Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την πρόκριση στις 16 καλύτερες ομάδες του Challenge Cup πήρε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε της Καρύ Μπουλ Μπουλ Σουσά με 3-1 σετ και στη ρεβάνς της Αθήνας , με αποτέλεσμα οι «πράσινοι» με δύο νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια να βρεθούν στην επόμενη φάση.
Οι «πράσινοι» δεν δυσκολεύτηκαν απέναντι στους Αζέρους και αφού πήραν τα δύο πρώτα σετ, που χρειάζονταν για να «σφραγίσουν» την πρόκριση, στη συνέχεια πήραν και τη νίκη. Εκτεταμένο ροτέισιον πραγματοποίησε ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος, μοιράζοντας τα τέσσερα σετ σε δύο επτάδες.
Η ιταλική, Μόντσα θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο επόμενος αντίπαλος του Παναθηναϊκού!
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Ιερεθουέλο στην πάσα, τον Ερνάντες διαγώνιο, τους Κόβαρ και Πρωτοψάλτη ως ακραίους, τους Βουλκίδη και Πετρέα κεντρικούς και τον Κοντοστάθη ως λίμπερο.
Οι «πράσινοι» μπήκαν πολύ δυνατά στο πρώτο σετ και έχοντας τον Πετρέα σε θέση σερβίς προηγήθηκαν με 6-2. Οι Αζέροι μάζεψαν γρήγορα τη διαφορά (8-6), αλλά ο Παναθηναϊκός είχε ρυθμό, καλό σερβίς και μπλοκ «γράφοντας» το 14-9. Στη συνέχεια τα πράγματα έγιναν ακόμα καλύτερα για τους γηπεδούχους, αφού ο Ιερεθουέλο με μπλοκ έκανε το 20-14 και λίγο αργότερα το «τριφύλλι» με 25-16, πήρε το πρώτο σετ, κάνοντας το 1-0 στο ματς.
Η εκκίνηση του Παναθηναϊκού στο δεύτερο σετ ήταν και πάλι καλή, αφού προηγήθηκε με 3-0, ωστόσο η Καρύ Μπουλ Μπουλ Σουσά δεν είχε απάντηση και έτσι οι φορτσάτοι «πράσινοι» πήγαν στο +6 (11-5), αναγκάζοντας τον τεχνικό των Αζέρων να καλέσει τάιμ άουτ. Οι γηπεδούχοι κυριαρχούσαν απόλυτα στο δεύτερο σετ κάτι που επιβεβαιώθηκε και από το σκορ, με τη διαφορά να εκτοξεύεται στο +10 (20-11). Ο Παναθηναϊκός έφτασε άκοπα στο 25-12, πήρε το δεύτερο σετ και «σφράγισε» την πρόκρισή του στην φάση των «16» του Challenge Cup.
Στο τρίτο σετ ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος εκτός του Βουλκίδη άλλαξε όλη την ομάδα βάζοντας τους Μάρκου (διαγώνιο), Φράγκο και Κωστόπουλο (ακραίους) Παπαγγελόπουλο (κεντρικό), Κασαμπαλή (πασαδόρο) και τον Ζήση (λίμπερο). Το παιχνίδι έγινε πιο ελεύθερο, εφόσον όλα είχαν κριθεί στα πρώτα δύο σετ και έτσι η Σούσα βρήκε την ευκαιρία να προηγηθεί με 7-11, αναγκάζοντας τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός δεν είχε ρυθμό, έτσι παρέμεινε πίσω στο σκορ (12-18). Μετά το δεύτερο τάιμ άουτ του Δημήτρη Ανδρεόπουλου οι «πράσινοι» βελτιώθηκαν και αρχικά μείωσαν σε 16-19, το οποίο έγινε στη συνέχεια 21-22. Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να κάνει την ανατροπή και έτσι η Σουσά με 23-25 πήρε το σετ, μειώνοντας σε 2-1.
Στο τέταρτο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε με σκοπό να «καθαρίσει» τη νίκη μετά από την πρόκριση. Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, μείωσαν κατά πολύ τα λάθη τους και αφού προηγήθηκαν με 8-5, στη συνέχεια έφτασαν εύκολα στο 12-6. Οι Αζέροι δεν είχαν απάντηση, οι γηπεδούχοι μπήκαν στην τελική ευθεία του σετ με +7 (20-13), για να διαμορφώσουν στη συνέχεια το 25-16 και το 3-1 στα σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 11 άσσους, 51 επιθέσεις (58% αποτελεσματικότητα), 8 μπλοκ και 28 λάθη αντιπάλων (16 χαμένα σερβίς) και της Σουσά προήλθαν από 2 άσσους, 28 επιθέσεις (41% αποτελεσματικότητα), 10 μπλοκ και 29 λάθη αντιπάλων (21 χαμένα σερβίς).
Τα σετ: 3-1 (25-16, 25-12, 23-25, 25-16)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 9 (7/12 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 82% υπ. – 55% άριστες), Ιερεζουέλο 3 (2/2 επ., 1 μπλοκ), Πετρέας 6 (1/3 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Ερνάντεζ 3 (2/3 επ., 1 μπλοκ), Βουλκίδης 9 (5/10 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Πρωτοψάλτης 7 (6/10 επ., 1 άσσος, 100% υπ. – 67% άριστες) / Κοντοστάθης (λ, 83% υπ. – 67% άριστες), Ζήσης (λ, 50% υπ. – 50% άριστες), Κασαμπαλής, Παπαγγελόπουλος 6 (5/7 επ., 1 άσσος), Φράγκος 5 (5/12 επ., 50% υπ. – 10% άριστες), Κωστόπουλος 6 (6/12 επ., 50% υπ. – 22% άριστες), Μάρκου 16 (12/17 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ).
ΣΟΥΣΑ (Ζίγια Ραγιάμποφ): Βιγιαφάνε 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ), Όκολιτς 7 (6/8 επ., 1 μπλοκ), Μόροζ 2 (1/3 επ., 1 άσσος), Φριέσεν 4 (4/10 επ., 29% υπ. – 21% άριστες), Χάτσενσον 7 (5/14 επ., 2 μπλοκ, 52% υπ. – 24% άριστες), Μόρμαν 4 (2/5 επ., 2 μπλοκ) / Ματσούο (λ, 58% υπ. – 29% άριστες), Ιμαμγουλίγιεφ (λ), Χασανλί 1(1 άσσος), Μπάουερς, Μάρεϊ 4 (1/4 επ., 3 μπλοκ), Μπρέι 3 (3/9 επ., 17% υπ. – 17% άριστες), Σαντανγκέλο 6 (5/13 επ., 1 μπλοκ).
Ο Δημήτρης Μάζης μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΝΟ Χίου έκανε ένα μίνι απολογισμό της σεζόν μέχρι αυτή τη στιγμή, τονίζοντας πως το «τριφύλλι» είναι μέσα στον αρχικό του στόχο, ενώ υπογράμμισε πως στα τέλη του Φεβρουαρίου η ομάδα θα είναι ακόμα καλύτερη.
«Οι διαιτητές δεν άφησαν το ματς να κυλήσει και να έχει ωραίο ρυθμό. Εμείς ήμασταν νευρικοί γιατί έκρινε πολλά για εμάς το σημερινό. Δεν είχαμε πολύ φρεσκάδα σε φυσική κατάσταση και έχουμε απανωτά ματς και σε συνδυασμό με το στρες δεν λειτούργησε ευεργετικά. Έχω μια ευθύνη και εγώ γιατί ζητάω συνέχεια παραπάνω. Ουσιαστικά σφραγίζουμε την είσοδο στην τετράδα και μας περιμένει ένα εκτός έδρας ματς στην Πάτρα.
Το δοκάρι στο πόλο είναι κακή επιθετική προσπάθεια δεν είναι όπως στο ποδόσφαιρο ατυχία. Δημιουργήθηκε άγχος στα παιδιά αλλά τα κατάφεραν και έρχονται καλύτερες ημέρες.
Κάνοντας μια ανασκόπηση και από τα ματς της Ευρώπης αυτός ήταν ο αρχικός μας στόχος να είμαστε στην πρώτη τετράδα. Η ομάδα τέλη Φεβρουαρίου που θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα είναι ακόμα καλύτερη».
Η Σέρινταν Άτκινσον ήταν η κορυφαία του Παναθηναϊκού στη νίκη επί της CSM Βουκουρεστίου και στις δηλώσεις της η Αμερικανίδα διαγώνια ανέφερε πως τίποτα δεν έχει κριθεί παρά την «καθαρό» αποτέλεσμα (3-1).
«Πήραμε μια πολύτιμη νίκη σήμερα και σίγουρα είμαστε πολύ χαρούμενες για αυτό. Αυτή τη φορά μπήκαμε δυνατά στην αρχή του αγώνα και παρότι είχαμε κάποια προβλήματα στην εξέλιξη του ματς, τα λύσαμε και φτάσαμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό το ματς τελειώνει σήμερα εδώ και δεν έχει κριθεί τίποτα καθώς μας περιμένει μια ρεβάνς στο Βουκουρέστι που πρέπει να σταθούμε στο ύψος της περίστασης».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τεράστιο «βήμα» για την πρόκρισή του στις «8» καλύτερες ομάδες του Challenge Cup γυναικών έκανε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε με 3-1 σετ της CSM Βουκουρεστίου, στον πρώτο αγώνα της φάσης των «16» στο Μετς.
Το «τριφύλλι» παρουσιάστηκε εξαιρετικά σοβαρό κόντρα στη ρουμανική ομάδα και όντας ανώτερο πήρε τη νίκη με «καθαρό» σκορ και πλέον βρίσκεται με το ενάμισι… πόδι στα προημιτελικά της διοργάνωσης. Οι «πράσινες» αυτό που χρειάζονται είναι να κατακτήσουν δύο σετ στον επαναληπτικό της Ρουμανίας (5/12), για να «κλειδώσουν» την πρόκριση.
Παναθηναϊκός και CSM πήγαιναν χέρι-χέρι στο πρώτο σετ, μέχρι το 10-7, όπου οι «πράσινες» ξέφυγαν. Οι Ρουμάνες δεν άργησαν να επιστρέψουν και πάλι, αλλά το «τριφύλλι» λίγο αργότερα προηγήθηκε εκ νέου με 14-12. Οι παίκτριες του Γιάννη Καλμαζίδη, όσο περνούσε η ώρα ανέβαζαν την απόδοσή τους και έτσι αφού μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο τη διαφορά, με μπλοκ της Σαμαντάν έγραψαν το 25-21.
Η εκκίνηση του δεύτερου σετ ήταν εξαιρετικά δυναμική για τον Παναθηναϊκό, που πήρε αέρα τριών πόντων (4-1). Όπως στο πρώτο σετ, έτσι και στο δεύτερο οι φιλοξενούμενες αντέδρασαν φέρνοντας τα ματς στα ίσια. Η διαδικασία αυτή επαναλήφθηκε έως το 21-21. Στην τελική ευθεία του σετ και πάλι ο Παναθηναϊκός ήταν πιο ψύχραιμος και ξανά με μπλοκ της Σαμαντάν έφτασε στο 25-21, κάνοντας το 2-0 στα σετ.
Στο τρίτο σετ η CSM αν και έπαιζε με την πλάτη στον τοίχο, κατάφερε να αντιδράσει. Αφού έμεινε κοντά στο σκορ με τον Παναθηναϊκό, κατάφερε να μπει στην τελική ευθεία με προβάδισμα τριών πόντων (20-17). Το «τριφύλλι» πάλεψε για να πάρει το σετ, κατεβάζοντας τη διαφορά, αλλά οι Ρουμάνες με 23-25, διαμόρφωσαν το 2-1 και μπήκαν και πάλι στο ματς.
Στο τέταρτο και τελευταίο σετ, ο Παναθηναϊκός μπόρεσε να δείξει την ποιοτική ανωτερότητά του στο παρκέ. Τα κορίτσια μπήκαν αποφασισμένα να τελειώσουν το σετ, κάτι που κατάφεραν χτίζοντας από πολύ νωρίς μία διαφορά ασφαλείας. Στο 22-14 το «τριφύλλι» κατέβασε στροφές, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τις παίκτριες του Καλμαζίδη με 25-19 να πάρουν το σετ και τη νίκη με 3-1.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 60 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και της CSM προήλθαν από 2 άσσους, 49 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 28 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-21, 25-21, 23-25, 25-19)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 11 (3/9 επ., 3 άσσοι, 5 μπλοκ), Καρκάσες 15 (13/36 επ., 2 άσσοι, 47% υπ.-06% άριστες), Άτκινσον 25 (24/56 επ., 1 μπλοκ), Γκρότους 17 (16/35 επ., 1 μπλοκ, 67% υπ.-33% άριστες) Παπαφωτίου 3 (2/2 επ., 1 άσσος), Σάμανταν 5 (1/10 επ., 4 μπλοκ), / Ρόγκα (λ, 71% υπ.-53% άριστες), Μπελιά (λ), Φουμάκη, Μεταξά, Γενιτσαρίδη, Κελεσίδη 1 (1/1 επ.).
CSM (Μάριους Ματσικασάν): Σόμπο 4 (4/11 επ.), Έβανς 5 (3/5 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ζαντοροϊνάι 15 (14/38 επ., 1 μπλοκ), Κορέα 10 (8/27 επ., 2 μπλοκ), Ντιούφ 11 (9/38 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 27% υπ.-00% άριστες), Ίκιτς 12 (10/25 επ., 2 μπλοκ, 75% υπ.-32% άριστες) / Γκιμαράες (λ, 64% υπ.-31% αριστες), Ράντου, Κικούτσι, Αλεξάντρου 1 (1/1 επ.).
Ο Παναθηναϊκός πέτυχε πολύτιμη νίκη με 8-5 κόντρα στον αξιόμαχο ΝΟ Χίου και βρίσκεται μια ανάσα από το να καπαρώσει μία θέση μέσα στην πρώτη τετράδα του ομίλου.
Οι «πράσινοι» συνέχισαν τις καλές εμφανίσεις τους που συνοδεύτηκαν με ένα νικηφόρο αποτέλεσμα και πλέον προετοιμάζονται για το ματς της τελευταίας αγωνιστικής με τον ΝΟ Πατρών.
Με αυτή τη νίκη ο Παναθηναϊκός έφτασε τους 20 βαθμούς και του απομένει ένα ματς για αυτή την φάση του πρωταθλήματος κόντρα στον ΝΟ Πατρών το Σάββατο εκτός έδρας. Οι «πράσινοι» είναι δύο βαθμούς πίσω από τον ΓΣ Περιστερίου και τέσσερις βαθμούς μπροστά από τον ΑΝΟ Γλυφάδας που αγωνίζονται το βράδυ κόντρα σε Ολυμπιακό και ΝΟ Πατρών αντίστοιχα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Παναθηναϊκός μπήκε συγκεντρωμένα στο ματς και προσπάθησε να κάμψει την αντίσταση του σκληροτράχηλου αντιπάλου. Στο πρώτο οκτάλεπτο είχε ισχνό προβάδισμα με 2-1 και είχε την ουσία στην αρχή του ματς.
Στο δεύτερο οκτάλεπτο οι «πράσινοι» βρήκαν περισσότερους διαδρόμους και κενά στην αντίπαλη άμυνα και ανέβασαν τον δείκτη του σκορ στο 5-3. Ωστόσο στο τρίτο οκτάλεπτο οι «τριφυλλοφόροι» δυσκολεύτηκαν κόντρα στον ΝΟ Χίου αφού δεν βρήκαν εύκολα τον δρόμος προς την αντίπαλη εστία με αποτέλεσμα οι φιλοξενούμενοι να μειώσουν σε 6-5, εκμεταλλευόμενοι τη νευρικότητα που υπήρχε.
Στο τέταρτο και καθοριστικό οκτάλεπτο ο Ριστίτσεβιτς είχε μεγάλη επέμβαση σε πέναλτι των φιλοξενούμενων σε 7-5. Οι «πράσινοι» πήραν ψυχολογία και τελικά σφράγισαν το ματς με 8-5.
Τα οκτάλεπτα:2-1, 3-2, 1-2, 2-0
Παναθηναϊκός (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Μαρσέλλος, Κανδανολέων, Ζερβουδάκης, Νικολαΐδης Γ., Στίβενσον 3 , Μπραΐμης, Σγουρίδης 1 , Χατζηγούλας , Δερμιτζάκης Δ. 2, Αγκόρτσας 1 , Αλβέρτης 1 , Κρατημένος, Χωματάς, Πορτοκάλης
Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται απόψε στο κλειστό του Μετς την Καρύ Μπουλ Μπουλ Σουσά στον επαναληπτικό αγώνα της φάσης των «32» για το Challenge Cup ανδρών (20:30 PAOTV).
Μετά το άνετο 0-3 σετ στο Μπακού, το «τριφύλλι» χρειάζεται απόψε κόντρα στους Αζέρους δύο σετ για να «σφραγίσει» και τυπικά την πρόκρισή του στους «16». Ωστόσο ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος δεν συζητάει τίποτε άλλο από μία ακόμα ευρωπαϊκή νίκη.
Μάλιστα όπως έδειξε και η εικόνα του πρώτου αγώνα, ο Έλληνας τεχνικός θα έχει την ευκαιρία να ανοίξει το ροτέισον, δίνοντας χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες του ρόστερ.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι ο Ρουμάνος, Κριστιάν Εντουαρντ Μποντεζάτου και ο Ισπανός, Φρανσίσκο Σαμπρόσο Μορατίλα.
Τη ρουμάνικη CSM Βουκουρεστίου υποδέχεται απόψε στο κλειστό του Μετς ο Παναθηναϊκός, στον πρώτο αγώνα για τη των φάση των «16» του Challenge Cup γυναικών (17:00, Cosmote Sport8).
Οι «πράσινες» στοχεύουν στο θετικό αποτέλεσμα που θα βάλει τις βάσεις πρόκρισης στον επαναληπτικό που θα γίνει στην Ρουμανία την Τρίτη 5/12.
Η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη προέρχεται από το τρίποντο στην έδρα του ΠΑΟΚ για την 7η αγωνιστική της Volley League γυναικών, ενώ η CSM Βουκουρεστίου ηττήθηκε στην έδρα με 3-2 σετ από την Λούγκοζ. Μετά από 8 αγώνες στο ρουμάνικο πρωτάθλημα βρίσκεται στην 5η θέση με ρεκόρ 5-3.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι ο Βούλγαρος, Ιλία Πένκοφ και ο Νίκολα Μιτσέβσκι από τα Σκόπια.
Η Ελένη Καπογιάννη μετά τη μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Μπεσίκτας στην Κωνσταντινούπολη μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τις παίκτριες της, τονίζοντας πως τέτοιες νίκες μεγαλώνουν την ομάδα.
Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Παναθηναϊκού, η Ελληνίδα προπονήτρια ανέφερε: «Θεωρώ ότι η αποψινή ήταν μια πολύ μεγάλη νίκη για τον Παναθηναϊκό. Τέτοιες νίκες μας μεγαλώνουν σαν ομάδα και … ψηλώνουμε παραπάνω σε διεθνές επίπεδο.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στις παίκτριες μου γιατί έπαιξαν ένα μεγάλο αγώνα και κάναμε την υπέρβαση σε ένα ματς που μας θεωρούσαν ξεγραμμένες. Από κει και πέρα αυτό το ματς τελειώνει εδώ απόψε και περιμένουμε να μάθουμε τον αντίπαλο μας στην επόμενη φάση και θα πάμε για το καλύτερο δυνατό».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Μεγάλη νίκη κόντρα στην Μπεσίκτας πήρε ο Παναθηναϊκός επικρατώντας εκτός έδρας της τουρκικής ομάδας με 79-80 για την 6η και τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του EuroCup Γυναικών.
Οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη ήταν άκρως ανταγωνιστικές απέναντι στην πολύ ποιοτική Μπεσίκτας, μένοντας μέσα στη διεκδίκηση της νίκης για τρεις περιόδου. Στο τέταρτο και τελευταίο δεκάλεπτο οι «πράσινες» ανέβασαν ακόμα περισσότερο την απόδοσή τους και με επιμέρους σκορ 15-23, έφτασαν σε ένα σπουδαίο διπλό με το οποίο «σφραγίζουν» την πρόκριση στην επόμενη φάση του EuroCup.
Σε απίστευτο βράδυ βρέθηκε η αρχηγός του Παναθηναϊκού, Πηνελόπη Παυλοπούλου που έκλεισε το ματς με 19 πόντους, 4 ασίστ και 3 κλεψίματα. Κυριάρχησε στις δύο ρακέτες η Τζίλιαν Αλέιν με double-double 18 πόντων και 13 ριμπάουντ. 16 πόντους και 4 ασίστ είχε το υπερόπλο Τζάζμιν Τζόουνς, ενώ 14 πρόσθεσε η Αντριάνα Τσβίτκοβιτς, που είχε 5 ριμπάουντ και 2 ασίστ. Στην άλλη πλευρά η Γιουέρου Λι είχε 22 πόντους και 18 ριμπάουντ, ενώ 26 πόντους και 5 ασίστ είχε η Γιοβάνα Νόγκιτς.
Πλέον ο Παναθηναϊκός περιμένει το αποτέλεσμα του αγώνα της Μέχελεν κόντρα στην Σλάβια Μπάνσκα Μπίστριτσα, την Τετάρτη (29/11, 21:00). Αν η Μέχελεν πάρει τη νίκη (που είναι και το πιο πιθανό σενάριο) τότε ο Παναθηναϊκός θα περάσει ως καλύτερη τρίτη ομάδα. Με ήττα των Βελγίδων θα περάσει ως η δεύτερη του ομίλου πίσω από τη Μπεσίκτας με την οποία ισοβαθμούν με 10 βαθμούς.
Ανταγωνιστικό ήταν το πρώτο δεκάλεπτο με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν χέρι χέρι. Η Μπεσίκτας οδηγούσε στο σκορ μέχρι τα μισά, όταν η Τσβίτκοβιτς έδωσε το προβάδισμα στον ΠΑΟ για πρώτη φορά (6-8). Ο Παναθηναϊκός υποχρέωσε σε λάθη τις γηπεδούχες και με τη Τσβίτκοβιατς να πετυχαίνει 8 πόντους στην περίοδο τέλειωσε το δεκάλεπτο 20-19.
Παρόμοια ήταν η εικόνα και στη συνέχεια, με το προβάδισμα να αλλάζει συνεχώς χέρια. Στα μισά του δεκαλέπτου η Παυλοπούλου έφερε στα ίσα το σκορ (33-33) και με τη Σταμολάμπρου το «τριφύλλι» μπήκε σε θέση οδηγού (33-35). Η Τζόουνς που είχε 11 πόντους στο σημείο αυτό χρεώθηκε με το τρίτο της φάουλ. Η τούρκικη ομάδα πέρασε στην αντεπίθεση και έκλεισε το ημίχρονο 41-39 υπέρ της.
Με την επιστροφή οι γηπεδούχες ξεκίνησαν να χτίζουν διαφορά, οποία έφτασε στο +7 (64-57) στο τέλος της 3ης περιόδου.
Στο πρώτο πεντάλεπτο της τελευταία περιόδου η Μπεσίκτας φαινόταν να έχει τον έλεγχο αλλά οι «πράσινες» έδειξαν ψυχή και ξεκίνησαν να ανατρέπουν την κατάσταση. Η Παυλοπούλου μείωσε με τρίποντο σε 68-64 και με 4 συνεχόμενους πόντους η Αλέιν έφερε το ματς στα ίσα (68-68) στα μισά του δεκαλέπτου. Στη συνέχεια, η Σταμολάμπρου βρήκε στόχο από τη γραμμή του τρίποντου για το +5 (68-73) του ΠΑΟ. Οι γηπεδούχες απάντησαν και μείωσαν σε 71-73 αλλά η Τσβίτκοβιτς έδωσε ξανά αέρα +4 (71-75). Με συνεχόμενους πόντους της Τζόουνς το «τριφύλλι» παρέμεινε σε θέση οδηγού για το +6(74-80). Ο Παναθηναϊκός δέχτηκε τρίποντο και βολές αλλά πήρε τη νίκη με τελικό σκορ 79-80.
Τα δεκάλεπτα: 20-19, 41-39, 64-57, 79-80
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Αλέιν 18(2), Χαιριστανίδου, Τζόουνς 16, Παυλοπούλου 19(1), Σωτηρίου 4, Αλεξανδρή, Τσβίτκοβιτς 14, Σταμολάμπρου 9(1), Θεοδωρομανωλάκη.
Δείτε τα στατιστικά του αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.