Ο Γιώργος Παπαγιάννης επέλεξε εν τέλει να συνεχίσει την καριέρα του στη Φενέρμπαχτσε, αφήνοντας τον Παναθηναϊκό. Στην τουρκική ομάδα ο Έλληνας σέντερ θα βρει τον Δημήτρη Ιτούδη, με τους δύο άνδρες να έχουν κοινό ατζέντη το Νίκο Σπανό.
Το γεγονός έφερε αρχικά την αντίδραση του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ο οποίος σε βίντεο που ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram παρουσιάστηκε εξαιρετικά δυσαρεστημένος από τη στάση και των τριών. Παράλληλα απέδωσε τη μεταγραφή του Έλληνα σέντερ στη σύνδεση που υπάρχει με τον προπονητή της τουρκικής ομάδας και τον μάνατζερ, κάνοντας λόγο για συνεταιρισμό των δύο τελευταίων, προκειμένου να μοιραστούν να χρήματα που κερδίζουν οι μάνατζερς από τις μεταγραφές παικτών.
Μετά την αντίδραση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ακολούθησε επίσημη θέση και από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, τονίζοντας πως σταματά τη συνεργασία της με το συγκεκριμένο μάνατζερ και οποιονδήποτε αθλητή ή προπονητή εκπροσωπεί.
«Ο Παναθηναϊκός δεν είναι διατεθειμένος να συνεργαστεί ξανά με οποιονδήποτε εκπροσωπείται από τον Νίκο Σπανό μην θέλοντας να εμπλακεί σε ιστορίες συγκοινωνούντων δοχείων μεταξύ εκπροσώπων, παικτών, ομάδων και προπονητών.
Σπανός, Ιτούδης και οι λοιποί κρίνονται πλέον από τον κόσμο του μπάσκετ. Θα πρέπει να ξέρουν όλοι όσοι σκέφτονται να φορέσουν αυτή τη φανέλα πως με τον συγκεκριμένο εκπρόσωπο η πόρτα θα παραμένει ερμητικά κλειστή».
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί και επίσημα ο Γιώργος Παπαγιάννης, καθώς ο Έλληνας σέντερ θα συνεχίσει την καριέρα του στη Φενέρμπαχτσε, υπό την καθοδήγηση του Δημήτρη Ιτούδη.
Ο 26χρονος άσσος ενημέρωσε το «τριφύλλι» πως έκανε αποδεκτή την πρόταση της τουρκικής ομάδας, αφού χρειάζεται μια αλλαγή στην καριέρα του. Έτσι ο Έλληνας ψηλός αποχωρεί από τους «πράσινους» μετά από πέντε συνεχόμενη έτη παρουσίας.
Ο Παναθηναϊκός και ο Εργκίν Αταμάν είχαν στο πλάνο τους την παραμονή του Παπαγιάννη, στον οποίο πρόσφεραν διετές συμβόλαιο συνεργασίας με συνολικές απολαβές τριών εκατομμυρίων ευρώ (1,3 και 1,7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα). Ωστόσο εκείνος προτίμησε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του και πλέον θα είναι κάτοικος Κωνσταντινούπολης.
Όπως είναι φυσικό, πλέον ο Παναθηναϊκός θα βγει στις αγορές για την απόκτηση ενός ικανού σέντερ πρώτης γραμμής, για να συνθέσει τη γραμμή των ψηλών μαζί με τους Ματίας Λεσόρ και Κώστα Αντετοκούνμπο.
Στη Φενέρμπαχτσε θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν ο Γιώργος Παπαγιάννης, καθώς όπως όλα δείχνουν ο Έλληνας σέντερ αναμένεται να αποδεχτεί την πρόταση της τουρκικής ομάδας, του Δημήτρη Ιτούδη, αφήνοντας τον Παναθηναϊκό.
Τουρκικά Μέσα ενημέρωσης θεωρούν δεδομένη την μετακίνηση του 26χρονου σέντερ στην Φενέρμπαχτσε, όπως και άλλοι ευρωπαίοι μπασκετικοί δημοσιογράφοι, οι οποίοι μιλούν για συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, κάτι που προφανώς διαρρέεται από την πλευρά της τουρκικής ομάδας.
Την ίδια ώρα ο Παπαγιάννης δεν έχει ενημερώσει τον Παναθηναϊκό για την απόφασή του, κάτι που αναμένεται να συμβεί.
Θυμίζουμε πως τόσο ο Παναθηναϊκός όσο και η Φενέρμπαχτσε έχουν καταθέσει προτάσεις στην πλευρά του Παπαγιάννη, ο οποίος είχε ως πρώτο του στόχο το συμβόλαιο στο ΝΒΑ και στη συνέχεια την Ευρώπη.
Όπως όλα δείχνουν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο μέσα στις επόμενες ώρες του θέμα του Παπαγιάννη θα έχει ξεκαθαρίσει οριστικά, αν και όλα δείχνουν πως την επόμενη σεζόν ο Παπαγιάννης θα αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Δημήτρη Ιτούδη.
Ο Ματέους Πονίτκα εδώ και λίγες ημέρες αποτελεί παρελθόν από τον Παναθηναϊκό και ο Πολωνός άσσος θα συνεχίσει την καριέρα του στην Παρτιζάν, υπό τις οδηγίες του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Ο δυναμικός φόργουορντ μίλησε για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του, αλλά και για το «τριφύλλι», υπογραμμίζοντας πως αισθάνθηκε την εκτίμηση που είχαν όλοι στον οργανισμό του Παναθηναϊκού για εκείνον.
«Μίλησα με τον Ερυθρό Αστέρα και τη Μακάμπι, η Παρτιζάν ήταν εκεί, είχα επιλογές, αλλά στο τέλος το όνομα και η κλήση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς μέτρησε υπέρ της Παρτιζάν. Μου άρεσε το πρότζεκτ, μια ομάδα που θέλει να προχωρήσει. Ακόμα και όταν ήμουν στον Παναθηναϊκό, είδα ότι η ομάδα είναι μεγάλη, ότι ο σύλλογος έχει μεγάλες φιλοδοξίες».
Για τον Παναθηναϊκό: «Έχω μεγάλο σεβασμό για όλους στον Παναθηναϊκό και ένιωσα ότι με εκτιμούσαν. Είδαν ότι έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα σε κάθε παιχνίδι και πάνω σε αυτό έχτισα την καριέρα μου».
Ο Λευτέρης Μποχωρίδης λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του από τον Παναθηναϊκό μίλησε για τη δεύτερη θητεία του στο «τριφύλλι» τονίζοντας μεταξύ άλλων πως δε βοήθησε όσο θα ήθελε την ομάδα. Παράλληλα απέδωσε την κακή πορεία του Παναθηναϊκού κατά κύριο λόγο στο «δέσιμο» που δεν υπήρξε στο παρκέ!
Για την τριετία του στον Παναθηναϊκό, στο 2ο πέρασμά του απ’ την ομάδα: «Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη τριετία για τον Παναθηναϊκό, αφού λειτουργούσε με το σύστημα «έσοδα-έξοδα» που ήταν πιο περιορισμένα τα πράγματα. Οι δυσκολίες ήταν κυρίως στην Ευρώπη που κάναμε κακές πορείες και γενικά υπήρχαν πολλά παιχνίδια που δεν παίξαμε όπως θα έπρεπε σαν Παναθηναϊκός. Θέλω να τα αφήσω όλα πίσω μου. Σίγουρα οι κακές στιγμές ήταν αρκετές, αλλά υπήρξαν και καλές μέρες και αυτές κρατάω. Κρατάμε τα καλά και προχωράμε».
Για την κριτική που δέχτηκαν οι παίκτες αυτήν την τριετία: «Το ότι ήταν απ’ τα πιο δύσκολα χρόνια το λέω γιατί ο Παναθηναϊκός είχε συνηθίσει να παίρνει κάθε χρόνο τίτλους και στην Ευρώπη, να ‘ναι πάντα ψηλά. Ειδικά όταν είσαι μια τέτοια ομάδα είναι ακόμη πιο δύσκολο και ο κάθε φίλαθλος να ανεχτεί την οποιαδήποτε ήττα και να το καταλάβει. Αν είναι άδικο ή όχι είναι όλα σχετικά. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι αυτή είναι η δουλειά μας, πρέπει να είσαι έτοιμος και για το καλύτερο και για το χειρότερο και από ‘κει και πέρα όλοι μπαίνουμε στο γήπεδο και είναι στο χέρι του κάθε φιλάθλου να μάς κρίνει ή όχι».
Για το τι κρατάει απ’ το 2ο πέρασμά του στον Παναθηναϊκό: «Σίγουρα την τελευταία εικόνα δε θέλω να τη θυμάμαι, ήταν μια πολύ κακή στιγμή με την οποία κλείσαμε τη χρονιά. Οι καλές στιγμές ήταν αρκετές φορές στην καθημερινότητα, κάποιες καλές νίκες που έχουμε κάνει. Σ’ αυτή τη 2η πορεία μου πήραμε ένα πρωτάθλημα, ένα Σούπερ Καπ, ένα Κύπελλο. Θέλω να κρατήσω καλές στιγμές, όπως και όλες τις στιγμές που πέρασα με τους συμπαίκτες μου. Παρ’ ότι ήταν τόσο δύσκολες οι συνθήκες, τις διαχειριστήκαμε όσο πιο καλά μπορούσαμε, κάτι που πολλές φορές είναι δύσκολο. Όταν μια ομάδα αρχίζει και χάνει και περνάει αυτό μες στην ομάδα είναι ακόμη δυσκολότερο να βγαίνεις θετικός και την επόμενη μέρα να το αφήνεις πίσω σου. Μας έχει κάνει όλους μας κι εμένα προσωπικά αρκετά πιο δυνατό αυτή η τριετία, να προσπαθώ να διαχειρίζομαι ακόμα και την κακή μέρα και την επόμενη μέρα στην προπόνηση να είμαι έτοιμος να παλεύω και να παίξω το επόμενο παιχνίδι».
Για το τι δεν πήγε καλά φέτος στον Παναθηναϊκό: «Καλώς ή κακώς ήταν πολλά πράγματα. Συνήθως σ’ αυτές τις περιπτώσεις προσπαθώ να κοιτάω τα του εαυτού μου και της ομάδας μου μέσω των παικτών. Σίγουρα δε μπορέσαμε να «δεθούμε» σαν σύνολο και να παίξουμε όπως μπορούμε. Και εγώ σίγουρα δεν απέδωσα όπως θα ήθελα και δε βοήθησα όσο θα ήθελα την ομάδα. Κυρίως φταίμε οι παίκτες που ήμασταν στο παρκέ, γιατί στο κάτω-κάτω εμείς αγωνιζόμαστε και μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα. Επίσης, να πω ότι είχαμε απέναντι έναν Ολυμπιακό που ήταν μια πάρα πολύ καλή ομάδα και το έδειξε σε όλη την Ευρώπη. Αυτό σίγουρα παίζει το ρόλο του, γιατί όταν παίζεις με μια τόσο καλή ομάδα πρέπει κι εσύ να κάνεις το τέλειο παιχνίδι για να κερδίσεις».
Για τον τραυματισμό του Σάσα Βεζένκοφ στο Game 2 των φετινών τελικών: «Με τον Σάσα έχουμε μεγαλώσει μαζί, απ’ τα εφηβικά του Άρη που βρισκόμασταν ήμασταν όλη μέρα μαζί. Την επόμενη μέρα μετά απ’ τον τραυματισμό του στο 2ο ματς των τελικών είχαμε πάει για καφέ οι δυο μας. Ακόμα και μετά απ’ αυτό που έγινε θέλαμε την επόμενη μέρα να βγούμε οι δυο μας και να κάτσουμε και να μιλήσουμε. Προφανώς και δεν έγινε επίτηδες, είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ μετά το ματς και φοβόμουν πάρα πολύ μην έχει πάθει κάτι. Ευτυχώς το ίδιο βράδυ μίλησα μαζί του, μου είπε ότι η μαγνητική είναι καθαρή και ηρέμησα. Με όλα τα παιδιά γνωριζόμαστε μεταξύ μας, έχουμε παίξει τόσα χρόνια αντίπαλοι, έχουμε παίξει σε εθνικές ομάδες μαζί. Μες στο γήπεδο σίγουρα οι σφυγμοί είναι πιο υψηλοί, αλλά αυτά μένουν στο γήπεδο».
Για τη μετακίνηση του Βεζένκοφ στο ΝΒΑ: «Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενός γι’ αυτόν. Το άξιζε, έχει κάνει τα τελευταία χρόνια απίστευτες πορείες, μας έχει αφήσει όλους έκπληκτους. Το άξιζε σίγουρα και περιμένω πραγματικά να τον δω πώς θα είναι εκεί, όπου πιστεύω θα προσαρμοστεί πάρα πολύ γρήγορα».
Για το μέλλον του: «Είναι πάρα πολύ νωρίς. Για την ώρα έχω το μυαλό μου μόνο στην Εθνική ομάδα, να είμαι έτοιμος στην προετοιμασία και να δώσω εκεί τον καλύτερό μου εαυτό. Από ‘κει και πέρα, έχουμε χρόνο και θα πάρουμε τις αποφάσεις».
Σενάριο το οποίο κάνει λόγο για ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον Κάιλ Γκάι, τον μπόμπερ της Μπανταλόνα έρχεται από την Ισπανία, μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην περίπτωση του 25χρονου Αμερικανού shooting guard.
Αν και αρχικά ο Γκάι φαινόταν πως θα κατέληγε στη Βαλένθια, με την οποία είχε συμφωνήσει, η Μπανταλόνα μάτσαρε την προσφορά και έτσι διατήρησε τον παίκτη, τον οποίο ωστόσο δεν μπορεί να κρατήσει.
Έτσι οι Ισπανοί δημοσιογράφοι προσπαθώντας να ξετυλίξουν το «κουβάρι» της λογικής αυτής της κίνησης, πιστεύουν πως από πίσω υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες της Euroleague, εμπλέκοντας και τον Παναθηναϊκό.
Συγκεκριμένα, ο Ισπανός ρεπόρτερ Ζεράρ Σολέ και η ιστοσελίδα «encestando» αναφέρουν ότι ο Παναθηναϊκός ενδιαφέρεται για την απόκτηση του 25χρονου Αμερικανού, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Ολυμπιακό.
Μάλιστα το δημοσιεύματα υπογραμμίζει πως η υπόθεση του Γκάι για τη Βαλένθια έχει δυσκολέψει μετά την εμπλοκή του Παναθηναϊκού, την ώρα που η Μπανταλόνα περιμένει προτάσεις για να παραχωρήσει τον παίκτη.
Την περσινή σεζόν ο Κάιλ Γκάι είχε μέσο όρο 11,8 πόντους και 2,6 ασίστ στο Eurocup και 12,8 πόντους και 2,1 ασίστ στο ισπανικό πρωτάθλημα.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανέφερε πως επέστρεψε στην οικογένειά του, υπογραμμίζοντας πως τα υπόλοιπα θα ειπωθούν στο γήπεδο.
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στην οικογένειά μου. Υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός και τεράστιο κίνητρο από μέρους μου. Δεν θέλω να πω πολλά τώρα, τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο γήπεδο. Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο, τον οργανισμό του Παναθηναϊκού αλλά και τον κόσμο για την αγάπη που δείχνουν προς το πρόσωπό μου. Ραντεβού στο ΟΑΚΑ».
Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι επίσημα για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ιωάννης Παπαπέτρου, όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την επιστροφή του Ιωάννη Παπαπέτρου στην ομάδα μας για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο Ιωάννης Παπαπέτρου γεννήθηκε στις 30 Μαρτίου 1994 στην Πάτρα, έχει ύψος 2.07μ. και αγωνίζεται στις θέσεις των φόργουορντ. Είναι γιος του παλαίμαχου άσου του Παναθηναϊκού, Αργύρη Παπαπέτρου και ξεκίνησε την μπασκετική του καριέρα από τις ακαδημίες του Ηλυσιακού. Σε ηλικία 16 ετών πραγματοποίησε το υπερατλαντικό ταξίδι και ολοκλήρωσε στη Florida Air Academy τις υποχρεωτικές βαθμίδες εκπαίδευσης.
Το 2012, ο Παπαπέτρου εισήχθη στο Πανεπιστήμιο του Texas και αγωνίστηκε στο Κολεγιακό Πρωτάθλημα με τη φανέλα των Texas Longhorns. Την επόμενη σεζόν είχε 8.2 πόντους, 4.4 ριμπάουντ και 1.2 ασίστ κατά μέσο όρο σε 34 ματς στο NCAA.
Τον Αύγουστο του 2013 ο Ιωάννης Παπαπέτρου επέστρεψε στην Ελλάδα και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Ολυμπιακό. Με τους ερυθρόλευκους κατέκτησε δύο πρωταθλήματα Ελλάδος (2015 και 2016) και ένα Διηπειρωτικό Κύπελλο (2013). Τη σεζόν 2017-18 μέτρησε 6.8 πόντους και 3.6 ριμπάουντ σε 21:57 λεπτά συμμετοχής κατά μέσο όρο ανά αγώνα στην Euroleague, ενώ στο Ελληνικό πρωτάθλημα είχε 8.9 πόντους και 3.6 ριμπάουντ σε 20:27 λεπτά συμμετοχής κατά μέσο όρο ανά ματς.
Το καλοκαίρι του 2018 υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Παναθηναϊκό όπου αγωνίστηκε μέχρι το καλοκαίρι του 2022 κατακτώντας μαζί του 3 Πρωταθλήματα Ελλάδος (2019, 2020, 2021), 2 Κύπελλα (2019, 2021) και 1 Σούπερ Καπ (2021).
Τη σεζόν 2021-2022 μέτρησε με τον Παναθηναϊκό 12 πόντους, 3.2 ριμπάουντ και 2.5 ασίστ κατά μέσο όρο στη Eurolreague και 12.8 πόντους, 3.7 ριμπάουντ και 2.2 ασίστ ανά αγώνα στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Στις 19 Ιουλίου του 2022 υπέγραψε στην Partizan Mozzart Bet Belgrade με την οποία κατέκτησε την Αδριατική Λίγκα, έχοντας 7.2 πόντους, 2.4 ριμπάουντ και 1.7 ασίστ ανά ματς.
Ο Ιωάννης Παπαπέτρου αποτελεί μέλος των Εθνικών Ομάδων από πολύ μικρή ηλικία. Έχει αγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U16 του 2009 και του 2010, καθώς επίσης και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U20 του 2013, στο οποίο είχε κατά μέσο όρο 15.9 πόντους, 5.3 ριμπάουντ και 1.6 ασίστ ανά αγώνα.
Από το 2016 αγωνίζεται στην Εθνική Ανδρών, συμμετέχοντας στο Προολυμπιακό τουρνουά στο Τορίνο. Επίσης, συμμετείχε στο Ευρωμπάσκετ του 2017 και στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019 στην Κίνα. Αγωνίστηκε επίσης στο Ευρωμπάσκετ 2022, στο οποίο η Εθνική έφτασε μέχρι τα προημιτελικά.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Λευτέρη Μποχωρίδη και λίγο αργότερα ο Έλληνας γκαρντ αποχαιρέτησε το «τριφύλλι».
Σε ανάρτησή του ο Μποχωρίδης αναφέρει μεταξύ άλλων πως παρά τις δυσκολίες κρατάει τα καλά, υπογραμμίζει πως νιώθει υπερήφανος που ήταν παρών στα πιο δύσκολα χρόνια της ομάδας, ενώ ευχήθηκε στους «πράσινους» να επανέλθουν εκεί όπου αξίζουν!
Πέρασαν 3 χρόνια με πολλές δυσκολίες! Παρότι οι κακές στιγμές ήταν πολλές θα κρατήσω τα καλά και θα τα θυμάμαι για πάντα!
Ευχαριστώ τον οργανισμό του Παναθηναϊκού για όλα και νιώθω περήφανος που ήμουν εκεί ακόμα και στα πιο δύσκολα χρόνια της ιστορίας του! Όλους τους συμπαίχτες που συνεργάστηκα όπως και όλους τους προπονητές και το σταφ!
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η ομάδα να επανέλθει εκεί που της αξίζει!!
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί και επίσημα ο Λευτέρης Μποχωρίδης, καθώς με μία ανάρτηση η ΚΑΕ αποχαιρέτησε και ευχαρίστησε τον Έλληνα γκαρντ για την προσφορά του στην ομάδα.
Ο πρώην πλέον παίκτης του «τριφυλλιού» είναι πολύ πιθανό να συνεχίσει την καριέρα του στο Περιστέρι.
«Λευτέρη, σε ευχαριστούμε για την πολύτιμη προσφορά σου στην ομάδα μας και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια στη ζωή και την καριέρα σου!» αναφέρεται στην ανάρτησή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.