Ο Παναθηναϊκός με επική ανατροπή στη σειρά των τελικών κατάφερε να κατακτήσει το πρωτάθλημα της Volley League γυναικών για τρίτη συνεχόμενη σεζόν και οι «πράσινοι» έχουν ήδη ξεκινήσει το χτίσιμο του ρόστερ για τη νέα σεζόν.
Σε αντίθεση λοιπόν με την Κένια Καρκάσες, η οποία αποχώρησε στο «τριφύλλι» θα παραμείνουν τη νέα σεζόν η Μάρετ Γκρότες και η Μαριάννα Μπελιά. Ο Παναθηναϊκός ήρθε σε συμφωνία τόσο με την Ολλανδέζα, ακραία όσο και με την Ελληνίδα λίμπερο, οι οποίες θα συνεχίσουν στα «πράσινα».
Συγκεκριμένα, για την Γκρότες αυτή θα είναι η τέταρτη συνεχόμενη σεζόν που θα αγωνιστεί με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, τη στιγμή που η έμπειρη παίκτρια είχε μεγάλη πρόταση και από την ομάδα του Πανιωνίου, ο οποίος πήρε την άνοδο στην Volley League και είναι αποφασισσμένος να κινηθεί δυναμικά στο μεταγραφικό παζάρι.
Από την άλλη, η Μπελιά θα είναι η δεύτερη σεζόν που θα αγωνιστεί στα «φίνα κορίτσια», καταφέρνοντας μάλιστα τη σεζόν που ολοκληρώθηκε να επωμιστεί το βάρος της βασικής λίμπερο, κυρίως μετά το πρόβλημα υγείας που προέκυψε στην Πέννυ Ρόγκα.
Ακόμη μια καλή εμφάνιση και ένα μετάλλιο ήρθε για την «πράσινη» ποδηλασία, με τον αθλητή του Παναθηναϊκού, Άγγελο Φωτεινόπουλο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πίστας Κ19-Κ17.
Αναλυτικότερα, μετά τη Μαρίλια Φακάζη (χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των Κορασίδων), ο Άγγελος Φωτεινόπουλος πρόσθεσε ακόμη ένα χάλκινο μετάλλιο στο αγώνισμα πόντων 60 γύρων.
Τον αγώνα που δίνει ενάντια στον καρκίνο ανακοίνωσε δημόσια η Πέννυ Ρόγκα, η οποία το τελευταίο διάστημα απείχε από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού.
Η λίμπερο της ομάδας βόλεϋ γυναικών του «τριφυλλιού» μέσω ανάρτησης στο Instagram έκανε επί της ουσίας επίσημα γνωστό το λόγο της απουσίας της από τις αγωιστικές δραστηριότητες του Παναθηναϊκού, από τον περασμένο Φεβρουάριο, ενώ ευχαρίστησε όλους όσους έσπευσαν να την στηρίξουν.
«Μέρα πρώτη, η μάχη μόλις ξεκίνησε. Ψηλά το κεφάλι! Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και τα σημαντικά λόγια που μου είπατε», έγραψε, συμπληρώνοντας τα hashtags #cancerfighter #fighting #letskillit.
Ο αθλητής του Παναθηναϊκού, Παναγιώτης Γκιώνης έφτασε τις 300 διεθνείς νίκες, ρεκόρ που πέτυχε στο τουρνουά Saudi Smash 2024 όπου συμμετέχει η αφρόκρεμα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης.
Ο Παναγιώτης Γκιώνης έκανε δυνατή αρχή στο Saudi Smash 2024 αποκλείοντας με 3-1 σετ, στον 1ο προκριματικό γύρο, τον Λιάο Τσεν Τινγκ από την κινεζική Ταϊπέι και η Παγκόσμια Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης του αφιέρωσε ανάρτηση ενημερώνοντας ότι στην Τζέντα πέτυχε την 300η διεθνή νίκη του. O σπουδαίος Έλληνας αθλητής είναι ο 25ος που το καταφέρνει.
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί η Κένια Καρκάσες, μετά από μία σεζόν όπου η Κουβανή ακραία συνέβαλε τα μέγιστα προκειμένου το «τριφύλλι» να κατακτήσει το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημά του.
Η έμπειρη παίκτρια θα συνεχίσει την καριέρα της στην Τουρκία και την Καρσίγιακα, η οποία ανακοίνωσε την απόκτησή της, μέσω ενός βίντεο που ανήρτησε στα social media.
Το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού γνώρισε την ήττα με 10-4 από τον ΓΣ Σαλαμίνας και στο δεύτερο ματς της σειράς.
Οι «πράσινοι» του κόουτς Γιάννη Ζιάβα για δεύτερο παιχνίδι δεν κατάφεραν να είναι ανταγωνιστικοί, με αποτέλεσμα να είναι με 2-0 πίσω στις νίκες, για τις θέσεις κατάταξης 3-4 του πρωταθλήματος.
Στο πρώτο ημίχρονο το ματς ήταν ισορροπημένο και οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες 2-2 με γκολ των Β. Αυλωνίτη και Σταυρακόπουλου. Στο δεύτερο μέρος οι γηπεδούχοι πήραν προβάδισμα με 6-2 και ο Παναθηναϊκός μείωσε προσωρινά με τους Λιαρόπουλο και Β. Αυλωνίτη σε 6-4. Παρόλα αυτά οι γηπεδούχοι εκμεταλλεύτηκαν κάποια κενά και το τελικό σκορ ήταν 10-4.
Παναθηναϊκός (Ζιάβας): Μπελτσίδης, Καραβίδας, Παπακώστας, Σταυρακόπουλος, Παυλίδης, Λιαρόπουλος, Κατεβτσιάν, Οικονομίδης και Παναγιωτόπουλος.
Την δημιουργία τμήματος γκόλμπολ ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος έλαβε τον απαραίτητο εξοπλισμό με τη βοήθεια των οργανωμένων φιλάθλων του από τη Βόρεια Ελλάδα. Έτσι, οι «πράσινοι» καλλιεργούν ένα ακόμα τμήμα ΑμεΑ.
Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού από τους συνδέσμους του Green North Club έκαναν μια πολύ σημαντική κίνηση καθώς αγόρασαν τον…πρώτο εξοπλισμό για το τμήμα γκόλμπολ που ξεκινάει στον Παναθηναϊκό.
Οι οργανωμένοι οπαδοί του «τριφυλλιού» από τη Βόρεια Ελλάδα δείχνουν συνεχώς έμπρακτα την αγάπη τους και την στήριξη τους προς τα τμήματα ΑμεΑ από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης τους.
Αυτή τη φορά μάζεψαν χρήματα και αγόρασαν εξοπλισμό από το εξωτερικό για το τμήμα Γκολμπολ του Παναθηναϊκού που συστήνεται αυτή την περίοδο.
Τα πρώτα απαραίτητα εξαρτήματα για το τμήμα είναι φυσικά οι ειδικές μάσκες, η εξειδικευμένη μπάλα και οι απαραίτητες ταινίες για τη σωστή διαγράμμιση του γηπέδου.
Στο αγωνιστικό μέρος η πρώτη «πράσινη» τριάδα του εμβληματικού τμήματος των τυφλών αποτελείται από τους Χρήστο Σανδαλάκη, Πολυζώη Νικόλα Ρήγα και τον Τάκη Αλεξανδράκη.
Πρόκειται για ένα ακόμα νεοσύστατο τμήμα και σίγουρα θα χρειαστεί τον χρόνο του για να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος και οι αθλητές-τρεις του έχουν αγωνιστική δράση και τη Μεγάλη Εβδομάδα εντός και εκτός συνόρων.
Δευτέρα 29 Απριλίου
21:10 Σαλαμίνα, ΓΣ Σαλαμίνας-Παναθηναϊκός, ποδόσφαιρο σάλας ανδρών
Πέμπτη 2 Μαϊου
18:30 Κροατία, Ουγγαρία-Ελλάδα Κ16, ποδόσφαιρο γυναικών με τη συμμετοχή της Κλαμπάνη από πλευράς ΠΑΟ, αναπτυξιακό τουρνουά FIFA
Σάββατο 4 Μαϊου
12:30 Κροατία, Κροατία-Ελλάδα, Κ16 ποδόσφαιρο γυναικών με τη συμμετοχή της Κλαμπάνη από πλευράς ΠΑΟ ,Αναπτυξιακό τουρνουά FIFA
Κυριακή 5 Μαϊου
12:00 Σεούλ, Παγκόσμιο Κύπελλο ξιφασκίας με τη συμμετοχή της Γεωργιάδου
Το τμήμα στίβου του Παναθηναϊκού γιόρτασε την κατάκτηση του Διασυλλογικού πρωταθλήματος στους άνδρες.
Η σπουδαία εμφάνιση του «τριφυλλιού» στον στίβο το Σαββατοκύριακο στο Διασυλλογικό πρωτάθλημα του Αγίου Κοσμά απέδωσε καρπούς. Οι άνδρες κατάφεραν και πήραν τον τίτλο με 206 βαθμούς έναντι 145 του ΓΣ Κηφισιάς και 113 του Πανελληνίου Γ.Σ.
Δυναμική εμφάνιση και από τις γυναίκες του Παναθηναϊκού που παρά τις απουσίες τους, αφού παρατάχθηκαν χωρίς τις Γναφάκη, Μαρινάκου και Αναστασίου, μάζεψαν 74 βαθμούς και πήραν την 5η θέση.
Στη συνολική βαθμολογία ανδρών-γυναικών ο Παναθηναϊκός πήρε τη δεύτερη θέση.
Αυτό ήταν το 19ο Διασυλλογικό πρωτάθλημα στην ιστορία του Συλλόγου επαναλαμβάνοντας την περσινή επιτυχία.
Σημαντικές διακρίσεις πέτυχαν οι αθλήτριες και οι αθλητές του Παναθηναϊκού και γέμισαν τα βάθρα στους αγώνες sprint (750μ. κολύμπι, 20000μ. ποδήλατο κ 5000μ. τρέξιμο) και olympic distance (1500μ. κολύμπι, 40000μ. ποδήλατο κ 10000μ. τρέξιμο) που έγιναν στο Σχινιά.
Στην olympic distance ο Στέφανος Ραφτόπουλος, ο οποίος είχε την καλύτερη επίδοση της ομάδας στην olympic απόσταση κατέκτησε την πρώτη θέση στην ηλικιακή του κατηγορία 25-29 και την 10η θέση στη γενική κατάταξη.
Στην ίδια απόσταση ο Αριστοτέλης Τσαγκάρης κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην ηλικιακή κατηγορία 45-49 και κατετάγη 12ος στη γενική κατάταξη. Όσον αφορά τον Βαγγέλη Ραφτόπουλο ήταν και αυτός δεύτερος στην ηλικιακή 25-29 και 18ος στη γενική.
Τέλος στην ίδια απόσταση ο Κυριάκος Βίτσας ήταν άτυχος διότι στο σκέλος του ποδηλάτου αντιμετώπισε πρόβλημα με την αλυσίδα δύο φορές αλλά παρόλα αυτά δεν τα παράτησε και με μαχητική ψυχή τερμάτισε 10ος στην ηλικιακή 35-39 και 42ος στη γενική κατάταξη.
Στην Sprint απόσταση ο Θεοφάνης Κόλλιας ήταν δεύτερος στην ηλικιακή του κατηγορία 35-39 και 7ος στη γενική κατάταξη, έχοντας την καλύτερη επίδοση της ομάδας στην sprint απόσταση, ενώ ο Θοδωρής Μωραΐτης, ο οποίος είναι αθλητής ΑΜΕΑ αλλά συναγωνίζεται ισάξια, πλασαρίστηκε στην πέμπτη θέση της ηλικιακής του κατηγορίας 45-49 και αντίστοιχα 23ος στη γενική χάνοντας το βάθρο για 26 δευτερόλεπτα.
Επίσης, ο Γιώργος Στράτος πήρε την 2η θέση στην κατηγορία 50-59 και κατετάγη 41ος στη γενική κλείνοντας έτσι ένα επιτυχημένο διήμερο καθώς είχε πάρει μέρος και το περασμένο Σάββατο στη διοργάνωση του xterra στη Βουλιαγμένη όπου και εκεί είχε διάκριση βάθρου.
Το τμήμα του τριάθλου συνεχώς αυξάνεται με νέα μέλη και λαμβάνει το χειροκρότημα και τις καλύτερες εντυπώσεις από την τριαθλητική κοινότητα τόσο για τις αγωνιστικές επιδόσεις των αθλητών του αλλά κυρίως για την άψογη αγωνιστική συμπεριφορά τους.