Μία ακόμη σπουδαία διάκριση για τον Παναθηναϊκό και τα ελληνικά χρώματα ήρθε από το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μεταμοσχευμένων και Νεφροπαθών που διεξάγεται στο Άρνεμ της Ολλανδίας.

Ο Νικόλας Καπράλος πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στο αγώνισμα του petanque και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο μονό, στην ηλικιακή κατηγορία 40-49 ετών, ανεβαίνοντας στο βάθρο μιας κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης.

Νέα μεγάλη διάκριση για το Τριφύλλι

Ο αθλητής του Παναθηναϊκού απέδειξε το υψηλό αγωνιστικό του επίπεδο, φτάνοντας μέχρι την τρίτη θέση της διοργάνωσης και προσθέτοντας ακόμη μία σημαντική επιτυχία στη συγκομιδή του Συλλόγου στο Άρνεμ.

Πρόκειται για το δεύτερο μετάλλιο που κατακτούν αθλητές του Παναθηναϊκού στη διοργάνωση, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική παρουσία του «Τριφυλλιού» στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Υπενθυμίζεται ότι λίγες ημέρες νωρίτερα ο Στέλιος Δερμιτζάκης είχε επίσης κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο στο bowling, χαρίζοντας μία ακόμη σπουδαία στιγμή στον Σύλλογο και την Ελλάδα.

Συνεχίζει τις αγωνιστικές υποχρεώσεις του

Οι υποχρεώσεις του Νικόλα Καπράλου στο Άρνεμ δεν ολοκληρώνονται εδώ, καθώς θα αγωνιστεί και στο διπλό αγώνισμα του petanque, διεκδικώντας μία ακόμη διάκριση.

Παράλληλα, ο αθλητής του Παναθηναϊκού θα συμμετάσχει στα αγωνίσματα των 800 μέτρων, 1.500 μέτρων και της ρίψης ελαστικής σφαίρας, με στόχο νέες επιτυχίες για το «Τριφύλλι» και την ελληνική αποστολή.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram