Στην Κωνσταντινούπολη κόντρα στην Εφές Αναντολού δοκιμάζεται απόψε ο Παναθηναϊκός, στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Euroleague (19:30, Novasports 4).
Σε ένα παιχνίδι το οποίο χαρακτηρίζεται από την επιστροφή του Έργκιν Αταμάν ως αντίπαλος απέναντι στην ομάδα την οποία διέπρεψε τα περασμένα χρόνια, το «τριφύλλι» θέλει το διπλό μέσω του οποίου θα επιστρέψει στις νίκες. Με νίκη οι «πράσινοι» εκτός από το γεγονός πως θα περάσουν από μία δύσκολη έδρα, θα πάρουν και ακόμα μεγαλύτερη ψυχολογική ώθηση ενόψει του αγώνα της προσεχούς Πέμπτης (7/12) με τη Ρεάλ Μαδρίτης στο ΟΑΚΑ.
Στα αγωνιστικά, ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να υπολογίζει για ακόμα ένα παιχνίδι στις υπηρεσίες των Ιωάννη Παπαπέτρου και Χουάντσο Ερνανγκόμεθ, ενώ, η Εφές αντιμετωπίζει πολύ σημαντικά προβλήματα με τις απουσίες των Κλάιμπερν, Μπομπουά, Ζίζιτς και Γουίλις, την ώρα όπου οι Μπράιαντ και Πλάις δίνονται εξαιρετικά αμφίβολοι.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Σρέτεν Ράντοβιτς (Κροατία), Κάρλος Περούγκα (Ισπανία) και Ράιν Πεεράντι (Εσθονία).
|
Θέση |
Ομάδα |
Α |
Ν |
Η |
ΠΥ /ΠΚ |
+/- |
Βαθμοί |
|
1 |
Ρεάλ Μαδρίτης |
11 |
10 |
1 |
980-823 |
157 |
20 |
|
2 |
Μπαρτσελόνα |
11 |
9 |
2 |
926-848 |
78 |
18 |
|
3 |
Μονακό |
11 |
7 |
4 |
868-851 |
17 |
14 |
|
4 |
Βίρτους Μπολόνια |
11 |
7 |
4 |
913-899 |
14 |
14 |
|
5 |
Παναθηναϊκός |
11 |
6 |
5 |
890-844 |
46 |
12 |
|
6 |
Ολυμπιακός |
11 |
6 |
5 |
839-826 |
13 |
12 |
|
7 |
Μπασκόνια |
11 |
6 |
5 |
913-905 |
8 |
12 |
|
8 |
Φενέρμπαχτσε |
11 |
6 |
5 |
868-876 |
-8 |
12 |
|
9 |
Μακάμπι Τελ Αβίβ |
11 |
6 |
5 |
918-939 |
-21 |
12 |
|
10 |
Παρτιζάν |
11 |
5 |
6 |
939-935 |
4 |
10 |
|
11 |
Ζαλγκίρις |
11 |
5 |
6 |
873-885 |
-12 |
10 |
|
12 |
Μπάγερν |
11 |
5 |
6 |
842-864 |
-22 |
10 |
|
13 |
Βαλένθια |
11 |
5 |
6 |
813-846 |
-33 |
10 |
|
14 |
Αναντολού Εφές |
11 |
5 |
6 |
880-958 |
-78 |
10 |
|
15 |
Ολίμπια Μιλάνο |
11 |
4 |
7 |
867-840 |
27 |
8 |
|
16 |
Ερυθρός Αστέρας |
11 |
4 |
7 |
902-881 |
21 |
8 |
|
17 |
Βιλερμπάν |
11 |
2 |
9 |
870-958 |
-88 |
4 |
|
18 |
Άλμπα |
11 |
1 |
10 |
844-967 |
-123 |
2 |
Ο Έργκιν Αταμάν το απόγευμα της Τρίτης (5/12) θα έρθει αντιμέτωπος με την Εφές Αναντολού, για τη 12η αγωνιστική της Euroleague, όντας πλέον ο προπονητής του Παναθηναϊκού.
Ο Τούρκος τεχνικός μίλησε στην ιστοσελίδα της Euroleague για τα χρόνια που κάθισε στον πάγκο της Εφές, αλλά και για τους στόχους του με τους «πράσινους».
«Ήταν εξαιρετικά τα χρόνια που πέρασα στην Αναντολού Εφές. Την πρώτη χρονιά ήρθα στη μέση της σεζόν και η Εφές ήταν στην τελευταία θέση της EuroLeague. Αμέσως αλλάξαμε παίκτες και τη νοοτροπία της ομάδας και από την τελευταία θέση μέσα σε λίγους μήνες φτάσαμε στον τελικό. Η ιστορία του μπάσκετ θα γράψει ότι η Εφές κατέκτησε τους τίτλους το 2021 και το 2022.
Κάποιες φορές θα κερδίσεις, κάποιες άλλες θα χάσεις. Όμως, όλοι μας έχουμε μία τεράστια επιθυμία να πάμε τον Παναθηναϊκό στο κορυφαίο επίπεδο, όπως στο παρελθόν. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο να φτάσουμε στον τίτλο απευθείας, αλλά ο Παναθηναϊκός θα είναι μια από τις ομάδες που θα παλέψουν με τις υπόλοιπες για τον τίτλο της Ευρωλίγκας».
Κατάμεστο θα είναι το ΟΑΚΑ στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Euroleague, καθώς όπως ανακοίνωσε ο το «τριφύλλι», τα εισιτήρια για το ματς της προσεχούς Πέμπτης (7/12) εξαντλήθηκαν.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR ενημερώνει τους φίλους της ομάδας πως εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για την αναμέτρηση με αντίπαλο τη Real Madrid (07/12, 21:15) στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Euroleague.
Δεδομένου του αισθήματος ευθύνης της ομάδας προς τους φιλάθλους της, ξεκαθαρίζεται πως από αυτή τη στιγμή δεν διατίθενται πουθενά κι από κανέναν αρμόδιο της ομάδας, εισιτήρια του αγώνα με τη Real Madrid.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR σας ευχαριστεί για τη στήριξη και σας επισημαίνει πως οι θύρες αναμένεται να ανοίξουν στις 18:30μ.μ., συνεπώς καλούμε για την έγκαιρη προσέλευσή σας στο γήπεδο την ημέρα του αγώνα.
Μείνετε συντονισμένοι για τις εκπλήξεις που έρχονται, τόσο pre-game όσο και κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης!
**Σημειώνεται πως το Parking 5 θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες του «Χριστουγεννιάτικου Χωριού» που θα λάβει χώρα στο συγκεκριμένο σημείο του ΟΑΚΑ για το επόμενο διάστημα. Για το λόγο αυτό, η πρόσβαση θα περιοριστεί αποκλειστικά για τους κατόχους των VIP εισιτηρίων που έχουν ήδη το δικαίωμα (με τη σχετική κάρτα), ενώ ενημερώνουμε πως για τους υπόλοιπους φιλάθλους μας θα είναι διαθέσιμο το Parking μεταξύ Σπύρου Λούη και Κύμης.
Στη διάθεση όλων των φίλων του μπάσκετ όπως και αυτών του Παναθηναϊκού θα είναι από Τρίτη 19 Δεκεμβρίου τα εισιτήρια για το Final Four της Euroleagie στο Βερολίνο.
Όπως έγινε γνωστό από την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου και ώρα 10.00 πμ., οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν δικό τους ένα από τα... μαγικά χαρτάκια. Αξίζει να σημειωθεί πως μία ημέρα νωρίτερα, τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου θα μπορούν να προμηθευτούν πρώτοι εισιτήρια οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας των συλλόγων της EuroLeague που συμμετέχουν στο πρόγραμμα προπώλησης, οι συνδρομητές της EuroLeague TV όπως επίσης και όλοι όσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια για το Final Four στο παρελθόν.
Το Final Four θα πραγματοποιηθεί από τις 24 μέχρι τις 26 Μαΐου και είναι η τρίτη φορά που θα πραγματοποιηθεί στη Γερμανική πόλη. Το 2009 ο Παναθηναϊκός κατέκτησε εκεί τον 5ο από τους έξι συνολικά τίτλους του, ενώ το 2016 στην ίδια πόλη αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης η ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν όλα τα αποκλειστικά προνόμια στο www.f4tickets.com ενώ για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία, μπορούν να στέλνουν e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Ο Μάριους Γκριγκόνις στις δηλώσεις του πριν την αναχώρηση της αποστολής του Παναθηναϊκού για την Κωνσταντινούπολη για το ματς με την Εφές Αναντολού, σημειώνοντας πως οι «πράσινοι» πρέπει να χτυπήσουν στις αδυναμίες του αντιπάλους τους και να πάρουν τη νίκη.
«Κάθε εκτός έδρας ματς είναι δύσκολο στην Ευρωλίκγα. Όλες οι ομάδες είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές και είναι και επικίνδυνες. Σίγουρα η Εφές έχει προβλήματα άλλα όλοι έχουμε προβλήματα. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο για εμάς ότι παίζουμε με την Εφές. Θα δούμε τι θα γίνει. Εμείς πάμε στην Τουρκία για να κερδίσουμε.
Είναι ξεκάθαρο πως ο αντίπαλος μας έχει θέματα στα ριμπάουντ και στην άμυνα. Έχουν τραυματίες αλλά έχουν τον τρόπο να κάνουν το παιχνίδι τους, ενώ έχουν και νέους παίκτες στην ομάδα. Εμείς πρέπει να βρούμε τον τρόπο να τους… πληγώσουμε».
Ο Έργκιν Αταμάν στις δηλώσεις του κατά την αναχώρηση της αποστολής του Παναθηναϊκού για την Κωνσταντινούπολη ενόψει του αγώνα με την Εφές, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι θα αντιμετωπίσει για πρώτη φορά ως αντίπαλο την πρώην ομάδα του. Παράλληλα μίλησε για την ψυχολογική προετοιμασία του «τριφυλλιού» μετά την ήττα από την Παρτιζάν.
«Έχω ωραίες αναμνήσεις με την Εφές. Με όλο το σταφ, τους παίκτες, τον πρόεδρο, τους φιλάθλους. Όμως τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Υπάρχει ο επαγγελματισμός στη ζωή. Και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε αυτό το ματς με τον Παναθηναϊκό. Για εμένα θα είναι αρκετά συναισθηματική η φόρτιση να βρεθώ εκεί ύστερα από την τόσο πετυχημένη περίοδο της καριέρας μου, όπως επίσης και για την ιστορία της Αναντολού Εφές. Θα είναι ωραία».
Για το νέο look της Εφές συγκριτικά με την περίοδο που ήταν εκείνος προπονητής: «Μπορεί να έχουν αλλάξει το σύστημα και τον τρόπο παιχνιδιού, αλλά οι παίκτες-κλειδιά είναι οι ίδιοι. Όπως ο Λάρκιν. Επίσης έφεραν τον Τόμπσον στη θέση του Μίτσιτς. Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τις απουσίες και τους τραυματισμούς που θα έχουν σε αυτό το ματς. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ομάδα μας απουσιάζουν εδώ και έναν μήνα οι Ερναγκόμεθ και Παπαπέτρου αλλά προσπαθούμε να καλύψουμε αυτές τις θέσεις. Θα είναι σίγουρα ένα δύσκολο ματς. Την περασμένη εβδομάδα χάσαμε στο Βελιγράδι και ήταν λυπηρό το πώς χάσαμε το ματς. Ένα παιχνίδι το οποίο αξίζαμε κερδίσουμε, παίξαμε τέλεια για 38 λεπτά αλλά κάναμε γελοία λάθη στα τελευταία δύο λεπτά. Η Εφές είχε την μεγαλύτερη ήττα της από τον Ερυθρό Αστέρα. Έχουμε διαβοβδομαδα με δύο δύσκολα ματς, αλλά θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη».
Για την ψυχολογική προετοιμασία μετά την ήττα από την Παρτίζαν: «Δεν είχαμε τον χρόνο διότι μετά το ματς με την Παρτίζαν είχαμε το ματς πρωταθλήματος. Θα προετοιμάσουμε το παιχνίδι και στο τακτικό κομμάτι στην Κωνσταντινούπολη. Έχουμε αρκετούς έμπειρους παίκτες οι οποίοι καταλαβαίνουν πώς να διαχειριστούν τις καταστάσεις στα τελευταία λεπτά. Χάσαμε τρία ματς με τον ίδιο τρόπο και ευτυχώς που το χάσαμε τώρα και όχι στο μέλλον και πιο συγκεκριμένα σε κάποιο ματς για τα play-offs ή στο Final Four».
Ο Σάνι Μπετσίροβιτς παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Mozzar Sport», με τον τεχνικό διευθυντή του Παναθηναϊκού να μιλά μεταξύ άλλων για τη μεταγραφή του Κώστα Σλούκα, τον Έργκιν Αταμάν, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, αλλά και τα μεταγραφικά, γνωστοποιώντας πως δε θα γίνει άλλη μεταγραφή.
«Υπάρχει πίεση, προσμονή για τη νέα σεζόν, ενισχύσεις. Όλοι πίστευαν ότι θα κερδίζαμε με 20 πόντους διαφορά. Είναι ο μέσος οπαδός που κοιτάζει απλά μέσα από τα μάτια των ονομάτων που ήρθαν. Εμείς στον σύλλογο ξέραμε ότι επρόκειτο να είναι σκληρή γιατί η Ευρωλίγκα είναι εξαιρετικά δυνατή. Δεν ήταν υπέρ μας ότι το πρώτο ματς ήταν με τον Ολυμπιακό και είναι γνωστό ότι το σκορ ήταν υπέρ του μεγάλου μας αντιπάλου. Η αρχή της σεζόν ήταν δύσκολη γιατί η πίεση ήταν πραγματικά τεράστια και τη δημιουργήσαμε με κάποια πράγματα. Πολλοί παίκτες παίζουν για πρώτη φορά σε έναν κολοσσό όπως ο Παναθηναϊκός και ίσως δεν τα πήγαν καλά με αυτό, τώρα όμως είναι διαφορετικά. Είχαμε τέσσερις σερί νίκες για να σταθεροποιηθούμε. Περιμένω ότι σε ένα μήνα θα δούμε την πραγματική εικόνα γιατί με τον ερχομό του Κέντρικ Ναν είμαστε πλήρως καλυμμένοι. Η ομάδα παραμένει ως έχει μέχρι το τέλος της σεζόν».
Για την απόφαση πρόσληψης του Εργκίν Αταμάν στον πάγκο της ομάδας είπε: «Με τον Εργκίν, ήταν απλό και γρήγορο. Τον συναντήσαμε στο Βελιγράδι, ο πρόεδρος και εγώ. Αμέσως μετά τη συνάντηση, συμφωνήσαμε ότι ήταν ο ιδανικός άνθρωπος για το νέο έργο. Χρειαζόμασταν κάποιον που έχει ήδη κερδίσει τρόπαια και έχει εξουσία πάνω από τους παίκτες. Δεν είναι μυστικό ότι ο Πάμπλο Λάσο ήταν επίσης μια επιλογή γιατί και αυτός φυσικά έχει στάτους. Τελικά η απόφαση μας ήταν ο Εργκίν», ανέφερε και παραδέχθηκε ότι τα πράγματα στη μεταγραφική σεζόν και στις διαπραγματεύσεις παικτών δεν ήταν τόσο εύκολα όσο και η υπόθεση… Αταμάν.
Τι ήταν πολύ δύσκολο για μένα... Το καλοκαίρι ήταν σκληρό και αγχωτικό γιατί νόμιζα ότι αυτός ήταν ακόμα ο Παναθηναϊκός που όλοι ήθελαν να παίξουν, ότι θα έρχονταν με τα πόδια να παίξουν με λιγότερα χρήματα. Ο Παναθηναϊκός ως μπασκετικό μεγαλείο, τα προηγούμενα πέντε χρόνια δεν ήταν τα αποτελέσματα όπως πριν, και οι νεότερες γενιές βλέπουν μόνο άσχημα αποτελέσματα, μια κακή κατάσταση και με αποτέλεσμα η όλη διαδικασία για να φέρουμε παίκτες να πήρε πολύ χρόνο γιατί είχαμε κάποιες αρχικές συμφωνίες που απέτυχαν. Δεν ήρθαν κάποια ονόματα... Αργότερα όμως καταφέραμε την ανατροπή και φέραμε σπουδαία ονόματα όπως ο Ματίας Λεσόρ, ο Ντίνος Μήτογλου κ.ο.κ... Τελικά νομίζω ότι φτιάξαμε μια καλή ομάδα Το σημαντικό θέμα είναι ότι σχεδόν όλα τα συμβόλαια έχουν υπογραφεί για πολύ καιρό. Ας ελπίσουμε ότι η επόμενη χρονιά θα είναι λίγο πιο εύκολη».
Για τη μεταγραφή του Σλούκα: «Ο Σλούκας είναι πραγματικά μια ευρωπαϊκή βόμβα, στην πραγματικότητα μια πραγματική ατομική βόμβα. Η υπόθεσή του ξεκίνησε να δουλεύεται νωρίτερα, αλλά κανείς δεν το πίστευε μέχρι το τέλος, μέχρι που έγινε μια συνάντηση όπου όλοι καταλάβαμε ότι ήταν τέλειο ταίρι. Ο Κώστας ταιριάζει ιδανικά στο στυλ που παίζει ο Εργκίν Αταμάν. Εξάλλου είναι η προσωπικότητα που χρειαζόμαστε και ως άντρας και ως παίκτης.
Όλα ταίριαξαν απίστευτα. Τα τελευταία μικροπράγματα τα φρόντισε ο κ. Γιαννακόπουλος. Αποδείχθηκε μεγάλος κύριος γιατί άφησε τον Κώστα να περάσει χωρίς πολλή σκέψη. Μετά από αυτό, υπήρχαν κάποια άλλα ονόματα για τα οποία δεν μπορώ να μιλήσω. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο Χουάντσο Ερναγκόμεθ. Υποτίθεται ότι θα υπήρχε και κάτι άλλο, αλλά τελικά δεν έγινε. Πιστεύω ότι κάτι από αυτά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη σεζόν».
Για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: «Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι ένας απίστευτα χαρισματικός άνθρωπος που έχει πραγματικά συναίσθημα για τον σύλλογο, για το άθλημα, για τα πάντα. Ό,τι κάνει - δουλεύει στο 100%. Είναι νικητής στην καρδιά. Γι' αυτό πιστεύω ότι ο συνδυασμός του Αταμάν και του κ. Γιαννακόπουλου μπορεί να είναι κάτι εκπληκτικός και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θέσαμε τις βάσεις για μακροχρόνια συνεργασία».
Για το ΟΑΚΑ που πέρασε στα χέρια του Παναθηναϊκού: «Τη στιγμή που πήραμε το ΟΑΚΑ υπό τη διαχείρισή μας, δημιουργήθηκε ένα επιχειρηματικό μοντέλο, ώστε η οικογένεια του κ. Γιαννακόπουλου να μην χρειάζεται πλέον να ξοδεύει τρελά χρήματα για να λειτουργήσει η ομάδα. Αν όλα αυτά συμπίπτουν με τα επιθυμητά αποτελέσματα, θα είναι υπέροχο από όλες τις απόψεις».
Ο Έργκιν Αταμάν μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Καρδίτσας, σημείωσε πως οι παίκτες που δεν παίζουν πολλά λεπτά στην Ευρωλίγκα εκμεταλλεύτηκαν το χρόνο συμμετοχής που τους δόθηκε, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον Σαμοντούροβ, χωρίς μάλιστα να ερωτηθεί συγκεκριμένα για το νεαρό φόργουορντ/σέντερ.
«Νομίζω ότι παίξαμε ένα καλό παιχνίδι, ειδικά στην άμυνα. Τα παιδιά που δεν παίζουν πήραν λεπτά συμμετοχής και τα εκμεταλλεύτηκαν. Επιθετικά κάναμε κάποια λάθη. Το πήραμε σοβαρά το παιχνίδι σήμερα. Αλλά είναι σημαντικό ότι παίξαμε σε λιγότερο από 48 ώρες από το παιχνίδι με την Παρτιζάν και ξεκουράσαμε κάποιους παίκτες που το είχαν ανάγκη και ειδικά πριν τη "διαβολοβδομάδα" για να είμαστε έτοιμη για αυτήν».
Για τη χαλάρωση της ομάδας στο τελευταίο δεκάλεπτο: «Κανένα πρόβλημα. Είμαι κάτι φυσιολογικό. Βάλαμε παίκτες που δεν είχαν χρόνο. Δεν με νοιάζει να κερδίσουμε με 40 πόντους, αλλά να πάρουν χρόνο παίκτες που δεν έχουν και να παίξουν στην Euroleague».
Για το αν το ματς του έδειξε πως κάποιοι παίκτες είναι έτοιμοι: «Το σημερινό δεν είναι το παιχνίδι που μπορεί να μου δώσει αυτοπεποίθηση για κάποιον νέο παίκτη που πατάει στο παρκέ. Το σημαντικό είναι να πάρουν χρόνο και να μπορούν να είναι ποιοτικοί σε κάποιο πολύ πιο σκληρό ματς. Θέλω να σταθώ στον Σαμοντούροβ, από τον οποίο είμαι ικανοποιημένος. Είναι ένας νέος και ταλαντούχος παίκτης και σε αυτά τα ματς θα τον χρησιμοποιήσω αρκετά».
Ο Κώστας Αντετοκούνμπο στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Καρδίτσας, αναφέρθηκε στη χρησιμότητα των παικτών που δεν παίρνουν πολύ χρόνο στην Ευρωλίγκα, αλλά αγωνίζονται στο πρωτάθλημα, ενώ εξέφρασε τη γνώμη του πως οι «πράσινοι» είναι έτοιμοι για μεγάλα πράγματα.
«Είναι πολύ ωραία η εικόνα να έχουμε παιδιά και πολλές οικογένειες στην εξέδρα. Είναι μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα» είπε και πρόσθεσε: «Εμείς σε αυτά τα ματς πρέπει να παίζουμε καλά για να μπορούμε να ξεκουράζουμε τα παιδιά που παίρνουν πολύ χρόνο στην Ευρωλίγκα. Πρέπει να παίζουμε δυνατά και να βελτιωνόμαστε.
Νιώθω ότι μου ταιριάζει το μπάσκετ του κόουτς. Και με βοηθάνε και οι συμπαίκτες μου πολύ. Όταν βρίσκω ρυθμό με τον Σλούκα και τον Βιλντόζα όλα είναι πιο εύκολα. Ο Αταμάν μας δίνει τη δυνατότητα να παίζουμε ελεύθερα αλλά παράλληλα όταν πρέπει παίζουμε σωστά και στο πέντε εναντίον πέντε.
Το πρόβλημα στο Βελιγράδι είναι ότι χάσαμε ένα ακόμα παιχνίδι στην παράταση. Πρέπει να δούμε τι φταίει. Και να μη ξαναγίνει. Γενικά νομίζω είμαστε έτοιμοι για μεγάλα πράγματα».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Το 9/9 έκανε την Basket League ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε εύκολα της Καρδίτσας με 77-53 στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής.
Ο Έργκιν Αταμάν ενόψει της «διαβολοβδομάδας» με Εφές (5/12, εκτός) και Ρεάλ (7/12, εντός) βρήκε την ευκαιρία να προχωρήσει σε εκτεταμένο ροτέισιον, δίνοντας ανάσες στους Σλούκα, Γκριγκόνις, Μήτογλου, Γκραντ, αλλά και στον Λεσόρ, που έμεινε εκτός αποστολής. Ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε τους «πράσινους» να φτάσουν σε μία εύκολη νίκη και να παραμείνουν αήττητοι στην Basket League.
Πρωταγωνιστής για τον Παναθηναϊκό ήταν ο Κώστας Αντετοκούνμπο με 20 πόντους, 8 ριμπάουντ και 3 τάπες, με τον Λούκα Βιλντόζα να προσθέτει άλλους 15 πόντους και 8 ασίστ. Διψήφιος ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης με 10 πόντους.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Βιλντόζα, Γκραντ, Γκριγκόνις, Μαντζούκα, και Αντετοκούνμπο, την ώρα που οι πρώτοι πέντε της Καρδίτσας ήταν οι Κλάσεν, Μπιουκάναν, Καμπερίδης, ΜακΚάλουμ και Γουάιτ.
Μετά από τρία λεπτά αγώνα οι γηπεδούχοι είχαν πάρει προβάδισμα (9-5), έχοντας ξεκινήσει ιδιαίτερα εύστοχοι από τη ρακέτα (4/4). Η Καρδίτσα αρχικά μπόρεσε να ακολουθήσει στο σκοράρισμα (11-8 στο 4’), εκμεταλλευόμενη και το ήπιο ξεκίνημα των «πράσινων», αλλά Μαντζούκας, Βιλντόζα και Αντετοκούνμπο φρόντισαν για το πρώτο +10 (20-10) στο 6’, ανεβάζοντας στροφές και χτυπώντας στο τρανζίσιον, όποτε τους δίνονταν η ευκαιρία. Η άμυνα των γηπεδούχων λειτουργούσε καλά κρατώντας τους φιλοξενούμενους στους 10 πόντους και έτσι με πιο δραστήριο απ’ όλους τον Αντετοκούνμπο (6 πόντους, 3 ριμπάουντ και 3 μπλοκ) η διαφορά έφτασε στο +16 (26-10 στο 9’). Η εικόνα του αγώνα έως το τέλος της πρώτης περιόδου δεν διαφοροποιήθηκε και το +15 (29-14) συνόδευσε τις δύο ομάδες στους πάγκους τους για την έναρξη της δεύτερης περιόδου.
Το ροτέισιον είχε αρχίσει από νωρίς για τον Αταμάν, που ξεκίνησε τη δεύτερη περίοδο με τους Σλούκα, Γκάι, Καλαϊτζάκη, Σαμοντούροβ, Μπαλτσερόφσκι. Η διαφορά πήγαινε συνήθως προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω και με τους «πράσινους» να χτυπούν κυρίως κοντά στο καλάθι έφτασαν στο +20 (40-20) στο 14’, με καλάθια των Σαμοντούροβ και Μπαλτσερόφσκι. Ο Ναν πέρασε και αυτός στο παρκέ και πλέον ο μόνος που δεν είχε πάρει χρόνο συμμετοχής ήταν ο επιβαρυμένος από χρόνο συμμετοχής στα προηγούμενα ματς, Ντίνος Μήτογλου. Η διαφορά έφτασε και το +24 (44-20 στο 17’), αλλά η Καρδίτσα βρήκε ένα σερί 8-0, μειώνοντας σε 44-28 στο 19’, με κορυφαίο τον Καμπερίδη (9 πόντους). Η δεύτερη περίοδος έκλεισε με σερί 5-0 του Παναθηναϊκού, που διαμόρφωσε το 47-28, σε ένα χαλαρό πρώτο ημίχρονο για το σύνολο του Αταμάν.
ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ Α' ΜΕΡΟΥΣ
Παναθηναϊκός: 14/18 δίποντα, 3/10 τρίποντα, 10/16 βολές, 19 ριμπάουντ (18-1), 12 ασίστ, 4 κλεψίματα, 3 μπλοκ, 5 λάθη, 6 φάουλ.
Καρδίτσα: 6/18 δίποντα, 4/13 τρίποντα, 4/4 βολές, 14 ριμπάουντ (12-2), 8 ασίστ, 2 κλεψίματα, 9 λάθη, 12 φάουλ.
Η διαφορά παρέμεινε στα πλαίσια του +20 (54-34 στο 24’) και στην τρίτη περίοδο. Ο Παναθηναϊκός πραγματοποιούσε περίπατο στο ΟΑΚΑ, την ώρα που ο Αταμάν έδινε ανάσες στους Σλούκα, Γκριγκόνις, Μήτογλου, Γκραντ αλλά και χρόνο συμμετοχής στον Κέντρικ Ναν, με σκοπό ο Αμερικανός να ανεβάσει το επίπεδο της ενσωμάτωσής του στην ομάδα. O ρυθμός του αγώνα είχε πέσει, όπως και η ποιότητα του ματς. Οι «πράσινοι» δεν ενθουσίαζαν το κοινό, αλλά από την άλλη δεν αντιμετώπιζαν κανένα πρόβλημα στη διαχείριση του ματς, κάτι πολύ σημαντικό ενόψει της διαβολοβδομάδας στην Ευρωλίγκα. Η διαφορά ανέβηκε μέχρι το +26 (64-38), για να κλείσει η τρίτη περίοδος με το σκορ στο 64-41.
Στην τέταρτη και τελευταία περίοδο τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα σε ότι αφορά το νικητή, έχοντας έτσι διαδικαστικό χαρακτήρα. Ως αποτέλεσμα οι δύο προπονητές έδωσαν έμφαση σε δοκιμές σχημάτων. Το σκορ στο 34’ ήταν στο 68-42. Ο Δίπλαρος βρήκε ευκαιρία χάρη στη ραθυμία των «πρασίνων» να χαρίσει κάποιες εντυπωσιακές φάσεις με no look πάσες και η Καρδίτσα μείωσε σε 68-48 στο 35’. Ο Παναθηναϊκός είχε κολλήσει για αρκετή ώρα στους 68 πόντους, με τον Γκάι να προσπαθεί να βρει στόχο πίσω από τα 6,75μ. αλλά να έχει 0/4. Ο Αταμάν το απέσυρε και έκλεισε το ματς με πεντάδα τους Βιλντόζα, Καλαϊτζάκη, Μαντζούκα, Σαμοντούροβ και Αντετοκούνμπο, δοκιμάζοντας ένα ακόμα ψηλό σχήμα για τα τελευταία δύο λεπτά. Ο Παναθηναϊκός πήρε εν τέλει τη νίκη με 77-53.
Τα δεκάλεπτα: 29-14, 47-28, 64-41, 77-53