Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε μετά τη λήξη του ημιτελικού του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Κορασίδων ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Παναθλητικό, επισκιάζοντας τη σπουδαία πρόκριση του «Τριφυλλιού» στον τελικό της διοργάνωσης.
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 65-59 και εξασφάλισε την παρουσία του στον τελικό απέναντι στον ΠΑΟΚ. Ωστόσο, τα όσα ακολούθησαν μετά το τελευταίο σφύριγμα επισκίασαν την αγωνιστική προσπάθεια των δύο ομάδων.
Σύμφωνα με όσα έχουν καταγραφεί σε βίντεο της αναμέτρησης και αναφέρονται στο Φύλλο Αγώνα, κατά τη διάρκεια των καθιερωμένων χειραψιών δημιουργήθηκε ένταση ανάμεσα στον υπεύθυνο ακαδημιών του Παναθηναϊκού, Μάκη Κουτσονικόλα, και τον προπονητή του Παναθλητικού, Θόδωρο Ονάσογλου.
Το Φύλλο Αγώνα αναφέρει ότι ο κ. Κουτσονικόλας απευθύνθηκε προς την εξέδρα, φωνάζοντας: «Και έτσι σας νικάω, και έτσι σας νικάω». Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένταση ανάμεσα στους δύο άνδρες, η οποία, σύμφωνα πάντα με την επίσημη καταγραφή, κατέληξε με τον κ. Ονάσογλου να πιάνει τον κ. Κουτσονικόλα από τον γιακά και τον λαιμό, πριν η κατάσταση εκτονωθεί με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων.
Στο επίσημο Φύλλο Αγώνα καταγράφονται τα εξής:
«Αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα και κατά τον χαιρετισμό των ομάδων συνέβησαν τα εξής:
Η Team Manager της Α ομάδας (Αποστολίδου Κ.) απευθυνόμενη στον διαιτητή Κανελλίδη Νικόλαο του είπε: "Έτσι Νίκο, έτσι στηρίζουμε τη Θεσσαλονίκη, δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω γιατί είσαι κοπάνος".
Σε συνέχεια των χαιρετισμών των ομάδων, ο Team Manager της Β ομάδας (Κουτσονικόλας Μάκης) απευθύνθηκε στην κερκίδα φωνάζοντας "Και έτσι σας νικάω και έτσι σας νικάω". Αμέσως μετά δημιουργήθηκε ένταση μεταξύ του προαναφερόμενου και του προπονητή της Α ομάδας (Ονάσογλου Θ.), η οποία κατέληξε με τον κ. Ονάσογλου να πιάνει τον κ. Κουτσονικόλα από το γιακά και το λαιμό. Η κατάσταση αποφορτίστηκε με την παρέμβαση ψυχραιμοτέρων».
Η υπόθεση αναμένεται να εξεταστεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα της διοργάνωσης, τα οποία θα αξιολογήσουν τόσο το περιεχόμενο του Φύλλου Αγώνα όσο και το διαθέσιμο οπτικό υλικό, προκειμένου να αποφασίσουν αν συντρέχει λόγος επιβολής πειθαρχικών κυρώσεων.
Το περιστατικό προκάλεσε αρνητικές εντυπώσεις, καθώς σημειώθηκε σε διοργάνωση αναπτυξιακών ηλικιών, όπου πρωταγωνιστές θα έπρεπε να είναι αποκλειστικά οι νεαρές αθλήτριες και η προσπάθειά τους μέσα στο γήπεδο.
Η ομάδα νεανίδων του Παναθηναϊκού πριν από λίγες ημέρες στέφθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας, επικρατώντας του Άρη στον τελικό με 58-31.
O υπεύθυνος των «πράσινων» ακαδημιών και team manager του τμήματος μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, Μάκης Κουτσονικόλας, μίλησε στην εκπομπή «Τα παιδία παίζει» για την επιτυχία των «πράσινων», αλλά για τη δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες.
Για το αν θεωρούσαν στον Παναθηναϊκό ότι ήταν το φαβορί η ομάδα: «Από το τέλος της περασμένης περιόδου που άργησε να ολοκληρωθεί, δηλαδή μόλις τέλειωσε και το Πανελλήνιο πρωτάθλημα κορασίδων εργαστήκαμε πολύ σκληρά εγώ, η κόουτς Καπογιάννη, ο κύριος Ζιάκας και φυσικά ο προπονητής κύριος Τσεμπέρης στο να φτιάξουμε μια δυνατή ομάδα και να συμπληρώσουμε όποια κενά μπορεί να υπήρχαν στις νεανίδες. Στόχος μας ήταν η κορυφή. Λόγω του ονόματος του συλλόγου στόχος είναι πάντα η κορυφή, αλλά κύριό μας μέλημα είναι βήμα-βήμα τα παιδιά να μαθαίνουν το μπάσκετ μέσα από αρχές και πειθαρχεία και να μη μπαίνουν σε διαδικασία τίτλων παρά μόνο όταν έρθει η στιγμή των τελικών».
Για το επίπεδο του Πανελληνίου νεανίδων: «Το επίπεδο φέτος ήταν καλύτερο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια. Αν γυρίσουμε βέβαια 4-5 χρόνια πίσω, ίσως το επίπεδο να ήταν καλύτερο. Αυτό είναι αποτέλεσμα του ότι δεν υπάρχουν πολλά κορίτσια που να ακολουθούν το άθλημα. Η αύξηση του αριθμού είναι και ο στόχος και του Παναθηναϊκού και της Ομοσπονδίας, η οποία έχει «ενεργοποιηθεί» τον τελευταίο καιρό πολύ και σε αυτό το κομμάτι. Ο σχετικά μικρός αριθμός των κοριτσιών που ασχολούνται με το μπάσκετ έχει ως αποτέλεσμα το ότι φέτος ήταν σε υψηλότερο και πιο ανταγωνιστικό επίπεδο κάποιες ομάδες και κάποιες άλλες σε χαμηλότερο. Σίγουρα ήταν καλύτερη η διαδικασία με το Final-8, αλλά πρέπει να βελτιωθούν κάποια πράγματα».
Για τη συμπεριφορά όλων των κοριτσιών-ομάδων σχετικά με τον τραυματισμό της Στέλλας Παναγιωτοπούλου: «Όλο αυτό το κομμάτι ήταν πάρα πολύ συγκινητικό. Η Στέλα χτύπησε, τρόμαξαν πολύ όλα τα κορίτσια και τα δικά μας και των υπολοίπων ομάδων. Το ενδιαφέρον που έδειξαν και το επίπεδο και το ήθος που βγάζουν τα κορίτσια και τα αγόρια που παίζουν μπάσκετ είναι σε άλλο επίπεδο. Γενικά αυτό «καλλιεργείται» μέσα απ’ τις ακαδημίες στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας. Εγώ εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ, γιατί ρωτούσαν συνέχεια όλα τα κορίτσια όλων των ομάδων για το τι έγινε. Ήταν ένας σοβαρός τραυματισμός, αλλά ήταν πάρα πολύ ωραίο όλο αυτό που έγινε και αργότερα στην τελετή λήξης. Μαζί μ’ εμάς, όλοι εύχονται στην Στέλλα γρήγορα περαστικά κι ακόμα πιο γρήγορα επιστροφή στα γήπεδα».
Για το «βαρύ όνομα» του Παναθηναϊκού και το ρόλο που παίζει στην προσέλκυση νέων παιδιών: «Η γνώμη μου είναι ότι μεγαλύτερο ρόλο από το όνομα της ομάδας παίζει το επίπεδο των συνθηκών και των γνώσεων που προσφέρει. Και το τονίζω αυτό χωρίς να παραγνωρίζω ότι φυσικά ο Παναθηναϊκός έχει βαρύ όνομα και προσελκύει παιδιά. Όνομα βαρύ, όμως, έχουν κι άλλες ομάδες, που δεν ασχολούνται με τις ακαδημίες τους. Όταν μια ακαδημία κάνει καλή δουλειά, υπάρχει προσήλωση και αγάπη, αυτό γίνεται ευρέως γνωστό γρήγορα. Αυτό έχει πετύχει ο Παναθηναϊκός, να συνδυάσει το όνομά του με το ότι προσφέρει στα παιδιά και αγάπη και τη δυνατότητα να μάθουν σωστά το άθλημα».
Με την Ελένη Καπογιάννη στην τεχνική ηγεσία θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Με επίσημη ανακοίνωση το «τριφύλλι» γνωστοποίησε την παραμονή της Ελληνίδας προπονήτριας, αλλά και αυτή του Μάκη Κουτσονικόλα που για 8η χρονιά θα είναι ο τιμ μάνατζερ της ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι δηλώσεις των Καπογιάννη και Κουτσινικόλα
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την προπονήτρια της γυναικείας ομάδας μπάσκετ Ελένη Καπογιάννη για την σεζόν 2020-2021.
Η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την σεζόν λόγω της πανδημίας ωστόσο η προπονήτρια Ελένη Καπογιάννη θα βρίσκεται εδώ και τη νέα χρονιά δείχνοντας ότι ο Σύλλογος θα συνεχίζει να πορεύεται βασιζόμενος στις δυνάμεις του και στον κόσμο του.
Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Ελένη Καπογιάννη ανέφερε «Ήθελα πάρα πολύ να μείνω στον Παναθηναϊκό και να συνεχίσω τη δουλειά που έχουμε ξεκινήσει από πέρυσι.
Είμαι αισιόδοξη και έχω μεγάλη διάθεση να κάνουμε κάτι καλό και σε αυτή την προσπάθεια χρειαζόμαστε την στήριξη όλων στον Παναθηναϊκό.
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τους οπαδούς της ομάδας μας περήφανους και τους θέλουμε ενεργά στο πλευρό μας καθώς η συνεισφορά τους είναι πολύ σημαντική. Θέλω να ευχηθώ καλή αρχή στη νέα διοίκηση του Συλλόγου και επίσης θέλω να πω καλή επιτυχία στην ανδρική ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού στον αυριανό τελικό με τον Ολυμπιακό».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελένη Καπογιάννη θα είναι και υπεύθυνη αναπτυξιακού προγράμματος της ακαδημίας.
Για 8η χρονιά στον Παναθηναϊκό ο Κουτσονικόλας
Χρέη τιμ μάνατζερ στο τμήμα μπάσκετ γυναικών θα εκτελέσει και για φέτος ο Μάκης Κουτσονικόλας όπου παραμένει στο «τριφύλλι» για όγδοη συνεχή χρονιά. Παράλληλα θα είναι και υπεύθυνος της ακαδημίας του μπάσκετ.
Ο τιμ μάνατζερ του ΠΑΟ τόνισε «Είναι τιμή μου παραμένω στον Σύλλογο της καρδιάς μου για όγδοη χρονιά και θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου από το πόστο του τιμ μάνατζερ στο τμήμα μπάσκετ γυναικών.
Η νέα διοίκηση μου έκανε γνωστή την επιθυμία της να παραμείνω στο πόστο μου και εγώ δεν θα μπορούσα να αρνηθώ να είμαι μέλος της νέας προσπάθειας του Παναθηναϊκού.
Θέλω να ευχαριστήσω και όλες τις προηγούμενες διοικήσεις που έδειξαν εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου και εγώ θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό στο γυναικείο τμήμα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού».