Δύο παίκτες του Παναθηναϊκού βρίσκονται στις κλήσεις του Γκουστάβο Πογιέτ για την αποστολή της Εθνικής ομάδας της Ελλάδας, για το ματς με το Γιβραλτάρ (24/03, 21:45) και για το φιλικό κόντρα στη Λιθουανία (27/03, 19:00).
Ο Δημήτρης Κουρμπέλης και ο Φώτης Ιωαννίδης είναι μέσα στις επιλογές του Ομοσπονδιακού τεχνικού, με τους δύο παίκτες να εξαργυρώνουν τις καλές τους εμφανίσεις με το «τριφύλλι».
Αθανασιάδης, Πασχαλάκης, Βλαχοδήμος, Ρέτσος, Μπάλντοκ, Χατζηδιάκος, Κουλιεράκης, Μαυροπάνος, Τσιμίκας, Τζαβέλλας, Γιαννούλης, Ρότα, Μπακασέτας, Μπουχαλάκης, Κουρμπέλης, Μάνταλος, Σιώπης, Κωνσταντέλιας, Χατζηγιοβάνης, Φορτούνης, Παπανικολάου, Ιωαννίδης, Μασούρας, Πέλκας, Λημνιός, Γιακουμάκης, Παυλίδης
Σταθερά μέσα στις κλήσεις της Εθνικής Σλοβενίας βρίσκονται οι Άνταμ Τσέριν, Άντραζ Σπόραρ και Μπέντζαμιν Βέρμπιτς και το ίδιο ίσχυσε για μία ακόμα φορά.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Σλοβενίας, Ματίας Κεκ ανακοίνωσε τους παίκτες που θα ενισχύσουν την ομάδα του τα δύο προκριματικά παιχνίδι του Euro, με Καζακστάν εκτός έδρας (23/03-17:00) και Άγιο Μαρίνο εντός (26/03-19:00) και οι τρεις ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» είναι μέσα στη λίστα.
Την προετοιμασία του για την πρεμιέρα των Play Offs με αντίπαλο την ΑΕΚ ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, με πρωινή προπόνηση, που πραγματοποιήθηκε στο «Γ. Καλαφάτης» την Τρίτη (14/3).
Το ευχάριστο νέο της ημέρας είναι η επιστροφή του Μπερνάρντ Ντουάρτε, που επέστρεψε σε φουλ ρυθμούς προπόνησης μετά από 11 ημέρες. Αντίθετα, οι Άντραζ Σπόραρ και Ζβόνιμιρ Σάρλια ακολούθησαν θεραπεία. Οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκαν, έδειξαν για τον μεν Σπόραρ διάταση στον προσαγωγό, για τον δε Σάρλια κάκωση στο γόνατο.
Η κατάστασή τους θα εκτιμάται καθημερινά και στις επόμενες ημέρες θα φανεί εάν θα είναι διαθέσιμοι για το ματς στην «OPAP Arena».
Στα της προπόνησης, όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα κόντρα στον Ατρόμητο, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ανάπτυξη του παιχνιδιού, ενώ ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Αίτημα για την διεξαγωγή όλων των αγώνων των Play Offs με ξένους διαιτητές συμφώνησαν να καταθέσουν οι έξι ομάδες που θα αγωνιστούν στην τελική φάση του πρωταθλήματος, όπου θα κριθεί ο πρωταθλητής.
Λίγο πριν διεξαχθεί η ηλεκτρονική κλήρωση του μίνι πρωταθλήματος, ο εκπρόσωπος του Παναθηναϊκού, αλλά και αυτοί των ΑΕΚ, Ολυμπιακού, ΠΑΟΚ, Άρη και Βόλου, συζήτησαν και συμφώνησαν να καταθέσουν κοινό αίτημα για την παρουσία ξένων διαιτητών.
Μάλιστα μέρος της συμφωνίας είναι στα παιχνίδια μεταξύ των Παναθηναϊκού, ΑΕΚ, Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ να οριστούν ξένοι διαιτητές κατηγορίας Elite.
Πλέον μένει να φανεί κατά πόσο η ΚΕΔ θα μπορέσει να ικανοποιήσει το αίτημα.
Το πρόγραμμα για τα Play Offs έμαθε ο Παναθηναϊκός, μετά την ηλεκτρονική κλήρωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα (13/3) το απόγευμα στα γραφεία της Super League.
Οι «πράσινοι» θα κάνουν πρεμιέρα κόντρα στην ΑΕΚ με το ματς με γίνεται στην «OPAP Arena» στη Νέα Φιλαδέλφεια. Από κει και πέρα τη 2η αγωνιστική θα φιλοξενήσουν στη Λεωφόρο στο Βόλο, ενώ την 3η αγωνιστική οι «πράσινοι» θα παίξουν με τον Άρη εκτός έδρας. Την 4η αγωνιστική θα λάβει χώρα το μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο, ενώ την 5η αγωνιστική το «τριφύλλι» θα κλείσει την πρώτο γύρο ενάντια στον ΠΑΟΚ στην Τούμπα!
Στο δεύτερο γύρο ο Παναθηναϊκός θα πάει στο Βόλο για την 6η αγωνιστική και στη συνέχεια θα υποδεχτεί την ΑΕΚ στη Λεωφόρο (7η αγωνιστική). Οι «πράσινοι» θα συνεχίσουν εντός έδρας με το ματς κόντρα στον ΠΑΟΚ την 8η αγωνιστική, για να πάνε την 9η αγωνιστική στο Φάληρο και το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Το φινάλε των Play Off θα βρει τον Παναθηναϊκό να φιλοξενεί στη Λεωφόρο τον Άρη.
Το πλήρες πρόγραμμα με τις ημέρες και τις ώρες των αγώνων θα ανακοινωθεί προσεχώς!
To Πρόγραμμα

Η βαθμολογία των Play Offs

Οι ημερομηνίες των Play Offs:
1η αγωνιστική: 18-19 Μαρτίου
2η αγωνιστική: 1-2 Απριλίου
3η αγωνιστική: 5 Απριλίου
4η αγωνιστική: 8-9 Απριλίου
5η αγωνιστική: 22-23 Απριλίου
6η αγωνιστική: 26 Απριλίου
7η αγωνιστική: 29-30 Απριλίου
8η αγωνιστική: 3 Μαΐου
9η αγωνιστική: 6-7 Μαΐου
10η αγωνιστική: 13-14 Μαΐου
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της νίκης του Παναθηναϊκού επί του Ατρόμητου στο Περιστέρι, τόνισε πως πιστεύει στην ομάδα του και εμφανίστηκε αισιόδοξος πως οι «πράσινοι» θα παραμείνουν πρώτοι και κατά τη διάρκεια των Play Offs.
Για το αν είναι έτοιμοι η ομάδα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος: «Είμαστε έτοιμοι. Είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε. Φυσικά και το θέλουμε. Πάντα σεβόμασταν τους αντιπάλους μας. Νομίζω ότι είναι μια καλή χρονιά. Τώρα ξεκινάει ουσιαστικά το πρωτάθλημα λόγω και των διαφορών που έχουν οι ομάδες των πρώτων θέσεων. Μπορεί να ξεκίνησε πριν από 2-3 εβδομάδες για όλους μας, αλλά για τυπικούς λόγους ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα. Είχαμε κάποια θέματα όσον αφορά το σημερινό ματς. Δεν ήταν τόσο πολύ οι κάρτες, αλλά είχαμε ένα θέμα με τον Σπόραρ. Ένα μικροπρόβλημα και δεν μπορούσαμε να πάρουμε το ρίσκο. Είναι μια επίπονη χρονιά λόγω του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Ήταν διαφορετικές οι προετοιμασίες, που δεν ήταν κάτι συνηθισμένο σε μας. Μπορώ να πω ότι πλέον είμαστε καλά. Έχουμε ένα καλό ρόστερ και ξέρουμε τι μας περιμένει. Ξέρουμε ότι θα έχει δυσκολίες και θέλουμε να παραμείνουμε σε αυτή τη θέση. Πιστεύω στην ομάδα και θεωρώ ότι έχουμε τον ενθουσιασμό και την διάθεση να παλέψουμε πολύ σκληρά για να διατηρήσουμε αυτή τη θέση μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος».
Για τον Μπερνάρ και τους υπόλοιπους που έμειναν εκτός: «Ο Μπερνάρ αυτή την εβδομάδα είχε ένα πρόβλημα υγείας. Ευτυχώς πήγαν καλά και από την αρχή της εβδομάδας θα ξεκινήσει προπονήσεις. Πιστεύω ότι τον υπολογίζουμε για την έναρξη των πλέι οφ. Ο Μπαρτ που είχε τιμωρία λόγω των καρτών θα είναι και αυτός. Ο Σάρλια είχε ένα πρόβλημα στο γόνατο σήμερα. Δεν ξέρουμε ακόμα τι έχει, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι κάτι που θα τον αφήσει για αρκετό καιρό έξω. Τουλάχιστον αυτές είναι οι πρώτες ενδείξεις που έχουμε. Θα ξέρουμε τις επόμενες δύο μέρες».
Για τον Σπόραρ: «Εγώ πιστεύω ότι θα είναι έτοιμος για την έναρξη των πλέι οφ. Ήταν ένα θέμα που προέκυψε την τελευταία στιγμή. Αυτά μπορούν να συμβούν στο ποδόσφαιρο. Ηταν κάποιες μικροενοχλήσεις. Παρότι ο ίδιος είχε την διάθεση, επιλέξαμε να τον προστατεύσουμε. Έχουμε ένα παιχνίδι και μετά υπάρχει διακοπή. Μετά υπάρχουν συνεχόμενα παιχνίδια. Πρέπει να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ποδοσφαιριστές καλά».
Για την πρόοδο της ομάδας σε σχέση με πέρσι: «Είναι η ουσία της φετινής χρονιάς, αν θέλει κάποιος πιο αντικειμενικά και χωρίς την ένταση από της αρχή της χρονιάς και με τον πρώτο γύρο που κάναμε. Η διαφορά σε σχέση με πέρσι των 19 βαθμών σε μία ποδοσφαιρική λογική είναι τεράστια, είναι ουσιαστικά έξι νίκες παραπάνω. Αυτό είναι που μας ικανοποιεί όλους. Ξέραμε από την αρχή και βάση της εικόνας που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια από τη στιγμή που παίζονται τα play off πρέπει να είναι κοντά στους 60 πόντους. Ο Ολυμπιακός συνήθως τελείωνε την κανονική διάρκεια με 65 πόντους, ήταν εξαρχής τρομερή η διαφορά και για αυτό το λόγω είμαι περήφανος. Δεν είναι εύκολο πράγμα μέσα σε μία χρονιά να κάνει τέτοια διαφορά. Πέρσι ήταν καλή αγωνιστική πρόοδος, όμως φέτος δε μπορώ να παραλείψω πόσο μεγάλη σημασία έχει και ο κόσμος που από την αρχή της χρονιάς πως με το να βρίσκεται δίπλα μας, μας έσπρωχνε προς αυτή την κατεύθυνση και βρισκόμαστε εδώ, δέκα παιχνίδια πριν το τέλος να παλεύουμε για το πρωτάθλημα».
Για τον Ιωαννίδη: «Κάνεις δεν έχει αμφιβολία πως ο Φώτης έχει προοπτικές και ταλέντο σπάνιο. Έχει όμως και αδυναμίες, είναι μέρος της δουλειάς μας. Τα αποτελέσματα είναι σημαντικά αλλά θέλουμε να βελτιώνουμε και τις αδυναμίες των παικτών μας. Επειδή είναι έξυπνο παιδί ο Φώτης δουλεύει σκληρά, σε σχέση με πέρσι περισσότερο, αντιλαμβάνεται καλύτερα τη θέση του. Είναι πολύ πιο απρόβλεπτος. Βοηθά την ομάδα εκτός από το ότι εξελίσσεται. Δεν υπάρχουν Έλληνες που πρωταγωνιστούν, έχει πολλά να διορθώσει, δικαιώνεται και ο ίδιος που δουλεύει έτσι και με τις εμφανίσεις του είτε έρχεται από τον πάγκο είτε είναι βασικός. Κανείς δε σου εξασφαλίζει το αύριο στο ποδόσφαιρο και για αυτό δουλεύει πολύ γιατί ξέρει πως οι ευθύνες είναι πολύ μεγαλύτερες. Εμείς θα είμαστε εδώ για να τον βοηθήσουμε και τα υπόλοιπα εξαρτώνται από αυτόν».
Ο Παναθηναϊκός με τη νίκη που πέτυχε στο Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο, σε συνδυασμό με την ήττα της ΑΕΚ από τον Ολυμπιακό, τερμάτισε πρώτος στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος.
Μάλιστα οι «πράσινοι» είχαν ενημερωθεί τις προηγούμενες ημέρες ότι θα έπαιρναν 100.000 ευρώ ως πριμ σε περίπτωση που έκαναν το 2/2 στα ματς με Παναιτωλικό και Ατρόμητο, όπως και έγινε, εξασφαλίζοντας το εν λόγω ποσό.
Συνάντηση με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού είχε μετά το τέλος του αγώνα στο Περιστέρι ο ιδιοκτήτης του Ατρόμητου, Γιώργος Σπάνος.
Σύμφωνα με το «τριφύλλι», ο ίδιος ο Γιώργος Σπανός επεδίωξε τη συνάντηση και μεταξύ άλλων είπε στους «πράσινους»: «Σας ευχόμαστε ως Ατρόμητος να πάρετε το πρωτάθλημα γιατί εκτός από καλή ομάδα είστε μάγκες και παίζετε τα παιχνίδια μέσα στο γήπεδο».
Θυμίζουμε πως κατά τη διάρκεια του αγώνα και συγκεκριμένα στο 10ο λεπτό, υπήρξαν επεισόδια από τους οπαδούς των γηπεδούχων, ωστόσο το «τριφύλλι» δεν θέλησε σε καμία περίπτωση να τα εκμεταλλευτεί για να δημιουργήσει πρόβλημα με τη διεξαγωγή του αγώνα.
O Φώτης Ιωαννίδης, μετά τα δύο τέρματα που πέτυχε κόντρα στον Ατρόμητο και τη νίκη του Παναθηναϊκού ανέφερε πως οι πράσινοι θα παλέψουν για το πρωτάθλημα, ενώ μίλησε και για την ατομική του βελτίωση.
Για τη σημερινή εμφάνιση και το εκπληκτικό γκολ που πέτυχε: «Η αλήθεια πως ήταν πρώτα απ΄ όλα μια σημαντική νίκη για την ομάδα και χαίρομαι που βοήθησα και εγώ . Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Ξεκινούν τα πλέι οφ και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στον στόχο».
Για το αν θα αντέξει ο Παναθηναϊκός μέχρι το τέλος: «Αυτός είναι ο στόχος μας. Είμαστε σε καλύτερη κατάσταση. Τα παιχνίδια θα είναι δύσκολα από εδώ και πέρα αλλά θα τα καταφέρουμε».
Για την βελτίωση της ομάδας στο β΄ μέρος: «Η αλήθεια είναι ότι στο πρώτο ημίχρονο είχαμε ένα πρόβλημα χωρίς την μπάλα. Στο πρέσινγκ μας. Αφήσαμε τον αντίπαλο να έχει στην μπάλα στα πόδια για αρκετό χρόνο. Αυτό δεν μας αρέσει. Αυτό το καταφέραμε στο β΄ μέρος και γι΄ αυτό πετύχαμε δύο τέρματα».
Για το γεγονός ότι η ομάδα έχει βελτιωθεί: «Κάναμε μια κοιλιά που δεν άρμοζε στην εικόνα μας στο πρωτάθλημα. Πλέον επαναφέραμε την ομάδα στα στάνταρ μας και συνεχίζουμε».
Για το γκολ που πέτυχε: «Στην φάση που έχασε στο πρώτο ημίχρονο, προσπάθησε να γυρίσω με το σώμα μου, αλλά η μπάλα ήταν λίγο ψηλά. Ήταν ωραία απόκρουση. Όσον αφορά το γκολ ήρθε η μπάλα μπροστά μου, έκανα μια προσποίηση και άκουγα να μου φωνάζουν να σουτάρω. Πρέπει να το κάνω περισσότερο. Εμπιστεύομαι το αριστερό μου πόδι. Γενικά έχω σκοράρει κάποια γκολ με το αριστερό. Ήταν γκολ ωραίο.Γενικά το χρησιμοποιώ. Νιώθω ότι μπορώ να εκτελέσω με το αριστερό. Είναι κάτι που δουλεύουμε με το προπονητικό επιτελείο. Θέλουμε όσες ευκαιρίες έχουμε να τις υλοποιούμε».
Για το κοντρόλ που κάνει στην μπαλιά του Μάγκνουσον στο πέναλτι: «Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα πρόβλημα στα κοντρόλ. Πιο πολύ μου έλειπαν οι κινήσεις στον χώρο. Αυτό το έχω βελτιώσει και θέλω να το βελτιώσω περισσότερο».
Για το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός είναι καλύτερος από πέρυσι: «Μας χαροποιεί αυτό που έγινε. Ξέραμε ότι αν δουλέψουμε πιο σκληρά και βγάλουμε στο γήπεδο αυτά που δουλεύουμε, θα τα καταφέρουμε. Το κάναμε σκληρά».
Για το ποιον αντίπαλο θα ήθελε την πρώτη αγωνιστική: «Δεν έχω κάποια προτίμηση. Όποια ομάδα βρούμε απέναντί μας θα είμαστε κυρίαρχοι στο γήπεδο. Και αν βγάλουμε το πρόσωπο που θέλουμε θα τα καταφέρουμε. Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να είναι το πρώτο ματς στη Λεωφόρο».
Για το γεγονός ότι εκτελεί πρώτη φορά πέναλτι: «Κάθε μέρα με τον Σπόραρ κάνουμε εκτελέσεις μετά την προπόνηση και βελτιωνόμαστε. Ήξερα που εκτελέσω και ήξερε και αυτός. Νιώθω σίγουρος με τον εαυτό μου».
Για τη νίκη του Ολυμπιακού στην Αγιά Σοφιά: «Δεν το έχω δει το παιχνίδι. Σε αυτά τα παιχνίδια όλα μπορούν να συμβούν. Νομίζω το γνωρίζαμε ότι είμαστε τέσσερις διεκδικητές. Θα τα δώσουμε όλα».