Ιδανικά ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του για τη Β' φάση της Α1 πόλο ανδρών ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε με 11-10 του Πανιωνίου, κατακτώντας ένα σημαντικό τρίποντο.
Οι «πράσινοι», στο ονειρικό ντεμπούτο του Νίκου Παπανικολάου με το «τριφύλλι» (4 γκολ), έδειξαν έτοιμοι παρά το διάστημα τριών μηνών χωρίς επίσημους αγώνες. Οι αθλητές του Δημήτρη Μάζη είχαν τις λύσεις και την ψυχραιμία στα κρίσιμα σημεία και με τον Έλληνα φουνταριστό να βοηθά τα μέγιστα, αλλά και βασικό τους... όπλο την άμυνα πήραν τη νίκη.
Έτσι έφτασαν τους 26 βαθμούς, πλησιάζοντας την 5η θέση και πλέον πάνε με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία για ένα ακόμα δύσκολο ματς κόντρα στη Βουλιαγμένη, εκτός έδρας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού (Παπανικολάου) έδειξε τις διαθέσεις από την αρχή του ματς και ήταν αυτός που πέτυχε τα τρία πρώτα πράσινα γκολ για το 3-2. Το πρώτο οκτάλεπτο έκλεισε με τον Παναθηναϊκό να βρίσκεται μπροστά στο σκορ με 4-3. Στο δεύτερο οκτάλεπτο το «τριφύλλι» έπαιξε με φοβερή αμυντική λειτουργία και το τέλος του βρήκε τον Παναθηναϊκό να προηγείται με 7-3 με γκολ των Δευτεραίου, Χατζηγούλα και Μπραΐμη.
Στο τρίτο οκτάλεπτο ο ΠΑΟ άντεξε στην πίεση των φιλοξενούμενων και στη λήξη του παρέμεινε μπροστά στο σκορ με 8-6 χάρη σε τέρμα του Στίβενσον. Σε ότι αφορά το τελευταίο οκτάλεπτο ο Αλβέρτης ανέβασε τον δείκτη του σκορ στο 9-6 όμως ο Πανιώνιος μείωσε στο γκολ με 9-8. Ακριβώς σε αυτό το χρονικό σημείο ανέλαβε και πάλι δράση στο σκοράρισμα ο Στίβενσον που έκανε το 10-8 και ο Παπανικοκάου σφράγισε τη νίκη με το 11-8. Οι φιλοξενούμενοι το μόνο που κατάφεραν ήταν να μειώσουν σε 11-10.
Αναλυτικά τα οκτάλεπτα: 4-3, 3-0, 1-3, 3-4
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Δευτεραίος 1, Κανδανολέων, Παπανικολάου 4, Νικολαΐδης Γ., Στίβενσον 2, Μπραΐμης 1, Σγουρίδης, Χατζηγούλας 2, Δερμιτζάκης, Εγνατιάδης, Αλβέρτης 1, Κρατημένος, Χωματάς, Ζερβουδάκης.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ (Κώστας Δήμου): Γαλανίδης, Κοπελιάδης 3, Μπουζαλάς, Γκιουβέτσης 1, Παπάκος, Γραμματικός, Καλαϊτζής 1, Μοσκόφ 2, Μουρίκης 1, Γούνας 2, Πουλιάσης, Καπετανάκης, Λιμαράκης, Παυλοστάθης.
«Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που οφείλουμε να τα κάνουμε καλύτερα. Όσον αφορά το ντεφορμάρισμα, η αλήθεια είναι ότι το άλλο Σαββατοκύριακο κρίνεται ένας τίτλος και αμέσως μετά μπαίνουμε στα πλέι οφ, οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για ντεφορμάρισμα. Μέσα σε όλα ήρθε και η απώλεια της Μάρετ Γκρότες, που είναι και η βασική μας υποδεχέας, σαν το κερασάκι στην τούρτα».
Για το καθαρό μυαλό που δεν έχουν οι παίκτριες του και για την ηρεμία: «Το καθαρό μυαλό κι η ηρεμία είναι μια κουβέντα και δεν έρχεται έτσι απλά. Μιλήσαμε πάρα πολύ μετά τη Λαμία για να έχουμε αυτό το καθαρό μυαλό, αλλά και σήμερα κάναμε ξανά τα ίδια και σίγουρα είμαι πολύ προβληματισμένος».
Καλή παρουσία πραγματοποίησε ο ποδηλάτης του Παναθηναϊκού, Μαρτίνος Μούτσιος στο 3rd Visit south Aegean Islands.
Ο αθθλητής του «τριφυλλιού» κατέκτησε την 91η θέση μεταξύ 130 αθλητών, πραγματοποιώντας έναν δυνατό αγώνα, από την Ρόδο στην Κοσκινού, μήκους 180 χιλιομέτρων.
Το ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε του Άρη Νικαίας με 4-1, συνεχίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις για τη 12η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Μάλιστα, το «τριφύλλι» πανηγύρισε μια ακόμα νίκη αγωνιζόμενο με άκρως ελληνική σύνθεση αποτελούμενη από τους Κώστα Κωνσταντινόπουλο, Δουκέρη και Αγγελάκη.
Κ. Κωνσταντινόπουλος-Βρετάκος 3-0 (11-5,11-5, 11-2)
Δουκέρης-Σάβτσα 0-3 (6-11,9-11,1-11)
Αγγελάκης-Πετρής 3-1 (11-7,11-6,9-11,11-7)
Κ. Κωνσταντινόπουλος-Σαβτσάκ 3-1 (11-7,11-6,9-11,11-7)
Αγγελάκης-Βρετάκος 3-0 (11-6,11-9,11-5)
Η ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Δέσποινα Γεωργιάδου έκανε μια ακόμα εξαιρετική εμφάνιση στο Παγκόσμιο Κύπελλο που γίνεται στην Αθήνα και πήρε την τιμητική έκτη θέση.
Η Γεωργιάδου μπήκε στη μάχη από τη φάση των «64» που επικράτησε της Καρίνα Ντοσπάι (Καζακστάν) με 15-10 ενώ στην επόμενη φάση επικράτησε της Γαλλίδας, Ματθίλδ Μορό με 15-6.
Στη φάση των «16» λύγισε τη Σεσίλια Μπερνέτ με 15-9, ενώ στην προσπάθεια της για πρόκριση στα ημιτελικά λύγισε από τη Γαλλίδα, Μανόν Μπρουνέτ με 15-11.
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τραγική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός, γνωρίζοντας την ήττα με 2-3 σετ από τον ουραγό, Απολλώνιο, στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής της Volley League γυναικών.
Για δεύτερο συνεχόμενο ματς, μετά από αυτό με τη Λαμία και την ήττα με 3-0, οι «πράσινες» παρουσιάστηκαν χωρίς συγκέντρωση και ενέργεια. Έτσι παρόλο το γεγονός πως προηγήθηκαν δύο φορές στο ματς, επέτρεψαν στην ομάδα του Κερατσινίου να πάρει τεράστιο διπλό, επιβεβαιώνοντας την αγωνιστικό ντεφορμάρισμα που περνάει η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη.
Σα να μην έφταναν οι δύο σερί ήττες, το «τριφύλλι» είδε την Μάρετ Γκρότες να αποχωρεί με πρόβλημα στο τρίτο σετ, μία εβδομάδα πριν το Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδας, αυξάνοντας έτσι τον έντονο προβληματισμό που υπάρχει ήδη στις τάξεις των «πρασίνων».
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με την Παπαφωτίου στην πάσα, κεντρικές της Σαμαντάν και Χατζηευστρατιάδου, τις Καρκάσες και Γκρότες στις θέσεις των ακραίων, την Άτκινσον διαγώνια και τη Ρόγκα ως λίμπερο.
Οι «πράσινες» δεν μπήκαν καλά στο πρώτο σετ και βρέθηκαν να… κυνηγούν στο σκορ (4-7), ωστόσο πιέζοντας από το σερβίς και ενεργοποιώντας το μπλοκ τους ισοφάρισαν σε 11-11. Οι φιλοξενούμενες κατάφεραν εκ νέου να προηγηθούν με +3 (12-15), αναγκάζοντας τον Γιάννη Καλμαζίδη να καλέσει τάιμ άουτ. Οι οδηγίες του Έλληνα τεχνικού απέδωσαν και με σερί 3-0 το «τριφύλλι» ισοφάρισε (15-15) και λίγο αργότερα πήρε προβάδισμα για πρώτη φορά (17-16). Ο Παναθηναϊκός μπήκε στην τελική ευθεία του πρώτου σετ προηγούμενος με 20-18, όμως ο μαχητικός Απολλώνιος ισοφάρισε σε 22-22. Το μπλοκ του «τριφυλλιού» ήταν το στοιχείο που «μίλησε» και πάλι επιτρέποντας στον Παναθηναϊκό να κάνει το 25-22 και το 1-0 στα σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε κοιμισμένος, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στο σκορ με 4-8 και 7-14. Οι «πράσινες» ανέβασαν στροφές και ασκώντας πίεση από το σερβίς, αλλά και βελτιώνοντας το μπλοκ τους κατάφεραν να μειώσουν σε 11-14, έπειτα από άσσο της Παπαφωτίου. Το «τριφύλλι» δεν μπόρεσε να πλησιάσει περισσότερο, μπαίνοντας στην τελική ευθεία του σετ με το σκορ στο 17-20. Ο Απολλώνιος διατήρησε το +3, φτάνοντας στην κατάκτηση του σετ με 22-25, ισοφαρίζοντας σε 1-1.
Αρχίζοντας με την Παπαφωτίου στο σερβίς και την Γενιτσαρίδη αντί της Καρκάσες, στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε με 3-0. Με το σκορ στο 5-4 η Γκρότες αποχώρησε από το ματς σφαδάζοντας από τους πόνους, όταν στραβοπάτησε κατά την προσγείωσή της από ένα άλμα. Τη θέση της Ολλανδέζας ακραίας πήρε η Καρκάσες, μία απουσία που επηρέασε τα «φίνα κορίτσια», δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στον Απολλώνιο να προσπεράσει (7-10). Τα πράγματα έγιναν χειρότερα για τον κακό Παναθηναϊκό, που συνέχισε να κάνει πολλά εύκολα λάθη, φέρνοντας έτσι τις φιλοξενούμενες στο +4 (10-14). Η πράσινη αντίδραση έφερε τις γηπεδούχες στο -2 (13-15) και στη συνέχεια στο 16-16. Οι γηπεδούχες δεν είχαν καθαρό μυαλό και αυτό έδωσε ξανά το προβάδισμα στον Απολλώνιο (17-20). Η Παπαφωτίου αποτελούσε τη μοναδικά σταθερά των «πρασίνων» στο σερβίς και η αρχηγός βοήθησε για μία ακόμα φορά προκειμένου να επιστρέψουν στο σετ (22-22) και να προσπεράσουν (23-22) μετά από πόντο της θετικής, Γενιτσαρίδη. Ο Παναθηναϊκός έβγαλε αντίδραση, ολοκλήρωσε την ανατροπή και με 25-22 πήρε το σετ, διαμορφώνοντας το 2-1.
Στο τέταρτο σετ το προβάδισμα άλλαξε χέρια πολλές φορές μέχρι ο Απολλώνιος να προηγηθεί με 6-9. Ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε άμεσα (10-10), αλλά τα προβλήματα στην επίθεση έβαλαν και πάλι μπροστά τον Απολλώνιο με +3 (10-13) για το τάιμ άουτ του Γιάννη Καλμαζίδη. Η εικόνα των «πρασίνων» δεν βελτιώθηκε και οι φιλοξενούμενες άδραξαν την ευκαιρία φτάνοντας στο 12-21, με τέσσερις συνεχόμενους άσσους της Ράπτη. Ο Απολλώνιος πήρε το σετ με 18-25 και έστειλε το ματς στο τάι μπρέικ.
Ο Απολλώνιος έπαιζε με μεγάλη αυτοπεποίθηση στο πέμπτο σετ διατηρώντας το προβάδισμα μέχρι και την αλλαγή πλευρών (5-8). Ο Παναθηναϊκός φαινόταν ανήμπορος να αντιδράσει, μένοντας πίσω ακόμα και με 5-11. Οι «πράσινες» μείωσαν σε 11-13, αλλά εν τέλει γνώρισαν την ήττα στο τάι μπρέικ με 11-15 και στον αγώνα με 2-3 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 3 άσσους, 58 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 28 λάθη αντιπάλων και του Απολλώνιου προήλθαν από 6 άσσους, 63 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 28 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 2-3 (25-22, 22-25, 25-22, 18-25, 11-15)
Το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού πέτυχε δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνας κόντρα στη ΧΑΝΘ και την Καβάλα για την 12η και 13η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Στον πρώτο χρονικά αγώνα οι «πράσινες» με πολύ καλή εμφάνιση επικράτησαν με 4-0 της ΧΑΝΘ.
Γιάγκου-Τόλιου 0-3 (4-11, 5-11, 6-11)
Τζενδη – Τοφάντ 0-3 (4-11, 5-11, 4-11)
Σόφρα – Παρίδη 0-3 (11-13, 8-11, 3-11)
Γιάγκου – Τοφάντ 0-3 (1-11, 6-11, 2-11)
Στη δεύτερη αναμέτρηση της ημέρας το «τριφύλλι» διπλασίασε τις νίκες του με 4-0 επί της Καβάλας.
Γκαϊτατζή – Τοφάντ 0-3 (5-11, 5-11, 7-11)
Σοφιανού- Τόλιου 0-3 (2-11, 5-11, 4-11)
Πετσιβα – Παρίδη 0-3 (3-11, 1-11, 7-11)
Γκαϊτατζή – Τόλιου 1-3 (6-11, 4-11, 11-9, 7-11)
Επανεκκινεί απόψε το πρωτάθλημα της Α1 πόλο ανδρών, με τη διεξαγωγή της 1ης αγωνιστική της Β’ φάσης. Σε αυτή, ο Παναθηναϊκός ξεκινά τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις κόντρα στον Πανιώνιο, τον οποίο και φιλοξενεί στο κολυμβητήριο του Γουδή (19:00, PAO TV).
Καθ’ όλη τη διάρκεια της τρίμηνης διακοπής το σύνολο του Δημήτρη Μάζη πραγματοποίησε μίνι προετοιμασία, προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμο για την τελική ευθεία του πρωταθλήματος.
Θυμίζουμε πως στη Β’ Φάση, σχηματίστηκαν δύο νέοι Όμιλοι. Ο G1 με τους 4 πρώτους του Α’ και Β’ Ομίλου της πρώτης φάσης (σύνολο 8) και ο G2 με τις υπόλοιπες ομάδες των ίδιων Ομίλων (σύνολο 8). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μονούς αγώνες, που ολοκληρώνονται στις 17 Απριλίου και ακολουθούν τα play in και τα play out.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γρηγόρης Σπανούδης και Μιχάλης Μπιράκης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Πόλο Ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Η γυναικεία ομάδα futsal του Παναθηναϊκού επικράτησε του ΑΣ Ολυμπιακού με 6-3 και παρέμεινε στη δεύτερη θέση.
Οι «πράσινες» κατάφεραν και υπέταξαν τον αξιόμαχο αντίπαλο τους σε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι και με αυτό το τρίποντο έφτασαν τους 30 βαθμούς αφήνοντας τον αντίπαλο στην 4η θέση με 25 βαθμούς.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται η ΑΕΚ με 39 βαθμούς και στην τρίτη θέση η Δόξα 2016 με 27 βαθμούς.
Παναθηναϊκός: Κωστοπούλου, Φυρογένη 1, Ζομπανάκη 2, Μωραϊτου, Κλαμπάνη, Μίχου 1, Δρακοπούλου, Μιχαλοπούλου, Σκανδάμη, Δημητρέλλου, Λίκα, Αντιόχου 1 και Ανδρή.