελευταίο αγώνα και τσαντίστηκα όταν είδα το παιχνίδι στο βίντεο. Έχω τεράστιο σεβασμό προς όλους και δεν θα μας πειράξει. Έχουμε κάνει καλή προπόνηση. ΄Κάθε παίκτης θέλει να λάβει μέρος στην προπόνηση. Ο καθένας απολαμβάνει την παρέα και έχουμε βελτιώσει και την άμυνά μας».

Για το βραβείο του καλύτερου τεχνικού της σεζόν και να θέλει να το κατακτήσει: «Δεν μπορώ καν να καταλάβω το ερώτημα, δεν έχει νόημα. Οι προπονητές αν κερδίσουν τον τίτλο, είναι εξαιτίας των παικτών και όχι του μπάτζετ. Δεν μου αρέσει να μιλάω για το ποιος έχει τα περισσότερα λεφτά. Αυτοί οι προπονητές είναι εξαιρετικοί όπως κάθε κόουτς. Το να κερδίσω το πρωτάθλημα έχει τεράστια σημασία για μένα. Δεν με νοιάζουν οι ατομικές διακρίσεις. Θα μπορούσαν να έρθουν οι άλλοι προπονητές σπίτι να τους φιλοξενήσω».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Την Τρίτη η συνέντευξη Τύπου του Νίκου Νταμπίζα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 27 Μαϊος 2019 14:43

Συνέντευξη Τύπου θα παραχωρήσει την Τρίτη (28/6) ο Νίκος Νταμπίζας, μέσω της οποίας θα πραγματοποιήσει τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε. Παράλληλα θα αναφερθεί και στη νέα αγωνιστική περίοδο, τους στόχους του Παναθηναϊκού, ενώ όπως είναι φυσικό θα υπάρξουν και ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους για τα μεταγραφικά αλλά και τα οικονομικά θέματα του «τριφυλλιού».

Η συνέντευξη Τύπου είναι προγραμματισμένη για τις 14:00 και θα λάβει χώρα στο προπονητικό κέντρο των «πρασίνων» στο Κορωπί.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Το πλήρες πρόγραμμα του Παναθηναϊκού στα πλέι οφ (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 26 Μαϊος 2019 21:20

Το πλήρες πρόγραμμα των τριών πρώτων αγώνων της ημιτελικής φάσης των πλέι οφ της Basket League έκανε σήμερα γνωστό ο ΕΣΑΚΕ.

Ο Παναθηναϊκός την Τετάρτη 29/5 θα φιλοξενηθεί από το Περιστέρι στις 19:00, ενώ  το Σάββατο 1/6 στις 18:00 θα λάβει χώρα το δεύτερο ματς στο ΟΑΚΑ. Το τρίτο παιχνίδι είναι και  προγραμματισμένο για τη Δευτέρα 3/6 στις 21:00.

Η σειρά κρίνεται στις τρεις νίκες.

Το πρόγραμμα:

1ος αγώνας 29/5 

19:00 Περιστέρι Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ΕΡΤ Sports
19:30 ΑΕΚ - Προμηθέας Πάτρας Cosmote Sport 4

2ος αγώνας 1/6

18:00 Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ - Περιστέρι Cosmote Sport 4
19:00 Προμηθέας Πάτρας - ΑΕΚ ΕΡΤ Sports

3ος αγώνας 3/6

19:30 ΑΕΚ - Προμηθέας Πάτρας Cosmote Sport 4
21:30 Περιστέρι Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ  ΕΡΤ Sports

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κιλπάτρικ: «Να κάνει αλλαγές ο ΕΣΑΚΕ, αλλιώς θα φύγουν παίκτες» (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 26 Μαϊος 2019 17:34

Να προχωρήσει σε αλλαγές στο πρόγραμμα προέτρεψε τον ΕΣΑΚΕ ο Σον Κιλπάτρικ, αλλιώς θα αποχωρήσουν παίκτες. Αυτό είπε μέσω ανάρτησής στο twitter ο Αμερικανός γκαρντ του Παναθηναϊκού, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει τι ακριβώς εννοεί.

«Ο ΕΣΑΚΕ πρέπει να κάνεις αλλαγές σχετικά με το πρόγραμμα, κάποιοι παίκτες θα φύγουν», ήταν το ακριβές μήνυμα του 29χρονου άσσου.

Δείτε την ανάρτηση   

Ασημένιο μετάλλιο στη Γλασκώβη για τον Σπανουδάκη

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 26 Μαϊος 2019 17:17

Το δεύτερο μετάλλιο του στην Σκωτία πανηγύρισε ο κολυμβητής του Παναθηναϊκού Γιώργος Σπανουδάκης στο διεθνές μίτινγκ της Γλασκώβης.

Όπως αναφέρει ο Ερασιτέχνης, ο «πράσινος» αθλητής έκανε μια εξαιρετική κούρσα και στον τελικό των 50μ. ύπτιο και κατέκτησε την δεύτερη θέση με χρόνο 25.84 αφήνοντας 3ο τον Ευάγγελο Μακρυγιάννη με 26.05, ενώ την 6η θέση κατέλαβε ο Παναγιώτης Μπολάνος, με χρόνο 26.89.

Σήμερα ο Σπανουδάκης θα αγωνιστεί στα 100μ. ύπτιο που πάει με τον 50 καλύτερο χρόνο με 54.55.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Βούτηξε» στους 1.574 τίτλους ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 26 Μαϊος 2019 17:13

Σημαντική ημέρα για το τμήμα καταδύσεων του Παναθηναϊκού, καθώς το «τριφύλλι» κατάφερε και πήρε τρεις ακόμα επίσημους πανελλήνιους τίτλους και έτσι έφτασε συνολικά στους 1.574 τίτλους!

Ο Παναθηναϊκός αναδείχτηκε πρωταθλητής Ελλάδας για το 2019 στους άνδρες, όπως και στην κατηγορία όπεν το «τριφύλλι κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ παράλληλα ο Παναθηναϊκός ήταν πρώτος και στη γενική Γ΄-Δ΄.

Από κει και πέρα ο Παναθηναϊκός ήταν δεύτερος στη γενική Όπεν και στα κορίτσια Α΄-Β΄ ενώ ήταν τρίτος στη γενική κατηγορία Α΄-Β΄ και στα αγόρια Α΄-Β΄.

Αναλυτικότερα τα σημερινά αποτελέσματα : Στην σταθερά Α΄ κατηγορία :3η Σαχίνη Άννα-Μαρία,  5η Μπλούνα Ζέρβα Εμμανουέλα 3μ., Β κατηγορία 2ος Κωνσταντινίδης Βασίλειος,  5ος Ανουσάκης Αλέξανδρος,  2η Σαχίνη Άννα-Μαρία , 5η Λυμπεροπούλου Ιωάννα,  Σταθερά ΟΠΕΝ 1ος Μόλβαλης Νικόλαος,  3η Σαχίνη Άννα-Μαρία,  5η Λυμπεροπούλου Ιωάννα  και 7η Μπλούνα Ζέρβα Εμμανουέλα

Από κει και πέρα χθες (25/5) το απόγευμα στην κατηγορία Σταθερά Δ΄ ο Καπνόπουλος πήρε την πρώτη θέση ενώ η Ζούκα Μπαντούρι ήταν δεύτερη.

Σε ότι αφορά την σταθερά Γ΄ ο Βασίλης Κωνσταντινίδης πήρε την δεύτερη θέση και ο Αλέξανδρος Ανουσάκης την τέταρτη.

Στα 3μ. Open ο Νίκος Μόλβαλης ήταν δεύτερος και ο Δημήτρης Μόλβαλης ήταν τέταρτος ενώ στα κορίτσια η Άννα Μαρία Σαχίνη ήταν δεύτερη και η Ιωάννα Λυμπεροπούλου ήταν 8η.

Στο μεταξύ στο  1μ. στην Α΄ Κατηγορία η Εμμανουέλα Μπλούνα Ζέρβα ήταν τρίτη, η Άννα Μαρία Σαχίνη τέταρτη και η Ιωάννα Λυμπεροπούλου πέμπτη ενώ στους άνδρες ο Μηνάς Πούλης ήταν ένατος.

Τέλος, στην σταθερά Γ΄ η Μελίνα Δήμου ήταν τέταρτη και Αλεξάνδρα Ζούκα Μπαντούρι  5η.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρώτη «πράσινη» παρουσία σε παγκόσμιο ΑμεΑ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 26 Μαϊος 2019 09:52

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός Δημήτρης Κάζαγλης  και παράλληλα προπονητής του Παναθηναϊκού  στην ξιφασκία, αλλά και στο τμήμα ΑμεΑ του «τριφυλλιού» έγραψε ιστορία στη Βραζιλία, καθώς πέτυχε την πρώτη παρουσία «πράσινου» μέλους σε παγκόσμιο πρωτάθλημα ΑμεΑ.

Σε ότι αφορά τα πλασαρίσματα των αθλητών της «γαλανόλευκης» είναι τα εξής: Ξίφος ασκήσεως : Βασίλης Ντούνης 9ος, Γεράσιμος Πυλαρινός 10ος, σπάθη 10ος Παναγιώτης Τριανταφύλλου, σπάθη 11η Κέλυ Λουφάκη, 21η Αδαμαντία Ζαχαριάδη, 26η Ευθυμία Βλάμη και ξίφος μονομαχίας Παναγιώτης Τριανταφύλλου 26ος.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Την Τετάρτη ξεκινούν τα πλέι οφ για τον Παναθηναϊκό

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 26 Μαϊος 2019 08:49

Το πρόγραμμα των πλέι οφ για την ημιτελική φάση της Basket League ανακοίνωσε ο ΕΣΑΚΕ, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει με μειονέκτημα έδρας το Περιστέρι, που ξεπέρασε το εμπόδιο του Ήφαιστου Λήμνου.

Το πρώτο ματς θα διεξαχθεί την Τετάρτη (29/5), ενώ οι αγώνες θα εναλλάσσονται σε ότι αφορά την έδρα διεξαγωγής.   

Το πρόγραμμα των ημιτελικών:

1η αγωνιστική

Τετάρτη 29/05

ΑΕΚ – Προμηθέας
Περιστέρι - Παναθηναϊκός

2η αγωνιστική

Σάββατο 01/06

Προμηθέας – ΑΕΚ
Παναθηναϊκός – Περιστέρι

3η αγωνιστική

Τετάρτη 05/06

ΑΕΚ – Προμηθέας
Περιστέρι – Παναθηναϊκός

4η αγωνιστική (αν χρειαστεί)

Σάββατο 08/06

Προμηθέας – ΑΕΚ

Κυριακή 09/06

Παναθηναϊκός – Περιστέρι

5η αγωνιστική (αν χρειαστεί)

Τετάρτη 13/06

ΑΕΚ – Προμηθέας
Περιστέρι – Παναθηναϊκός

*Το πλήρες πρόγραμμα με τις ώρες διεξαγωγής των αγώνων θα ανακοινωθεί στις 26/5.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram